ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΒΛΑΒΕΣ

Μηνύματα
4
Reaction score
0
Καλησπερα
σκεφτομαι για αγορα καινουργιου. το χιουνται ι20.
βασικο μου κρητηριο η αξιοπιστια και τι βλαβες εχει εμφανισει.
κοιταξα και το σαιτ της χιουνται, διαβασα για καποιες βλαβες αλλα σχετικα λιγα πραγματα.
αν καποιος ειναι κατοχος ή γνωριζει, ας βοηθησει.
 

Μηνύματα
4
Reaction score
0
Απάντηση: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΒΛΑΒΕΣ

Συγγνωμη, ξεχασα να συστηθω κιολας.Αναστασια λεγομαι και μολις σημερα εκανα την εγγραφη ως νεο μελλος! Χαιρομαι που ειμαι στην παρεα σας!
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.602
Reaction score
4.137
Απάντηση: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΒΛΑΒΕΣ

Kαλώς ήρθατε στο AVSite!

Γενικά τα Hundai έχουν πολύ χαμηλό δείκτη σε βλάβες οπότε δεν νομίζω το i20 να αποτελεί εξαίρεση:

 

Μηνύματα
2.796
Reaction score
203
Re: Απάντηση: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΒΛΑΒΕΣ

Συγγνωμη, ξεχασα να συστηθω κιολας.Αναστασια λεγομαι και μολις σημερα εκανα την εγγραφη ως νεο μελλος! Χαιρομαι που ειμαι στην παρεα σας!
Παρτο το αμαξακι να σωθεις.Αντε να σου χαλασει κανενα μοτερακι παραθυρου και αυτο μετα απο χρονια.Τζαμπα ειναι τα ανταλακτικα του και ειναι πολυ καλοφτιαγμενο.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.110
Reaction score
20.604
Απάντηση: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΒΛΑΒΕΣ

Εγώ λέω να βάλεις κάτι παραπάνω και να πάρεις το νέο i30.
 

Μηνύματα
2.458
Reaction score
1.719
Απάντηση: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΒΛΑΒΕΣ

Εγώ λέω να βάλεις κάτι παραπάνω και να πάρεις το νέο i30.
Συμφωνώ. Μου άρεσε πάρα πολύ.

Αλλά και το i20 να πάρεις είναι πολύ καλό. Το έχει φίλη και είναι πολύ ευχαριστημένη.
 

Μηνύματα
4
Reaction score
0
Απάντηση: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΒΛΑΒΕΣ

κ σε μενα αρεσει το ι30. Αλλα οι οικονομικες μου δυνατοτητες ειναι πολυ συγκεκριμενες, οποτε λειτουργω με συνεση...το ι20 σε μετταλικο και τελικη τιμη βγαινει μολις στα 9.760 με δωρο το συναγερμο και κατι αλλα ακομη. ειναι δελεαρ η τιμη οπως καταλαβαινετε.
και επειδη στο παρελθον μαρτυρησα αρκετα με το πεζο 206 που ειχα, ενα απο τα βασικοτερα μου κριτηρια ειναι πλεον η αξιοπιστια.
απλα ειναι σχετικα νεο το ι20 με μολις 3 χρονια κυκλοφοριας και δεν εχουμε ακουσει ακομα κατι γι αυτο.
 

Μηνύματα
16
Reaction score
1
Απάντηση: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΒΛΑΒΕΣ

εγω εχω kia picanto που ειναι της ιδιας οικογενειας. ενα εχω να πω. σκυλι, χωρις προβληματα και αξιοπιστο. δεν ειναι πολυτελες αυτοκινητο αλλα ειναι αξιοπιστο και πολυ τιμιο για τα χρηματα του. στην αντιπροσωπεια βεβαια δεν περναω ουτε απ εξω λογω της τιμολογησης στα σερβις αλλα αυτο ειναι αλλο πραγμα.
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.740
Απάντηση: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΒΛΑΒΕΣ

Eίχα για σχεδόν 2 χρόνια (εταιρικό) το Getz , που είναι πρόγονος του i20.

100% αξιοπιστία!
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.110
Reaction score
20.604
Απάντηση: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΒΛΑΒΕΣ

...το ι20 σε μετταλικο και τελικη τιμη βγαινει μολις στα 9.760 με δωρο το συναγερμο και κατι αλλα ακομη. ειναι δελεαρ η τιμη οπως καταλαβαινετε....
Μμμμ, δε με λες! Μήπως βγαίνει και diesel?
 

