Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Μηνύματα
1.839
Reaction score
3.432
Χωνέψτε το, απο δυο πηγές δεν παίρνετε πληροφορία χώρου. Παίρνετε πληροφορίες επιφάνειας.
Ολα τα άλλα, "σηκώθηκε η Πασπαλά, έκατσε η Πασπαλά", είναι ψευδαίσθηση, η οποία επηρεάζεται πάρα πολύ απο τις ανακλάσεις του δωματίου σας, δεν είναι πραγματική πληροφορία του μέσου.

Αν θέλετε πληροφορία χώρου, αληθινή, μόνο πολυκάναλες ηχογραφήσεις, σε σωστό πολυκάναλο σεταπ.
Η ηχογράφηση περιέχει στο 90% των ηχογραφήσεων close mic και χώρο και όχι μόνο έναν.
Απλά μιξαρετε και αναπαράγεται σαν ένα σύνολο σε 2 ηχεία ή μοιράζεται μεταξύ των 2 ηχείων πχ .close mic στο δεξί και χώρος στο αριστερό.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.407
Λυπάμαι, αλλα παρά τις εμπειρίες ;)....δεν έχετε καταλάβει τι ειναι το 3D στον ήχο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.407
Έχοντας λοιπόν ακούσει μερικα από αυτά τα συστήματα σας διαβεβαιώ ότι η διαφορά του σβησιματος πχ ενός τραγουδιού του Louis Armstrong από ένα καλοστημένο αναλογικό σύστημα των 50k€
Μάλλον σου αρέσουν οι μεγάλοι χρόνοι αντήχησης ;)

Θα ήθελα να άκουγες παρόμοια ηχογράφηση σε Atmos απο την PMC στο Μόναχο, για να αρχίσεις να επεξεργάζεσαι την αλλη κατεύθυνση.
 

leandros

Πάρτε παθητικά!
Μηνύματα
3.195
Reaction score
6.100
Μάλλον σου αρέσουν οι μεγάλοι χρόνοι αντήχησης ;)

Θα ήθελα να άκουγες παρόμοια ηχογράφηση σε Atmos απο την PMC στο Μόναχο, για να αρχίσεις να επεξεργάζεσαι την αλλη κατεύθυνση.
με 50k€ όπως λέει ο φίλος gonis για να πάρεις pmc σε atmos, αγοράζεις μόνο τα δύο μπροστινά και τις συσκευασίες των υπολοίπων:p:p:p..
 

A

amoustakas

Guest
Δεν λέμε πως πέθανε, αλλά πως είναι σαφώς υποδεέστερο. Μέχρι θανάτου :p
Η ηχόμπαρα θα σκοτώσει το οικονομικό δικάναλο. Οι μεγάλες μάζες θα ακούνε δικάναλα (πολλοί μάλιστα εξ αυτών με λάμπες και πικάπ, γιατί σε νορμάλ εντάσεις απλά ακούγονται καλύτερα χωρίς οποιεσδήποτε παρεμβάσεις σε χώρο και χρήση dsp). Οι ψαγμένοι θα ακούνε πολυκάναλα και είναι προφανές ότι θα ακούν μακράν καλύτερα από όλους.
 

Μηνύματα
1.839
Reaction score
3.432
Η ηχόμπαρα θα σκοτώσει το οικονομικό δικάναλο. Οι μεγάλες μάζες θα ακούνε δικάναλα (πολλοί μάλιστα εξ αυτών με λάμπες και πικάπ, γιατί σε νορμάλ εντάσεις απλά ακούγονται καλύτερα χωρίς οποιεσδήποτε παρεμβάσεις σε χώρο και χρήση dsp). Οι ψαγμένοι θα ακούνε πολυκάναλα και είναι προφανές ότι θα ακούν μακράν καλύτερα από όλους.
Μην το ψάχνετε .
Οι έφηβοι και οι μεγαλύτεροι πλέον ακούνε από το ηχείο του κινητού ή τάμπλετ ή αν είναι gadgetακιδες από blutooth speaker 1.
Πάνε η εποχές που κληρονομουσαμε κάνα στερεό τις εποχής και ακούγαμε λίγο σωστά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.326
Με αυτά που ποσταρετε μου δίνεται την εντύπωση ότι στερείστε δικαναλων εμπειριών σε Athens Pro audio
Οχι βέβαια...

