Αναβαθμιση σε Hyundai Kona

Μηνύματα
1.212
Reaction score
1.339
Γνωριζει κανεις αν το εργοστασιακο ηχοσυστημα του Hyundai Kona μπορει να αναβαθμιστει χωρις να γινουν ταρζανιες η πατεντες που θα αλλαξουν την εμφανιση του εσωτερικου?
Η μονη "πατεντα" που ισως θα επιχειρουσα ειναι η τοποθετηση μικρου μεγαφωνου (2-3") ευρεος φασματος στη θεση του τουιτερ στις εμπρος πορτες για να ανεβει σε υψος η στερεοφωνικη εικονα και να μην ακουγεται τοσο πολυ ο ηχος σαν να ερχεται απο το πατωμα, με κρος καπου αναμεσα στα 300-800Hz, αν χωραει φυσικα, κατι που δεν γνωριζω μια που δεν εχω ανοιξει τις ταπετσαριες να δω τι εχει και πως ειναι απο πισω.

Οταν το πηραμε ειπα οτι δεν θα το πειραξω αλλα τωρα που εχουμε φτιαξει τον ηχο στο σπιτι, ο ηχος στο αυτοκινητο ειναι απελπιστικα κακος σε συγκριση (παρ ολο που δεν ειναι τοσο χαλια σε σχεση με αλλα εργοστασιακα που εχω ακουσει).

Να σημειωσω οτι η οποια αναβαθμιση θα πρεπει απαραιτητως να ξεκιναει απο ενα αρκετα ισχυροτερο ενισχυτη ως πρωτο σταδιο ακομα και με τα εργοστασιακα ηχεια μια που το μεγαλυτερο προβλημα ειναι οπως παντα η ανεπαρκης ισχυς του ενσωματωμενου ενισχυτη.
Ιδανικα καποιος μικροσκοπικος Class D ενισχυτης που να μην πιανει πολυ χωρο και να μπορει ενδεχομενως να κρυφτει καπου κατω απο (η μεσα στο) το ταμπλω αν υπαρχει καποιος τετοιος που να παιζει αξιοπρεπως.
 

Μηνύματα
12.611
Reaction score
16.073
psix dsp (αν πέφτει εντός προϋπολογισμού) , ένα δίδρομο πόρτες και ένα 2πλο πηνειακό sub (δεν γεφυρώνει τα κανάλια ο psix)
είσοδος από ηχεία εργοστασιακής πηγής , χωράει άνετα κάτω από το κάθισμα, οδηγάει εξαιρετικά και φυσικά έχει 8κάναλο dsp από τα πολύ καλά.
 

Μηνύματα
1.212
Reaction score
1.339
psix dsp (αν πέφτει εντός προϋπολογισμού) , ένα δίδρομο πόρτες και ένα 2πλο πηνειακό sub (δεν γεφυρώνει τα κανάλια ο psix)
είσοδος από ηχεία εργοστασιακής πηγής , χωράει άνετα κάτω από το κάθισμα, οδηγάει εξαιρετικά και φυσικά έχει 8κάναλο dsp από τα πολύ καλά.
Δυστυχως πολυ εκτος προυπολογισμου... Σκεφτομουν ειτε εναν απλο δικαναλο, μονο για τα εμπρος ηχεια ειτε αν γινοταν η πατεντα που ελεγα με τα full range εναν τετρακαναλο με ενσωματωμενο κρος που να δινει επιλογη για κρος στα 300-800Ηz πανω κατω.
Επισης στο ταμπλω στο κεντρο εχει κατι σαν γρυλια που δεν εχει κατι μεσα αλλα ισως να ειναι προβλεψη για κεντρικο ηχειο σε καποιο αλλο εργοστασιακο ηχοσυστημα? Δεν ξερω, αλλα αν ισχυει θα με ενδιαφερε.
Βασικα θα με βοηθουσε αν καποιος ηξερε το συγκεκριμενο αυτοκινητο και ηξερε αν υπαρχει πιθανοτητα να χωραει full range 2" η 3" στη θεση του τουιτερ και ισως και στο κεντρο.

