Αλλαζουν τα ορια ταχυτητας εως τον Νοεμβριο.

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Μεχρι τον Νοεμβριο αλλαζουν τα ορια ταχυτητας στους εθνικους μας δρομους.
Οπου υπηρχε οριο 120 χιλ. θα γινει 140 χιλ. (αυτο θα γινει κυριως στους καινουριους δρομους)
Επισης στους επαρχιακους δρομους που υπηρχαν κατι παλαβα ορια της ταξεως των 20 και 40 χιλ. που σε εκαναν με το ζορι παραβατη θα τα ανεβασουν και εκει. :bravo:

Ωραια...

Απο 120 θα το κανουν 140 !!!
Καιρος να βγαλω την mazerati απο το γκαραζ τωρα που μπορω να την τρεξω.
Την εφαγε η σκονη τοσα χρονια !!! )(
 


Μηνύματα
5.072
Reaction score
0
Μεχρι τον Νοεμβριο αλλαζουν τα ορια ταχυτητας στους εθνικους μας δρομους.
Οπου υπηρχε οριο 120 χιλ. θα γινει 140 χιλ. (αυτο θα γινει κυριως στους καινουριους δρομους)
Επισης στους επαρχιακους δρομους που υπηρχαν κατι παλαβα ορια της ταξεως των 20 και 40 χιλ. που σε εκαναν με το ζορι παραβατη θα τα ανεβασουν και εκει. :bravo:

Ωραια...

Απο 120 θα το κανουν 140 !!!
Καιρος να βγαλω την mazerati απο το γκαραζ τωρα που μπορω να την τρεξω.
Την εφαγε η σκονη τοσα χρονια !!! )(
τουλαχιστο θα μπορεις να πας με 160 χωρις να σου παρουν το διπλώμα, τις πορτες, τα λαστιχα κλπ κλπ και να τρεχεις σε αυτοφωρα σαν το φονια..

κι απο την αλλη, ακομη και τα 160 ειναι υπερβολικα επικινδυνα για την ελεεινη Ε.Ο.
 

Μηνύματα
2.489
Reaction score
1
Απάντηση: Αλλαζουν τα ορια ταχυτητας εως τον Νοεμβριο.

Κατι ειναι κι αυτο. Δεν μπορει στην εθνικη οδο Θεσ/νικης-Αθηνας να εχεις οριο 120! Ή στην Εγνατια οδο 130! Σαν να πηγαινεις με τα ποδια ειναι!
 





Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Συμφωνώ απόλυτα με το ότι στις περισσότερες περιπτώσεις τα όρια είναι παράλογα και χρειάζονται αναθεώρηση, ιδιαίτερα στους σύγχρονους δρόμους με καλό οδόστρωμα, διαχωρισμένα ρεύματα κυκλοφορίας και μεγάλη ορατότητα (και συμφωνώ και έμπρακτα, γιατί τάχω πληρώσει κι εγώ τα προστιματάκια μου...wall_1).

Ωστόσο, έχω μια μικρή ένσταση ως προς τα όρια των 20 χλμ., τα οποία δεν νομίζω ότι βρίσκονται εκεί για άγρα προστίμων από τους "παραβάτες", αλλά για την επισήμανση μεγάλου κινδύνου. Τόσο χαμηλά όρια δεν έχουν στόχο μόνο την αποφυγή του ατυχήματος, αλλά και τη μείωση των συνεπειών του, από τη στιγμή που οι συνθήκες το καθιστούν πιθανότερο απ' ότι σε άλλα μέρη. Δεν διέρχονται όλοι κάθε μέρα από τους ίδιους δρόμους για να ξέρουν τι παγίδες υπάρχουν, και η σημασία μιας πινακίδας επικίνδυνης στροφής ή του γνωστού θαυμαστικού μπορεί να υποβαθμιστεί από έναν αφηρημένο ή ξερόλα οδηγό.

Προσωπικά διέρχομαι συχνά από ένα τέτοιο σημείο (με πινακίδα 20 χλμ), και θα χαρακτήριζα εξαιρετικά επικίνδυνη ενέργεια τη διάσχισή του, πολύ περισσότερο από κάποιον που περνάει πρώτη φορά από κει, με ταχύτητα μεγαλύτερη των 40 (κι αν κάνουν το όριο 40, οι περισσότεροι θα μπαίνουν με 60...). Πρόκειται για κλειστή στροφή, φάρδος δυο λωρίδες με πολύ ζόρι, από κάτω η θάλασσα, με έντονη ανωφέρεια/κατωφέρεια και μηδενική ορατότητα προς την έξοδο της στροφής. Με άλλα λόγια, αν μπορώ εγώ να μείνω στο δρόμο και στη λωρίδα μου με μεγάλη ταχύτητα, μπράβο μου, αλλά δεν ξέρω αν θα συμβεί το ίδιο και με τον απέναντι, που ούτε κάν με βλέπει όταν μπαίνει στη στροφή, και που μπορεί να είναι και φορτηγό ή λεωφορείο. Κι αν έχει και λίγη υγρασία στο δρόμο, πράγμα συνηθισμένο στην περιοχή, τη στρουμφίσαμε. Με πόσα να περάσει κανείς, πείτε μου...
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Μαρία, τέτοιοι δρόμοι δεν θα έπρεπε να υφίστανται...αν θες το συζητάμε παραπέρα...
 