και σε πολλά καλοστημένα hiend συστήματα
Μπα, ούτε τέτοια στέρηση δεν υπάρχει.

όπου προτεραιότητα είναι η ακρίβεια,η υπέρ ανάλυση, η πληροφορία ,η ακριβής χωροταξική ισορροπία
Ναι βεβαίως. Όλα αυτά, συν χαμηλές ολικές παραμορφώσεις και τα γνωστά.

.Την αίσθηση live ενός τέτοιου συστήματος δεν θα την πλησιάσουν 5 τυχαία ενεργά και 5 sub
Τα 2 τυχαία ενεργά που έχεις, τα γνωστά κι εξαιρετικά κιι, παίζουν ομολογουμένως αξιοζήλευτα.
Είσαι και συ βέβαιος ότι αν πάρεις και 2 δικά τους σαμπ, θα παίξουν ακόμα πιο αξιοζήλευτα.
Κι είσαι απόλυτα βέβαιος, ότι αν πάρεις κι άλλα 3 κιι ώστε να έχεις 5 ηχεία, με 5 δικά τους σαμπ, ένα κάτω από κάθε ηχείο ως βάση, δηλαδή σύστημα 5.5, θα παίζει τραγικά πιο αξιοζήλευτα.
Τα κιι είναι βολικά να μπουν και στο ταβάνι.

Δε διαφωνούμε πουθενά.
Λεφτά δεν υπάρχουν... ;)

βλέπω βυζια πατάω like;)
Γι'αυτό σ'αγαπαω ρε μπαγασα... Έχουμε ίδια γούστα! :)
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Παιδιά καλά το πάτε στα δικά σας θρεντ αλλά στο τρέχον είστε σαν να ζείτε σε σπηλιές.
Με αυτά που ποσταρετε μου δίνεται την εντύπωση ότι στερείστε δικαναλων εμπειριών σε Athens Pro audio και σε πολλά καλοστημένα hiend συστήματα όπου προτεραιότητα είναι η ακρίβεια,η υπέρ ανάλυση, η πληροφορία ,η ακριβής χωροταξική ισορροπία και όχι το hi-score των 120 dB και ο εντυπωσιασμός από 5-10 ηχογραφήσεις κλασικής μουσικής, Pink Floyd και moby.
Αν ο στόχος είναι το value for money έχετε κάποια τύχη,αν όχι θεωρώ ότι έχετε δρόμο μακρύ.
Το δικαναλο hiend,αν αγνοήσουμε την παράμετρο κόστος και επίδειξη πλούτου , είναι υπαρκτό χόμπι και αφορά χομπίστες που αναζητούν την τελειότητα σε βαθμό ψυχασθένειας.
Γνωριζω ανθρώπους που αυτό το χόμπι το έχουν φτάσει σε πολύ υψηλό επίπεδο χωρίς φανφάρες και εγωισμούς.Εχω φίλο που έχει πλατώ, βραχίονες, κεφαλές, προενισχυτες EMT, ναι πληθυντικός,για κάθε εγγραφή δίσκου που υπάρχει στον πλανήτη σε συνδυασμό με χώρο και ανάλογα συνοδα.
Έχοντας λοιπόν ακούσει μερικα από αυτά τα συστήματα σας διαβεβαιώ ότι η διαφορά του σβησιματος πχ ενός τραγουδιού του Louis Armstrong από ένα καλοστημένο αναλογικό σύστημα των 50k€ σε σχέση με Roon - tidal είναι εντυπωσιακά ακουστή αλλά αδιάφορα μετρήσιμη σε ms.Διαφορετικο το κόστος αλλά δεν είναι το ζητούμενο.Την αίσθηση live ενός τέτοιου συστήματος δεν θα την πλησιάσουν 5 τυχαία ενεργά και 5 sub αγορασμένα με κόπο και πόνο από το Θωμά.
Εξαιρετική η προσπάθεια του ear και του Dimifoot να στήσουν δύσκολα και πολύπλοκα πολυκαναλα συστήματα σε σωστούς χώρους αλλά θα πρέπει να καθορίσουν το reference,όχι σε στάθμες, να το αγγίξουν και να μας το μεταλαμπαδεύσουν.
Για μένα το reference είναι προσομοίωση του live ανεξάρτητου ηχογράφησης ,εικόνα 3d ,ωραίες φυσικές χροιές,ικανοποιητική στάθμη και άλλα απλά πράγματα,βλέπω βυζια πατάω like;)
Υπενθύμισέ μας gonis - χωρίς να...ψαρώνεις - τη μέση συνεχόμενη στάθμη υπό την οποία πραγματοποιούνται οι ακροάσεις από τους κατόχους αυτών των καλοστημένων συστημάτων...
Η ηχογράφηση περιέχει στο 90% των ηχογραφήσεων close mic και χώρο και όχι μόνο έναν.
Απλά μιξαρεται και αναπαράγεται σαν ένα σύνολο σε 2 ηχεία ή μοιράζεται μεταξύ των 2 ηχείων πχ .close mic στο δεξί και χώρος στο αριστερό.
Και έχουν ήδη θιγεί τέτοια στοιχεία από παλιά:
https://www.avsite.gr/forum/threads/mastering.93129/page-3#post-1975067