Οταν το πηραμε υπηρχε με περιπου 1500ευρω εξτρα αν θυμαμαι καλα, ηχοσυστημα Krell αλλα ηθελε ειδικη παραγγελια και αναμονη πανω απο 6 μηνες. Δεν ξερω αν αξιζε αυτα τα χρηματα αλλα τωρα κοιταζα και πετυχα τα ηχεια μεταχειρισμενα με 200και κατι ευρω απο Πολωνια (subwoofer + διαιρουμενα ηχεια) και ισως με αυτα τα ηχεια να ειχε νοημα η αγορα 6καναλου με DSP αλλα τρεχουν αλλες προτεραιοτητες τωρα και δεν παιζει να φυγουν 1200++ για ενισχυτη στο αυτοκινητο.
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.257
Reaction score
819
Και με τους 2 είσαι οκ, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα front και τα rear η το sub. Όλα μέσω DSP.
Με αλλαγή μεγαφώνων γύρω στα 220-245-340 συν τις βάσεις θα έχεις εξαιρετικό αποτέλεσμα. Μια μόνωση στις πόρτες θα βοηθήσει τα μεγάφωνα να δείξουν περισσότερο την αξία τους.
 

Μηνύματα
1.212
Reaction score
1.339
Και με τους 2 είσαι οκ, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα front και τα rear η το sub. Όλα μέσω DSP.
Με αλλαγή μεγαφώνων γύρω στα 220-245-340 συν τις βάσεις θα έχεις εξαιρετικό αποτέλεσμα. Μια μόνωση στις πόρτες θα βοηθήσει τα μεγάφωνα να δείξουν περισσότερο την αξία τους.
Σούπερ.
Ξέρεις να μου πεις αν υπάρχει δυνατότητα να τοποθετηθεί και κεντρικό ηχείο στο ταμπλώ με κάποιον μικρό γεφυρωμενο ενισχυτή? Έχεις δοκιμάσει ποτέ να βάλεις κεντρικό σε ταμπλώ? Αν ναι πως ακούγεται? Το σκεπτικό μου είναι να μπουν τρία ίδια full range 2" στη θέση των Τουίτερ και στο ταμπλώ και να παίζουν από 400-800Hz και πάνω και να μπουν δύο γουφερ στις πόρτες (6.5" εκτός αν είναι δυνατόν να χωρέσει 8ιντσο εκεί με χειροποίητο ξυλινο δαχτυλίδι.) Όσον αφορά την μόνωση στις πόρτες ναι φυσικά, κάνει μεγάλη διαφορά, το ξέρω και θα το κάνω.
 

Μηνύματα
12.611
Reaction score
16.073
θεωρητικά τα dsp της helix υποστηρίζουν κεντρικό (κάποια από αυτά σίγουρα) αλλά εσύ είπες αφενός δεν θες να πας μακριά οικονομικά, αφετέρου να μην κανιβαλίσεις το αυτοκίνητο.

επίσης μιλάς για 8" . ωραία θα μπει (θέλει δεν θέλει) και είναι ήδη πολύ σοβαρή αναβάθμιση σε μεσοχαμηλό (έπαιζα για χρόνια χωρίς sub με 8άρι σε κάθε πόρτα και είχε αρκετή πλάκα) αλλά τότε μιλάμε για 3δρομο σύστημα και ξαναγυρνάμε στην λύση του psix για να σου βγει μαζεμένο (τελικά) συν άλλο ένα κανάλι κάπως για το κεντρικό και κάτι για το sub.

δεν είναι οτι δεν γίνεται, αλλά αν σου φαίνονται πολλά τα του psix σίγουρα είναι πολύ περισσότερα τα παραπάνω ακόμα και αν πας σε οικονομικότερη σειρά.

ξαναβάλτα κάτω και άρχισε να αφαιρείς προδιαγραφές σύμφωνα με τον προϋπολογισμό σου να δεις που θα καταλήξεις γιατί είναι σημαντικό να ξέρεις τι θα μπει, που και με ποιόν τρόπο.
Η εποχή που τα βιδώναμε στην πλάτη των καθισμάτων είναι 20 χρόνια πίσω, δεν μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι το 2023. Οι μικροί class D ενισχυτές είναι πλέον βολικοί να κρυφτούν ή αν ντε και καλά θέλουμε να φαίνονται να μπούν σε μια καλή κατασκευή.
το 8αρι σε μια πόρτα καινούριου αυτοκινήτου δεν είναι μια απλή υπόθεση από αισθητικής απόψεως και κατ επέκταση ούτε οικονομική. Τα δε 2" (που θα τα βρεις δεν ξέρω) να μπούν όμορφα στο ταμπλό είναι δουλειά για πολύ λίγους και εκλεχτούς.
 

