Αγορά νέου ενισχυτή

Reaction score
0
Παιδιά γεια σας!

Ευχαριστιέμαι να διαβάζω τις αντιπαραθέσεις σας με επιχειρήματα περί πολύ συγκεκριμένων λεπτομερειών, χρειάζομαι όμως να επικεντρωθείτε σε πιο "χοντρές" λεπτομέρειες για να με βοηθήσετε. Ψάχνω να βρω για αγορά έναν ενισχυτή που να είναι οικονομικός, με 7.1 (αλήθεια ένας 7.1 παίζει με ηχεία 5.1;) που να υποστηρίζει και 3d γιατί έχω αγοράσει 3d τηλεόραση και σύντομα θα αγοράσω ps3 για να αναπαράγω 3d ταινίες(αξίζει τον κόπο να επενδύσω επιπλέον χρήματα για την αγορά ενός 3d ενισχυτή τώρα ή να περιμένω να πέσουν οι τιμές;). Δεν σας κρύβω ότι λόγω αδυναμίας δεν μπορώ να δώσω πάνω από 500€ και ίσως το εγχείρημα να τα έχω όλα να μοιάζει αδύνατον. Αν λοιπόν, εσείς, κρίνετε ότι κάτι πρέπει να κοπεί τί θα με συμβουλεύατε; Είμαι τελείως αρχάριος βλέπετε και σκέφτομαι ότι λόγω άγνοιας αν σε μαγαζιά ή θα με εκμεταλλευτούν ή θα με "μπουκώσουν" με ειδικές λεπτομέρειες και στο τέλος θα αγοράσω κάτι όχι και τόσο καλό.

Reaction score
80
Απάντηση: Αγορά νέου ενισχυτή

Με ποια ηχεια θα παιξει ο ενισχυτης;

Reaction score
0

Δεν έχω αγοράσει ακόμα και ήθελα να ποστάρω αντίστοιχο θέμα στο φόρουμ. Έψαξα στην ιστοσελίδα: www.schlauershoppen.de και είδα ότι ο Onkyo TX-SR 608 black (390€) είναι στα μέτρα μου από οικονομικής άποψης αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποια η διαφορά του (εκτός από το χρώμα) από τον Onkyo TX-SR 608 silver (499€). Επίσης δεν ξέρω και τι καλώδια θα χρειαστώ. Μην όμως ακολουθείτε τις απόψεις μου σχετικά με επιλογή της μιας ή της άλλης μάρκας, άσχετος με το θέμα συνολικά είμαι και απλά αναφέρω τι είδα και μου έχει μείνει.

Reaction score
0

Ρίξε μια ματιά και τον Pionner VSX 920.Γυύρω στα 500 euro εχει.Και εγω για αγορα ενισχυτη ειμαι και ειμαι αναμεσα σε ΟΝΚΥΟ και Pioneer με κλίση πιο πολύ στον Pionner VSX 920!

Reaction score
0

Μ'αρεσει που εκτος απο 3d εχει και το ethernet. Τον βρισκω στα 485 ευρω. Μια αλλη ερωτηση που εχω ειναι τι γινεται απο αποψη ποιοτητας αναμεσα τους.

Reaction score
0