ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE της LG

Μηνύματα
65
Reaction score
0
Εχω στο service από τις 8/12/2017 την 55LA965V. Παρουσίασε πρόβλημα στο panel (φωτό). Μετά από αλλεπάληλες επικοινωνίες στο service ακόμα περιμένουμε ανταλλακτικά!!! Απαράδεκτη τέτοια καθυστέρηση... Εχει αγοραστεί Ιούνιο του 2014, έγινε επέκταση εγγύησης στην LG τον Μάιο του 2016... Είχαμε ακούσει για το πολύ καλό service της LG και ήταν ένας επιπλέον λόγος να αγοράσουμε και να επεκτείνουμε την εγγύηση της TV... Δυστυχώς απογοητευτήκαμε... Ακόμα δεν μπορούν να εκτιμήσουν πόσος χρόνος θα απαιτηθεί και αν τελικά θα δουλέψει!!! Καλά Χριστούγεννα... Πραγματικά δεν θα ξαναγοράσουμε προϊόν από την LG. Και βέβαια παρότι προβλέπεται στην επέκταση εγγύησης... ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ για αντικατάσταση της TV... παρότι πρόκειται επί της ουσίας για μοντέλο του 2013!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ...
 

Attachments


Μηνύματα
471
Reaction score
56
καλησπερα.
Βασικα ευχομαι να πανε ολα καλα.
Επειδη ειμαι κατοχος τηλεορασης lg της οποιας η εγγυηση ληγει τον Μαρτιο και εχω αποφασισει αν δεν την δωσω να προβω σε επεκταση εγγυησης, το θεμα σου με αφορα.
Αν ειναι ευκολο ενημερωσε μας για τις εξεληξεις.

Καλες γιορτες
 

Μηνύματα
9.775
Reaction score
1.827
Η LG τηλεοραση μου χάλασε μια μερα πριν ληξει η διετης εγγύηση. Το ανταλλακτικο δεν υπηρχε και με παρέπεμψαν στο μαγαζί που την αγόρασα να πάρω όποια τηλεόραση θέλω στα ίδια χρήματα. Φυσικα η τηλεόραση που πήρα στα ίδια χρήματα δύο χρόνια μετά ήταν κλάσεις ανώτερη.

Κάτι το αυτονόητο σε μία χώρα σαν την Αμερική φαντάζει απίστευτο στην Ελλάδα. Αλλα πραγματικά εντυπωσιάστηκα με τη ταχύτητα τους, τη συμπεριφορά όλων και φυσικά το τελικά αποτέλεσμα.
 

Μηνύματα
325
Reaction score
254
Καλησπέρα.Λίγους μήνες πριν μου αντικατέστησαν προϊόν,που δεν μπορούσαν να επισκευάσουν.Ελπίζω να βρεθεί λύση...
Καλές γιορτές.
 

dcure

Επαγγελματίας
Μηνύματα
763
Reaction score
349
Κρίμα διότι και εγώ είχα ακούσει τα καλύτερα για την LG!
Εύχομαι να ξεμπερδέψεις εύκολα!
 

Μηνύματα
1.849
Reaction score
2.322
Φίλου μου άλλαξαν μόνιτορ με βλάβη λίγο πριν λήξει η εγγύηση χωρίς πολλά πολλά. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την συγκεκριμένη εταιρεία και ότι έχω από οθόνες, τηλεοράσεις lg είναι. Εύχομαι να λήξει σύντομα η περιπέτεια σου
 

Μηνύματα
3.667
Reaction score
5.504
Εχω στο service από τις 8/12/2017 την 55LA965V. Παρουσίασε πρόβλημα στο panel (φωτό). Μετά από αλλεπάληλες επικοινωνίες στο service ακόμα περιμένουμε ανταλλακτικά!!! Απαράδεκτη τέτοια καθυστέρηση... Εχει αγοραστεί Ιούνιο του 2014, έγινε επέκταση εγγύησης στην LG τον Μάιο του 2016... Είχαμε ακούσει για το πολύ καλό service της LG και ήταν ένας επιπλέον λόγος να αγοράσουμε και να επεκτείνουμε την εγγύηση της TV... Δυστυχώς απογοητευτήκαμε... Ακόμα δεν μπορούν να εκτιμήσουν πόσος χρόνος θα απαιτηθεί και αν τελικά θα δουλέψει!!! Καλά Χριστούγεννα... Πραγματικά δεν θα ξαναγοράσουμε προϊόν από την LG. Και βέβαια παρότι προβλέπεται στην επέκταση εγγύησης... ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ για αντικατάσταση της TV... παρότι πρόκειται επί της ουσίας για μοντέλο του 2013!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ...
Τους ρωτησες για αντικατασταση και σου ειπαν οτι αποκλείεται ?
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    Shalom

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.707
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top