ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ 2016.......

Μηνύματα
32.915
Reaction score
27.920
ΣΥΝΕΒΗ ΤΟ ΕΞΗΣ...

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕ ΤΟ ΕΣΕΙΣ....

ΦΙΛΟΣ ΗΡΘΕ ΜΕ ΠΑΛΙΟ VW POLO 1,4 16V 75PS TOY 2004 ΔΕΞΙΟΤΙΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ

ΜΕ 145,000 ΜΙΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ. ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΕΙΧΕ ΑΝΑΜΕΝΟ ΤΟΝ

ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΛΟΓΩ ΖΕΣΤΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΥΤΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.

ΕΦΟΣΟΝ ΜΠΗΚΕ ΝΕΟ ΦΡΕΟΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΕΝ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΙΝΑΞΕ ΤΟ ΦΡΕΟΝ. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΠΟΛΙΚΟ

60/220 ΒΑΤ ΜΕ ΔΙΑΜΕΤΡΟ 345 ΤΗΣ ΧΕΛΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ.

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟ 290 ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΟΛΙΚΟ 90 ΒΑΤ ΚΑΙ

ΑΝΟΙΓΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ.

ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΑΠΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΜΗΜΑ

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΤΙΜΗ 45 ΕΥΡΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ UPS.

http://www.antallaktikaonline.gr/aks-dasis/1719773

EIΠΑ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΕ ΣΕ

5 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ..... ΕΥΡΩ.

ΟΠΟΙΟΣ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΛΟΥΚΟΥΜΙ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ........
[DOUBLEPOST=1468930297][/DOUBLEPOST]ΥΓ. ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΝΤΑ......:D:D:D
 




Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Βοήθα μας λίγο! Είπα λίγα ή πολλά;;; ( αν και έχω μια υποψία ότι είπα λίγα... )
 


Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.095
Reaction score
53.853
- επειδή δουλεύω στον χώρο του αυτοκινήτου , δεν ασχολούμαστε καθόλου με τις επίσημες Ελληνικές αντιπροσωπίες

- μόνον εάν ο πελάτης επιμένει , και πάλι του εφιστούμε την προσοχή πως πάει να βγάλει τα μάτια του , μόνος του
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Εγώ στο focus μου πήγα να αλλάξω μπαταρία και για τη motorcraft της Ford ( πιθανώς Varta )μου ζητούσαν γύρω στα 190€ ( δεν ήταν σίγουροι ). Πήγα και του έβαλα μια Varta EFB ( επειδή έχει σύστημα start stop, ) με 110€ ( με ΦΠΑ ) και ξεμπέρδεψα. Για τακάκια μπρος πίσω μου ζητούσαν 50% περισσότερο απο όσο να βάλω ημιτασιόν μεν, αλλά απο το ίδιο εργοστάσιο που βγάζει και της Ford. Και εννοείται, με απόδειξη.
Είπα κι εγώ τον πόνο μου.... :p
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.095
Reaction score
53.853
Εγώ στο focus μου πήγα να αλλάξω μπαταρία και για τη motorcraft της Ford ( πιθανώς Varta )μου ζητούσαν γύρω στα 190€ ( δεν ήταν σίγουροι ). Πήγα και του έβαλα μια Varta EFB ( επειδή έχει σύστημα start stop, ) με 110€ ( με ΦΠΑ ) και ξεμπέρδεψα. Για τακάκια μπρος πίσω μου ζητούσαν 50% περισσότερο απο όσο να βάλω ημιτασιόν μεν, αλλά απο το ίδιο εργοστάσιο που βγάζει και της Ford. Και εννοείται, με απόδειξη.
Είπα κι εγώ τον πόνο μου.... :p
- σωστοοοοοοοος ,

- φιλική συμβουλή , το σύστημα start stop , μακροπρόθεσμα ταλαιπωρεί την μίζα και την μπαταρία , η χρήση του ενδικνειται σε καταστάσεις totall - trafic , όπου καθόμαστε ακίνητοι έως και 3΄ , άσε που εάν έχεις turbo , και έχεις ''κυνηγήσει'' το όχημα , επ΄ ουδενί δεν το σβήνεις αμέσως
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
- σωστοοοοοοοος ,

