Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Στα μεταχειρισμένα ηλεκτρικά στο autoscout24.de δεν έχω βρει ούτε ένα μικρό ev που να γράφει τι μπαταρία φοράει. Όλοι γράφουν τα kw του κινητήρα που είναι πιο πιασάρικο νούμερο, μάλλον. Παρατηρώ πως το ίδιο συμβαίνει και στο car.gr, τουλάχιστον σε όσα είδα.

Τι φάση; 🙃

Τα used μικρά τα θέλουν στα 16.000€ - 20.000€ για ουσιαστική εμβέλεια 100χλμ. :biggrin:

Νταξ, δηλαδή, μόνο αν μου το χαρίζανε.

Ερώτησης: μεταχειρισμένο BMW i3 θα παίρνατε;
 
Last edited:

Μηνύματα
6.554
Reaction score
5.126
Όταν πέσει η απόδοσή της μπαταρίας στο Mercedes PHEV GLE 350 κάτω από 70% απαιτείται αντικατάστασή της με εργατικά 2000 ευρώ ε; Ενδιαφέρον.

Ξέρεις και κόστος αγοράς της νέας μπαταρίας 31,2kWh;

Εγγύηση για >70% απόδοση μπαταρίας πόσα χρόνια δίνει η Mercedes για το GLE;
Είχα πληροφόρηση ότι με σημερινές τιμές η 31,2kWh μπαταρία του PHEV GLE 350 κοστίζει 18.000€ και ότι από το νέο έτος θα έχει 15% αύξηση.

Για 120.000 αμάξι δεν φαντάζει μεγάλο το ποσό, αλλά στην πράξη αυτός που θα έρθει αντιμέτωπος με αυτό το κόστος θα είναι ο επόμενος κάτοχος του αυτοκινήτου ως μεταχειρισμένου. Εφόσον θα θελήσει ολική αντικατάσταση και όχι επισκευή. Και προϋποθέτοντας φυσικά ότι η μπαταρία όντως έπεσε κάτω από 70%.

Για εκείνον θα είναι βαρύ το 20άρικο αν πχ το αμάξι το πάρει 40-50 χιλιάρικα.
 


Μηνύματα
6.554
Reaction score
5.126
Υποθετικά πάντα μιλώντας.
Για να δίνει πάντως τιμή για την μπαταρία η Mercedes και κόστος εργατικών για
την αντικατάσταση, όλο και κάποια περίπτωση θα υπάρχει. Σε τρακάρισμα ίσως;
 

Μηνύματα
14.867
Reaction score
20.412
Δίνει την τιμή γιατί προφανώς το ρωτάνε.
Υπάρχουν ήδη after market μπαταριαδικα που κάνουν έλεγχο και αντικατάσταση στοιχείων προφανώς όχι σε τιμές Mercedes
 


TGD

Μηνύματα
6.982
Reaction score
7.065
Ερώτησης: μεταχειρισμένο BMW i3 θα παίρνατε;
Το ήθελα για χρόνια. Κάποια στιγμή έπεσαν κάτω από 20 χιλιάρικα, αλλά τώρα έχουν πάρει την ανηφόρα. Το γουστάρω σαν σχεδίαση (είναι λίγο ανώμαλο αυτό;) αν και το ηλεκτρικό του κομμάτι δείχνει την ηλικία του. Τα νέα με την τεράστια μπαταρία έχουν πολύ ακριβή τιμή για μεταχειρισμένα.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Το ήθελα για χρόνια. Κάποια στιγμή έπεσαν κάτω από 20 χιλιάρικα, αλλά τώρα έχουν πάρει την ανηφόρα. Το γουστάρω σαν σχεδίαση (είναι λίγο ανώμαλο αυτό;) αν και το ηλεκτρικό του κομμάτι δείχνει την ηλικία του. Τα νέα με την τεράστια μπαταρία έχουν πολύ ακριβή τιμή για μεταχειρισμένα.
Βασικά ότι μεταχειρισμένο ηλεκτρικό πωλείται μέχρι 20 χιλιάρικα είναι για 100 χλμ εμβέλεια μαξ. Αστείο. Μόνο αν μου το χαρίζανε. 200€ το χιλιόμετρο, δεν υπάρχουν λόγια, πραγματικά.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.398
Reaction score
27.684
Το Fiat 500e το οποίο είναι εξωφρενικά ακριβό για όσα προσφέρει έχει καλύτερη αναλογία.

156€ το χιλιόμετρο, φορτίζει ταχύτατα, καινούργιο, κουκλί και πολλά άλλα.

Τα μεταχειρισμένα θέλουν 200€/χλμ

Κωμωδία.
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.983
Ξανά. Μην δίνετε βάση στις τιμές του car.gr και των αγγελιών στις εφημερίδες. Απέχουν πολύ από τις πραγματικές που γίνονται οι συναλλαγές, όταν γίνονται. Επίσης τις τιμές των αγγελιών τις χρησιμοποιούν οι ασφάλειες 8-).
Τέλος, η αγορά εδώ είναι πολύ μικρή.

