Αγορά Viewsonic Projector .

Reaction score
0
Γεια και χαρά σε όλους σας.
Είμαι νέο μέλος του forum και χαίρομαι πολύ που βρήκα ένα Ελληνικό μέρος συζήτησης για να μοιραστώ τις εμπειρίες μου και τα ερωτήματα μου ως newbie σε αυτόν τον τομέα ψυχαγωγίας
Η αλήθεια είναι ότι είχα την επιθυμία για την αγορά ενός προβολέα από τα γυμνασιακά μου χρόνια , αλλά η επιθυμία από την πραγματικότητα απείχαν πάρα πολύ λόγω της αδιαφορίας των δικών μου για μια τέτοια αγορά, και λόγο του οικονομικού budget που διέθετα εκείνη την περίοδο .
Τώρα είμαι φοιτητής και μου δόθηκε η ευκαιρία να αγοράσω έναν projector ικανοποιώντας μια επιθυμία ετών. Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ ενθουσιασμένος (λόγω της αγάπης μου για την audio-visual ψυχαγωγία), αλλά ταυτόχρονα αρκετά προβληματισμένος για αυτό που πρόκειται να παραδοθεί στο σπίτι μου σε μερικές μέρες .
Αναφέρομαι στον προβολέα : ViewSonic PJ558D τον οποίον βρήκα σε αρκετά καλή τιμή (πιστεύω) σε μία κλασική αγορά στο γνωστό σε όλους μας E-bay. Το θέμα είναι πως παρ' όλη την αγάπη μου για την audio visual entertainment η εμπειρία μου ήταν πολύ μικρή όσον αφορά την τεχνολογία και τα χαρακτηριστικά του εκάστοτε προβολέα που συναντούσα μπροστά μου (στα περιοδικά δηλαδή και στο ίντερνετ ), ταυτόχρονα η δυνατότητα επιλογής με κριτήρια που βασίζονταν σε προσωπική εμπειρία, ήταν αδύνατη καθώς οι κάτοχοι συσκευών προβολής (πόσο μάλλον στο κοντινό μου ηλικιακά περιβάλλον ) ήταν λίγοι έως ανύπαρκτοι. Έτσι αρκέστηκα, για αρκετό καιρό, στην εγκατάσταση του μισού κομματιού αυτής της ψυχαγωγίας , δηλαδή στο audio κομμάτι . Τώρα λοιπόν που είναι στο δρόμο και το άλλο μισό κομμάτι, ναι μεν είμαι χαρούμενος αλλά όχι και σίγουρος για την επιλογή μου . Έτσι είπα πέρα από το αρκετό ψάξιμο που έκανα στο διαδίκτυο, να ρωτήσω και κάποιους που έχουν ασχοληθεί περισσότερο με το θέμα και μιλάνε και την γλώσσα μου .