- φιλική συμβουλή , το σύστημα start stop , μακροπρόθεσμα ταλαιπωρεί την μίζα και την μπαταρία , η χρήση του ενδικνειται σε καταστάσεις totall - trafic , όπου καθόμαστε ακίνητοι έως και 3΄ , άσε που εάν έχεις turbo , και έχεις ''κυνηγήσει'' το όχημα , επ΄ ουδενί δεν το σβήνεις αμέσως

Το έχω σκεφτεί, η αλήθεια είναι. Και όντως έχει turbo, αλλά συνήθως δεν το ανοίγω ( εννοείται ότι αν του δώσω γκάζια, μετά το αφήνω να "ηρεμήσει" τόσο στα φανάρια / κίνηση, όσο και όταν παρκάρω. Αν και παρεκλίναμε του θέματος, τούρμπισμα που εχει ανάγκη να ηρεμίσει μετά είναι αυτό στις υψηλές στροφές ή και όταν "ροπιάζει" στις χαμηλές;
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.759
Reaction score
79.376
Στις τουρμπίνες δεν έχουν σημασία οι ψηλές ή χαμηλές στροφές παρά μόνο η θερμοκρασία. Αν λειτουργούν εντός των ορίων τους δεν παθαίνουν τίποτα.
Δεν ανεβάζουμε πίεση όταν είναι κρύες, αφήνουμε δύο-τρία λεπτά ήπιας χρήσης ή ρελαντί αφού ζεσταθούν πολύ. Το πολύ σε σύγχρονες τουρμπίνες που δουλεύουν στο 0,5-0,6 bar max δεν είναι ένα άνοιγμα αλλά παρατεταμένη πίεση για 5 και πάνω λεπτά, πράγμα πολύ δύσκολο να συμβεί.
 

Ν

Νίκος Σταθόπουλος

Guest
Αν έχω καταλάβει καλά, ακόμα και τέρμα να έχει κανείς πατημένο το γκάζι, η τουρμπίνα δεν λειτουργεί συνεχώς. Σωστά; Και αν έχω καταλάβει σωστά, αυτός είναι και ο λόγος που θεωρείς δύσκολη τη παρατεταμένη χρήση για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα;
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.095
Reaction score
53.853
- ακριβώς όπως τα είπε ο Zizik
[DOUBLEPOST=1468999679][/DOUBLEPOST]
Αν έχω καταλάβει καλά, ακόμα και τέρμα να έχει κανείς πατημένο το γκάζι, η τουρμπίνα δεν λειτουργεί συνεχώς. Σωστά; Και αν έχω καταλάβει σωστά, αυτός είναι και ο λόγος που θεωρείς δύσκολη τη παρατεταμένη χρήση για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα;
- η τουρμπίνα λειτουργεί ανάλογα με το πάτημα του γκαζιού , μπορείς ξεκινώντας πολύ σιγά να φτάσεις κάποια σχετικά υψηλή ταχύτητα ( 120χλμ πχ ) , χωρίς να τουρμπίσει , σε κατηφόρα ή ίσιωμα , διότι σε ανηφόρα θα τουρμπίσει , λόγω δυσκολίας
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.759
Reaction score
79.376
Αν έχω καταλάβει καλά, ακόμα και τέρμα να έχει κανείς πατημένο το γκάζι, η τουρμπίνα δεν λειτουργεί συνεχώς. Σωστά; Και αν έχω καταλάβει σωστά, αυτός είναι και ο λόγος που θεωρείς δύσκολη τη παρατεταμένη χρήση για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα;
Η τουρμπίνα σαν μηχανικό μέρος στη διαδρομή των καυσαερίων περιστρέφεται συνεχώς. Στις χαμηλές στροφές κινητήρα περιστρέφεται αργά και χωρίς πίεση, στο τέρμα γκάζι απο χαμηλές στροφές κινητήρα με υψηλή ταχύτητα περιστροφής και την ανώτατη πίεση και στο τέρμα γκάζι με υψηλές στροφές κινητήρα με την ανώτατη ταχύτητα περιστροφής αλλά χαμηλότερη πίεση. Ενδιάμεσα επικρατούν και ενδιάμεσες συνθήκες.
Η απαίτηση μας για οικονομία και ροπή χαμηλά χωρίς ξεσπάσματα στα σύγχρονα αυτοκίνητα με χαμηλό κυβισμό και μικρές τουρμπίνες, τις κάνει να λειτουργούν πολύ συχνότερα υπό πίεση απο τις παλιότερες μεγαλύτερες, λόγω ακριβώς της χαμηλής τους αδράνειας.