Αν θέλετε να έχετε μια εικόνα ενδεικτική της τιμής μεταχειρισμένων θα ψάχνετε στο mobile.de.
Εκεί οι τιμές, ειδικά από τα μαγαζιά είναι πολύ κοντά σε αυτή που θα το πάρεις αν το αποφασίσεις. Η έκπτωση που θα σου κάνουν για να κλείσει η συμφωνία είναι πολύ μικρή.
Για το i3 που λέτε βλέπω τιμές πολύ κάτω από τα 20Κ.


και για ηλεκτρικά ειδικά που δεν έχουν τέλος ταξινόμησης δεν βλέπω το λόγο γιατί να μην το πάρει κάποιος από τη Γερμανία (όσο δε βρίσκει εδώ κάτι αξιόλογο {κατάσταση, τιμή}).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.100
Reaction score
124.654
Η ένατη σεζόν της Formula E θα ξεκινήσει με το νέο έτος.

Η τρίτη γενιά αυτοκινήτων είναι εντυπωσιακή.

Πιο μικρά και ελαφρύτερα αυτοκίνητα με τελική ταχύτητα 320 km/h, 95% αποδοτικότητα συστήματος κίνησης, ανάκτηση που θα φέρνει πίσω το 40% της ενέργειας στις μπαταρίες κατά την διάρκεια του αγώνα και χωρίς πίσω φρένα, αν και συζητιέται να υπάρχει μηχανικό σύστημα ασφαλείας πίσω φρένων για την περίπτωση κινδύνου.

Το μοτέρ των μπροστινών τροχών είναι μόνο για ανάκτηση και όχι για κίνηση.

Εκτός από την attack mode σε επιλεγμένους αγώνες έρχεται το attack charge που είναι φόρτιση 4 kWh από ταχυφόρτιση 600kW σε υποχρεωτικό pitstop 30 δευτερολέπτων που θα χρησιμοποιείται σε ενισχυμένες περιόδους attack mode.

Οι ομάδες είναι:

Jaguar TCS Racing
Avalanche Andretti με σύστημα κίνησης Porsche
TAG Heuer Porsche
Envision Racing με σύστημα κίνησης Jaguar
NIO 333 Racing
DS Penske
Nissan
Mahindra Racing
Maserati MSG Racing
ABT Cupra με σύστημα κίνησης Mahindra
NEOM McLaren


Σημεία ενδιαφέροντος:

1. η Cupra έχει σύστημα κίνησης Mahindra και όχι Porsche.

2. οι Αμερικάνικες ομάδες δεν έχουν Αμερικάνικα συστήματα κίνησης αλλά Ευρωπαϊκά.


 

Μηνύματα
794
Reaction score
851

σε τιμες Αμερικής, εδώ βάλτε ένα 20% λογω φόρου.
Για προσέξτε το " A Tesla battery pack can fail due to fuse problems, voltage problems, or other minor issues. The entire battery pack gets affected if the issue happens within a single battery module. The voltage across all battery modules needs to be steady. If the voltage values differ across modules, the entire battery pack will get defective. Get your car to the company if this happens. Instead of replacing a module, they will install a new or refurbished battery pack on your car. They will send the damaged one to their battery plants for repair and refurbishing. "
Για αυτούς που τους παραμύθιασαν ότι θα αλλάξουν μόνο ένα module, οι νέες μπαταρίες είναι μονοκόματες στο πλαίσιο!!! Θα βρεθουν οι ελληνάρες να κάνουν ματσακονιές αλλα αν γίνει ατύχημα ή πυρκαγιά, ΔΕ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ, είναι στα μικρα γράμματα σε ασφαλιστηριο ηλεκτρικου.

Ακόμη και για το βασιλιά της εγγύησης δείτε τι λέει:

 

Μηνύματα
6.554
Reaction score
5.126
Οπότε μόνο leasing προτείνεις;

Ή καθόλου ηλεκτρικό, αλλά μόνο plug-in hybrid; Κι αυτό πάλι μόνο με leasing;
 

Μηνύματα
14.867
Reaction score
20.412
Για αυτούς που τους παραμύθιασαν ότι θα αλλάξουν μόνο ένα module, οι νέες μπαταρίες είναι μονοκόματες στο πλαίσιο!!!
Η Toyota αλλάζει στοιχεία , δεν πα να χτυπιέσαι κάτω όσο θες.
Βέβαια βάζει μπαταρίες στα οχήματα της 15 χρόνια και έχει επενδύσει σε διαγνωστικά και εκπαίδευση , αν η Mercedes δεν γουστάρει είναι δικό σου πρόβλημα.
Κατά τα άλλα πλήθος ανακρίβεια ανακυκλωμένη.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.983
Η Toyota αλλάζει στοιχεία , δεν πα να χτυπιέσαι κάτω όσο θες.
Βέβαια βάζει μπαταρίες στα οχήματα της 15 χρόνια και έχει επενδύσει σε διαγνωστικά και εκπαίδευση , αν η Mercedes δεν γουστάρει είναι δικό σου πρόβλημα.
Κατά τα άλλα πλήθος ανακρίβεια ανακυκλωμένη.
το ερώτημα είναι, αλλάζει στοιχείο όταν διαπιστωθεί πτώση τάσης σε ένα από αυτά (που ακούγεται λογικό);
όταν πέσει η τάση ομοιόμορφα σε όλα το πακέτο ή σε κάμποσα στοιχεία μαζί, από αυτά που καταλαβαίνω από τα παραπάνω δημοσιεύματα, μάλλον δεν έχει νόημα η αλλαγή στοιχείων και θέλει αλλαγή όλη η μπαταρία, σωστά;

