PHILIPS 42" LCD TV 42PFL7662


Μηνύματα
3.185
Reaction score
771
Iδεα μου ειναι η το eshop φερνει παραεισαγωγη?Εγγυηση γραφει ενα ετος αντι για δυο που εχει η philips στην Ελλαδα και η τιμη ειναι αρκετα πιο κατω απο αυτην που εχουν τα μαγαζια.
 

Μηνύματα
23
Reaction score
0
Λοιπόν τα πράγματα έχουν ως εξής....
Παίρνω τηλ στο eshop και τους αναφέρω το πρόβλημα.Αυτοί με παραπέμπουν στο service support της Phillips δίνοντας μου ένα τηλέφωνο και μου είπαν ότι δεν φέρει ευθύνη το eshop για λάθη κατά την συσκευασία.Παίρνω τηλ στο service της Phillips και μιλάω με κάποιον αγενέστατο ο οποίος λέγοντας του το πρόβλημα , μου απαντάει : Και τι θέλεις να σου κάνω εγώ ? Να σου στείλω μόνος μου τηλεκοντρόλ?
Σοκάρομαι στην αρχή και ζητάω εξηγήσεις και μου λέει δήθεν ότι πρέπει να του δώσει εντολή η κεντρική αντιπροσωπεία και έπειτα να θα το στείλει.Μου δίνει το τηλ της κεντρικής αντιπροσωπείας και παίρνω τηλ.Αφού περίμενα πάνω απο 20 λεπτά στο τηλέφωνο μέχρι να μιλήσω με τον αρμόδιο , αναφέρω το πρόβλημα και σε αυτόν και μου δίνει άλλο τηλ το οποίο θα πάρω , θα ζητήσω τον κ.τάδε και θα του πω ότι τάδε μου είπε να πάρω τηλ.(αρχίζω να ανεβάζω θερμοκρασίες κάπου εδώ) .Παίρνω τηλ ζητάω τον τάδε και με συνδέουν.Μου απαντάει ο ίδιος που μίλησα το πρωί στο service και μένω έκπληκτος!!!!!!Του λέω ότι επικοινώνησα και μου λέει ότι σε τέτοιες περιπτώσεις δεν πρέπει να απευθύνονται οι ίδιωτες απευθείας στην αντιπροσωπεία αλλά στο κατάστημα το οποίο έκαναν την αγορά.Του είπα βέβαια ότι έχω μιλήσει ήδη με το eshop και ότι αυτοί μου είπαν να πάρω τηλ αλλά λέει ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι αυτός.Ξανά-παίρνω στο eshop τους λέω την ιστορία απο την αρχή και μου λένε : Εφόσον κάνατε την αγορά σας μέσω eshop point (Ρόδου) θα απευθεινθείτε εκεί και έπειτα θα αναλάβουμε εμείς να τακτοποιήσουμε το πρόβλημα.Παίρνω τηλ στο eshop Ρόδου και δεν άντεξα άλλο τον έχεσα κυρίολεκτικά.Περιμένω απάντηση βέβαια ακόμα.
Επειτα απο όλα αυτά όμως το βάρος δεν το ρίχνω στο eshop αλλά στην Phillips Ελλάς.Για κακή τους τύχη είμαι μέλος σε διάφορες καταναλωτικές οργανώσεις και σωματεία και αν μου πουν απο εδώ και πέρα καμιά μαλ...α θα αρχίσω καταγγελίες και δεν συμαζεύετε.ΜΑΚΡΙΑ φίλοι μου απο Phillips.SONY και πάλι SONY
 

Μηνύματα
3.185
Reaction score
771
Εισαι σιγουρος οτι δεν σου εδωσαν την 7562 για τηλεοραση? Αστειευομαι.
Ηλιθιοτητα της αντιπροσωπειας αυτη.Και αφου εμπλεξες και με το e-shop δεν ξερω κατα ποσο γρηγορα θα λυθει το προβλημα σου.