Κρίνεται όμως ενδιαφέρον το ότι οι αντιρρησίες την ΄΄πέφτουν΄΄ σε Dimifooter & Ear τη στιγμή που άλλος αναθέρμανε το θέμα τυγχάνοντας κιόλας ο ίδιος αμετανόητος δικαναλικός...:sneaky:

Κι επειδή τα γραπτά στον παραπάνω σύνδεσμο μπορεί να μην είναι αρκετά πειστικά,η σκυτάλη του...΄΄πόνου΄΄ παραδίδεται στον δόκτορα Linkwitz:
http://www.linkwitzlab.com/Recording/record-play-map.htm
Πολικές αποκρίσεις σύλληψης από τα καρδιοειδή μικρόφωνα στο οριζόντιο επίπεδο κατά το πρότυπο της μεθόδου ORTF:


Αντίστοιχα πεδία σύλληψης κατά τη διάταξη με τη μέθοδο Blumlein:


Τα...πεδία παίζει.Οι πράσινες καμπύλες συμβολίζουν σε καθένα διάγραμμα την ακτινική γωνία για τη μονοφωνική χωρική πληροφορία.Ποσοστό 47% από το στερεοσκοπικό πεδίο των 360 μοιρών με τη μέθοδο ORTF είναι ουσιαστικά μονοφωνική πληροφορία μοιρασμένη μεταξύ δεξιού και αριστερού καναλιού...

Το αντίστοιχο ποσοστό στη μέθοδο Blumlein είναι 30%.Το υπόλοιπο από τη χωρική πληροφορία έχει στερεοφωνική σύσταση και κατανέμεται από τον ηχητικό μηχανικό ανάμεσα στα δύο ηχεία.

Με τις δικές του φράσεις για την τεχνική ORTF:
"... No realistic phantom images can be created from these signals. It is not clear to me what the perceptual benefits of these signals might be and I strongly suspect that they give a false rendering of the recording venue since they only contain side reflections and reverberation and no direct signals from the orchestra..."


Και για την τεχνική Blumlein:
"...The array has equal sensitivity front and back but low pickup from the sides. I doubt that the Blumlein array is optimal for mapping an auditory scene for stereo loudspeaker playback. ..."
 

