Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Με την Phillips απο εδώ και πλέον για τίποτα δεν είμαι σίγουρος.Σε άλλες περιπτώσεις προβλήματος με το eshop με εξυπηρέτησαν ταχύτατα θα έλεγα (4-5 μέρες περίπου και σε άλλες περιπτώσεις πάλι άμεση αντικατάσταση)Εισαι σιγουρος οτι δεν σου εδωσαν την 7562 για τηλεοραση? Αστειευομαι.
Ηλιθιοτητα της αντιπροσωπειας αυτη.Και αφου εμπλεξες και με το e-shop δεν ξερω κατα ποσο γρηγορα θα λυθει το προβλημα σου.
ΥΓ1. Το λαθος χειριστηριο που εχεις ,δουλευει με την 7662?
ΥΓ2. Το e-shop αναφερει 1 ετος εγγυηση, ενω η philips δινει κανονικα 2.Το εχεις ψαξει αυτο καθολου?
Φίλε tartoufo έχεις δίκιο σε αυτά που λες , το συμπέρασμα μου όμως για τον λόγω που ρίπτω ευθύνες στην Phillips Ελλάς δεν έχει βγεί τυχαία.Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα (4 φορές) εαν ηχογραφούσα τις απαντήσεις που μου έδιναν οι αρμόδιοι υπάλληλοι ( τους οποίους θα χαρακτήριζα πλήρως ανοργάνωτους , ημιμαθείς εως άσχετοι με το αντικείμενο και αγενείς) και το έστελνα σε αρμόδιο τμήμα της Phillips International το σίγουρο είναι ότι αυτή τη στιγμή θα μετρούσαμε μερικούς άνεργους επιπλέον στην Ελλάδα!!.Με έχουν πάρει 6 φορές τηλέφωνο απο το eshop μέχρι στιγμής και μου κάνουν ερωτήσεις του τύπου : Είστε σίγουρος ότι δεν είναι το σωστό τηλεκοντρόλ ? Το μοντέλο σας είναι 7662 σκέτο ή 7662D , είστε σίγουρος ότι έχει ψηφιακό δέκτη η τηλεόραση σας ενσωματωμένο ?Διάβασα όλη την ιστορία σου και έχω να σημειώσω τα παρακάτω
Στο πρόβλημα σου αποκλειστική και μόνη ευθύνη φέρει το e-shop το οποίο οφείλει από την πρώτη στιγμή να σε εξυπηρετήσει. Το τι πουλάει το e-shop και με ποιες αντιπροσωπείες συνεργάζεται είναι αποκλειστική και μόνη του ευθύνη. Ένα σοβαρό κατάστημα αν θέλει να λέγεται σοβαρό και όχι το «μπακάλικο» της γειτονιάς σαφέστατα θα εξυπηρετήσει άμεσα τον καταναλωτή-πελάτη και δεν θα καταφύγει σε μεθόδους του στυλ πάρε την αντιπροσωπεία απευθείας.
Τώρα όσο αναφορά τον τρόπο διαμαρτυρίας τα πράγματα πάντα πρέπει να γίνονται ιεραρχικά και τι θέλω να πω με αυτό, στην αρχή απευθύνεσαι από κει που το αγόρασες και εφόσον δεν εξυπηρετηθείς τότε γραπτώς απευθύνεσαι στο custemer service των e-shop, μετά στον υπεύθυνο του customer services και πάει λέγοντας.
Στην Ελλάδα έχουμε μάθει να προσπαθούμε να λύσουμε τέτοιου είδους προβλήματα με φωνές και τηλέφωνα ενώ η διαδικασία είναι πολύ πιο απλή , πιο αποτελεσματική και σίγουρα λιγότερο φορτική για την νευρική μας υγεία.
Τελικά μήπως φταίει ότι το XBOX360 βγάζει ανάλυση στις ταινίες 576p και χαντακώνει έτσι τις δυνατότητες της τηλεόρασης?παιδιά απίστευτη γκαντεμιά με κυνηγάει και θέλω την βοήθεια κάποιου αν γνωρίζει κάτι να με βοηθήσει......
Ολα καλά με την τηλεόραση,παίζει έχει εικόνα καλή κτλ.....την έχω συνδεμένη με xbox360.
Οταν παίζει η ταινία είναι σαν να μην είναι ενεργοποιημένο το Pixel Plus !!!!!!
Το πιο κουφό είναι τώρα.......Μόλις πατήσω Forward Χ1 και αρχίζει να προχωράει λίγο γρήγορα η ταινία , ως δια μαγείας η ευκρίνεια της εικόνας γίνεται ΠΟΛΥ καλύτερη και είναι εμφανείς η παρουσία του Pixel Plus.Δεν έχω ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις αλλά αυτό που μου συμβαίνει πιστεύω ότι είναι τρελό τελείως.Αν γνωρίζει κάποιος 5 πράγματα παραπάνω ας με βοηθήσει σας παρακαλώ:crazy_1: c:
LOLΕγώ λέω να αφήσεις τα χαζά περί Pixel Plus HD, XBox, DVD Player και forward και να μας πεις ξεκάθαρα...
...ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΤΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ??????:happy_8:
Δεν έχω ιδέα για το ποιό μπορεί να είναι το πρόβλημα, αλλά για αρχή καλό θα ήταν να δανειστείς ένα αξιοπρεπές dvd player από κάνα γνωστό για να δεις αν το παρουσιάζει και με αυτό.Τελικά μήπως φταίει ότι το XBOX360 βγάζει ανάλυση στις ταινίες 576p και χαντακώνει έτσι τις δυνατότητες της τηλεόρασης?
Η τηλεόραση έχει Pixel Plus HD.Τι σημαίνει το HD? Οτι αποδίδει μόνο σε HD υλικό?
Μήπως εαν αγοράσω ένα αυτόνομο dvd player (πχ Marantz DV6001) να 'ξεκλειδώσει' τις δυνατότητες της τηλεόρασης?
Γιατί όμως σε forward κατάσταση είναι εμφανείς η ύπαρξη του Pixel Plus(και εννοώ την πολύ ρεαλιστική κίνηση) ενώ σε κανονικό play δεν είναι?
Βοηθήστε ρε παιδιαααααααάαααααααααc:
Marantz DV6001