ΥΓ1. Το λαθος χειριστηριο που εχεις ,δουλευει με την 7662?
ΥΓ2. Το e-shop αναφερει 1 ετος εγγυηση, ενω η philips δινει κανονικα 2.Το εχεις ψαξει αυτο καθολου?
 

Μηνύματα
1.901
Reaction score
6
Το ακόμα πιο περίεργο είναι ότι χτες που έπεσε στα χέρια μου το ελληνικό φυλλάδιο της Philips, κάτω από τα χαρακτηριστικά της 7662 αναφέρει: " Δεν εισάγεται στην Ελλάδα" !!!!
 

Μηνύματα
23
Reaction score
0
Εισαι σιγουρος οτι δεν σου εδωσαν την 7562 για τηλεοραση? Αστειευομαι.
Ηλιθιοτητα της αντιπροσωπειας αυτη.Και αφου εμπλεξες και με το e-shop δεν ξερω κατα ποσο γρηγορα θα λυθει το προβλημα σου.

ΥΓ1. Το λαθος χειριστηριο που εχεις ,δουλευει με την 7662?
ΥΓ2. Το e-shop αναφερει 1 ετος εγγυηση, ενω η philips δινει κανονικα 2.Το εχεις ψαξει αυτο καθολου?
Με την Phillips απο εδώ και πλέον για τίποτα δεν είμαι σίγουρος.Σε άλλες περιπτώσεις προβλήματος με το eshop με εξυπηρέτησαν ταχύτατα θα έλεγα (4-5 μέρες περίπου και σε άλλες περιπτώσεις πάλι άμεση αντικατάσταση)
Το λάθος χειριστήριο έχει λιγότερες λειτουργίες.Κάνει τις βασικές αλλά κάποιες 'ειδικές' δεν μπορεί λόγω ότι έχει διαφορετικά κουμπιά
Το θέμα εγγύησης δεν το έχω ψάξει αλλά βάσει του νόμου της ΕΕ που μου έχουν στείλει απο το ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή) καλύπτομαι για 2 χρόνια υποχρεωτικά και δεν πάνε να λένε ότι θέλουν.
Εχω στείλει το τηλεκοντρόλ μέσω του eshop στην αντιπροσωπεία και ακόμη περιμένω.Η αλήθεια είναι ότι κάτι τέτοιο προηγούμενα δεν μου έχει συμβεί αλλά οφείλω να πω ότι είναι ντροπή μας να έχουμε τέτοιους υπάλληλους σε αντιπροσωπείες κολοσσούς.
 

Μηνύματα
2.381
Reaction score
0
Διάβασα όλη την ιστορία σου και έχω να σημειώσω τα παρακάτω

Στο πρόβλημα σου αποκλειστική και μόνη ευθύνη φέρει το e-shop το οποίο οφείλει από την πρώτη στιγμή να σε εξυπηρετήσει. Το τι πουλάει το e-shop και με ποιες αντιπροσωπείες συνεργάζεται είναι αποκλειστική και μόνη του ευθύνη. Ένα σοβαρό κατάστημα αν θέλει να λέγεται σοβαρό και όχι το «μπακάλικο» της γειτονιάς σαφέστατα θα εξυπηρετήσει άμεσα τον καταναλωτή-πελάτη και δεν θα καταφύγει σε μεθόδους του στυλ πάρε την αντιπροσωπεία απευθείας.

Τώρα όσο αναφορά τον τρόπο διαμαρτυρίας τα πράγματα πάντα πρέπει να γίνονται ιεραρχικά και τι θέλω να πω με αυτό, στην αρχή απευθύνεσαι από κει που το αγόρασες και εφόσον δεν εξυπηρετηθείς τότε γραπτώς απευθύνεσαι στο custemer service των e-shop, μετά στον υπεύθυνο του customer services και πάει λέγοντας.

Στην Ελλάδα έχουμε μάθει να προσπαθούμε να λύσουμε τέτοιου είδους προβλήματα με φωνές και τηλέφωνα ενώ η διαδικασία είναι πολύ πιο απλή , πιο αποτελεσματική και σίγουρα λιγότερο φορτική για την νευρική μας υγεία.
 