Μηνύματα
1.839
Reaction score
3.432
Υπενθύμισέ μας gonis - χωρίς να...ψαρώνεις - τη μέση συνεχόμενη στάθμη υπό την οποία πραγματοποιούνται οι ακροάσεις από τους κατόχους αυτών των καλοστημένων συστημάτων...

Και έχουν ήδη θιγεί τέτοια στοιχεία από παλιά:
https://www.avsite.gr/forum/threads/mastering.93129/page-3#post-1975067

Κρίνεται όμως ενδιαφέρον το ότι οι αντιρρησίες την ΄΄πέφτουν΄΄ σε Dimifooter & Ear τη στιγμή που άλλος αναθέρμανε το θέμα τυγχάνοντας κιόλας ο ίδιος αμετανόητος δικαναλικός...:sneaky:

Κι επειδή τα γραπτά στον παραπάνω σύνδεσμο μπορεί να μην είναι αρκετά πειστικά,η σκυτάλη του...΄΄πόνου΄΄ παραδίδεται στον δόκτορα Linkwitz:
http://www.linkwitzlab.com/Recording/record-play-map.htm
Πολικές αποκρίσεις σύλληψης από τα καρδιοειδή μικρόφωνα στο οριζόντιο επίπεδο κατά το πρότυπο της μεθόδου ORTF:


Αντίστοιχα πεδία σύλληψης κατά τη διάταξη με τη μέθοδο Blumlein:


Τα...πεδία παίζει.Οι πράσινες καμπύλες συμβολίζουν σε καθένα διάγραμμα την ακτινική γωνία για τη μονοφωνική χωρική πληροφορία.Ποσοστό 47% από το στερεοσκοπικό πεδίο των 360 μοιρών με τη μέθοδο ORTF είναι ουσιαστικά μονοφωνική πληροφορία μοιρασμένη μεταξύ δεξιού και αριστερού καναλιού...

Το αντίστοιχο ποσοστό στη μέθοδο Blumlein είναι 30%.Το υπόλοιπο από τη χωρική πληροφορία έχει στερεοφωνική σύσταση και κατανέμεται από τον ηχητικό μηχανικό ανάμεσα στα δύο ηχεία.

Με τις δικές του φράσεις για την τεχνική ORTF:
"... No realistic phantom images can be created from these signals. It is not clear to me what the perceptual benefits of these signals might be and I strongly suspect that they give a false rendering of the recording venue since they only contain side reflections and reverberation and no direct signals from the orchestra..."


Και για την τεχνική Blumlein:
"...The array has equal sensitivity front and back but low pickup from the sides. I doubt that the Blumlein array is optimal for mapping an auditory scene for stereo loudspeaker playback. ..."
Δεν διαφωνω με τον οποιο τρόπο επιλέγει καποιος να ακούσει ούτε λέω ποιος έχει λάθος ή σωστό.
Προσθεσα στην παρατηρηση του dimi περί πληροφοριών επιφάνειας.
[DOUBLEPOST=1562746224][/DOUBLEPOST]Πιστευεται ότι αν σας δωσουν όλες τις πληροφορίες του παρακατω σετ απ στα ηχεια που αντιστοιχουν στις θεσεις των μικροφώνων θα ακούσεται σωστα??
ocean-way-room-mics.jpg
Room_Mics_from-Back_3.jpg
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.326
Πιστευεται ότι αν σας δωσουν όλες τις πληροφορίες του παρακατω σετ απ στα ηχεια που αντιστοιχουν στις θεσεις των μικροφώνων θα ακούσεται σωστα?
Όχι βέβαια!
Θέλει δουλειά από τον μαστερά, ώστε να μοιραστεί σωστά κάθε όργανο στα κανάλια που μπορεί, και να συλληφθεί και η χωρική πληροφορία.

Πιθανώς να παρεξηγήθηκα ή να μη το έγραψα σωστά...

Υπάρχουν πολλές παλιές ηχογραφήσεις από μουσικές που τις έχουμε λιώσει, είτε είναι Μπιτλς είτε Μάιλς είτε Μπομπ μαρλευ, που τις έχουμε σε μονοφωνικες ή του διαόλου δικαναλες.

