Αγορά προβολέα ...

Reaction score
0
Ο αδερφός μου ενδιαφέρεται για αγορά προβολέα + οθόνη . Είμαι τελείως άσχετος με το θέμα και δεν μπορώ να τον βοηθήσω . Τα στοιχεία που έχω είναι ότι η απόσταση θέασης είναι περίπου 3 μέτρα και το budget του είναι 500 - 800 ευρώ (Σε περίπτωση δόσεων θα μπορούσε λίγο παραπάνω).

Θα μπορούσε να βοηθήσει κάποιο μέλος του forum ?

Ευχαριστώ πολύ για τις όποιες απαντήσεις ... :)

Reaction score
2
500-800 ευρω???
Χμμμ.... Οταν αρχίσει να το ψάχνει και βλεπει προβολεις θα διπλασιασθει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.
Τέλος πάντων, η αγορά προβολέα δεν ειίναι απλή υπόθεση και προυποθέτει να έχει κανεις απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα
Κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις είναι.
1. Να διαβάσεις τα άρθρα που τιτλοφορούνται "Μακρύ καυτό τεστ ...#1,2,3,". Aν περιμένεις και λίγο έρχεται το #4 με τους νέους LCD της αγοράς. Τα τέστ αυτά
έχουν πλήρη ανάλυση για τα best seller της αγοράς.
2. Να αγοράσεις ειδικό τύπο πχ Hitech , εικόνα -ήχος, digital vision και άλλα για να έχεις μια εικόνα της αγοράς.
3. Να απευθυνθεις στον ΓΚΟΥΡΟΥ των προβολέων Ανδρέα Κ. που θα σε καθοδηγήσει, θα αναδείξει τις ανάγκες σου και θα σε κατατοπίσει επαγγελματικα και κυρίως υπευθυνα.
4. ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ . ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ !!!
Τα ματάκια μας είναι ο καλύτερος μας σύμμαχος!
Για ότι άλλο θες όλη η παρέα είναι πρόθυμη να βοηθήσει!

Reaction score
239
Egw pantws nomizw pws stin katigoria xrimatwn tou 4805 pou den einai fisika 500-800 evrw vriskeis kati kalitero.

Fisika opws sou eipe o kostis afise ta matia sou na einai o kritis. i infocus genika exei kataplikta xrwmata opws kai o 4805 alla isterei allou des kai krine analoga me to ti zitas

Reaction score
0
pambs έχεις κάποια πρόταση ?

θα μεταφέρω τα σχόλια στον αδερφό μου απλά θα ήθελα όσο γίνεται να του πω κάποια συγκεκριμένα μοντέλα να κοιτάξει...

Reaction score
2
Στα χρήματα αυτά η λύση λέγεται BEΝQ 5120. Εϊναι DLP προβολέας και Best Value for money. Άσε που η BSI (η αντιπροσωποπεία στην Ελλάδα) είναι πολύ αξιόπιστη.