Η θερμότητα των καυσαερίων απο την πλευρά της εξαγωγής σε συνδυασμό με τα εξελιγμένα συστήματα ταχείας αύξησης θερμοκρασίας για τον έλεγχο των ρύπων, ανεβάζει τη θερμοκρασία τους γρήγορα όταν είναι κρύες, και αφού ζεσταθούν προστίθεται η θερμότητα του συμπιεζόμενου αέρα απο την πλευρά της εισαγωγής.
Επαναλαμβάνω όμως πως στις σύγχρονες υδρόψυκτες, ελαιόψυκτες και με ρουλεμάν αντί για τριβείς τουρμπίνες χαμηλής πίεσης είναι πολύ σπάνια η ανάγκη κρυώματος.
 
Last edited:


Μηνύματα
18.106
Reaction score
26.154
χρειαζεται κρυωμα οπωςσδηποτε

το λαδι που κυκλοφορει κοντα στο ελατηριο του ροτορα απο τη μερια των καυσαεριων αν μεινει εκει με το ροτορα σε πολυ υψηλη θερμοκρασια θα "καρβουνιασει" και θα φθαρει το ελατηριο στεγανοποιησης. οχι αμεσως βεβαια αλλα σταδιακα. σε επομενη φαση θα αυξηθει η καταναλωση του λαδιου και αργοτερα τα εξανθρακωματα θα καθονται στο τουρμπινακι καταστρεφοντας την ζυγοσταθμιση.

οταν λεμε κρυωμα :

η συνηθης περιοχη λειτουργιας (κοιτωντας τις ενδειξεις του λ που ειναι μετα την τουρμπινα , αρα χαμηλοτερες θερμοκρασιες απο οτι πριν την τουρμπινα) ειναι περι τους 600 βαθμους (για βενζινοκινητα , για πετρελαιο αρκετα χαμηλοτερες) και σε ενα καλο πατημα ή σε πατημα στην εθνικη (πχ κινηση με το 60+% της τελικης του αυτοκινητου) ξεπερναει τους 800 και αναλογα τις ρυθμισεις σε προπορεια και μειγμα (αν εχεις μπλεξει με προγραμματισμο) θα δεις 850-950+. το να κατεβεις απο αυτες τις θερμοκρασιες σε αυτες του ρελαντι (που ειναι οχι εντυπωσιακα χαμηλοτερες, περιπου 450-550) θελει ειτε κινηση σε χαλαρους ρυθμους (πχ ψαξιμο για παρκαρισμα, κινηση με ταχυτητες 40-60 χλμ και απαλο πατημα γκαζιου για κανα 2-3 λεπτα. αντιστοιχα και με ρελαντι κατι αντιστοιχο.

ο κατασκευαστης βεβαια εχει προνοησει στις περισσοτερες περιπτωσεις να λειτουργει ενα ηλεκτρικο τρομπακι ωστε να μην αφησει το λαδι καθεται στα θερμα μερη στασιμο , μετα το σβησιμο του κινητηρα και για αρκετη ωρα , αλλα ρε παιδι μου δεν γινεται να βγεις απο την εθνικη με 200+ να μπεις βενζιναδικο και να το σβησεις αμεσως. και ατμοσφαιρικο να ηταν κακαο θα του κανεις.


περι ανταλλακτικων , με το φορντακι την εχω καταβρει με τον αξωτη , στην ξεφτυλα 30% κατω απο τα εξουσιοδοτημενα στα "αυθεντικα" ανταλλακτικα με το σηματακι της φορντ και φυσικα με φθηνοτερες εναλλακτικες σε αντιστοιχα η απομιμησεις.
πχ τα απαντα για σερβις με ιμαντα χρονισμου και παρελκομενα συν λαδια ξυδια ριγανες κλπ απο 400 εως 450 σε εξουσιοδοτημενο, 270 στον αξωτη σε συσκευασιες φορντ και motorcraft
 

Μηνύματα
429
Reaction score
446
καθρεφτης για Touareg 500
μια LCD και μια καμερα παρακαλω - δεν χρειαζομαι καθρεφτη
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.871
Μηνύματα
3.065.681
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top