Μηνύματα
2.796
Reaction score
203
Re: Απάντηση: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΒΛΑΒΕΣ

ειναι σχετικα νεο το ι20 με μολις 3 χρονια κυκλοφοριας και δεν εχουμε ακουσει ακομα κατι γι αυτο.
Αν παρεις κανενα γερμανικο με πολυ βαρι ονομα,να εισαι 100% σιγουρη οτι θα αρχισεις απο το πρωτο εξαμηνο να ακους η΄μαλον να πληρωνεις πολλα φραγκα γιαυτο το αμαξι.
Ρωτα εναν που εχει μπλεξει με τα ευρωπαίκα της τελευταιας 5ετιας και θα δεις οτι βλαστημουνε την ωρα και την στιγμη που τα αγορασανε.
Ριξε και μια ματια στο νεο ΚΙΑ ΡΙΟ.Επεσε στο αυτι μου οτι ξεκιναει ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ 10.000 ευρω
 

Μηνύματα
860
Reaction score
42
Re: Απάντηση: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΒΛΑΒΕΣ

Αν παρεις κανενα γερμανικο με πολυ βαρι ονομα,να εισαι 100% σιγουρη οτι θα αρχισεις απο το πρωτο εξαμηνο να ακους η΄μαλον να πληρωνεις πολλα φραγκα γιαυτο το αμαξι.
Ρωτα εναν που εχει μπλεξει με τα ευρωπαίκα της τελευταιας 5ετιας και θα δεις οτι βλαστημουνε την ωρα και την στιγμη που τα αγορασανε.
Ριξε και μια ματια στο νεο ΚΙΑ ΡΙΟ.Επεσε στο αυτι μου οτι ξεκιναει ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ 10.000 ευρω
Κάτοχος BMW E90 316 απο τον Ιούλιο 2010. Μέχρι σήμερα έχει διανύσει 48.000 km.
Η μόνη βλάβη που παρουσίασε, σχεδόν αμέσως (στα 2.000 km) ήταν πολλαπλασιαστές (κλασικό για BMW).
Αντικαταστάθηκαν αυθημερόν με μηδενικό κόστος λόγω εγγύησης οι πολλαπλασιαστές, τα μπέκ ψεκασμού και τα μπουζί.
Έκτοτε ούτε "τσικ".
Κόστος συντήρησης αστείο - τα προβλεπόμενα services απο τον κατασκευαστή (λόγω "βίδας" στα μισά διαστήματα απο τα προβλεπόμενα).
Εκπληκτική ποιότητα κατασκευής, κύλισης και ανώτερη ποιότητα υλικών καμπίνας και συναρμογής. Διατηρεί την ίδια αίσθηση όπως την πρώτη ημέρα αγοράς του. Τίποτα δεν τρίζει, τίποτα δεν έχει φθαρεί απο τη χρήση (π.χ. αριθμοί στο λεβιέ ταχυτήτων).
Απίστευτος κλιματισμός και φοβερό ζύγισμα αμαξώματος. Πολύ εξελιγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα.
Συγκριτικά με τα σχιστομάτικα κονσερβοκούτια το αυτοκίνητο είναι "αλλού".
Θα το ξανα-αγόραζα με κλειστά μάτια.

Κάτοχος Mini Cooper R55S απο τον Οκτώβριο 2009.
Διανυθέντα χιλιόμετρα 12.000.
Καμία βλάβη - μόνο τα προβλεπόμενα service (λόγω "βίδας" στα μισά διαστήματα απο τα προβλεπόμενα).
Κόστος συντήρησης αστείο.
Η αίσθηση το στήσιμο και το κράτημα του Cooper S ως γνωστόν είναι απο άλλο πλανήτη...
Θα το ξανα-αγόραζα με κλειστά μάτια.

Αυτά απο ιδίαν πείρα - ως κάτοχος.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.406
Reaction score
74.703
Τα Mini πάσχουν μόνο από τεντωτήρες και ρουλεμάν αλυσίδας εκκεντροφόρου. Και τα παλιά, και τα καινούρια. Αν ακούσετε περίεργο θόρυβο, τρέξτε!

Και το δικό μου BMWδάκι δεν έχει παρουσιάσει τίποτα σε 62000Km. Και με χρήση...
 

Μηνύματα
860
Reaction score
42
Τα Mini πάσχουν μόνο από τεντωτήρες και ρουλεμάν ιμάντα εκκεντροφόρου. Και τα παλιά, και τα καινούρια. Αν ακούσετε περίεργο θόρυβο, τρέξτε!

Και το δικό μου BMWδάκι δεν έχει παρουσιάσει τίποτα σε 62000Km. Και με χρήση...
Ευχαριστώ. Έχουν γνώση οι φύλακες :126:

Έως τώρα κανένας περίεργος θόρυβος λόγω τεντωτήρα (aka death rattle).

Ξέχασα να πω οτι στο mini έχει αλλαχθεί η αντλία ψύξης του υπερσυμπιεστή μετά απο την γνωστή ανάκληση - οδηγία του εργοστασίου χωρίς ωστόσο να είχε εμφανίσει κάποιο πρόβλημα...
 

