Καλησπέρα στην όμαδα. Χρόνια πολλά καλή χρονιά με υγεία και ευημερία
Καινούργιος στο φόρουμ, αλλά αν γίνεται θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με την απαράδεκτη Sony και να ζητήσω τη συμβουλή αν κάποιος έχει περάσει κάτι παρόμοιο.
Στις 07/12/2021 αγόρασα και παρέλαβα απο τον Κωτσόβολο τηλεόραση Sony μοντέλο KE85XH9096.
Η τηλεόραση κρεμάστηκε στον τοίχο στις 9/12/2021 απο εξειδικευμένο προσωπικό που συνεργάζεται ο Κωτσόβολος και απο τότε δεν έχει γίνει το οτιδήποτε στην τηλεόραση (την προσέχω σαν τα ματιά μου).
Στους 11 μήνες λειτουργίας (και συγκεκριμένα παρατήρησα το πρόβλημα στις 20/10/2022), όπως βλέπετε στην Photo 1 που επισυνάπτω, μου έβγαλε μαύρες σκιές/στίγματα στις γωνιές της TV, όπου στα έντονα χρώματα βλέπεις μια μαύρη θολούρα. Αμέσως χωρίς να χάσω καιρό, στις 21/10/2022, τηλεφώνησα στον Κωτσόβολο που αγόρασα την τηλεόραση και ενήμερωσα για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Από κει μου ζήτησαν να επικοινωνήσω με την Sony Hellas, όπου και έκανα την ίδια μέρα τηλεφωνικα. Απο το τεχνικό τμήμα της Sony μου ζητήθηκε να στείλω emails με το πρόβλημα με την τηλεόραση το οποίο και έκανα την ίδια μέρα (21 Νοεμβρίου 2022). Ξεκίνησε μια ανταλλαγή emails απο τις 21/10/2022 μέχρι και τις 25/10/2022 όπου το τεχνικό τμήμα της Sony μου ζητούσε διαρκώς διαφορετικές φωτογραφίες του προβλήματος και απαντώντας οτι δεν βλέπουν κανένα πρόβλημα. Το τεχνικό τμήμα της Sony απάντησε οτι δεν είναι ευδιάκριτο το πρόβλημα που περιγράφω και οτι δεν υπάρχει λόγος για οποιαδήποτε ενέργεια.
Στην τελευταία απαντησή τους καθώς τους πίεζα, μου δώσανε το τηλέφωνο της astra service (επίσημο service της Sony για τις τηλεοράσεις) για να μιλήσω μαζί τους.
Στην συνέχεια την ίδια μέρα 25/10/2022 τηλεφώνησα στην Astra Service και μου ζήτησαν και από κει φωτογραφίες με το πρόβλημα όπου και έστειλα και στην συνέχεια κλείσαμε ραντεβού να έρθει ο τεχνικός στο σπίτι να την δει την τηλεόραση.
Ο τεχνικός με επισκέφτηκε στις 28/10/2022, όπου με ενημέρωσε τα παρακάτω: "Το βλέπω το πρόβλημα (επιβεβαίωσε δηλαδή οτι το πρόβλημα είναι εμφανή στην τηλεόραση) αλλά πρέπει να στείλω φωτογραφίες στη Sony για να μου δώσουν το οκ για αντικατάσταση. Δυστυχώς στις φωτογραφίες δεν απαθανατίζει καλά το πρόβλημα ρε γαμώτο (έτσι επι λέξη) και θα μου πουν ότι είναι εντός προδιαγραφών του προϊόντος αυτες οι μαύρες κυλίδες στις γωνιές. Εγώ θα κάνω ότι μπορώ αλλά μάλλον δεν θα δεχτούν ότι υπάρχει θέμα. Θα σου πρότεινα αφού έχεις υπόλοιπο 1 χρόνο εγγύηση ακόμα να περιμένεις και αν το πρόβλημα γίνει πιο έντονο και οι μαύρες κηλίδες αρχίζουν να εξαπλώνονται προς το κέντρο της οθόνης, να μας ξανακαλεσεις και βλέπουμε αν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Πρέπει να μου δώσεις κάτι για να παρουσιάσω" (Παρατήρησα ότι το τεχνικός είχε ένα πολύ παλίας τεχνολογίας κινητο το όποιο μου έκανε εντύπωση και σκέφτηκα οτι είναι δύσκολο να αποτυπώθεί το πρόβλημα σωστά σε αυτό το κινητό). Με δύο λόγια μου έριξε με το γάντι άκυρο και έφυγε.
