Αγορά starter πικάπ

Μηνύματα
14
Reaction score
8
Καλησπέρα σας! Θα ήθελα γνώμες σχετικά με την αγορά ενός starter πικάπ. Να ενημερώσω πως είμαι παντελώς άσχετη με το αντικείμενο,οι ελάχιστες "γνωσεις" που έχω είναι από forums και κάποια άρθρα. Στο προκειμενο.. Δεν θέλω να παιζω καμία τρελή συλλογή βινυλιων αλλά το πικάπ με ελκύει στο να ακούσω ξανα μουσική στο σπίτι σε αντίθεση με τον υπολογιστή. Γι αυτο το λογο ψάχνω για ένα budget friendly/starter μηχάνημα βαριά μέχρι 250 ευρώ. Επίσης θα ήθελα να έχει ενσωματωμένο προενισχυτη,καθώς θα παίξει σε μινιμαλ σεταπ με αυτο-ενισχυόμενα ηχεία. Τα πιο προτεινομενα που έχω δει είναι αναμεσα σε Audio Technica,Dual ή ProJect αλλα δε διαθέτω την τεχνογνωσία για να επιλέξω μόνη μου.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Μηνύματα
766
Reaction score
1.594
Πιστεύω ότι αυτό θα σε καλύψει:
 

Μηνύματα
14
Reaction score
8
Πιστεύω ότι αυτό θα σε καλύψει:
Απ ότι έχω διαβάσει είναι η no1 επιλογή τιμιου πικάπ και για να πω την αλήθεια τείνω προς αυτό,αλλά τα 250 μου φαίνονται ήδη πολλά για τη χρήση που θέλω να κάνω..ποσο μάλλον τα 300. Υπάρχει κάποια πιο οικονομική εναλλακτική?
 

hawkwind78

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.978
Reaction score
2.914
Νικολέτα Καλημέρα

Το άκουσμα μουσικής μέσω υπολογιστή και με τα ανάλογα μηχανήματα μπορεί να φτάσει σε πολύ υψηλό επίπεδο ποιότητας. Στο λέω εγώ που είμαι υπέρμαχος του πικάπ και έχω και καμιά 500αριά δίσκους. Θεωρώ ένα καλό dac συνδεδεμένο στο pc σου και μετά στα ενεργά ηχεία θα αποφέρει πολύ καλό αποτέλεσμα και μάλιστα ανώτερα απο το πικαπ που θέλεις να αγοράσεις. Το πικάπ θέλει επένδυση για να αποδώσει καλά. Για την ακρίβεια πόσους δίσκους έχεις; Παίζει και αυτό ρόλο στην "επένδυση" που λέγετε πικαπ.

Φιλικά Κωνσταντίνος
 

Μηνύματα
14
Reaction score
8
Νικολέτα Καλημέρα