Μηνύματα
4
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΒΛΑΒΕΣ

Γερμανικο δεν σκοπευα να παρω, ετσι κι αλλιως για τον εξης λογο: πηρε ο αδελφος μου το golf το 2010 καινουριο του κουτιου.στα 400 χλμ τον αφησε στο δρομο.αιτιολογια: εγκεφαλος.
ταλαιπωρηθηκε 1 μηνα μεχρι να βγαλει ακρη. η συμπεριφορα της αντιπροσωπειας απαραδεκτη.
αφου λυθηκε αυτο, ειχε προβληματα με το ρελαντι, επεφταν οι στροφες και του σβηνε.
πριν 4 μηνες του βγαλε προβλημα και στα συγχρονιζε.
εν τελει το πουλησε αρον αρον.
να σας πω πως ειναι αρκετα ηρεμος οδηγος χωρις ακροτητες, μιας και με αυτο μετεφερε τα παιδια του, το ειχε ως οικογενειακο.
 

Μηνύματα
2.796
Reaction score
203
Re: Απάντηση: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΒΛΑΒΕΣ

Κάτοχος BMW E90 316 απο τον Ιούλιο 2010. Μέχρι σήμερα έχει διανύσει 48.000 km.
Η μόνη βλάβη που παρουσίασε, σχεδόν αμέσως (στα 2.000 km) ήταν πολλαπλασιαστές (κλασικό για BMW).
Αντικαταστάθηκαν αυθημερόν με μηδενικό κόστος λόγω εγγύησης οι πολλαπλασιαστές, τα μπέκ ψεκασμού και τα μπουζί.
Έκτοτε ούτε "τσικ".
Κόστος συντήρησης αστείο - τα προβλεπόμενα services απο τον κατασκευαστή (λόγω "βίδας" στα μισά διαστήματα απο τα προβλεπόμενα).
Εκπληκτική ποιότητα κατασκευής, κύλισης και ανώτερη ποιότητα υλικών καμπίνας και συναρμογής. Διατηρεί την ίδια αίσθηση όπως την πρώτη ημέρα αγοράς του. Τίποτα δεν τρίζει, τίποτα δεν έχει φθαρεί απο τη χρήση (π.χ. αριθμοί στο λεβιέ ταχυτήτων).
Απίστευτος κλιματισμός και φοβερό ζύγισμα αμαξώματος. Πολύ εξελιγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα.
Συγκριτικά με τα σχιστομάτικα κονσερβοκούτια το αυτοκίνητο είναι "αλλού".
Θα το ξανα-αγόραζα με κλειστά μάτια.

Κάτοχος Mini Cooper R55S απο τον Οκτώβριο 2009.
Διανυθέντα χιλιόμετρα 12.000.
Καμία βλάβη - μόνο τα προβλεπόμενα service (λόγω "βίδας" στα μισά διαστήματα απο τα προβλεπόμενα).
Κόστος συντήρησης αστείο.
Η αίσθηση το στήσιμο και το κράτημα του Cooper S ως γνωστόν είναι απο άλλο πλανήτη...
Θα το ξανα-αγόραζα με κλειστά μάτια.

Αυτά απο ιδίαν πείρα - ως κάτοχος.
Εισαι απο τους τυχερους οσον αφορα τη μπεμπα που τοσο πολυ μου αρεσει,αλλα μην ξεχνας οτι τα αμαξια σου,ειναι πολυ καινουργια και με λιγα χλμ ακομα.Ευχομαι η μπεμπα σου να μην παθει τιποτα ουτε σε 20 χρονια,αλλα που κολανε τα μπεκ ψεκασμου στην παραπανω βλαβη????Τα μπουζι πες οτι χαλασανε απο τις αρυθμιες και την ακαυστη βενζινη,αλλα τα μπεκ???????
Ξερω ανθρωπους που πειρανε αουντι,μερσεντες,αλλα και κατι τεραστιες τζιπαρες της BMW που το σκηλομετανιωσανε.Για να μην πω για κατι BMW Ε46 που στην3ετια μεσα αρχιζανε να σκανε και να ξεφλουδιζουνε οι μοκετες απο πορτες ουρανο και κολονακια.

Αυτα τα γραφω εγω που ειμαι κολιμενος και καβλ@νος με τις μπεμπες ετσι?Φαντασου ενας γιαπωνεζακιας τι χολη θα εβγαζε αν ηξερε και πεντε πραγματα παραπανω απο εμενα!!!!!!!!!Αντε μπας και βαλουνε λιγο μυαλο οι κολογερμαναραδες και ξαναβρουνε την ποιοτητα που πεταξανε εδω και χρονια στα σκουπιδια,προκειμενου να πουλανε φθηνοτερα
 

Μηνύματα
2.796
Reaction score
203
Τα Mini πάσχουν μόνο από τεντωτήρες και ρουλεμάν ιμάντα εκκεντροφόρου. Και τα παλιά, και τα καινούρια. Αν ακούσετε περίεργο θόρυβο, τρέξτε!