Μηνύματα
23
Reaction score
0
Διάβασα όλη την ιστορία σου και έχω να σημειώσω τα παρακάτω

Στο πρόβλημα σου αποκλειστική και μόνη ευθύνη φέρει το e-shop το οποίο οφείλει από την πρώτη στιγμή να σε εξυπηρετήσει. Το τι πουλάει το e-shop και με ποιες αντιπροσωπείες συνεργάζεται είναι αποκλειστική και μόνη του ευθύνη. Ένα σοβαρό κατάστημα αν θέλει να λέγεται σοβαρό και όχι το «μπακάλικο» της γειτονιάς σαφέστατα θα εξυπηρετήσει άμεσα τον καταναλωτή-πελάτη και δεν θα καταφύγει σε μεθόδους του στυλ πάρε την αντιπροσωπεία απευθείας.

Τώρα όσο αναφορά τον τρόπο διαμαρτυρίας τα πράγματα πάντα πρέπει να γίνονται ιεραρχικά και τι θέλω να πω με αυτό, στην αρχή απευθύνεσαι από κει που το αγόρασες και εφόσον δεν εξυπηρετηθείς τότε γραπτώς απευθύνεσαι στο custemer service των e-shop, μετά στον υπεύθυνο του customer services και πάει λέγοντας.

Στην Ελλάδα έχουμε μάθει να προσπαθούμε να λύσουμε τέτοιου είδους προβλήματα με φωνές και τηλέφωνα ενώ η διαδικασία είναι πολύ πιο απλή , πιο αποτελεσματική και σίγουρα λιγότερο φορτική για την νευρική μας υγεία.
Φίλε tartoufo έχεις δίκιο σε αυτά που λες , το συμπέρασμα μου όμως για τον λόγω που ρίπτω ευθύνες στην Phillips Ελλάς δεν έχει βγεί τυχαία.Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα (4 φορές) εαν ηχογραφούσα τις απαντήσεις που μου έδιναν οι αρμόδιοι υπάλληλοι ( τους οποίους θα χαρακτήριζα πλήρως ανοργάνωτους , ημιμαθείς εως άσχετοι με το αντικείμενο και αγενείς) και το έστελνα σε αρμόδιο τμήμα της Phillips International το σίγουρο είναι ότι αυτή τη στιγμή θα μετρούσαμε μερικούς άνεργους επιπλέον στην Ελλάδα!!.Με έχουν πάρει 6 φορές τηλέφωνο απο το eshop μέχρι στιγμής και μου κάνουν ερωτήσεις του τύπου : Είστε σίγουρος ότι δεν είναι το σωστό τηλεκοντρόλ ? Το μοντέλο σας είναι 7662 σκέτο ή 7662D , είστε σίγουρος ότι έχει ψηφιακό δέκτη η τηλεόραση σας ενσωματωμένο ?
Τους έχω στείλει εκτυπώσεις απο το επίσημο site και πάρα ταύτα παίζουμε την κολοκυθιά.
Το αστείο στην ιστορία είναι ότι αυτές τις ερωτήσεις τις κάνει η Phillips Ελλάς στο eshop και αυτοί με την σειρά τους ρωτούν εμένα!!!!
Δύσκολα χάνω την ψυχραιμία μου αλλά θέλω να δώ την έκβαση αυτής της ιστορίας πριν αρχίσω να απαιτώ διάφορα (αποζημιώσεις , επιστροφή χρημάτων κτλ)
 

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Γεια σας απο Ροδο, μολις εβαλα στο google στο ψαχτηρι την Tv αυτη πετυχα πανω στο φορουμ εδω, μολις την ειχα παραγγειλει απο το e-shop
Αμεσως ακυρωσα την παραγγελια με αιτιολογια την υπαρξη τελεκοντρολ με μειωμενες λειτουργιες [πιθανως μικροτερου μοντελου] , οπως ο φιλος επισης απο Ροδο μας ειπε.
Βεβαια δεν ξερω αν εκανα καλα.
Εγω αυτο που ηθελα να ρωτησω ειναι αν συνδεθει με PC θα μου δωσει την αναλυση 1920χ1080 η μονο αν χρησιμοποιησω το POWERSTRIP software ? .
 

