Αγορά πικάπ

Μηνύματα
4
Reaction score
1
Καλησπέρα σας,

θέλω να προχωρήσω στην αγορά πικάπ αλλά καθώς είμαι άσχετος από τον χώρο θα ήθελα την ανάλογη καθοδήγηση.
Πληροφοριακά υπάρχουν ήδη δίσκοι καθώς είδα σε διάφορα φόρουμ να γίνεται αυτή η ερώτηση σε θέματα σαν το δικό μου.
Τέλος το budget κυμαίνεται γύρω από τα 1000 ευρώ.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.
 

Μηνύματα
3.060
Reaction score
632
Καλησπέρα σας,

θέλω να προχωρήσω στην αγορά πικάπ αλλά καθώς είμαι άσχετος από τον χώρο θα ήθελα την ανάλογη καθοδήγηση.
Πληροφοριακά υπάρχουν ήδη δίσκοι καθώς είδα σε διάφορα φόρουμ να γίνεται αυτή η ερώτηση σε θέματα σαν το δικό μου.
Τέλος το budget κυμαίνεται γύρω από τα 1000 ευρώ.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.

Phono stage υπάρχει? Ενδιαφέρεσαι και για μεταχειρισμένο ή μόνο καινούργιο?
 


Μηνύματα
4
Reaction score
1
Όχι δεν υπάρχει Phono stage και θα προτιμούσα καινούργιο καθώς σε κάτι μεταχειρισμένο δεν θα μπορούσα να κρίνω αν είναι όλα καλά ή όχι.
 

Μηνύματα
3.060
Reaction score
632
Όχι δεν υπάρχει Phono stage και θα προτιμούσα καινούργιο καθώς σε κάτι μεταχειρισμένο δεν θα μπορούσα να κρίνω αν είναι όλα καλά ή όχι.

Άρα στο συνολικό budget να υπολογίζεις και το Phono stage. Μήπως ο ενισχυτής σου έχει ενσωματωμένο Phono stage?
 

Μηνύματα
3.060
Reaction score
632
Η πρότασή μου για καινούργιο είναι: Rega planar 3, με κεφαλή Audio technica VM520EB και rega phono MM.
 
Last edited:

Μηνύματα
4
Reaction score
1
Ενισχυτή δεν έχω ακόμα αλλά θα πάρω ξεχωριστά. Το ποσό των 1000 ευρώ που είπα αφορά μόνο το πικάπ και την κεφαλή.
Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση comtal.
 

Μηνύματα
1.247
Reaction score
2.189
Ενισχυτή δεν έχω ακόμα αλλά θα πάρω ξεχωριστά. Το ποσό των 1000 ευρώ που είπα αφορά μόνο το πικάπ και την κεφαλή.
Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση comtal.
Εδώ είσαι κομπλέ και ακούς μουσική.
Το sub έπεται.