Ανεπαρκής η προστασία που προσφέρουν τα αυτοκίνητα πόλης σύμφωνα με τον IIHS

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.915
Reaction score
12.120


Απογοητευτικά ήταν τα αποτελέσματα των τελευταίων δοκιμών πρόσκρουσης του αμερικανικού Ινστιτούτου για την Οδική Ασφάλεια στους Αυτοκινητοδρόμους.
Το "Insurance Institute for Highway Safety" έβαλε στο στόχαστρο μία ιδιαίτερα δημοφιλή, στην ευρωπαϊκή αγορά, κατηγορία αυτοκινήτων. Έντεκα αυτοκίνητα πόλης συμμετείχαν στη δοκιμασία της μετωπικής σύγκρουσης σε περιορισμένης έκτασης επιφάνεια, εκ των οποίων μόλις ένα κατάφερε να προσφέρει την απαιτούμενη ασφάλεια.

Η εν λόγω δοκιμασία προβλέπει τη σύγκρουση του μπροστινού τμήματος του αυτοκινήτου σε σταθερό εμπόδιο μικρής επιφάνειας με ταχύτητα 40 μιλίων ανά ώρα (64,4 χλμ./ώρα). Σε αυτή τη διαδικασία, λοιπόν, τα Mazda 2, KIA Rio, Toyota Yaris, Ford Fiesta Sedan, Mitsubishi Mirage (Spacestar), Nissan Versa, Toyota Prius c, Hyundai Accent, Fiat 500 και Honda Fit (Jazz), απέτυχαν -και μάλιστα παταγωδώς- να διαφυλάξουν τη σωματική ακεραιότητα του οδηγού. Μοναδική εξαίρεση στον παραπάνω κανόνα αποτέλεσε το Chevrolet Spark, η επίδοση του οποίου χαρακτηριστικέ ως αποδεκτή.
Οι χειρότερες επιδόσεις στην ομάδα των έντεκα αυτοκινήτων πόλης, ανήκουν στα Fiat 500 και Honda Fit, καθώς και στις δύο περιπτώσεις ο ζωτικός χώρος του οδηγού περιορίστηκε σημαντικά και η κολόνα του τιμονιού μετατοπίστηκε. Μάλιστα, στην περίπτωση του Honda Fit το κεφάλι του οδηγού μετά βίας ήρθε σε επαφή με τον αερόσακο, με αποτέλεσμα να προσκρούσει στη συνέχεια σε επιφάνειες του ταμπλό. Αντιστοίχως, το γεγονός ότι μετά τη σύγκρουση η πόρτα του Fiat 500 άνοιξε, αύξησε σημαντικά τον κίνδυνο εκτίναξης του οδηγού έξω από τον θάλαμο επιβατών.



Αν και ο ρόλος του πλευρικού αερόσακου είναι καθοριστικός στον συγκεκριμένο τύπο συγκρούσεων, η παρουσία του δεν κατάφερε να αλλάξει την απογοητευτική εικόνα των αυτοκινήτων της δοκιμασίας.

"Τα μικρά, ελαφριά αυτοκίνητα έχουν εν γένει μειονεκτήματα. Γι’ αυτό είναι ακόμη πιο σημαντικό να αναδείξουμε αυτό που προσφέρει τη μεγαλύτερη ασφάλεια για τους επιβάτες. Δυστυχώς τα μικρά αυτοκίνητα δεν αποδίδουν το ίδιο καλά όπως και οι υπόλοιπες κατηγορίες αυτοκινήτων στη συγκεκριμένη δοκιμασία μετωπικής σύγκρουσης", δήλωσε ο Joe Nolan, αντιπρόεδρος του IIHS.

Πηγή: auto.in.gr
 

Μηνύματα
32.946
Reaction score
27.964
ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΤΑ ΣΜΑΡΤ.........:D:laugh::roflmao:



Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΝΤΑΙΧΑΤΣΟΥ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ.
ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΙΟΥΝΤΑΙ.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.769
Reaction score
79.416
Στις ΗΠΑ που έγινε το τεστ, με όλους τους υπόλοιπους να έχουν κτήνη ημιφορτηγά και να μιλάνε στα κινητά, τα πράγματα είναι πολύ σκούρα για τα μικρά αυτοκίνητα... :thumbsdown:
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.930
Μηνύματα
3.067.355
Members
38.627
Νεότερο μέλος
hatzopou
Top