Μηνύματα
1.212
Reaction score
1.339
θεωρητικά τα dsp της helix υποστηρίζουν κεντρικό (κάποια από αυτά σίγουρα) αλλά εσύ είπες αφενός δεν θες να πας μακριά οικονομικά, αφετέρου να μην κανιβαλίσεις το αυτοκίνητο.

επίσης μιλάς για 8" . ωραία θα μπει (θέλει δεν θέλει) και είναι ήδη πολύ σοβαρή αναβάθμιση σε μεσοχαμηλό (έπαιζα για χρόνια χωρίς sub με 8άρι σε κάθε πόρτα και είχε αρκετή πλάκα) αλλά τότε μιλάμε για 3δρομο σύστημα και ξαναγυρνάμε στην λύση του psix για να σου βγει μαζεμένο (τελικά) συν άλλο ένα κανάλι κάπως για το κεντρικό και κάτι για το sub.

δεν είναι οτι δεν γίνεται, αλλά αν σου φαίνονται πολλά τα του psix σίγουρα είναι πολύ περισσότερα τα παραπάνω ακόμα και αν πας σε οικονομικότερη σειρά.

ξαναβάλτα κάτω και άρχισε να αφαιρείς προδιαγραφές σύμφωνα με τον προϋπολογισμό σου να δεις που θα καταλήξεις γιατί είναι σημαντικό να ξέρεις τι θα μπει, που και με ποιόν τρόπο.
Η εποχή που τα βιδώναμε στην πλάτη των καθισμάτων είναι 20 χρόνια πίσω, δεν μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι το 2023. Οι μικροί class D ενισχυτές είναι πλέον βολικοί να κρυφτούν ή αν ντε και καλά θέλουμε να φαίνονται να μπούν σε μια καλή κατασκευή.
το 8αρι σε μια πόρτα καινούριου αυτοκινήτου δεν είναι μια απλή υπόθεση από αισθητικής απόψεως και κατ επέκταση ούτε οικονομική. Τα δε 2" (που θα τα βρεις δεν ξέρω) να μπούν όμορφα στο ταμπλό είναι δουλειά για πολύ λίγους και εκλεχτούς.
Κοίτα να δεις. Το σπορ το εξασκούσα παλιά και είχα κάνει μπόλικες κατασκευές. Δεν έχω θέμα. Το πρώτο μου σοβαρό σύστημα σε αυτοκίνητο ήταν το 1990 με δύο ενισχυτές, sub 10" Infinity, διαιρούμενα Focal, crossover Nacamichi, σε ένα σκαραβαίο και μαζί με τον κουμπάρο μου φτιάξαμε τοτε ένα από τα πιο καλά ηχοσυστήματα που έχω ακούσει ποτέ σε αυτοκίνητο με τρια 12" JL 12W6, 4Χ 6.5" Rockford fosgate midwoofer 2X 4" Rockford fosgate midrange και ένα soundstreem tweeter σε κάθε πόρτα οδηγούμενα από έναν τετρακαναλο Rockford fosgate 4X250 έναν δικαναλο soundstreem 2X125 και ένα δικαναλο 2Χ30 με δύο ψηφιακά ηλεκτρονικά κροσοβερ της Alpine (τα μοναδικά εκείνη την εποχή) σε ένα Suzuki Swift.
Τώρα όσον αφορά το σύστημα που θέλω να φτιάξω τώρα, με τον τετρακαναλο που προτάθηκε από πάνω μπορώ να κάνω σίγουρα ένα διδρομο με 8" στις πόρτες και full range 2" στη θέση των Τουίτερ. Έχω δει αρκετά ενδιαφέροντα μεγάφωνα 2" με μαζεμένες διαστάσεις στο soundimports.com και το κόστος τους είναι αρκετά χαμηλό. Είναι αναίσθητα αλλά αν παίζουν από 500-600Hz και πάνω θα μπορέσουν να σηκώσουν αρκετή ισχύ και να παίξουν αρκετά δυνατά.
Με τον ενισχυτή στο 250αρι το σύνολο κόστος θα είναι κάτω από 500 ευρώ οπότε αρκετά μακριά από τα 1200+ του εξακαναλου. Ένα δαχτυλίδι από MDF η κοντραπλακέ για να μπει το 8" δεν είναι τίποτα, θα το φτιάξω μόνος μου.
Ταρζανιες θεωρώ να ξηλώσω όλη την πόρτα και να φτιάξω καινούρια ταπετσαρία από την αρχή όπως πχ είχαμε κάνει στο Swift η όπως είχα κάνει στον σκαραβαίο. Αν φτιάξω κάτι και δεν φαίνεται ότι το έχω πειράξει είμαι ΟΚ.
Αν τελικά πάω σε λύση τρικαναλου εμπρός τότε ναι, θα ανέβει το κόστος. Ίσως όμως να χρησιμοποιήσω και έναν ακόμα ενισχυτή που έχω από παλαιότερο πρότζεκτ που δεν έγινε και να κάνω δουλειά μόνο με τον παλιό + τον Helix.
 

