Αναβάθμιση firmware σε Panasonic DMP-BD80 & DMP-BD55. Πάπαλα!!

Μηνύματα
4.543
Reaction score
3.085
Πριν 5-6 μέρες αγόρασα το BD80 με προορισμό να αντικαταστήσει το BD55 στο σύστημα. Αυτό (το 55 δηλ.) πήγε στο σαλόνι και συνδέθηκε με την TV.

Όλα ωραία και καλά, έπαιζε μια χαρά, όπως άλλωστε έπαιζε πριν και το 55.

Μέχρι που τα σύνδεσα (και τα δύο ο βλαξ!) στο Internet για να δω αν υπάρχει καινούργιο firmware και να το περάσω, φρονώντας ότι έτσι αναβαθμίζω την λειτουργία τους.

Έλα όμως......

Με την εγκατάσταση του καινούργιου firmware άρχισαν τα όργανα. Η πρώτη ένδειξη ήταν κάτι jaggies στην εικόνα του BD80 και μετά ανακάλυψα ότι ο ήχος μέσω HDMI & CLUX-11SA Converter αντί για πολυκάναλος έγινε δικάναλος.

Έβγαλα το 80άρι απελπισμένος και έβαλα το 55άρι στη θέση του να δω αν κι εκεί υπήρξε το ίδιο ή παρόμοιο πρόβλημα. Στην εικόνα του δεν είδα jaggies, αλλά με παίδεψε πολύ να κλειδώσει η εικόνα μέσω του CLUX και του switcher, που υπήρχε. Έπρεπε να ανάψω και να σβήσω τις συσκευές 2-3 φορές, μέχρι να κλειδώσει το σήμα.

Και σ' αυτό όμως είχα το ίδιο πρόβλημα με τον ήχο: από πολυκάναλος που ήταν πριν, μετατράπηκε σε στερεοφωνικός (δικάναλος).

Πήρα τηλέφωνο την Intertech αμέσως και μίλησα με το τεχνικό τους τμήμα. Με συμβούλεψαν και συμφώνησα να τους στείλω το 80άρι - κατ' αρχάς - να το κοιτάξουνε. Αύριο στέλνουν κούριερ να το παραλάβει.

Το θέμα, όμως δεν το άνοιξα απλά για να πω μια - πονεμένη - ιστορία. Άλλος ήταν ο σκοπός μου. Θέλω να τονίσω πως η αλλαγή firmware φαίνεται πως δεν είναι πάντα καλή επιλογή.

Εδώ οι κατασκευαστές φέρουν ακέραιη (και τεράστια) ευθύνη!

Τί θα πει δηλαδή αναβάθμιση firmware; Υποτίθεται ότι αυτή γίνεται με γνώμονα τη βελτίωση των λειτουργικών χαρακτηριστικών της συσκευής. Αν αυτό επιφέρει προβλήματα, γιατί να την πληρώνει ο τελικός αποδέκτης, που είναι αυτός που έχει καταβάλει και το τίμημα αγοράς, σε τελευταία ανάλυση;

Προσοχή, λοιπόν, οι ιδιοκτήτες Blu-Ray players. Αν παίζουν καλά και δεν σας δημιουργούν προβλήματα, ΜΗΝ αλλάζετε firmware. Μπορεί να αποβεί εις βάρος σας!

Όσο για μένα, πρέπει τώρα να περιμένω στωϊκά την διάγνωση της Intertech.

Και επειδή ξέρω πως μας διαβάζουν, λέω και φωναχτά αυτό που ήδη ζητώ στο συνοδευτικό μου σημείωμα, στο οποίο περιγράφω τα συμβάντα και τις δυσλειτουργίες της συσκευής:

Κύριοι της Intertech, θέλω το μηχάνημα να γυρίσει πίσω πλήρως λειτουργικό, ΟΠΩΣ ακριβώς ήταν πριν την αναβάθμιση του firmware, και σύντομα. Αλλιώς πρέπει να μου το αλλάξετε ΑΜΕΣΑ με άλλο, πλήρως λειτουργικό κι αυτό!
 

Μηνύματα
3.385
Reaction score
10
Αγαπητε Παναγιωτη,

Δε θα σχολιασω τα προιοντα της Panasonic ουτε τους συναδελφους της Intertech.

