Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Παρτο το αμαξακι να σωθεις.Αντε να σου χαλασει κανενα μοτερακι παραθυρου και αυτο μετα απο χρονια.Τζαμπα ειναι τα ανταλακτικα του και ειναι πολυ καλοφτιαγμενο.Συγγνωμη, ξεχασα να συστηθω κιολας.Αναστασια λεγομαι και μολις σημερα εκανα την εγγραφη ως νεο μελλος! Χαιρομαι που ειμαι στην παρεα σας!
Συμφωνώ. Μου άρεσε πάρα πολύ.Εγώ λέω να βάλεις κάτι παραπάνω και να πάρεις το νέο i30.
Μμμμ, δε με λες! Μήπως βγαίνει και diesel?...το ι20 σε μετταλικο και τελικη τιμη βγαινει μολις στα 9.760 με δωρο το συναγερμο και κατι αλλα ακομη. ειναι δελεαρ η τιμη οπως καταλαβαινετε....
Αν παρεις κανενα γερμανικο με πολυ βαρι ονομα,να εισαι 100% σιγουρη οτι θα αρχισεις απο το πρωτο εξαμηνο να ακους η΄μαλον να πληρωνεις πολλα φραγκα γιαυτο το αμαξι.ειναι σχετικα νεο το ι20 με μολις 3 χρονια κυκλοφοριας και δεν εχουμε ακουσει ακομα κατι γι αυτο.
Κάτοχος BMW E90 316 απο τον Ιούλιο 2010. Μέχρι σήμερα έχει διανύσει 48.000 km.Αν παρεις κανενα γερμανικο με πολυ βαρι ονομα,να εισαι 100% σιγουρη οτι θα αρχισεις απο το πρωτο εξαμηνο να ακους η΄μαλον να πληρωνεις πολλα φραγκα γιαυτο το αμαξι.
Ρωτα εναν που εχει μπλεξει με τα ευρωπαίκα της τελευταιας 5ετιας και θα δεις οτι βλαστημουνε την ωρα και την στιγμη που τα αγορασανε.
Ριξε και μια ματια στο νεο ΚΙΑ ΡΙΟ.Επεσε στο αυτι μου οτι ξεκιναει ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ 10.000 ευρω
Ευχαριστώ. Έχουν γνώση οι φύλακες :126:Τα Mini πάσχουν μόνο από τεντωτήρες και ρουλεμάν ιμάντα εκκεντροφόρου. Και τα παλιά, και τα καινούρια. Αν ακούσετε περίεργο θόρυβο, τρέξτε!
Και το δικό μου BMWδάκι δεν έχει παρουσιάσει τίποτα σε 62000Km. Και με χρήση...
Εισαι απο τους τυχερους οσον αφορα τη μπεμπα που τοσο πολυ μου αρεσει,αλλα μην ξεχνας οτι τα αμαξια σου,ειναι πολυ καινουργια και με λιγα χλμ ακομα.Ευχομαι η μπεμπα σου να μην παθει τιποτα ουτε σε 20 χρονια,αλλα που κολανε τα μπεκ ψεκασμου στην παραπανω βλαβη????Τα μπουζι πες οτι χαλασανε απο τις αρυθμιες και την ακαυστη βενζινη,αλλα τα μπεκ???????Κάτοχος BMW E90 316 απο τον Ιούλιο 2010. Μέχρι σήμερα έχει διανύσει 48.000 km.
Η μόνη βλάβη που παρουσίασε, σχεδόν αμέσως (στα 2.000 km) ήταν πολλαπλασιαστές (κλασικό για BMW).
Αντικαταστάθηκαν αυθημερόν με μηδενικό κόστος λόγω εγγύησης οι πολλαπλασιαστές, τα μπέκ ψεκασμού και τα μπουζί.
Έκτοτε ούτε "τσικ".
Κόστος συντήρησης αστείο - τα προβλεπόμενα services απο τον κατασκευαστή (λόγω "βίδας" στα μισά διαστήματα απο τα προβλεπόμενα).
Εκπληκτική ποιότητα κατασκευής, κύλισης και ανώτερη ποιότητα υλικών καμπίνας και συναρμογής. Διατηρεί την ίδια αίσθηση όπως την πρώτη ημέρα αγοράς του. Τίποτα δεν τρίζει, τίποτα δεν έχει φθαρεί απο τη χρήση (π.χ. αριθμοί στο λεβιέ ταχυτήτων).
