Αντικατασταση Golf 6


TGD

Μηνύματα
7.135
Reaction score
7.176
10k για Golf τελευταίας γενιάς χλωμό, για Polo κάτι γίνεται.
Post automatically merged:

Αυτό σε αρέσει;
 
Last edited:



D

Deleted member 23222

Guest
Aaaa...

To καινούργιο 208...


ΥΓ. Το δεκαχίλαρο για προκαταβολή βολεύει?, και τα βρίσκουμε τα υπόλοιπα... :p
 


Μηνύματα
14.981
Reaction score
20.647
Ποιος ειπε οτι δεν θα σε βαλουν με το ετσι θελω να πας για μετρηση?
Η μέτρηση που συζητάμε είναι για εκπομπές co2 και για να γίνει απαιτείται πιστοποιημένο εργαστήριο και τουλάχιστον 2 ώρες δοκιμή.
Δηλαδή δεν γίνεται, όχι στην Ελλάδα αλλά πουθενά στον κόσμο όλο.
Αν πρόκειται να φορολογηθεί αυτοκίνητο euro4 και πίσω βάση εκπομπών θα γίνει υπολογιστικά.
Η όλη ιστορία βέβαια είναι χαζή .
Οι εκπομπές co2 είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την κατανάλωση του καυσίμου και τον τύπο του. Δεν χρειάζεται κανενός είδος τέλους κυκλοφορίας στο αυτοκίνητο πάνω, μονάχα στο καύσιμο στην αντλία. Αν καταναλώνεις καύσιμο εκπέμπεις αν το έχεις ακίνητο δεν εκπέμπεις. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα τρόπος να διαχωρίσεις τα παλιότερα που εκτός από co2 εκπέμπουν και άλλους τύπους που τα euro6 εκπέμπουν σε μικρότερο βαθμό , εκεί θα μπορούσες να χρεώνεις στην υποχρεωτική ανά χρόνο κάρτα εκπομπών καυσαερίων, αν έχεις καλές επιδόσεις (δηλαδή εκτός από τεχνολογικά ανεπτυγμένο να είναι και καλοσυντηρημενο και απείραχτο) να πληρωνεις λιγότερα.
Θέλει βέβαια να εκδίδεις κάρτα μόνο σε ΚΤΕΟ και όχι σε συνεργείο για να αποφύγεις τα περίεργα η να σου ζητείται δειγματοληπτικά(1 στα 10 και πολλά είπα) να πηγαίνεις σε ΚΤΕΟ και αν έχεις διαφορές να πληρώνεις πολλαπλάσιο πρόστιμο και εσυ και ο προηγούμενος που έβγαλε την κάρτα.
Στο βέβαια θέλει και μια απομείωση στο χρόνο πχ αν είναι ένα μήνας διαφοράς το πρόστιμο του συνεργείου θα είναι ολόκληρο αν είναι 4 μήνες το μισό κλπ.
Πολύ απλα και οικονομικά
 


Μηνύματα
13.638
Reaction score
6.602
Η μέτρηση που συζητάμε είναι για εκπομπές co2 και για να γίνει απαιτείται πιστοποιημένο εργαστήριο και τουλάχιστον 2 ώρες δοκιμή.
οπως ειπες μπορει να γινει δειγματοληπτικα ή να παρεις και ετοιμα στοιχεια απο αλλες χωρες για καθε τυπο αυτοκινητου,λυσεις υπαρχουν πολλες αν ειναι να στα παρουν. Βεβαια το πιο σωστο,δικαιο και δημοκρατικο ,ειναι η οποια επιβαρυσνη-τελος να μπει στην τιμη της βενζινης-πετρελαιου.Αλλωστε οσο πιο παλιο αυτοκινητο εχεις,εχεις και πιο υψηλη μεση καταναλωση σε καυσιμα,αρα θα πληρωνεις περισσοτερα. Αν δεν το κινεις ? τοτε απλα δεν ρυπαινεις και δεν χρησιμοποιεις και το τελειο οδικο δικτυο,ο βασικος λογος για τον οποιο θεωρητικα πληρωνεις τελη κυκλοφοριας. Αυτο ομως εχει ενα τρομερο μειονεκτημα για ενα κρατος φορομπηχτη.........δεν γνωριζεις τι εσοδα θα εχεις,ενω τα σταθερα τελη ειναι σιγουρα και γνωστα σαν ποσο.
Για τον φιλο που ανεφερε το καινουργιο 208........απο την στιγμη που πλεον η peugeot εχει την skoda της (την opel δηλαδη),τα αυτοκινητα της ειναι τσιμπημενα σε τιμη μιας και η πολιτικη της εταιρεις ειναι να βγαζει αυτοκινητα που να αγγιζου την premium κατηγορια.Το ειδαμε και με το νεο 508,τωρα με το 208 (αν δειτε τις τελικες τιμες θα το καταλαβετε) και θα το δουμε και με το 308 που θα ερθει σε ενα-δυο χρονια. Φυσικα μπορει να κοιταξει το νεο opel corsa που ειναι ουσιαστικα το ιδιο αυτοκινητο,σασσι,κινητηρας κλπ,αλλα οχι τοσο....χλιδατο και ντιζαινατο μεσα (αν και αυτο ειναι κατι τελειως υποκειμενικο).
 
  • Like
Reactions: vet


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.865.420
Members
37.934
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top