Αυτο που θελω να σου πω ειναι οτι το firmware και η αναβαθμιση του, ενω ειναι κατι πολυ απλο, αρκει να ακολουθησεις τις οδηγιες, ειναι το λειτουργικο του μηχανηματος.

Ο καθενας απο μας μπορει να το κανει, αλλα να εχει και λογο να το κανει, οχι απλα για να ειναι up to date. Δεν μιλαμε για windows update εδω.

Πριν αναβαθμισουμε λοιπον το μηχανημα μας , οτι και να ειναι αυτο, θα πρεπει να δουμε τι εχει να μας δωσει το νεο firmware.
Αν δε μας κανει η αν τα bugs που διορθωνει, δεν μας αφορουν, το καλυτερο που εχουμε να κανουμε ειναι να μη κανουμε αναβαθμιση.

Επισης, η εταιρεια λεει αν το νεο firmware ειναι normal η public beta.

Μετα την αναβαθμιση το player ( δεν γνωριζω για τα συγκεκριμενα ) χανει τις ρυθμισεις που εχεις κανει και ερχεται στα default settings. Μηπως ο δικαναλος ηχος που σου δινει οφειλεται σ αυτο ?

Αλλο θεμα : πολλα player, μετα την αναβαθμιση , πρεπει να τα σβησεις και μετα να τα ανοιξεις και να περασεις τις ρυθμισεις ξανα. Οπως επισης μπορει στην αρχη να αργουν να κλειδωσουν το σημα.

Και κατι τελευταιο, που ειναι καθαρα προσωπικη αποψη. Δεν θα εκανα ποτε αναβαθμιση μεσω ιντερνετ. Γιατι δεν ξερω που θα παει να συνδεθει και τι αρχειο θα μου φορτωσει, επισης δεν ξερω τι θα συμβει αν πεσει το νετ κατα τη διαρκεια του upgrade.
Γιαυτο το λογο προτιμω και προτεινω να κατεβαζουμε το αρχειο γνωριζοντας τι ειναι και να το περασουμε μονοι μας.
Επισης, καλο ειναι να γνωριζεις αν μετα την αναβαθμιση, αν κατι δεν σου αρεσει, οπως τωρα, αν μπορεις δηλ. αν σου δινει τη δυνατοτητα να γυρισεις πισω στο παλιο.

Και μη ξεχνας οτι οι περισσοτερες εταιρειες το λενε απο την αρχη, οτι η αναβαθμιση γινεται με την ευθυνη του χρηστη και αρκετες απο αυτες το κανουν δωρεαν οι ιδιες η οι dealers.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: Re: Αναβάθμιση firmware σε Panasonic DMP-BD80 & DMP-BD55. Πάπαλα!!

Αγαπητε Παναγιωτη,

Δε θα σχολιασω τα προιοντα της Panasonic ουτε τους συναδελφους της Intertech.

Αυτο που θελω να σου πω ειναι οτι το firmware και η αναβαθμιση του, ενω ειναι κατι πολυ απλο, αρκει να ακολουθησεις τις οδηγιες, ειναι το λειτουργικο του μηχανηματος.

Ο καθενας απο μας μπορει να το κανει, αλλα να εχει και λογο να το κανει, οχι απλα για να ειναι up to date. Δεν μιλαμε για windows update εδω.

Πριν αναβαθμισουμε λοιπον το μηχανημα μας , οτι και να ειναι αυτο, θα πρεπει να δουμε τι εχει να μας δωσει το νεο firmware.
Αν δε μας κανει η αν τα bugs που διορθωνει, δεν μας αφορουν, το καλυτερο που εχουμε να κανουμε ειναι να μη κανουμε αναβαθμιση.

Επισης, η εταιρεια λεει αν το νεο firmware ειναι normal η public beta.

Μετα την αναβαθμιση το player ( δεν γνωριζω για τα συγκεκριμενα ) χανει τις ρυθμισεις που εχεις κανει και ερχεται στα default settings. Μηπως ο δικαναλος ηχος που σου δινει οφειλεται σ αυτο ?

Αλλο θεμα : πολλα player, μετα την αναβαθμιση , πρεπει να τα σβησεις και μετα να τα ανοιξεις και να περασεις τις ρυθμισεις ξανα. Οπως επισης μπορει στην αρχη να αργουν να κλειδωσουν το σημα.