Μηνύματα
12.611
Reaction score
16.073
soundstream και rockford , εποχές και αυτές.
υπήρχε και το symmetry τότε εκτός από τα alpine (εκείνο με την πράσινη οθόνη πρέπει να λες με τα 5 περιοχές eq)

αν παίζει προσωπική εργασία αλλάζει το θέμα σημαντικά , όχι οτι ο χρόνος δεν είναι χρήμα αλλά αν περισσεύει τέτοιος κάτι γίνεται.
εγώ δεν ξαναβάζω χέρι μόνος μου, προτιμώ να διαθέσω τον χρόνο μου σε άλλες δραστηριότητες.
 

Μηνύματα
1.212
Reaction score
1.339
soundstream και rockford , εποχές και αυτές.
υπήρχε και το symmetry τότε εκτός από τα alpine (εκείνο με την πράσινη οθόνη πρέπει να λες με τα 5 περιοχές eq)

αν παίζει προσωπική εργασία αλλάζει το θέμα σημαντικά , όχι οτι ο χρόνος δεν είναι χρήμα αλλά αν περισσεύει τέτοιος κάτι γίνεται.
εγώ δεν ξαναβάζω χέρι μόνος μου, προτιμώ να διαθέσω τον χρόνο μου σε άλλες δραστηριότητες.
Να καθομαι να περναω καλωδια και να εγκαθιστω ενισχυτες δεν παιζει με την καμμια. Να βγαλω την ταπετσαρια της πορτας ειναι υποθεση 3 λεπτων και ενα μεσημερι θελω για να φτιαξω ενα αντιγραφο της βασης του ηχειου απο ξυλο με τρυπα για 8αρι. Το μονο που θελω ειναι να μην βρισκει και να μπορει να κουμπωσει η ταπετσαρια. Τα υπολοιπα θα τα κανει εγκαταστατης.
Πρεπει να βρω και αφρωδες με αυτοκολλητο να μπει γυρω γυρω απο το γουφερ να στεγανοποιησει το κενο μεταξυ ηχειου και ταπετσαριας. Δεν ξερω αν εχουν τετοια οι εγκαταστατες. Σημειωτεον ειμαι Χανια οχι Αθηνα διαφορετικα ηξερα να παω στου συμφορουμιτη το μαγαζι να ξεμπερδευω.

Το Alpine εχουν περασει χρονια αλλα νομιζω ετσι ηταν με πρασινη οθονη. Ο Rockford o μεγαλος ηταν εκεινος ο νικελενιος που επιανε ολο το πορτ-μπαγκαζ. Οι soundstream ηταν ενισχυταρες. Μικροι σε μεγεθος αλλα τρομερη ποιοτητα τοσο σε ηχο οσο και σε κατασκευη. Τουλαχιστον μια κλαση πανω απο τους Rockford εκινη την εποχη. Το symmetry αν θυμαμαι καλα βγηκε μετα. Μιλαμε για 1991-92 αν θυμαμαι καλα.
 

Μηνύματα
1.212
Reaction score
1.339
ΟΚ τα μελέτησα λιγάκι, αν πάω για την σειρά M που έχει DSP θα ανέβει αρκετά το κόστος. Μάλλον θα πάω για τη σειρά D και ας μην εχει DSP.
Ναι ξερω τι χανω αλλα στην παρουσα φαση εχουμε ανοιξει πολλα μετωπα και δεν ειμαστε για πολλα εξοδα. εξ αλλου το βασικο ειναι να μπορουμε να ανοιγουμε λιγακι την ενταση χωρις να παραμορφωνει. Ας μην παιζει τελεια.