Στις 01/11/2022 με πήρε τηλέφωνο ο ίδιος ο τεχνικός και μου επιβεβαίωσε ότι η Sony δεν βλέπει πουθενά πρόβλημα και δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση. Δυστυχώς όλα αυτά δεν μου δώθηκαν γραπτώς. Καθώς αυτή ήταν η επίσημη απάντηση της Sony δεν έδωσα συνέχεια και απλά ήλπιζα το πρόβλημα να μην μεγαλώσει και ότι θα πρέπει να μάθω να ζω με αυτό το πρόβλημα.
Απο τις 25/11/2022 η τηλεόραση εμφάνισε μια μικρή μαύρη κηλίδα σχεδόν στο κέντρο της οθόνης (πολυ διακριτική) και τις τελευταίες 15 μέρες το πρόβλημα έχει μεγαλώσει και οι μαύρες κυλίδες επεκτείνονται στις 4 γωνίες της τηλεόρασης (Δείτε στην Photo 2)
Πραγματικά έχω αγανακτήσει και στεναχωρεθεί με όλη αυτή την κατάσταση. Μάζευα τα λεφτά 5 χρόνια για να πάρω αυτήν την τηλεόραση και τώρα δεν έχει καμια μεταπωλητική αξία, ούτε μπορώ να την ευχαριστηθώ (πάει κατευθείαν το μάτι ρε γαμώτο και ξενερώνω) και η Sony αρνείται την αντικαταστασή της ή έστω την επισκευή της.
Τι μπορώ να κάνω βρε παιδία; Πολύ φοβάμαι οτι αν τους ξαναφωνάξω θα φάω ξανά άκυρο...... Δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω τα έχω χάσει.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για την πολύτιμη βοηθειά σας
Καινούργιος στο φόρουμ, αλλά αν γίνεται θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με την απαράδεκτη Sony και να ζητήσω τη συμβουλή αν κάποιος έχει περάσει κάτι παρόμοιο.
Στις 07/12/2021 αγόρασα και παρέλαβα απο τον Κωτσόβολο τηλεόραση Sony μοντέλο KE85XH9096.
Η τηλεόραση κρεμάστηκε στον τοίχο στις 9/12/2021 απο εξειδικευμένο προσωπικό που συνεργάζεται ο Κωτσόβολος και απο τότε δεν έχει γίνει το οτιδήποτε στην τηλεόραση (την προσέχω σαν τα ματιά μου).
Στους 11 μήνες λειτουργίας (και συγκεκριμένα παρατήρησα το πρόβλημα στις 20/10/2022), όπως βλέπετε στην Photo 1 που επισυνάπτω, μου έβγαλε μαύρες σκιές/στίγματα στις γωνιές της TV, όπου στα έντονα χρώματα βλέπεις μια μαύρη θολούρα. Αμέσως χωρίς να χάσω καιρό, στις 21/10/2022, τηλεφώνησα στον Κωτσόβολο που αγόρασα την τηλεόραση και ενήμερωσα για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Από κει μου ζήτησαν να επικοινωνήσω με την Sony Hellas, όπου και έκανα την ίδια μέρα τηλεφωνικα. Απο το τεχνικό τμήμα της Sony μου ζητήθηκε να στείλω emails με το πρόβλημα με την τηλεόραση το οποίο και έκανα την ίδια μέρα (21 Νοεμβρίου 2022). Ξεκίνησε μια ανταλλαγή emails απο τις 21/10/2022 μέχρι και τις 25/10/2022 όπου το τεχνικό τμήμα της Sony μου ζητούσε διαρκώς διαφορετικές φωτογραφίες του προβλήματος και απαντώντας οτι δεν βλέπουν κανένα πρόβλημα. Το τεχνικό τμήμα της Sony απάντησε οτι δεν είναι ευδιάκριτο το πρόβλημα που περιγράφω και οτι δεν υπάρχει λόγος για οποιαδήποτε ενέργεια.