Και κατι τελευταιο, που ειναι καθαρα προσωπικη αποψη. Δεν θα εκανα ποτε αναβαθμιση μεσω ιντερνετ. Γιατι δεν ξερω που θα παει να συνδεθει και τι αρχειο θα μου φορτωσει, επισης δεν ξερω τι θα συμβει αν πεσει το νετ κατα τη διαρκεια του upgrade.
Γιαυτο το λογο προτιμω και προτεινω να κατεβαζουμε το αρχειο γνωριζοντας τι ειναι και να το περασουμε μονοι μας.
Επισης, καλο ειναι να γνωριζεις αν μετα την αναβαθμιση, αν κατι δεν σου αρεσει, οπως τωρα, αν μπορεις δηλ. αν σου δινει τη δυνατοτητα να γυρισεις πισω στο παλιο.

Και μη ξεχνας οτι οι περισσοτερες εταιρειες το λενε απο την αρχη, οτι η αναβαθμιση γινεται με την ευθυνη του χρηστη και αρκετες απο αυτες το κανουν δωρεαν οι ιδιες η οι dealers.
Αρχικά θα συμφωνήσω μαζί σου ότι πρέπει να αποφεύγονται οι αναβαθμίσεις μέσω internet.

Όταν μια εταιρεία είναι σοβαρή και θέλει να αποκαλείται σοβαρή το αποδεικνύει με δυο τρόπους όπως έχω τονίσει επανειλημμένα.
Γνωρίζοντας τους σοβαρούς κινδύνους που μπορούν να προκύψουν από μια ανεπιτυχή αναβάθμιση(καταστροφή πλακέτας) αλλά και την πολύ μεγάλη πιθανότητα να εμφανιστούν (διακοπή internet, διακοπή ρεύματος, αδυναμία του ίδιου του μηχανήματος, αδέξιος χειρισμος κτλ) ,θα πρέπει

1/ Να αναλαμβάνει η ίδια την αναβάθμιση σε εξουσιοδοτημένα από εκείνη καταστήματα

2/Αν δεν συμβαίνει το πρώτο και η αναβάθμιση πραγματοποιείται από τον ίδιο τον πελάτη τότε πρέπει με δικά της έξοδα να αναλαμβάνει την αποκατάσταση του μηχανήματος καθώς επίσης και να ζητάει συγνώμη για την ταλαιπωρία.

Ύστερα από την δική μου περιπέτεια επιλέγω τις εταιρείες που αναλαμβάνουν οι ίδιες την αναβάθμιση.

Οι αναβαθμίσεις πλέον σήμερα έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας και αποτελούν ένα μεγάλο όπλο στα χέρια του ανταγωνισμού μεταξύ των εταιρειών.
 

Μηνύματα
4.543
Reaction score
3.085
Αναβάθμιση firmware και ευθύνη εταιρειών.

Αγαπητοί φίλοι,

Δεν διαφωνώ με αυτά που λέτε.

Σε καμιά περίπτωση όμως δεν μπορώ να δεχτώ ότι είναι ευθύνη του καταναλωτή ή όποια δυσλειτουργία προκύπτει μετά από την αναβάθμιση του firmware.

Αν ήταν έτσι, τότε το κεφάλαιο της αναβάθμισης θα έπρεπε να λείπει ΠΑΝΤΕΛΩΣ από τα manuals των συσκευών, ώστε να μην μπαίνει επ' ουδενί στον κόπο και στο ρίσκο ο χρήστης.

Από τη στιγμή που είναι μια διαδικασία που γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ κι αν γίνεται, πρέπει να μην προκύπτουν δυσλειτουργίες. Αν προκύπτουν, την ευθύνη την έχει αυτός που έφτιαξε το μηχάνημα και τις οδηγίες του, κι όχι αυτός που το (χρυσο)πλήρωσε. Τελεία και παύλα.

Απόστολε, σ' ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου σχετικά με το τί πρέπει να κάνει κάποιος μετά την αναβάθμιση. Τις έκανα όλες, όμως και δεν υπήρξε "γιατρειά". Γι αυτό και επικοινώνησα αμέσως με την Intertech.

Προς τιμήν τους, μου πρότειναν αμέσως την μεταφορά με δικά τους έξοδα στο service για έλεγχο και επιδιόρθωση.