Ταυτόχρονα, ξέρω πως οι Φλόιντ ας πούμε, όπως κι άλλοι, είχαν κυκλοφορήσει 4-καναλες εκδόσεις που δε χωρούσαν στα βινύλια που παίρναμε παλιά, ούτε στα cd που παίρναμε αργότερα.

Σήμερα, εφόσον έχουμε δυνατότητα να τα πάρουμε αυτά τα 3-4 κανάλια, ας μας τα δώσουν έστω και ως έχουν, σε αντικατάσταση των μονοφωνικών ή παλιών συμπιεσμένων δικαναλων που έχουμε.

Όσο να'ναι, 3 και 4 κανάλια είναι καλύτερα από 1 ή 2. Ακόμα κι αν έχει ένα όργανο κάθε κανάλι. Άλλωστε είναι σύνηθες σε παλιές ηχογραφήσεις να βρίσκονται διάφορα όργανα μόνο στο ένα κανάλι...

Ας πούμε στο μονοφωνικό του Μάιλς, που έχει 3 όργανα, γιατί να πάρουμε και τα 3 μαζί σε ένα κανάλι; Ας τα δώσουν 3 διακριτά ξεχωριστά. Κλάσεις καλύτερα.

Μια σύγχρονη ηχογράφηση, ή και μια παλιά με δεξερωγωποσα κανάλια, αν δε γίνει φρέσκο πολυκάναλο μαστερινγκ δε μπορούμε να την έχουμε σε πολυκάναλη.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Δεν διαφωνω με τον οποιο τρόπο επιλέγει καποιος να ακούσει ούτε λέω ποιος έχει λάθος ή σωστό.
Προσθεσα στην παρατηρηση του dimi περί πληροφοριών επιφάνειας.
Ούτε υπάρχει πρόθεση για οποιαδήποτε ΄΄σύρραξη΄΄ τουλάχιστον από την πλευρά του γράφοντος.Σημειωτέον κιόλας ότι ενώ διαθέτω αρκετά δισκάκια με πολυκαναλικές μίξεις από επανεκδόσεις γνωστών έργων σε SACD δεν έχω ενδιαφερθεί μέχρι στιγμής για πολυκαναλική τους ακρόαση.

Κρίνεται όμως σκόπιμο να τονιστεί ότι το πρότυπο απόδοσης στερεοσκοπικής πληροφορίας από δύο μονάχα μπροστινά ηχεία αποτελεί ακροαματική παραδοξότητα,όσο υψηλής ποιότητας και να ήταν οι εμπλεκόμενες συσκευές και παρελκόμενα.

Επίσης ότι όσο εμπεριστατωμένα και να έχουν πραγματοποιηθεί δεδομένη σύλληψη και μίξη,η υψηλής ποιότητας χωρική πληροφορία που θα περιεχόταν στο αναπαραγόμενο σήμα τείνει να υποβαθμίζεται από τις συνθήκες δικαναλικής ακρόασης στους τυπικούς οικιακούς χώρους - οι οποίοι απέχουν παρασάγγας από πρότυπα όπως ο χώρος επισκόπησης στο Athens Pro Audio.

Επί τη ευκαιρία,σημειώνεται ότι εκείνο το πάλαι ποτέ στούντιο στην Ασκληπιού ήταν το κρίσιμο ερέθισμα που είχε ωθήσει τον Λαμποκορνάτο εαυτό του γράφοντα να ξεφύγει από τις τυπικές χαϊενδικές τροχιές και ν'αναζητήσει την ουσία που βρισκόταν ΄΄εκεί έξω΄΄.
 


gonis

Luger
Μηνύματα
4.221
Reaction score
11.498
Υπό ποίες προϋποθέσεις ένα ηχείο -ενεργό ή παθητικό- δεν είναι τυχαίο;
Καλά τώρα μην τα παίρνεις όλα τοις μετρητοίς!