Μηνύματα
333
Reaction score
0
Αφού, όμως, υφίστανται τέτοιοι δρόμοι - και θα υφίστανται μάλλον για πάντα - συμφωνώ απόλυτα με το γεγονός ότι δεν πρέπει να αλλάξουν τα εξωφρενικά χαμηλά αυτά όρια. Ανεξάρτητα από το γεγονός ότι κανείς δεν τα τηρεί - έτσι κι αλλιώς δεν μπορούν να αστυνομευτούν - σίγουρα χτυπάει καμπανάκια στους οδηγούς. Όσο γαϊδούρι και νάναι ο άλλος τα 10, τα 20 ή και τα 30 κάτι θα του πουν, κάπως θα τον φοβίσουν.
Μου συνέβη εμένα, πολύ πρόσφατα. Κι ενώ πήγαινα μια χαρά σε επαρχιακή οδό με περίπου 90, βλέπω το όριο από 70 να πέφτει ραγδαία κάθε 500 μέτρα και μέχρι τα 20. Έκοψα. Δεν γίνεται αλλιώς. Φοβάσαι. Πράγματι, μετά από δεξιά στροφή 60 μοιρών περίπου, πέρναγες γεφυράκι πάνω από ρέμα, με πλάτος 6 μέτρα το πολύ!
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα με την ιστορια των πινακίδων είναι ότι αυτές τις τοποθετούν από το ΥΠΕΧΩΔΕ χωρίς την επίβλεψη της Τροχαίας.

Επιτρέψτε μου να σας πω μια μικρή ιστορία.

Απέναντι από την δουλεία μου περνάει η Κηφισίας την οποια την διασχίζει μια διαβαση πεζών. Ακριβως απέναντι από την διάβαση υπάρχει το φανάρι για τους πεζούς.
Πριν πέντε μηνες ειδα κατι Αλβανούς να τοποθετούν μια ταμπέλα οδικής σήμανσης για τα λεωφορεία, ακριβώς μπροστά από το φανάρι των πεζών.

Τους πλησιάζω και τους λεω… Παιδιά υπάρχει φαναρι πισω από εκεί που βάζετε την ταμπέλα και το κρύβετε. Το έχετε δει? Η απάντηση τους ηταν η εξής… Ναι το εχουμε δει αλλα εδώ μας υπόδειξαν να την βάλουμε. )(

Δεν τους απαντάω και παίρνω τηλ την τροχαία Αμπελοκήπων και τους ενημερώνω. Αυτοί με την σειρα τους μου εξηγούν ότι δεν φέρουν καμια ευθύνη και με παρέπεμψαν να καλέσω το ΥΠΕΧΩΔΕ.
Καλω το ΥΠΕΧΩΔΕ τους εξηγώ την μ@λακια που εχει κανει το συνεργείο τους και μετα από την πάροδο μόλις τριών μηνών ήρθαν και της άλλαξαν θέση.

Αυτούς τους τρεις μήνες οι πεζοί διέσχιζαν την διαβαση χωρις να βλέπουν το φανάρι.


[FONT=&quot]Είναι πραγματικά τραγελαφικό να μην υπάρχει επίβλεψη της τροχαίας στα συνεργεία του ΥΠΕΧΩΔΕ και να τοποθετούν τις ταμπέλες οπου τους κάνει κέφι η όπου τελος πάντων τους βολεύει… [/FONT]
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Όσοι έχετε δικαστήρια που στηρίζονται σε αποδεικτικά μηχανών αυτόματης φωτογράφησης ή καταγραφή ραντάρ (κοντά στα παλιά όρια του πλημμελήματος), την "πηδήξατε". Θα είναι η δεύτερη φορά που δεν θα γίνουν δίκες για τέτοιου είδους παραβάσεις...;-) 8)

Η αύξηση των ορίων είναι κάτι που έπρεπε να έχει γίνει εδώ και πολλά χρόνια, τουλάχιστον εκεί που το οδικό δίκτυο το επιτρέπει και όπου δεν το επιτρέπει, πρέπει να το επιτρέψει. Κατά τα άλλα, ότι όρια και να βάλουν εμείς θα τρέχουμε παραπάνω, ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Μόνον αν το πρόστιμο για υπέρβαση 5 χλμ/ω γίνει 500.000€ θα τηρούνται τα όρια. Το αν η τήρηση των ορίων ταχύτητας (ακόμη και των πλέον μελετημένων) επιφέρει σημαντική μείωση τροχαίων ατυχημάτων (ειδικά σε έναν λαό με την οδηγική παιδεία του Έλληνα), είναι άλλο καπέλο...
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.258
Reaction score
30.949
Απάντηση: Re: Αλλαζουν τα ορια ταχυτητας εως τον Νοεμβριο.