Αυτό όμως δεν αλλάζει την ευθύνη που έχουν σαν αντιπρόσωποι του κατασκευαστή. Γι αυτό και ζητάω την αποκατάστασή του ή την αλλαγή του με άλλο, που θα λειτουργεί δοκιμασμένο σωστά.
 

Μηνύματα
393
Reaction score
5
Απάντηση: Αναβάθμιση firmware σε Panasonic DMP-BD80 & DMP-BD55. Πάπαλα!!

Με αναβαθμισεις δεν ασχοληθηκα ποτε. Στο μονο μηχανημα που εκανα αναβαθμιση ηταν ο ροτελ ο προ που ειχα. Και αυτο παντα στην αντιπροσωπεια. Καθε φορα που εβγαζαν κατι νεο τον κουβαλαγα, τον αφηνα εκει μια μερα και την επομενη ετοιμο. Και η ευθυνη δικη τους.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: Αναβάθμιση firmware και ευθύνη εταιρειών.

Αγαπητοί φίλοι,

Δεν διαφωνώ με αυτά που λέτε.

Σε καμιά περίπτωση όμως δεν μπορώ να δεχτώ ότι είναι ευθύνη του καταναλωτή ή όποια δυσλειτουργία προκύπτει μετά από την αναβάθμιση του firmware.

Αν ήταν έτσι, τότε το κεφάλαιο της αναβάθμισης θα έπρεπε να λείπει ΠΑΝΤΕΛΩΣ από τα manuals των συσκευών, ώστε να μην μπαίνει επ' ουδενί στον κόπο και στο ρίσκο ο χρήστης.

Από τη στιγμή που είναι μια διαδικασία που γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ κι αν γίνεται, πρέπει να μην προκύπτουν δυσλειτουργίες. Αν προκύπτουν, την ευθύνη την έχει αυτός που έφτιαξε το μηχάνημα και τις οδηγίες του, κι όχι αυτός που το (χρυσο)πλήρωσε. Τελεία και παύλα.

Απόστολε, σ' ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σου σχετικά με το τί πρέπει να κάνει κάποιος μετά την αναβάθμιση. Τις έκανα όλες, όμως και δεν υπήρξε "γιατρειά". Γι αυτό και επικοινώνησα αμέσως με την Intertech.

Προς τιμήν τους, μου πρότειναν αμέσως την μεταφορά με δικά τους έξοδα στο service για έλεγχο και επιδιόρθωση.

Αυτό όμως δεν αλλάζει την ευθύνη που έχουν σαν αντιπρόσωποι του κατασκευαστή. Γι αυτό και ζητάω την αποκατάστασή του ή την αλλαγή του με άλλο, που θα λειτουργεί δοκιμασμένο σωστά.
Αν δεν έχεις καταλάβει ακομα σου λέω ότι συμφωνώ μαζί σου και αν εσένα σου προσφέρθηκαν να στο φτιάξουν έμενα μου ζήτησαν να πληρώσω και από πάνω!!

Ίσως να έπρεπε να ρίξεις μια ματιά και στη δική μου περίπτωση
http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=65453

Όποια εταιρεία η όποιος πωλητής η dealer επιχειρήσει από εδώ και πέρα να μετακυλησει την ευθύνη για τις αναβαθμίσεις της ίδιας της εταιρείας στο καταναλωτή θα με βρίσκει μπροστα του! Τελεία και παύλα!
Ξεκάθαρες κουβέντες από όλους εδώ μέσα!
Το έκανα θέμα σε Αμερική και Ευρώπη και γελάγανε με την Ελλάδα!!!!!
Περνάμε οικονομική κρίση γι' αυτό λίγο σεβασμός σε εμάς που έχουμε το συγκεκριμένο χόμπι και δαπανούμε τα λεφτά μας δεν βλάπτει! Και λίγη σοβαρότητα επίσης!
 

Μηνύματα
4.543
Reaction score
3.085
Περί ευθύνης αντιπροσωπειών και κατασκευαστών

Αν δεν έχεις καταλάβει ακομα σου λέω ότι συμφωνώ μαζί σου και αν εσένα σου προσφέρθηκαν να στο φτιάξουν έμενα μου ζήτησαν να πληρώσω και από πάνω!!