Μηνύματα
23
Reaction score
0
Τέλος στην ιστορία μου λοιπόν.....σήμερα μόλις.Πριν 4 μέρες με πήραν απο την Phillips Ελλάς τηλέφωνο και παραδέχτηκαν το λάθος τους , λέγοντας ότι ευθύνη για την ταλαιπωρία και την καθυστέρηση αυτή έχει η ίδια η Phillips Ελλάς.Μου παράγγειλαν τηλεκοντρόλ απο Phillips Ολανδίας και το παρέλαβα με courrier (ανέξοδα φυσικά) σήμερα το πρωί και είναι το σωστό τηλεκοντρόλ.Τώρα όλα οκ αλλά μετά απο αυτά που πέρασα δεν πρόκειται να ασχοληθώ ξανά με Phillips συσκευές :pc:
 

Μηνύματα
973
Reaction score
0
αλλά μετά απο αυτά που πέρασα δεν πρόκειται να ασχοληθώ ξανά με Phillips συσκευές :pc:[/quote]

Καλα μην ορκιζεσαι...:happy_8:
 

Μηνύματα
723
Reaction score
0
ti na po kai ego pou pira to 2003 mia plazma 42" me diplo tunner 6.900euro (pola to ksero) kai tora to exi kani i gineka kremastra giati i servis edo mou ipe oti theli alagi panel.
axxxxxx philipss ponemeni istoria
 

Μηνύματα
23
Reaction score
0
παιδιά απίστευτη γκαντεμιά με κυνηγάει και θέλω την βοήθεια κάποιου αν γνωρίζει κάτι να με βοηθήσει......

Ολα καλά με την τηλεόραση,παίζει έχει εικόνα καλή κτλ.....την έχω συνδεμένη με xbox360.
Οταν παίζει η ταινία είναι σαν να μην είναι ενεργοποιημένο το Pixel Plus !!!!!!
Το πιο κουφό είναι τώρα.......Μόλις πατήσω Forward Χ1 και αρχίζει να προχωράει λίγο γρήγορα η ταινία , ως δια μαγείας η ευκρίνεια της εικόνας γίνεται ΠΟΛΥ καλύτερη και είναι εμφανείς η παρουσία του Pixel Plus.Δεν έχω ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις αλλά αυτό που μου συμβαίνει πιστεύω ότι είναι τρελό τελείως.Αν γνωρίζει κάποιος 5 πράγματα παραπάνω ας με βοηθήσει σας παρακαλώ:crazy_1: :pc:
 

Μηνύματα
23
Reaction score
0
παιδιά απίστευτη γκαντεμιά με κυνηγάει και θέλω την βοήθεια κάποιου αν γνωρίζει κάτι να με βοηθήσει......

Ολα καλά με την τηλεόραση,παίζει έχει εικόνα καλή κτλ.....την έχω συνδεμένη με xbox360.
Οταν παίζει η ταινία είναι σαν να μην είναι ενεργοποιημένο το Pixel Plus !!!!!!
Το πιο κουφό είναι τώρα.......Μόλις πατήσω Forward Χ1 και αρχίζει να προχωράει λίγο γρήγορα η ταινία , ως δια μαγείας η ευκρίνεια της εικόνας γίνεται ΠΟΛΥ καλύτερη και είναι εμφανείς η παρουσία του Pixel Plus.Δεν έχω ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις αλλά αυτό που μου συμβαίνει πιστεύω ότι είναι τρελό τελείως.Αν γνωρίζει κάποιος 5 πράγματα παραπάνω ας με βοηθήσει σας παρακαλώ:crazy_1: :pc:
Τελικά μήπως φταίει ότι το XBOX360 βγάζει ανάλυση στις ταινίες 576p και χαντακώνει έτσι τις δυνατότητες της τηλεόρασης?
Η τηλεόραση έχει Pixel Plus HD.Τι σημαίνει το HD? Οτι αποδίδει μόνο σε HD υλικό?
Μήπως εαν αγοράσω ένα αυτόνομο dvd player (πχ Marantz DV6001) να 'ξεκλειδώσει' τις δυνατότητες της τηλεόρασης?
Γιατί όμως σε forward κατάσταση είναι εμφανείς η ύπαρξη του Pixel Plus(και εννοώ την πολύ ρεαλιστική κίνηση) ενώ σε κανονικό play δεν είναι?
Βοηθήστε ρε παιδιαααααααάααααααααα:pc:
Marantz DV6001
 

