- Μηνύματα
- 4.280
- Reaction score
- 4.412
«Απάτη» σε βάρος χρηστών της κινητής καταγγέλλει ο Συνήγορος του Καταναλωτή
Την παρέμβαση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ζητεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή (ΣτΚ), προκειμένου να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα των ανεπιθύμητων και παράνομων χρεώσεων που επιβάλλουν οι εταιρείες Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) στους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας.
Οι Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) σχετίζονται με τη μετάδοση πληροφορίας/περιεχομένου σε δίκτυα ηλεκτρονικών επικοινωνιών. Παραδείγματα ΥΠΠ αποτελούν οι ψηφοφορίες (π.χ. ψηφοφορία για Eurovision), διαγωνισμοί, αγορά (downloading) ringtones, logos, videos, παιχνιδιών μέσω SMS, παροχή τεχνικής υποστήριξης, παιχνίδια από την τηλεόραση στα οποία συμμετέχουν οι χρήστες μέσω τηλεφώνου, υπηρεσίες πληροφόρησης (π.χ. καιρός), αστρολογία/χαρτομαντεία, υπηρεσίες ενηλίκων κ.ά.
more...

Την παρέμβαση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ζητεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή (ΣτΚ), προκειμένου να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα των ανεπιθύμητων και παράνομων χρεώσεων που επιβάλλουν οι εταιρείες Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) στους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας.
Οι Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) σχετίζονται με τη μετάδοση πληροφορίας/περιεχομένου σε δίκτυα ηλεκτρονικών επικοινωνιών. Παραδείγματα ΥΠΠ αποτελούν οι ψηφοφορίες (π.χ. ψηφοφορία για Eurovision), διαγωνισμοί, αγορά (downloading) ringtones, logos, videos, παιχνιδιών μέσω SMS, παροχή τεχνικής υποστήριξης, παιχνίδια από την τηλεόραση στα οποία συμμετέχουν οι χρήστες μέσω τηλεφώνου, υπηρεσίες πληροφόρησης (π.χ. καιρός), αστρολογία/χαρτομαντεία, υπηρεσίες ενηλίκων κ.ά.
more...