Υπενθύμισέ μας gonis - χωρίς να...ψαρώνεις - τη μέση συνεχόμενη στάθμη υπό την οποία πραγματοποιούνται οι ακροάσεις από τους κατόχους αυτών των καλοστημένων συστημάτων...
Μου αρέσουν τα ρωμαλέα συστήματα και οι μεσες στάθμες που αναφέρομαι είναι υψηλές αλλά όχι εκκωφαντικές.
Λυπάμαι, αλλα παρά τις εμπειρίες ;)....δεν έχετε καταλάβει τι ειναι το 3D στον ήχο.
3d Δημήτρη είναι αυτό που λείπει από το χώρο μου από το χώρο σου και από τους χώρους των περισσότερων, για να μην πω όλων, εδώ μέσα.
Εσυ βέβαια στοχεύεις στο 4d γιατί νοιωθεις κιόλας από τον καναπέ που μετακινείται από το βαθύ χαμηλό :)

Μάλλον σου αρέσουν οι μεγάλοι χρόνοι αντήχησης ;)
.
Μόνο αυτό δεν ισχύει σε αυτό που περιέγραψα και στο χώρο που το άκουσα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Όχι βέβαια!
Θέλει δουλειά από τον μαστερά, ώστε να μοιραστεί σωστά κάθε όργανο στα κανάλια που μπορεί, και να συλληφθεί και η χωρική πληροφορία.

Πιθανώς να παρεξηγήθηκα ή να μη το έγραψα σωστά...

Υπάρχουν πολλές παλιές ηχογραφήσεις από μουσικές που τις έχουμε λιώσει, είτε είναι Μπιτλς είτε Μάιλς είτε Μπομπ μαρλευ, που τις έχουμε σε μονοφωνικες ή του διαόλου δικαναλες.

Ταυτόχρονα, ξέρω πως οι Φλόιντ ας πούμε, όπως κι άλλοι, είχαν κυκλοφορήσει 4-καναλες εκδόσεις που δε χωρούσαν στα βινύλια που παίρναμε παλιά, ούτε στα cd που παίρναμε αργότερα.

Σήμερα, εφόσον έχουμε δυνατότητα να τα πάρουμε αυτά τα 3-4 κανάλια, ας μας τα δώσουν έστω και ως έχουν, σε αντικατάσταση των μονοφωνικών ή παλιών συμπιεσμένων δικαναλων που έχουμε.

Όσο να'ναι, 3 και 4 κανάλια είναι καλύτερα από 1 ή 2. Ακόμα κι αν έχει ένα όργανο κάθε κανάλι. Άλλωστε είναι σύνηθες σε παλιές ηχογραφήσεις να βρίσκονται διάφορα όργανα μόνο στο ένα κανάλι...

Ας πούμε στο μονοφωνικό του Μάιλς, που έχει 3 όργανα, γιατί να πάρουμε και τα 3 μαζί σε ένα κανάλι; Ας τα δώσουν 3 διακριτά ξεχωριστά. Κλάσεις καλύτερα.