Μηνύματα
2.381
Reaction score
0
Εγώ λέω να αφήσεις τα χαζά περί Pixel Plus HD, XBox, DVD Player και forward και να μας πεις ξεκάθαρα...


...ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΤΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ??????:happy_8:
 

Μηνύματα
23
Reaction score
0
Εγώ λέω να αφήσεις τα χαζά περί Pixel Plus HD, XBox, DVD Player και forward και να μας πεις ξεκάθαρα...


...ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΤΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ??????:happy_8:
LOL
ο Μητσοτάκης είναι level 5 εγώ έχω ξεπεράσει το 100
 

Μηνύματα
20
Reaction score
0
Τελικά μήπως φταίει ότι το XBOX360 βγάζει ανάλυση στις ταινίες 576p και χαντακώνει έτσι τις δυνατότητες της τηλεόρασης?
Η τηλεόραση έχει Pixel Plus HD.Τι σημαίνει το HD? Οτι αποδίδει μόνο σε HD υλικό?
Μήπως εαν αγοράσω ένα αυτόνομο dvd player (πχ Marantz DV6001) να 'ξεκλειδώσει' τις δυνατότητες της τηλεόρασης?
Γιατί όμως σε forward κατάσταση είναι εμφανείς η ύπαρξη του Pixel Plus(και εννοώ την πολύ ρεαλιστική κίνηση) ενώ σε κανονικό play δεν είναι?
Βοηθήστε ρε παιδιαααααααάααααααααα:pc:
Marantz DV6001
Δεν έχω ιδέα για το ποιό μπορεί να είναι το πρόβλημα, αλλά για αρχή καλό θα ήταν να δανειστείς ένα αξιοπρεπές dvd player από κάνα γνωστό για να δεις αν το παρουσιάζει και με αυτό.
 

Μηνύματα
23
Reaction score
0
τελικά ήρθε το DVD Player , το σύνδεσα με HDMI , το ρύθμισα αλλά τζίφος για άλλη μια φορά.Τελικά το μόνο σίγουρο πλέον είναι ότι η τηλεόραση είναι προβληματική και τζάπα ταλαιπωρούμαι.Εχω καλέσει το εξουσιοδοτημένο service της Phillips να έρθουν να την δουν και θα ζητήσω αντικατάσταση.Δεν πάει άλλο έχω κουραστεί.Μπορεί να φταίει το software της ή μπορεί να έχει τεχνικό πρόβλημα.
 

Μηνύματα
23
Reaction score
0
Οριστε λοιπόν στο σύνολο όλη η ιστορία και η επιστολή που έχω στείλει στην Phillips Ελλάς.Πείτε μου και εσείς την γνώμη σας.....

ΠΡΟΣ : PHILLIPS ΕΛΛΑΣ - ΤΜΗΜΑ SERVICE
ΥΠΟΨΙΝ : ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ SERVICE
ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΘΕΜΑ : ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΩΣ 42PFL7662D/12 [FONT=&quot][/FONT]

