Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Όχι δεν έχει.Mia απορια η οποία σχετίζεται με τον χώρο πίσω απο τα ηχεία, για αυτό και την παραθέτω εδώ. Έχει νόημα η τοποθέτηση ηχοαπορροφητικού υλικού ακριβώς πίσω απο τα ηχεια; Είτε ειναι κλειστής σχεδίασης ειτε bass reflex (με τρύπα πίσω ή μπροστά);
Ευχαριστώ
Προφανώς άλλος παράγοντας θα είναι και τα τετραγωνικά του χώρου. Στην περίπτωση μου είναι 30 τμ.Από ότι έχω δει από κάνα 20ποντο και βάλε παίζουν αλλά εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
Για 30 τμ, χωρίς sub, τα ηχεία είναι μικρά. Τα 8ιντσα θα ήταν μια καλύτερη λύση. Αυτά που λες μαζί με sub μια ακόμη καλύτερη. Θα πρέπει όμως τα μηχανήματα σου να μπορούν να κόψουν συχνοτικα τα ηχεία και το sub. Με άλλα λόγια, έξοδα!Προφανώς άλλος παράγοντας θα είναι και τα τετραγωνικά του χώρου. Στην περίπτωση μου είναι 30 τμ.
Η ενεργεια που βγαινει στα χαμηλα δεν μπορει να τιθαςευτει απο 2-3 μικρα κομματια του οποιουδηποτε αποσβεστικου. Επισης, τα προβληματα στη σχεδιαση ενος ηχειου δεν διορθωνονται με τον ιδιο τροπο.Απο την αποψη οτι μειωνεται η οπισθια ακτινοβολία. Ειδικα αν το μπας ρεφλεξ είναι πισω. Το εχω δει σε οικιακα στουντιο για αυτο και ρωταω
Το αν σε κουράζουν θα το πεις εσύ.Ο ενισχυτής που έχω είναι MARATZ PM5005 και για τυχόν HOME CINEMA (το οποίο δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα) o YAMAHA RX-V377.
Ο maratz ούτως η άλλως δεν είναι πολλά wat. Δεν θα ακούω σε μεγάλες εντάσεις.
Βασικά τα ηχεία τα θέλω για μουσική με βινύλια ,αλλά βλέπω ότι τα προτιμούν κυρίως για home cinema. Ήθελα να ρωτήσω επιπλέον αν να είναι το ίδιο καλά και στην μουσική η θα κουράζουν όπως λένε σε μερικούς.
Όχι απλώς "έχει νόημα", αλλά κυριολεκτικώς "είναι υποχρεωτική".Έχει νόημα η τοποθέτηση ηχοαπορροφητικού υλικού ακριβώς πίσω απο τα ηχεια; Είτε ειναι κλειστής σχεδίασης ειτε bass reflex (με τρύπα πίσω ή μπροστά);
Αν τα έπαιρνα εγώ, θα τα έβαζα στα 10cm από τον πίσω τοίχο.Σκέφτομαι για αγορά KLIPSCH RP-260F.
Θα ήθελα να μάθω τι απόσταση χρειάζονται από τους πίσω τοίχους.
Αν είναι μόνο 10 cm καλά θα ήταν. Μιας και με βολεύει όσο το δυνατόν κοντά στον τοίχο. Για ηχοαπορροφητικό υλικό δεν μίλησα εγώ και δεν θέλω κάτι τέτοιο μιας και ο χώρος είναι το σαλόνι του σπιτιού.Αν τα έπαιρνα εγώ, θα τα έβαζα στα 10cm από τον πίσω τοίχο.
Θα γέμιζα όλο το κενό τοίχου - ηχείου με πυκνή απορρόφηση, από πάνω μέχρι το σημείο που αρχίζει το μπας ριφλέξ.
Όχι απλώς "έχει νόημα", αλλά κυριολεκτικώς "είναι υποχρεωτική".
Το ηχείο που πλησιάζει τον πίσω τοίχο, κερδίζει πάρα πολλά στο μπάσο, για 2 λόγους:
1) αύξηση στάθμης λόγω boundary gain
2) εξάλειψη καταστροφικών ακυρώσεων, οι οποίες επέρχονται στο ακουστό φάσμα, όταν η πρόσθια μπάφλα απέχει >80cm από τον πίσω τοίχο, όπως έχω δείξει κατ'επανάληψιν από τα σχέδια της Klein & Hummel.
Η αύξηση της στάθμης, είναι ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη, κυρίως στις χαμηλές συχνότητες, όπου για να βγουν τα 3 έξτρα ντεσιμπέλ που παίρνεις από 1 τοιχωματικό όριο, χρειάζεται διπλασιασμός ισχύος από τα ενισχυτικά μας, και καταπόνηση μεγαφώνων, υλικών κρος, κλπ.
Δυστυχώς όμως, το γκέιν δεν έρχεται μόνο στο μπάσο, αλλά και σε μεσαίες συχνότητες, αυτές που διαπερνούν την οπίσθια μπάφλα του ηχείου.
Για να κόψεις λοιπόν τις "κακές" μεσαίες, όπως και τους όποιους ακουστούς ήχους της καμπίνας, πριν αυτοί ενισχυθούν κατά 3 ντεσιμπέλ από τον πίσω τοίχο, χρειάζεται υποχρεωτικά να μπει πυκνή ηχοαπορρόφηση πίσω από το ηχείο και ιδανικά να γεμίζει το κενό μέχρι τον τοίχο, οπότε "βολεύει" το ηχείο να απέχει 5-10cm από τον πίσω τοίχο.
Το όμοιο γίνεται στον εντοιχισμό, όπου το γκέιν είναι 9 ντεσιμπέλ γεμάτα. Και κει μπαίνει πυκνή ηχοαπορρόφηση, για τον λόγο που σας εξήγησα, για τα μεσαία.
Facts of audio.
Kkaram το ποστ #6 είναι εντελώς άκυρο. Εντελώς.
Δεν έχει σχέση αυτό που λες.μιας και ο χώρος είναι το σαλόνι του σπιτιού.
Δεν μιλάω με πιθανότητες, αλλά με βεβαιότητα.Πιθανως και σωστη