Σπύρος Μπλάτσιος
Διακεκριμένο μέλος
- Μηνύματα
- 15.897
- Reaction score
- 305
Τη διαφημιστική καμπάνια του 2005 για τον ελληνικό τουρισμό παρουσίασε ο Δ.Αβραμόπουλος
Την έναρξη της διαφημιστικής προβολής της χώρας στις διεθνείς αγορές και στο εσωτερικό ανακοίνωσε την Τρίτη ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Δημήτρης Αβραμόπουλος, παρουσιάζοντας την κεντρική διαφημιστική εκστρατεία για τον ελληνικό τουρισμό του 2005. Όπως ανέφερε, στόχος είναι να κεφαλαιοποιηθούν οι υπεραξίες που προέκυψαν από την επιτυχημένη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων και να προβληθεί η χώρα μας για τις ποιοτικές υπηρεσίες που προσφέρει στον τομέα του τουρισμού σε ένα περιβάλλον απόλυτης ασφάλειας. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν το πρώτο τηλεοπτικό σποτ διάρκειας 15 δευτερόλεπτων που προβάλλεται στα διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα, η αφίσα με κεντρικό σύνθημα «Live your myth in Greece» («Ζήσε το μύθο σου στην Ελλάδα»), καθώς και το τηλεοπτικό σποτ για την εγχώρια αγορά με σύνθημα «Μένουμε στην Ελλάδα» (in)
«Βγαίνουμε στις αγορές στην ώρα μας, διαψεύδοντας όλους εκείνους που υποστήριζαν ότι δεν θα προλάβουμε» ανέφερε ο κ. Αβραμόπουλος, επισημαίνοντας ότι ο τουρισμός «από πάρεργο καθίσταται πλέον κεντρικός αναπτυξιακός μοχλός της χώρας».
Η διαφημιστική δαπάνη για την κεντρική εκστρατεία θα ανέλθει σε 31,9 εκατ. ευρώ, πλέον 28 εκατ. ευρώ για συμπληρωμένες εστιασμένες δράσεις. Ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης επισήμανε ότι για πρώτη φορά συνδέονται με την κεντρική διαφήμιση και προβολή της χώρας οι πρωτοβουλίες σε περιφερειακό επίπεδο, με στόχο την παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης εικόνας της Ελλάδος ως τουριστικού προορισμού.
πηγή: Satleo.gr
Την έναρξη της διαφημιστικής προβολής της χώρας στις διεθνείς αγορές και στο εσωτερικό ανακοίνωσε την Τρίτη ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Δημήτρης Αβραμόπουλος, παρουσιάζοντας την κεντρική διαφημιστική εκστρατεία για τον ελληνικό τουρισμό του 2005. Όπως ανέφερε, στόχος είναι να κεφαλαιοποιηθούν οι υπεραξίες που προέκυψαν από την επιτυχημένη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων και να προβληθεί η χώρα μας για τις ποιοτικές υπηρεσίες που προσφέρει στον τομέα του τουρισμού σε ένα περιβάλλον απόλυτης ασφάλειας. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν το πρώτο τηλεοπτικό σποτ διάρκειας 15 δευτερόλεπτων που προβάλλεται στα διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα, η αφίσα με κεντρικό σύνθημα «Live your myth in Greece» («Ζήσε το μύθο σου στην Ελλάδα»), καθώς και το τηλεοπτικό σποτ για την εγχώρια αγορά με σύνθημα «Μένουμε στην Ελλάδα» (in)
«Βγαίνουμε στις αγορές στην ώρα μας, διαψεύδοντας όλους εκείνους που υποστήριζαν ότι δεν θα προλάβουμε» ανέφερε ο κ. Αβραμόπουλος, επισημαίνοντας ότι ο τουρισμός «από πάρεργο καθίσταται πλέον κεντρικός αναπτυξιακός μοχλός της χώρας».
Η διαφημιστική δαπάνη για την κεντρική εκστρατεία θα ανέλθει σε 31,9 εκατ. ευρώ, πλέον 28 εκατ. ευρώ για συμπληρωμένες εστιασμένες δράσεις. Ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης επισήμανε ότι για πρώτη φορά συνδέονται με την κεντρική διαφήμιση και προβολή της χώρας οι πρωτοβουλίες σε περιφερειακό επίπεδο, με στόχο την παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης εικόνας της Ελλάδος ως τουριστικού προορισμού.
πηγή: Satleo.gr