Πριν πέντε μηνες ειδα κατι Αλβανούς να τοποθετούν μια ταμπέλα οδικής σήμανσης για τα λεωφορεία
[FONT=&quot] [/FONT]
Εντελώς πληροφοριακά θα ήθελα να μου πεις πως κατάλαβες ότι ήταν αλβανοί;
Από τη φάτσα, την ομιλία τους, την εμφάνιση γενικώς;
Μερικοί βέβαια είναι σαν να έχουν ταμπέλα στο μέτωπο.
 

Μηνύματα
7.462
Reaction score
5
υπάρχουν κάμερες στην εγναντία;
δεν μου έχει ερθει κανένα χαρτί ακόμα πάντως...
 

Μηνύματα
10.433
Reaction score
4.917
Στην Εγνατία πάντως το όριο ειναι 130 απο τον Ιούνιο, με την εφαρμογή του νεου ΚΟΚ (και με συχνές ταμπέλες). Πολύ θετικό το να γίνει 140, ειδικά σε δρόμους με 2 λωρίδες και νησίδα (που θα σημαίνει ότι θα πας οριακά και μέχρι 160 χωρίς να κινδυνεύεις με αφαίρεση διπλώματος..). Επιτέλους και ενα λογικό μέτρο, αφου και οι στατιστικές δείχνουν ότι μόνο το 8% των ατυχημάτων γίνονται σε τέτοιυς δρόμους, παρότι φιλοξενούν το 50% της κίνησης!
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Ένα σας λέω. Να εύχεστε να μην γίνουμε Βρετανία ή Ολλανδία στο θέμα των καμερών. Κάθε γωνιά και μία, που λέει ο λόγος. Σε ζώνες 30, σε ζώνες 60, σε αυτοκινητόδρομους. Τα πρόστιμα βροχή, καθώς είναι απλά φοροεισπρακτικό μέτρο. Ο περισσότερος ντόπιος κόσμος ξέρει που είναι και απλά φρενάρει στα σημεία αυτά. Οι 'ξένοι', απλά πληρώνουν πρόστιμα.
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Τα χαμηλά όρια ταχύτητας κανονικά δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται λόγω επικινδυνότητας του δρόμου, όπως είπε και ο Άκης τέτοιοι δρόμοι απλά δεν πρέπει να υπάρχουν, τρέχα γύρευε λοιπόν γιατί και πάλι όπως ειπώθηκε υπάρχουν και θα υπάρχουν.

Τα χαμηλά όρια ταχύτητας κανονικά είναι για δρόμους με συχνή διέλευση πεζών και για δική τους προστασία..

[youtube]WxOEHMWCg-M[/youtube].

[youtube]Cvja-PA5Egc[/youtube]
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Κοιτάχτε να δείτε. Αν μιλάμε για την Πλάκα, την Φλωρεντία, την Απαγορευμένη Πόλη μέσα στο Πεκίνο, το Machu Picchu και άλλες παρόμοιες περιοχές, φυσικά δεν είναι δυνατόν εύκολα να προσαρμοστούν στην αυτοκίνηση, και δεν πρέπει ίσως. Αλλά αν μιλάμε για τα υπόλοιπα συνήθη εκτρώματα που έφτιαξε ο άνθρωπος, δεν βρίσκω τον λόγο να μην προσαρμοστούν αυτά στην αυτοκίνηση.
Από την άλλη, αν θέλει κάποια πόλη να το παίξει Zermatt*, τότε γιατί όχι. Αρκεί να έχει και κάτι να τραβάει κόσμο, γιατί αλλιώς μόνο κατσίκες θα πηγαίνουν...


*Στο Zermatt, Ελβετία απαγορεύονται τα οχήματα με μηχανές εσωτερικής καύσης. Μόνο ηλεκτρικά επιτρέπονται.
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Κοιτάχτε να δείτε. Αν μιλάμε για την Πλάκα, την Φλωρεντία, την Απαγορευμένη Πόλη μέσα στο Πεκίνο, το Machu Picchu και άλλες παρόμοιες περιοχές, φυσικά δεν είναι δυνατόν εύκολα να προσαρμοστούν στην αυτοκίνηση, και δεν πρέπει ίσως. Αλλά αν μιλάμε για τα υπόλοιπα συνήθη εκτρώματα που έφτιαξε ο άνθρωπος, δεν βρίσκω τον λόγο να μην προσαρμοστούν αυτά στην αυτοκίνηση.
Από την άλλη, αν θέλει κάποια πόλη να το παίξει Zermatt*, τότε γιατί όχι. Αρκεί να έχει και κάτι να τραβάει κόσμο, γιατί αλλιώς μόνο κατσίκες θα πηγαίνουν...


*Στο Zermatt, Ελβετία απαγορεύονται τα οχήματα με μηχανές εσωτερικής καύσης. Μόνο ηλεκτρικά επιτρέπονται.
Πέστα χρυσόστομε...
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.880
Μηνύματα
3.066.263
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top