εγω ασχετούλης είμαι και ρωτάω να μαθαίνω
 

Μηνύματα
6.554
Reaction score
5.126
αν η Mercedes δεν γουστάρει είναι δικό σου πρόβλημα.
Με τρίχρονο leasing θα είναι απίθανο
να αντιμετωπίσει ο ίδιος τέτοιο πρόβλημα στα 3 χρόνια που θα το χρησιμοποιεί.
 

Μηνύματα
14.867
Reaction score
20.412
Η ρύθμιση/έλεγχος τάσης γίνεται ανά στοιχείο σε αυτές τις μπαταρίες. Το διαγνωστικό μπορεί να διαπιστώσει το πρόβλημα που μπορεί να αποτελεί λειτουργικό θέμα και σε επόμενη διάγνωση στο συνεργείο μπορεί να διαπιστωθεί σε πόσα υπάρχει βλάβη και σε πόσα είναι απαραίτητη η αντικατάσταση τους.
Το να μην είναι όμοιας κατάστασης τα στοιχεία στην μπαταρία είναι πρόβλημα όταν η ανομοιογένεια είναι εκτεταμένη, πρακτικά μόνο καινούριες οι μπαταρίες είναι όμοιες, ακόμα λίγους μήνες μετά την χρήση του οχήματος θα είναι στοιχειωδώς ανόμοιες.
Αυτό εντωμεταξυ συμβαίνει χροοοοονια πίσω ακόμα και στις μπαταρίες των εργαλείων , μια 18V μπαταρία πχ έχει 5 στοιχεία όπου και τα 5 ελέγχονται ως προς την κατάσταση τους. Όταν αστοχήσει μια η Bosch σου πουλάει ολόκληρο ανταλλακτικό γιατί δεν έχει σημεία επισκευής με εξειδίκευση στις μπαταρίες, ο δησιος από την άλλη μπορεί να αντικαταστήσει μόνο το ελαττωματικό στοιχείο ωστόσο λόγω του ότι είναι φθηνότερος από την Bosch του λες άλλαξες τις όλες μωρέ λεφτά υπάρχουν.
Το παλικάρι με το ct200 (του 11, 3.4 λίτρα βενζίνης στα 100) είχε και gs400h του 08 και πήρε και RAV4 του 16 υβριδικό , πάντα μεταχειρισμένα.
Υπάρχουν ήδη ηλεκτρολογεία που έχουν ειδίκευση στις μπαταρίες των υβριδικών και φυσικά δεν μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι "χάνεις την εγγύηση" αν κάνεις επισκευές εκτός εξουσιοδοτημένων συνεργείων του κατασκευαστή, είναι ευρωπαϊκή νομοθεσία και πας δικαστικώς αν και εφόσον και εφόσον φυσικά είναι κάποιος σε θέση να αποδείξει ότι η εργασία δεν εκτελέστηκε σωστά το πρόβλημα μετατίθεται στο συνεργείο εφόσον είναι αδειοδοτημένο για αυτή τη δουλειά.

Η συζήτηση βέβαια είναι άσκοπη Μίλερ για προβλήματα που θα έρθουν με χρόνια χρήσης για τα οποία εδώ μέσα σε σας βλέπω διατεθειμένους να κρατήσετε το όχημα στην κατοχή σας μέχρι τότε.

Στα λίγα χλμ η συζήτηση κόστους απόσβεσης είναι άκυρη , στα πολλά αν δεν τίθεται θέμα ημερήσιας non stop αυτονομίας τα BEV πριν την λήξη της εγγύησης μπορεί να έχουν αποσβέσει πλήρως το κόστος αγοράς σε σχέση με κάτι που χρησιμοποιεί ορυκτά καύσιμα.

Τεσπα για τέτοιες χρήσεις που τείνουν να είναι επαγγελματικές (δεν γίνεται να κάνεις 40000χλμ το χρόνο απλά για βόλτες) υπάρχει και η μίσθωση για ζωή χωρίς άγχος.
 

Μηνύματα
1.049
Reaction score
1.552
Με τρίχρονο leasing θα είναι απίθανο
να αντιμετωπίσει ο ίδιος τέτοιο πρόβλημα στα 3 χρόνια που θα το χρησιμοποιεί.
οι εταιρείες leasing έχουν υπολογίσει τα ρίσκα και τα έχουν ενσωματώσει στο κόστος μίσθωσης
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.091
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top