Αγορά Ψηφιακής Φωτογραφικής Μηχανής

Μηνύματα
1
Reaction score
0
Αγαπητοί φίλοι

Είμαι ένας αρχάριος στον τομέα της φωτογραφίας. Σκεφτομαι να αγοράσω μία ψηφιακή φωτογραφική μηχανή, σκεφτόμουν για αυτές όπου μπορείς να προσθέσεις φακούς μεγέθυνσης, φίλτρα κα . Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω? Σε ποιά στοιχεία θα πρέπει να δώσω ιδιαίτερη προσοχή? Ξέρω πως είναι πολύ γενική η ερώτηση, αλλά όπως καταλαβαίνετε είμαι αρχάριος. Διάβασα όλα τα προηγούμενα topics και τα sites που υπήρχαν εκεί, ωστόσο δεν κατάφερα να βρώ τα κριτήρια για τον προσδιορισμό της καλύτερης για τα μέτρα μου. Ως άσχετος διαπίστωσα, συγκρίνοντας τις προδιαγραφές των μηχανών, πως μια καλή περίπτωση είναι τη Canon EOS 300D SLR, βέβαια θα μπορούσε να είναι κάτι καλό για κάποιόν άλλον και ελάχιστα καλό για έναν αρχάριο.Ποιά είναι η γνώμη σας ως περισσότερο ειδικοί?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


gsitaras
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
5
Απο οτι καταλαβα δεν θες απλα μια φωτογραφικη μηχανη που να βγαζεις φωτο και τελος. Θες και εξτρα (φακούς, φίλτρα) που πανε προς το πιο επαγγελματικο...
Θα αφησω καποιον πιο χωμενο στην φωτοργαφια, γιατι εγω ειμαι λιγο outsider (και γιατι απαντησες ρε?)... αν ασχοληθω και με τη φωτογραφια μαζι με ολα τα αλλα....
Γραψε και το οικονομικο πλαισιο, βεβαια...
 

Μηνύματα
562
Reaction score
2
Κατ' αρχάς δε μας είπες ποιό είναι το budget σου.
Αν υποθέσω ότι κυμαίνεται στα επίπεδα της 300D που αναφέρεις, τότε μιλάμε για περίπου €1.000, άνευ φακού, flash κλπ.
Λοιπόν, αν επιλέξεις dSLR, τότε θα έχεις μεν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα (λόγω μεγέθους αισθητήρα) και πληθώρα δυνατοτήτων για δημιουργικής φωτογράφηση, θα έχεις όμως και κάποια μείον. Αυτά είναι κυρίς το αυξημένο μέγεθος και η συνεχής επένδυση σε φακούς/αξεσουάρ, όταν θα σου μπει για τα καλά το μικρόβιο...
Βέβαια, αν διαθέτεις αυτοσυγκράτηση, το τελευταίο δεν είναι πρόβλημα και με έναν ή δύο φακούς και ένα εξωτερικό flash, θα καλυφθείς κατά 90%.