Πιστεύω με ένα διδρομο με 8αρι γουφερ και 2-3" full range από τα 500-600Hz και πάνω θα είναι ΟΚ.
Για γουφερ σκέφτομαι το Dayton Audio SD215A 88 και για full range είμαι μεταξύ του Monacor SPX20M του Aurasound NS2 326-8AT και του Tectonic Elements TEBM35C10-4 η του TEBM46C20N-4B αν χωράει 3ιντσο.
Με αυτην την επιλογη σε γουφερ δεν θα χρειαστω και sub (ουσιαστικα το συγκεκριμενο 8αρι η Dayton το θεωρει subwoofer παρ ολο που παιζει ανετα μεχρι και 5η οκταβα), που λογω του μικρου χωρου αποσκευων που τον χρησημοποιουμε συνεχεια θα ηταν αδυνατο να μπει, εκτος αν υπηρχε κατι αξιοπρεπες που να χωραει στο εσωτερικο της ρεζερβας.
Αν πήγαινα σε συμβατικό σετ midrange - tweeter θα κοιταζα το Monacor SP6/100 Pro με ενα τουιτερ Dayton Audio AN25F 4 που ειναι και τα δυο πολυ ευαισθητα και θα παιζουν ανετα σε υψηλες εντασεις αλλα δεν μου αρεσει η ιδεα να αναπαραγονται οι μεσαιες απο ενα μεγαφωνο που βρισκεται στα ποδια μου και επιπλεον ειναι και κατα πολυ ακριβοτερο και θα χρειαζομουν και sub.
Τα εξειδεικευμενα ηχεια Car Audio δεν τα εχω ψαξει καθολου γιατι η αγορα στο Car Audio ειναι χαοτικη και θα μου παρει μηνες να ψαχνω.
Αν καποιος εχει καποια ενσταση σε ολο αυτο, ειμαι ολος αυτια.
 

Μηνύματα
12.611
Reaction score
16.073
Για όλα υπάρχει λύση αλλά η έλλειψη dsp είναι η κύρια ένσταση μου.
Επειδή το κονα λίγο πολύ είναι σαν το βιταρα σε χώρους το sub μπαίνει κάτω από το κάτω χώρισμα του χώρου αποσκευών
 

Μηνύματα
1.212
Reaction score
1.339
Για όλα υπάρχει λύση αλλά η έλλειψη dsp είναι η κύρια ένσταση μου.
Επειδή το κονα λίγο πολύ είναι σαν το βιταρα σε χώρους το sub μπαίνει κάτω από το κάτω χώρισμα του χώρου αποσκευών
Ναι κι εμένα μου αρεσε η ιδέα του DSP Παρ όλο που στην αρχή δεν το είχα βάλει ούτε καν στα υποψην λόγω κόστους. Θα το σκεφτώ. Από τη μια δεν θέλω να δώσω πολλά λεφτά αλλά από την άλλη η διαφορά του DSP είναι πολύ σημαντική...
Sub για την ώρα δεν θα μπει. Θα κάνουν τη δουλειά του τα δύο 8ιντσα.
 



Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.257
Reaction score
819
Χωρίς DSP θα έχεις τον ασυμμάζευτο σε κρος και φάσεις.
Αμφιβάλω αν υπάρχει συνάδελφος που να έχει τοποθετήσει - ρυθμίσει τέτοιο σεταπ.
Η επιλογή των προιόντων μπορεί να είναι πέραν του δέοντος αλλά η ευθύνη του αποτελέσματος είναι καθαρά δική σου επιλογή. Η εγκατάσταση μπορεί να γίνει εργοστασιακή αλλά δεν θ ακούς αυτή.
Αν ήταν δικό μου το αμάξι και δη καινούργιο άρα θα το κρατήσεις, θα το έφτιαχνα σταδιακά ώστε να τοποθετήσω αυτά που πρέπει (DSP) και μετά τα υπόλοιπα ώστε να έχω μια σωστή βάση.
 