Στην τελευταία απαντησή τους καθώς τους πίεζα, μου δώσανε το τηλέφωνο της astra service (επίσημο service της Sony για τις τηλεοράσεις) για να μιλήσω μαζί τους.
Στην συνέχεια την ίδια μέρα 25/10/2022 τηλεφώνησα στην Astra Service και μου ζήτησαν και από κει φωτογραφίες με το πρόβλημα όπου και έστειλα και στην συνέχεια κλείσαμε ραντεβού να έρθει ο τεχνικός στο σπίτι να την δει την τηλεόραση.
Ο τεχνικός με επισκέφτηκε στις 28/10/2022, όπου με ενημέρωσε τα παρακάτω: "Το βλέπω το πρόβλημα (επιβεβαίωσε δηλαδή οτι το πρόβλημα είναι εμφανή στην τηλεόραση) αλλά πρέπει να στείλω φωτογραφίες στη Sony για να μου δώσουν το οκ για αντικατάσταση. Δυστυχώς στις φωτογραφίες δεν απαθανατίζει καλά το πρόβλημα ρε γαμώτο (έτσι επι λέξη) και θα μου πουν ότι είναι εντός προδιαγραφών του προϊόντος αυτες οι μαύρες κυλίδες στις γωνιές. Εγώ θα κάνω ότι μπορώ αλλά μάλλον δεν θα δεχτούν ότι υπάρχει θέμα. Θα σου πρότεινα αφού έχεις υπόλοιπο 1 χρόνο εγγύηση ακόμα να περιμένεις και αν το πρόβλημα γίνει πιο έντονο και οι μαύρες κηλίδες αρχίζουν να εξαπλώνονται προς το κέντρο της οθόνης, να μας ξανακαλεσεις και βλέπουμε αν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Πρέπει να μου δώσεις κάτι για να παρουσιάσω" (Παρατήρησα ότι το τεχνικός είχε ένα πολύ παλίας τεχνολογίας κινητο το όποιο μου έκανε εντύπωση και σκέφτηκα οτι είναι δύσκολο να αποτυπώθεί το πρόβλημα σωστά σε αυτό το κινητό). Με δύο λόγια μου έριξε με το γάντι άκυρο και έφυγε.
Στις 01/11/2022 με πήρε τηλέφωνο ο ίδιος ο τεχνικός και μου επιβεβαίωσε ότι η Sony δεν βλέπει πουθενά πρόβλημα και δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση. Δυστυχώς όλα αυτά δεν μου δώθηκαν γραπτώς. Καθώς αυτή ήταν η επίσημη απάντηση της Sony δεν έδωσα συνέχεια και απλά ήλπιζα το πρόβλημα να μην μεγαλώσει και ότι θα πρέπει να μάθω να ζω με αυτό το πρόβλημα.
Απο τις 25/11/2022 η τηλεόραση εμφάνισε μια μικρή μαύρη κηλίδα σχεδόν στο κέντρο της οθόνης (πολυ διακριτική) και τις τελευταίες 15 μέρες το πρόβλημα έχει μεγαλώσει και οι μαύρες κυλίδες επεκτείνονται στις 4 γωνίες της τηλεόρασης (Δείτε στην Photo 2)
Πραγματικά έχω αγανακτήσει και στεναχωρεθεί με όλη αυτή την κατάσταση. Μάζευα τα λεφτά 5 χρόνια για να πάρω αυτήν την τηλεόραση και τώρα δεν έχει καμια μεταπωλητική αξία, ούτε μπορώ να την ευχαριστηθώ (πάει κατευθείαν το μάτι ρε γαμώτο και ξενερώνω) και η Sony αρνείται την αντικαταστασή της ή έστω την επισκευή της.
Τι μπορώ να κάνω βρε παιδία; Πολύ φοβάμαι οτι αν τους ξαναφωνάξω θα φάω ξανά άκυρο...... Δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω τα έχω χάσει.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για την πολύτιμη βοηθειά σας
Attachments
-
41 KB Προβολές: 0
-
70,9 KB Προβολές: 0