[FONT=&quot][/FONT]
"H τηλεόραση παρουσιάζει τις εξής ελλείψεις – προβλήματα :
1)[FONT=&quot] [/FONT]Οταν παίζει μια ταινία DVD σε κανονική ροή δεν δείχνει να έχει κάποιο πρόβλημα αλλά είναι αισθητή η απουσία του Pixel Plus . Οταν πατήσω forward X 1 και γίνει πιο γρήγορη η ροή της ταινίας , τότε η εικόνα γίνεται πολύ πιο ευκρινής , τα χρώματα πιο ‘ζωντανά’ και η κίνηση των χαρακτήρων πολύ πιο ρεαλιστική . Σαν συμπέρασμα ότι δείχνει να ‘ενεργοποιείται’ το Pixel Plus . Αυτό συμβαίνει και με το ΧΒΟΧ360 , το οποίο με component σύνδεση , δίνει ανάλυση 576p , αλλά και με το DVD Player το οποίο με HDMI σύνδεση δίνει ανάλυση 1080p . Για να παρατηρήσετε όμως την διαφορά θα πρέπει η συσκευή που θα συνδέσετε για δοκιμή , στην forward ταχύτητα η εικονά να προχωράει ‘ενιαία’ και ΟΧΙ καρρέ – καρρέ . Μόνο τότε θα εντοπίσετε και εσείς την οπτική διαφορά που υπάρχει .
2)[FONT=&quot] [/FONT]Στο manual της τηλεόρασης (σελ 42 , παράγραφος 31.3) αναφέρει ότι μόλις συνδέσω HD συσκευή με HDMI καλώδιο , τότε στο Menu της τηλεόρασης , στο πεδίο Χαρακτηριστικά , εμφανίζεται μια νέα επιλογή Display και απο εκεί επιλέγεις Native ανάλυση Ναί ή Οχι . Στην δική μου τηλεόραση δεν ανοίγει η επιλογή αυτή .
3)[FONT=&quot] [/FONT]Ενώ η τηλεόραση έχει ενσωματωμένο ψηφιακό αποκωδικοποιητή , την έχω συνδεμένη με την συμβατική κεραία , μπαίνω στο μενού της ψηφιακής και κάνω αναζήτηση σε ψηφιακά κανάλια , ΔΕΝ λαμβάνει σήμα απο κανένα ψηφιακό (π.χ. τα ψηφιακά κανάλια της ΕΡΤ)
Την έχω συνδέσει με ΧΒΟΧ360 με component και με DVD Player Pioneer DV600 (το οποίο δίνει σήμα 1080p) με HDMI .
Σε επικοινωνία που είχα 2 φορές με το service support , της Phillips International (μέσω email) και σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το τμήμα εξυπηρέτης πελατών (τηλ. 00800 312 212 80) ενημερώθηκα για τα εξής :
Το Pixel Plus HD είναι προηγμένης τεχνολογίας σύστημα βελτίωσης εικόνας , έναντι με το παλιό Pixel Plus . Δεν υπάρχει περίπτωση ενεργοποίησης και απενεργοποίησης του χειροκίνητα , στο μοντέλο 42PFL7662D/12 , αλλά λειτουργεί μόνιμα και απρόσκοπτα με οποιοδήποτε σήμα ανάλυσης λαμβάνει η τηλεόραση (είτε απο δορυφορικό , είτε απο DVD Player , είτε απο παιχνιδομηχανή , είτε απο συμβατική κεραία) όπως 576p , 1080i , 1080p κτλ . Αρα δεν τίθεται θέμα συνδεσμολογίας ή συσκευής αναπαραγωγής . Επίσης με ενημέρωσαν ότι πρέπει κανονικά η τηλεόραση να εμφανίζει στο μενού της την επιλογή Native που αναφέρω στην παράγραφο 2 .
H τηλεόραση έχει παραδωθεί στο εξουσιοδοτημένο service σας , απο τις 28/08/2007 . Κατόπιν ελέγχου που έκανε δεν διαπίστωσε κάποια βλάβη στην τηλεόραση . Επικοινώνησε ο κος**** με το τμήμα service σας και συνομίλησε με κάποιον υπεύθυνο στο τμήμα service της εταιρείας σας , με τον οποίο μίλησα και εγώ και του περιέγραψα το πρόβλημα που έχω παρατηρήσει . Καταλήξαμε ότι θα πρέπει να σταλεί η τηλεόραση στο κεντρικό κατάστημα service , για να την ελέγξουν και εκεί . Ο κος ***** με ενημέρωσε ότι την αποστολή και μεταφορά της τηλεόρασης , την αναλαμβάνει το εξουσιοδοτημένο service της Phillips και θα σταλεί στην εταιρεία σας στις 03/09/2007 .