Μηνύματα
1.212
Reaction score
1.339
Χωρίς DSP θα έχεις τον ασυμμάζευτο σε κρος και φάσεις.
Αμφιβάλω αν υπάρχει συνάδελφος που να έχει τοποθετήσει - ρυθμίσει τέτοιο σεταπ.
Η επιλογή των προιόντων μπορεί να είναι πέραν του δέοντος αλλά η ευθύνη του αποτελέσματος είναι καθαρά δική σου επιλογή. Η εγκατάσταση μπορεί να γίνει εργοστασιακή αλλά δεν θ ακούς αυτή.
Αν ήταν δικό μου το αμάξι και δη καινούργιο άρα θα το κρατήσεις, θα το έφτιαχνα σταδιακά ώστε να τοποθετήσω αυτά που πρέπει (DSP) και μετά τα υπόλοιπα ώστε να έχω μια σωστή βάση.
Δεν αντιλέγω. Έχεις απόλυτο δίκιο. Κι εσύ και ο pankrok.
Αρχικά ελεγα να κάνω μια μικρή αναβάθμιση μόνο για να μην παραμορφώνει και ξέρω οτι ακόμα και με την οικονομική λύση αυτό θα το πετύχαινα αλλά πιθανότατα θα είχα αλλα προβλήματα τα οποία είτε θα έκανα πως δεν τα ακούω είτε θα με οδηγούσαν σε περεταιρω αναβαθμίσεις στο μέλλον.
Οπότε καταλαβαίνω οτι το καλύτερο είναι να μπει ενισχυτής με DSP ώστε το σύστημα να πατάει σε σωστές βάσεις και αφού είναι εκτός μπάτζετ να κάνω την αναβάθμιση σταδιακά και να βάλω τώρα μόνο τον ενισχυτή (με DSP) με τα εργοστασιακά ηχεία και αργότερα να προχωρήσω στο δεύτερο στάδιο.
 

Μηνύματα
12.611
Reaction score
16.073
να σε πώ κάτι άλλο, αν λέγαμε κάποτε "πάρε ένα 7998 , είναι επένδυση, και μετά βλέπουμε" υπήρχε μια δόση αλήθειας σε αυτό ωστόσο το μηχάνημα ξεπεράστηκε (αναμενόμενο) λίγα χρόνια μετά και απλά ήταν ένα μέτριο vintage εργαλείο.
ένας psix είναι , ας πούμε , επένδυση (καταναλωτικό προϊόν είναι βασικά που δεν σου επιστρέφει ποτέ λεφτά και δεν θα έχει μεταπωλητική αξία αλλά χάριν υπερβολής)
έχει dsp που προσφέρει δυνατότητες που θα δυσκολευτείς να εξαντλήσεις για πολλά χρόνια (με την έννοια οτι αποκλείεται να μπεις στην διαδικασία για immersive σύστημα - δεν νομίζω να το έχεις κάνει κανένας ούτε σε επίπεδο demo) και τουλάχιστον αξιοπρεπείς ενισχυτές (βασικά παρα πολύ κάλους για να λείψει κάτι όταν ο στόχος είναι να μείνεις στο εργοστασιακό look) ενώ το λογισμικό επιτρέπει και bass management και πραγματικό ή phantom κεντρικό και αρκετά άλλα μπλιμπλίκια, έχει δυνατότητα να πάρει σήμα ηχείων και να το συνθέσει (αν είναι 5 κανάλο το εργοστασιακό ή έχει κανάλι sub το εργοστασιακό) αλλά και δυνατότητα να πάρει αγνο παρθενό rca ή ψηφιακό σήμα ή ακόμα και BT/wifi με έξτρα καρτούλα.
με ένα τέτοιο ή αντίστοιχο εργαλείο ξεκινάς με εργοστασιακά μεγάφωνα και αλλάζεις ακόμα και κομμάτι κομμάτι tweeter ή midbass.
βέβαια όσο τσάμπα και να είναι (με την έννοια οτι όλο αυτό το πακέτο στο επίπεδο ποιότητας που προσφέρει , πριν 5 χρόνια θα είχε τα 2πλα/3πλα σε πολλαπλές συσκευές) είναι ακριβό για την εποχή.
εγώ πάντως έκλεισα, στο Vitara που είναι μεν β σύστημα γιατί είναι εργοστασιακό (απίστευτο χάλι η μαμά πηγή) και καθημερινής χρήσης όχημα έχω κάτι που δε με ενοχλεί πουθενά (μια χαρά staging, μια χαρά τονικά, μπασάκι κλπ) και έχει και λίγο γκάζι να γουστάρεις. και όλα αυτά σε μια συσκευή που ξεχάστηκε κάτω από το κάθισμα και την βλέπει μόνο αυτός που καθαρίζει το εσωτερικό.
 