Ίσως να έπρεπε να ρίξεις μια ματιά και στη δική μου περίπτωση
http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?t=65453

Όποια εταιρεία η όποιος πωλητής η dealer επιχειρήσει από εδώ και πέρα να μετακυλησει την ευθύνη για τις αναβαθμίσεις της ίδιας της εταιρείας στο καταναλωτή θα με βρίσκει μπροστα του! Τελεία και παύλα!
Ξεκάθαρες κουβέντες από όλους εδώ μέσα!
Το έκανα θέμα σε Αμερική και Ευρώπη και γελάγανε με την Ελλάδα!!!!!
Περνάμε οικονομική κρίση γι' αυτό λίγο σεβασμός σε εμάς που έχουμε το συγκεκριμένο χόμπι και δαπανούμε τα λεφτά μας δεν βλάπτει! Και λίγη σοβαρότητα επίσης!
Φίλε Κώστα, το κατάλαβα πως είσαι μαζί μου. Κι εγώ μαζί σου είμαι και φαντάζομαι πως όλοι μας εδώ (τουλάχιστον οι υγειώς σκεπτόμενοι) πρέπει να έχουμε την ίδια γνώμη και άποψη.

Προς το παρόν δεν έχουν αρνηθεί από την Intertech να το διορθώσουν/επισκευάσουν. Μάλιστα, στην αρχή κάποια κυρία στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπε ότι έχω το δικαίωμα να το επιστρέψω στο μαγαζί και να μου το αλλάξουν με καινούργιο, από τη στιγμή που δεν έχουν περάσει 15 μέρες από τότε που το αγόρασα. Μετά από λίγο με ξαναπήρε όμως και μου είπε πως η συμβουλή του service ήταν να ελεγχθεί το μηχάνημα από τους ίδιους. Έτσι κι εγώ δεν επέμεινα. Σε κάθε περίπτωση όμως περιμένω να μου επιστραφεί πλήρως λειτουργικό, όπως ήταν πριν την αναβάθμιση. Αλλιώς θα απαιτήσω αλλαγή του.

Πάντως, το manual δεν αναφέρει πουθενά πως η αναβάθμιση γίνεται με ευθύνη του χρήστη. Πόσο μάλλον που στη δική μου περίπτωση έγινε και τελείωσε με επιτυχία.
 

Μηνύματα
4.543
Reaction score
3.085
Αντικαταστάθηκε!

Μετά από 4-5 μέρες, από την ημέρα που το έστειλα στο Service, η Intertech αντικατέστησε το προηγούμενο player με άλλο ίδιο, που φοράει όμως το προηγούμενο firmware.

Μια θετική ενέργεια, που πρέπει να αναγνωρισθεί και να επαινεθεί δεόντως, νομίζω.

Οι πρώτες δοκιμές έδειξαν πως εκ πρώτης όψεως τα προβλήματα, που παρουσίασε το προηγούμενο μετά την αναβάθμιση του firmware, δεν υπάρχουν.

Τώρα, που ξεκινούν οι διακοπές, δεν υπάρχει περισσότερος χρόνος για λεπτομερή έλεγχο. Έτσι κι αλλιώς, έχει 2 χρόνια εγγύηση.

Νομίζω όμως ότι δεν θα αντιμετωπίσω προβλήματα.
 

Μηνύματα
473
Reaction score
62
Απάντηση: Αναβάθμιση firmware σε Panasonic DMP-BD80 & DMP-BD55. Πάπαλα!!

Ευχάριστα νέα! Συγχαρητήρια στην Intertech
Καλές θεάσεις!
 

Μηνύματα
218
Reaction score
2
Απάντηση: Αναβάθμιση firmware σε Panasonic DMP-BD80 & DMP-BD55. Πάπαλα!!

Να αναφέρω απλά πως την "αναβάθμιση" μετά απο κάποιο σημείο δεν την γλυτώνεις αφού χρειάζεται για να παίξουν οι πιο νέοι τίτλοι. Στο πρώτο Samsung BD-P1000 που είχα και στο Sony BDP-S350 που έχω τώρα έχω κάνει όλες τις αναβαθμίσεις χωρίς προβλήματα μέχρι τώρα. Φτού φτού...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.892
Μηνύματα
3.032.798
Members
38.517
Νεότερο μέλος
Mpermplis
Top