Και το δικό μου BMWδάκι δεν έχει παρουσιάσει τίποτα σε 62000Km. Και με χρήση...
Τα mini στο θεμα πλαστικων ειναι λιγο παραμελιμενα απο το εργοστασιο.Αν ανοιξεις μια ταπετσαρια απο πορτα,θα καταλαβεις τι θελω να πω φιλτατε.Πλαστικα της πλακας του βαλανε προκειμενου να κατεβασουνε το κοστος.Τα ψευτονικελ που εχει σε ορισμενα σημεια στην καμπινα,ειναι χηροτερα και απο της χιουνταη
 

Μηνύματα
860
Reaction score
42
Re: Απάντηση: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΒΛΑΒΕΣ

Εισαι απο τους τυχερους οσον αφορα τη μπεμπα που τοσο πολυ μου αρεσει,αλλα μην ξεχνας οτι τα αμαξια σου,ειναι πολυ καινουργια και με λιγα χλμ ακομα.Ευχομαι η μπεμπα σου να μην παθει τιποτα ουτε σε 20 χρονια,αλλα που κολανε τα μπεκ ψεκασμου στην παραπανω βλαβη????Τα μπουζι πες οτι χαλασανε απο τις αρυθμιες και την ακαυστη βενζινη,αλλα τα μπεκ???????
Και εγώ αυτό ρώτησα και μου είπαν οτι είναι οδηγία της BMW να αλλάζονται και τα μπέκ.

Για τα ψευτονίκελ του mini έχεις δίκιο. Θα έπρεπε να είναι πολύ καλύτερα για την κατηγορία premium που κατατάσσεται το αυτοκίνητο και για τα λεφτά που κοστίζει.
Για τα πλαστικά πίσω απο τις ταπετσαρίες απο τις πόρτες δεν ξέρω να σου πώ μιας και δεν τις έχω ανοίξει... ακόμα! Αυτό θα το κάνει ο Νίκος (alfa sound) κάποια στιγμή με αφορμή την αλλαγή των ηχείων που είναι εντελώς α-πα-ρα-δε-κτα! (off-topic)
 

Μηνύματα
2.796
Reaction score
203
Re: Απάντηση: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΒΛΑΒΕΣ

Και εγώ αυτό ρώτησα και μου είπαν οτι είναι οδηγία της BMW να αλλάζονται και τα μπέκ.

Για τα ψευτονίκελ του mini έχεις δίκιο. Θα έπρεπε να είναι πολύ καλύτερα για την κατηγορία premium που κατατάσσεται το αυτοκίνητο και για τα λεφτά που κοστίζει.
Για τα πλαστικά πίσω απο τις ταπετσαρίες απο τις πόρτες δεν ξέρω να σου πώ μιας και δεν τις έχω ανοίξει... ακόμα! Αυτό θα το κάνει ο Νίκος (alfa sound) κάποια στιγμή με αφορμή την αλλαγή των ηχείων που είναι εντελώς α-πα-ρα-δε-κτα! (off-topic)
Και εγω για να δω ενα ηχειο που δεν επαιζε την ανοιξα την ταπετσαρια του οδηγου και διαπηστωσα ποσο φτηνιαρικα ηχεια ειχε.Δεν το εγραψε πιο πριν για να μην στεναχωρησω καποιον απο εδω μεσα.Τελικα το ηχειο ειχε παει στον αλλο κοσμο.Τουλαχιστον θα επρεπε σε ενα τοσο ακριβο αμαξι να βαζουνε και το κατι τις πιο ποιοτικο.Δεν ειναι και λιγα τα λεφτα του!!!!!!!!Ακομα και τα κλιπσακια της ταπετσαριας που εχει για να κουμπωσει στην πορτα ειναι πολυ χαλια και φτηνιαρικα.Αν ανοιξεις τετοια πορτα,μετα οπωσδηποτε πρεπει να βαλεις καινουργια,αν δεν θες να εχεις τριγμους κτλ.
Οσο για μπασηματα και στριψηματα...εκει παω πασο.
 

Μηνύματα
3.300
Reaction score
1.935
Απάντηση: ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΒΛΑΒΕΣ

Είχαμε το Getz για 7 χρόνια.......εκτός από μια λάμπα μπροστά δεν ζήτησε ούτε ενα σεντ, πέρα απο τα σερβις του.
Και δουλεμένο με πολλά χιλιόμετρα αφού η σύζηγος έκανε με αυτό για 4 χρόνια πάνω από 50 χιλιόμετρα καθημερινά λόγο δουλειάς...!
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.600
Μηνύματα
2.867.495
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top