Μηνύματα
1.212
Reaction score
1.339
να σε πώ κάτι άλλο, αν λέγαμε κάποτε "πάρε ένα 7998 , είναι επένδυση, και μετά βλέπουμε" υπήρχε μια δόση αλήθειας σε αυτό ωστόσο το μηχάνημα ξεπεράστηκε (αναμενόμενο) λίγα χρόνια μετά και απλά ήταν ένα μέτριο vintage εργαλείο.
ένας psix είναι , ας πούμε , επένδυση (καταναλωτικό προϊόν είναι βασικά που δεν σου επιστρέφει ποτέ λεφτά και δεν θα έχει μεταπωλητική αξία αλλά χάριν υπερβολής)
έχει dsp που προσφέρει δυνατότητες που θα δυσκολευτείς να εξαντλήσεις για πολλά χρόνια (με την έννοια οτι αποκλείεται να μπεις στην διαδικασία για immersive σύστημα - δεν νομίζω να το έχεις κάνει κανένας ούτε σε επίπεδο demo) και τουλάχιστον αξιοπρεπείς ενισχυτές (βασικά παρα πολύ κάλους για να λείψει κάτι όταν ο στόχος είναι να μείνεις στο εργοστασιακό look) ενώ το λογισμικό επιτρέπει και bass management και πραγματικό ή phantom κεντρικό και αρκετά άλλα μπλιμπλίκια, έχει δυνατότητα να πάρει σήμα ηχείων και να το συνθέσει (αν είναι 5 κανάλο το εργοστασιακό ή έχει κανάλι sub το εργοστασιακό) αλλά και δυνατότητα να πάρει αγνο παρθενό rca ή ψηφιακό σήμα ή ακόμα και BT/wifi με έξτρα καρτούλα.
με ένα τέτοιο ή αντίστοιχο εργαλείο ξεκινάς με εργοστασιακά μεγάφωνα και αλλάζεις ακόμα και κομμάτι κομμάτι tweeter ή midbass.
βέβαια όσο τσάμπα και να είναι (με την έννοια οτι όλο αυτό το πακέτο στο επίπεδο ποιότητας που προσφέρει , πριν 5 χρόνια θα είχε τα 2πλα/3πλα σε πολλαπλές συσκευές) είναι ακριβό για την εποχή.
εγώ πάντως έκλεισα, στο Vitara που είναι μεν β σύστημα γιατί είναι εργοστασιακό (απίστευτο χάλι η μαμά πηγή) και καθημερινής χρήσης όχημα έχω κάτι που δε με ενοχλεί πουθενά (μια χαρά staging, μια χαρά τονικά, μπασάκι κλπ) και έχει και λίγο γκάζι να γουστάρεις. και όλα αυτά σε μια συσκευή που ξεχάστηκε κάτω από το κάθισμα και την βλέπει μόνο αυτός που καθαρίζει το εσωτερικό.
Κοιτα να δεις, γενικα δεν ειμαι αναβαθμησακιας. Αν με ικανοποιει κατι σε ποσοστο πχ 80-90% το αφηνω ετσι και το αλλαζω μονο αν χαλασει.
Φαντασου οτι το αυτοκινητο το εχουμε τεσσερα χρονια και ειναι με το εργοστασιακο συστημα, οχι επειδη με ικανοποιουσε αλλα γιατι δεν ηθελα να βαλω χερι σε καινουριο αυτοκινητο.
Απο την πρωτη μερα τσεκαρα να δω μεχρι ποση ενταση σηκωνει χωρις να παραμορφωνει και απο τοτε υποσυνειδητα εκει εχω βαλει το οριο που παει το Volume. Απο εκει και πανω ηταν σαν να μην υπαρχει.

Ο λογος που μπηκα στο τριπακι ειναι γιατι τωρα που φτιαξαμε το 5.2 στο σπιτι οταν μπαινω στο αυτοκινητο ξενερωνω ακομα και σε casual ακροαση.
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.257
Reaction score
819
Θα σου πρότεινα την τοποθέτηση ενός καλού σετ μεγαφώνων εμπρός κι αν μπορείς και μόνωση και να τελειώσεις ένα κομμάτι του ήχου και να μην ξανασχοληθείς. Θα έχεις μια σωστή βάση είτε βάλεις ενισχυτή είτε όχι. Να θυμάσαι ότι κάνεις να είναι μια φορά και σωστά και θα γλυτώσεις διπλοπληρώματα.
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
166.948
Μηνύματα
2.718.307
Members
37.151
Νεότερο μέλος
AlexAggelis
Top