Αγορά τηλεόρασης 32-42ιντσων

Reaction score
0
Γεια σας...είμαι καινούργια στο site. συγχαρητήρια για αυτό....

πρόκειται σύντομα να αγοράσω την πρώτη μου τηλεόραση. από αυτό και μόνο φαντάζομαι καταλαβαίνετε ότι είμαι γενικά άσχετη με τις τηλεοράσεις.

έχω διαβάσει τα σχετικά θέματα αλλά θα ήθελα να επαληθεύσω τα όσα έχω καταλάβει.

καταρχήν να τονίσω ότι θέλω μια οικονομική λύση...δεν με ενδιαφέρει να είναι τηλεόραση τελευταίας τεχνολογίας. θέλω μόνο να έχει τα εξής βασικά:
1. full high definition
2. δυνατότητα σύνδεσης με pc - θα τη χρησιμοποιώ και για οθόνη pc
3. μέγεθος 32'' - 42''

διάβασα στο forum ότι για στατικές εικόνες δεν πρέπει να είναι plasma. έτσι πάω αναγκαστικά για LCD καθώς σε pc έχω στατικές εικόνες.ισχύει αυτό?

έχετε κάποιες συγκεκριμένες να προτείνετε?

σε περίπτωση που θέλω να έχει usb θύρα για να βλέπω ταινίες μέσα από αυτό η τιμή ξεφεύγει πολύ?

ευχαριστώ

gstriftos

gilectronikos
Reaction score
4.436
Απάντηση: Αγορά τηλεόρασης 32-42ιντσων

Καλώς ήρθατε στο AVSite!

Πρώτον θα χαρούμε πολύ να σας δούμε στην γιορτή!

Και για να περάσουμε στο ερώτημα σας:
32'' ή 42 ίντσες;Είναι μεγάλη η διαφορά!
Σε τι κοστολόγιο θέλετε να κινηθείτε περίπου;

Γενικότερα:
Οι νέες πλάσμα είναι πολύ βελτιωμένες και πολύ δύσκολα εμφανίζουν στατικές εικόνες,εφόσον διατηρήθει το αρχικό τους στρώσιμο(περί τις 200 ώρες) αλλά όχι αδύνατον.
Όσον αφορά τις δυνατότητες αναπαραγωγής μέσω usb θύρας την μεγαλύτερη συμβατότητα την έχουν οι Σαμσουνγκ και LG.Ακόμα και σε οικονομικά μοντέλα τηλεοράσεων(δλδ περίξ του 500άρικου).

Reaction score
0

Καλώς σας βρήκα!

Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση στην γιορτή αλλά δυστυχώς είμαι επαρχία και θα είναι λίγο δύσκολο να ανέβω Αθήνα....

Είμαι ανάμεσα στις 37'' και 40''....μάλλον για 37'' το κόβω...

σε ότι αφορά την τιμή γύρω στα 500-600Ε το πολύ.

Μάλλον σκέφτομαι για την Samsung σειρά C530.

Περιμένω όμως και άλλες προτάσεις!

Reaction score
12