Απίστευτος κλιματισμός και φοβερό ζύγισμα αμαξώματος. Πολύ εξελιγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα.
Συγκριτικά με τα σχιστομάτικα κονσερβοκούτια το αυτοκίνητο είναι "αλλού".
Θα το ξανα-αγόραζα με κλειστά μάτια.
Κάτοχος Mini Cooper R55S απο τον Οκτώβριο 2009.
Διανυθέντα χιλιόμετρα 12.000.
Καμία βλάβη - μόνο τα προβλεπόμενα service (λόγω "βίδας" στα μισά διαστήματα απο τα προβλεπόμενα).
Κόστος συντήρησης αστείο.
Η αίσθηση το στήσιμο και το κράτημα του Cooper S ως γνωστόν είναι απο άλλο πλανήτη...
Θα το ξανα-αγόραζα με κλειστά μάτια.
Αυτά απο ιδίαν πείρα - ως κάτοχος.
Τα mini στο θεμα πλαστικων ειναι λιγο παραμελιμενα απο το εργοστασιο.Αν ανοιξεις μια ταπετσαρια απο πορτα,θα καταλαβεις τι θελω να πω φιλτατε.Πλαστικα της πλακας του βαλανε προκειμενου να κατεβασουνε το κοστος.Τα ψευτονικελ που εχει σε ορισμενα σημεια στην καμπινα,ειναι χηροτερα και απο της χιουνταηΤα Mini πάσχουν μόνο από τεντωτήρες και ρουλεμάν ιμάντα εκκεντροφόρου. Και τα παλιά, και τα καινούρια. Αν ακούσετε περίεργο θόρυβο, τρέξτε!
Και το δικό μου BMWδάκι δεν έχει παρουσιάσει τίποτα σε 62000Km. Και με χρήση...
Και εγώ αυτό ρώτησα και μου είπαν οτι είναι οδηγία της BMW να αλλάζονται και τα μπέκ.Εισαι απο τους τυχερους οσον αφορα τη μπεμπα που τοσο πολυ μου αρεσει,αλλα μην ξεχνας οτι τα αμαξια σου,ειναι πολυ καινουργια και με λιγα χλμ ακομα.Ευχομαι η μπεμπα σου να μην παθει τιποτα ουτε σε 20 χρονια,αλλα που κολανε τα μπεκ ψεκασμου στην παραπανω βλαβη????Τα μπουζι πες οτι χαλασανε απο τις αρυθμιες και την ακαυστη βενζινη,αλλα τα μπεκ???????
Και εγω για να δω ενα ηχειο που δεν επαιζε την ανοιξα την ταπετσαρια του οδηγου και διαπηστωσα ποσο φτηνιαρικα ηχεια ειχε.Δεν το εγραψε πιο πριν για να μην στεναχωρησω καποιον απο εδω μεσα.Τελικα το ηχειο ειχε παει στον αλλο κοσμο.Τουλαχιστον θα επρεπε σε ενα τοσο ακριβο αμαξι να βαζουνε και το κατι τις πιο ποιοτικο.Δεν ειναι και λιγα τα λεφτα του!!!!!!!!Ακομα και τα κλιπσακια της ταπετσαριας που εχει για να κουμπωσει στην πορτα ειναι πολυ χαλια και φτηνιαρικα.Αν ανοιξεις τετοια πορτα,μετα οπωσδηποτε πρεπει να βαλεις καινουργια,αν δεν θες να εχεις τριγμους κτλ.Και εγώ αυτό ρώτησα και μου είπαν οτι είναι οδηγία της BMW να αλλάζονται και τα μπέκ.
Για τα ψευτονίκελ του mini έχεις δίκιο. Θα έπρεπε να είναι πολύ καλύτερα για την κατηγορία premium που κατατάσσεται το αυτοκίνητο και για τα λεφτά που κοστίζει.
Για τα πλαστικά πίσω απο τις ταπετσαρίες απο τις πόρτες δεν ξέρω να σου πώ μιας και δεν τις έχω ανοίξει... ακόμα! Αυτό θα το κάνει ο Νίκος (alfa sound) κάποια στιγμή με αφορμή την αλλαγή των ηχείων που είναι εντελώς α-πα-ρα-δε-κτα! (off-topic)