Υποχρέωση μου , ως πελάτης , απο την στιγμή που έχω δώσει κάποια χρήματα για την αγορά της συγκεκριμμένης τηλεόρασης , ήταν να σας ενημερώσω αναλυτικά για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω και να ακολουθήσω τις οδηγίες που μου δώσατε εξαρχής για την ομαλή εξέλιξη της διαδικασίας του service σας . (Επικοινωνία με την εταιρεία σας , αναφορά προβλήματος , επικοινωνία με εξουσιοδοτημένο service Phillips , παράδοση συσκευής , σύνταξη επιστολής)
Τα δικαιώματα μου , απο εδώ και πλέον είναι τα εξής :
-Η τηλεόραση παραδώθηκε στον κο ***** σε άριστη κατάσταση (κατόπιν ελέγχου που έκανε και ο ίδιος) , άρα δεν φέρω ΚΑΜΙΑ απολύτως ευθύνη για την απο εδώ και πέρα μεταφορά και παράδοση της τηλεόρασης . Δεν έχει το παραμικρό χτύπημα ή καμμένο pixel , οπότε θέλω να μου επιστραφεί στην ίδια ακριβώς κατάσταση , διαφορετικά θα ζητήσω την αντικατάσταση της . Επίσης δεν αποδέχομαι την οποιαδήποτε χρέωση (εαν προκύψει) απο την στιγμή που είμαι στα πλαίσια της εγγύησης που μου δίνει η εταιρεία σας .
-Εαν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο software-firmware της τηλεόρασης , αποδέχομαι να γίνει η οποιαδήποτε τεχνική παρέμβαση για την επιδιόρθωση των ανωτέρω προβλημάτων .
-Στην περίπτωση όμως που υπάρχει τεχνικής φύσεως πρόβλημα ΔΕΝ αποδέχομαι να επισκευαστεί απο την στιγμή που δεν έχει λειτουργήσει σωστά απο την αρχή , παρά μόνο την άμεση αντικατάσταση της . Εαν σε περίπτωση που τα προβλήματα αυτά εντοπίζονται σε όλες τις τηλεοράσεις , του ίδιου μοντέλου απαιτώ την αντικατάσταση της με κάποιο άλλο μοντέλο , αντίστοιχων τεχνικών χαρακτηριστικών . Οπως καταλαβαίνετε δεν μπορώ να δεχτώ καινούργια τηλεόραση (11/7/2007 έγινε η αγορά απο το κατάστημα Eshop) , να επισκευαστεί
Εχω ενημερωθεί σχετικά απο τα κάτωθι σωματεία και οργανώσεις :
·[FONT=&quot] [/FONT]ΚΕ.Π.ΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή) – Στο οποίο είμαι ενεργό μέλος
·[FONT=&quot] [/FONT]ΕΚ.ΠΟΙ.ΖΩ (Ενωση Καταναλωτών-Ποιότητα Ζωής)
·[FONT=&quot] [/FONT]Ε.ΚΑΤ.Ο (Ελληνική Καταναλωτική Οργάνωση)
·[FONT=&quot] [/FONT]Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
·[FONT=&quot] [/FONT]Ε.Ε.Κ. (Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή)
·[FONT=&quot] [/FONT]Ο Συνήγορος του Καταναλωτή Ελλάδος

Εχω το δικάιωμα νομικά , να ζητήσω την αντικατάσταση της τηλεόρασης σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος .
Η επιστολή αυτή δεν έχει απειλητικό χαρακτήρα αλλά ενημερωτικό ."
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.312
Μηνύματα
2.858.187
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top