Μια σύγχρονη ηχογράφηση, ή και μια παλιά με δεξερωγωποσα κανάλια, αν δε γίνει φρέσκο πολυκάναλο μαστερινγκ δε μπορούμε να την έχουμε σε πολυκάναλη.
Σημειωτέον ότι η πάλαι ποτέ Columbia (νυν Sony) διαθέτει στο ΄΄θησαυροφυλάκιον΄΄ πληθώρα τετρακαναλικών master από ειδικές βινυλιακές εκδόαεις που είχε κυκλοφορήσει τη δεκαετία του 70 σε έργα από διάφορα ιδιώματα.
Εεε, δεχόμαστε προσωρινό δανεισμό. :p:o:p:D8-)
Χαίρομαι ανεξαιρέτως για σένα,έστω και αν δεν ταυτίζονται τα γούστα μας ή ακόμα και χωρίς να σε...αγαπούσα αρκετά ώστε να τα ανασύρω από τον απομονωμένο τόπο όπου τα κρατάω και να σου τα δάνειζα.:D
Δεν διαφωνω με τον οποιο τρόπο επιλέγει καποιος να ακούσει ούτε λέω ποιος έχει λάθος ή σωστό.
Προσθεσα στην παρατηρηση του dimi περί πληροφοριών επιφάνειας.
[DOUBLEPOST=1562746224][/DOUBLEPOST]Πιστευεται ότι αν σας δωσουν όλες τις πληροφορίες του παρακατω σετ απ στα ηχεια που αντιστοιχουν στις θεσεις των μικροφώνων θα ακούσεται σωστα??
View attachment 132069 View attachment 132070
Δεν είναι ποτέ αργά να σπουδάζαμε...μηχανικοί ήχου.;)
...
Μου αρέσουν τα ρωμαλέα συστήματα και οι μεσες στάθμες που αναφέρομαι είναι υψηλές αλλά όχι εκκωφαντικές....
Δεν αντιλέγω,αλλά θα ενδιαφερόμουν ν'αναφέρεις συγκεκριμένες τιμές στάθμης και ακουστικές ιδιότητες του χώρου όπου έχουν εισπραχθεί οι ακροαματικές εμπειρίες.

Κι εφόσον δεν θυμάσαι,να ζητούσες από τον άμεσα εμπλεκόμενο χρήστη να σου έδινε ο ίδιος σχετικές πληροφορίες.

Ή μήπως δεν τις έχει μετρήσει εκείνος...ποτέ του; (έστω και με αφιερωμένο ντεσιμπελόμετρο με μικρόφωνο όμως καλιμπραρισμένο,όχι σαν εκείνα των κινητών τηλεφώνων...)
 
Last edited:

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.312
Reaction score
7.823
Κρίνεται όμως ενδιαφέρον το ότι οι αντιρρησίες την ΄΄πέφτουν΄΄ σε Dimifooter & Ear τη στιγμή που άλλος αναθέρμανε το θέμα τυγχάνοντας κιόλας ο ίδιος αμετανόητος δικαναλικός...:sneaky:
:beach:
Ασ'τους να τα βγαλουν περα τωρα με τους δικαναλοταλιμπαν.:laugh:
[DOUBLEPOST=1562750699][/DOUBLEPOST]Να επαναλάβω τη γενικη μου τοποθετηση επι του θεματος για να μην υπαρχουν παρεξηγήσεις.
"The best one can hope for with 2-channel sound reproduction is the illusion of listening into the recording venue. Physics does not allow the accurate reproduction of the original sound field with only two speakers."
Από κει και πέρα, οι συνθήκες, οι περιορισμοί, αλλά και τα προσωπικά ζητούμενα και προτεραιότητες, που υπάρχουν σε κάθε ξεχωριστή περίπτωση, υπαγορεύουν και τις λύσεις.
Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης δικάναλου-πολυκάναλου.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.221
Reaction score
11.498
Δεν αντιλέγω,αλλά θα ενδιαφερόμουν ν'αναφέρεις συγκεκριμένες τιμές στάθμης και ακουστικές ιδιότητες του χώρου όπου έχουν εισπραχθεί οι ακροαματικές εμπειρίες.

Κι εφόσον δεν θυμάσαι,να ζητούσες από τον άμεσα εμπλεκόμενο χρήστη να σου έδινε ο ίδιος σχετικές πληροφορίες.

Ή μήπως δεν τις έχει μετρήσει εκείνος...ποτέ του; (έστω και με αφιερωμένο ντεσιμπελόμετρο με μικρόφωνο όμως καλιμπραρισμένο,όχι σαν εκείνα των κινητών τηλεφώνων...)
Δεν εχω αξιόπιστη απάντηση στο ερώτημα σου.
Δεν κυκλοφορούσαν ντεσιμπελομετρα τις εποχές που πηγαίναμε από σπίτι σε σπίτι για να ακροαστουμε:p
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.359
Reaction score
79.407
3d Δημήτρη είναι αυτό που λείπει από το χώρο μου από το χώρο σου και από τους χώρους των περισσότερων, για να μην πω όλων, εδώ μέσα.
Εξ ορισμού, αληθινό 3D δεν γίνεται απο δικάναλο, είναι ψευδαίσθηση αυτό που ακούς. Καραμπόλες απο το δωμάτιο στο οποίο βρίσκεσαι είναι. Εχει εξηγηθεί επανειλημμένως. Και σε αυτό το νήμα, και σε άλλα, με βιβλιογραφία.

οι μεσες στάθμες που αναφέρομαι είναι υψηλές αλλά όχι εκκωφαντικές.
Υπάρχουν δεδομένα: Η στάθμη reference ορίζεται κάπου στα 83-85db με κορυφές στα 105db. Και χρειάζονται και μερικά db headroom παραπάνω. Η θεωρία πίσω απο αυτό έχει εξηγηθεί και με βιβλιογραφία (πάλι) πολλάκις. Φυσικά και υπολείπεται σημαντικά αυτή η στάθμη, απο την στάθμη και
Την αίσθηση live
, η οποία σε μια συμφωνική ορχήστρα είναι πολύ, μα πολύ, μα πάρα πολύ παραπάνω, όπως επίσης και σε μια ροκ συναυλία.

Και
το hi-score των 120 dB
είναι προαπαιτούμενο για αίσθηση live. Οχι στόχος. Προαπαιτούμενο. Αν δεν το πιάνεις, δεν συζητάμε καν για τα υπόλοιπα, εφόσον μιλάμε για live και όχι για ρυάκια και ψιθυρίσματα. Ξεκινάμε απο αυτό. Αντε να σου κάνω μια καλύτερη τιμή, 115db. Παρακάτω δεν πάει κανενα Live. Εκτός και αν δεν μιλάμε για πραγματικό live τελικά ;)

ένα καλοστημένο αναλογικό σύστημα
Αυτό Χρήστο είναι "μονόκερος". Δεν μπορεί να υπάρχει καλοστημένο αναλογικό σύστημα με αίσθηση Live, διότι το μέσο (το βινύλιο) έχει εκ κατασκευής πολύ περιορισμένο δυναμικό εύρος. Αρα καμία πραγματική αίσθηση Live. Αυτό είναι απόλυτο, δεν είναι άποψη, δεν χωράει στο αυλάκι μεγάλο δυναμικό εύρος θα πηδάνε οι βελόνες έξω. Και στο live, εκτός απο τις μεγάλες στάθμες, υπάρχει πάντα και μεγάλο δυναμικό εύρος, που το βινύλιο κατασκευαστικά δεν μπορεί να το προσεγγίσει.

Athens Pro audio και σε πολλά καλοστημένα hiend συστήματα
Αυτά τα δυο που περιγράφεις δεν μπορεί να βρίσκονται στην ίδια πρόταση, είναι αντιδιαμετρικά αντίθετα
στερείστε δικαναλων εμπειριών
Μπα. Είμαι στο κουρμπέτι απο 15 χρονών. Και έχω ακούσει σχεδόν τα πάντα, διαχρονικά. Και προσφάτως. Με αφήνουν παγερά αδιάφορο.

Χρήστο, με όλη την αγάπη που σου έχω: στραβά αρμενίζεις.
:drinks:
 

TGD

Μηνύματα
7.138
Reaction score
7.180
Σημειωτέον ότι η πάλαι ποτέ Columbia (νυν Sony) διαθέτει στο ΄΄θησαυροφυλάκιον΄΄ πληθώρα τετρακαναλικών master από ειδικές βινυλιακές εκδόαεις που είχε κυκλοφορήσει τη δεκαετία του 70 σε έργα από διάφορα ιδιώματα.
Πχ έργα για εκκλησιαστικό όργανο του Μπαχ παιγμένα σε 4 όργανα ταυτόχρονα. Υπάρχει σε SACD!
https://www.sa-cd.net/showtitle/908
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.601
Μηνύματα
2.865.593
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top