Αντικείμενο πόθου κυρίες και κύριοι...

Μηνύματα
185
Reaction score
501
Ducati....

Τι να πρώτοπούμε γι αυτήν την εταιρία;
Για τα πανέμορφα μοντέλα της;
Για τις νίκες της;
Για τις πρωτοτυπίες της;
Για τον ανταγωνισμό με τα μεγαθήρια της Ασίας;
Αναλογικά πάντα για τα οικονομικά της μεγέθη μια εταιρία πραγματικό άρωμα για τον μοτοσυκλετισμο....
Σαν ducatisti θα μπορούσα να μιλάω και να γράφω για μέρες για την μεγάλη αυτή αγάπη.....
Αλλά ας σταθώ σε ένα πολύ μικρό κομμάτι της ιστορίας της όπου ο ρομαντισμός της που μας διακατέχει μας κάνει περήφανους και ξεπερνάει τίτλους, πωλήσεις και τα μαμετρητα τεχνικά προβλήματα....


Forza ducati
Απολαύστε.....


1978...
Ο Mike-The bike-Hailwood, 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στα GP και 12 στο Isle of Man, μετά απο 11 χρόνια αποχής απο τους αγώνες, αποφασίζει - για την πλάκα του – να επιστρέψει !
Η Honda τον απορρίπτει, λέγοντάς του πως είναι πολύ γέρος για τέτοια, ενώ η Ducati τον δέχεται, χωρίς να πολυπιστεύει σε πιθανή νίκη του.
Χωρίς να έχει ξαναοδηγήσει την Ducati NCR 900, ο Hailwood στα δοκιμαστικά κάνει ρεκόρ γύρου στο νησί. Στον αγώνα ο Phil Read, οδηγός της Honda, σπάει τον κινητήρα της στην προσπάθειά του να ακολουθήσει την Ducati.
Θαύμα ! Ο ''πολύ γέρος για τέτοια'' Hailwood, κερδίζει τον αγώνα, με τον δεύτερο να τερματίζει δύο λεπτά αργότερα....

20 χρόνια μετά, στο σαλόνι του Μονάχου το ’98, η Ducati παρουσιάζει το δημιούργημα του Pierre Terblance, την MH 900 evoluzione προς τιμήν εκείνης της νίκης.
Με πλαίσιο χωροδικτύωμα εμπνευσμένο απο τα αγωνιστικά Pantah TT2 των αρχών της δεκαετίας του ’80, τον κινητήρα του Mostro 900S (με τον ψεκασμό), με ψαλίδι κόσμημα, με ζάντες –ειδική παραγγελία- με μπράτσα σαν των Campagnolo του Hailwood και δεκάδες λεπτομέρειες που φυλακίζουν το βλέμμα, η evoluzione αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα της ιταλικής σχεδιαστικής τέχνης (της Ducati δηλαδή !)
Παρατηρήστε την βάση του μπροστινού φτερού, τον μινιμαλιστικό προβολέα με το αλουμινένιο στεφάνι, τα αλουμινένια στηρίγματα της ζελατίνας του φαίρινγκ, το (άντε να το περιγράψεις) υπέροχο contagiri per competizione Veglia, την τάπα του ρεζερβουάρ που αποτελείται απο ένα μασίφ κομμάτι αλουμίνιο, το ενιαίο φαίρινγκ-τεπόζιτο (όχι πλαστικό παρακαλώ, αλλά) απο fiber glass με το κάλυμμα του ρεζερβουάρ να είναι ενισχυμένο με carbon kevlar και φέρει το παλιό λογότυπο του Giugiaro, την αυστηρά μονοθέσια ουρά, την...το..τα...
Τι κι αν τα πόδια σου δεν φτάνουν το έδαφος να στηριχτείς (αν είσαι κάτω απο 1,80), τι κι αν η αυτονομία της είναι περίπου 130 km, τι κι αν έχοντας χάσει την ουσία της οδηγικής απόλαυσης, βομβαρδιζόμενοι συνεχώς απο όλο και μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις των νέων μοντέλων, θεωρούμε λίγα τα 80 hp που αποδίδει ο κινητήρας, τι κι αν δεν παίρνει βαλίτσες !!!





Εδώ μιλάμε για οπτική και οδηγική απόλαυση, για αντικείμενα πόθου κυρίες μου και κύριοι κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...
MH900e1.jpg
MH900e5.jpg
MH900e2.jpg
MH900e4.jpg
MH900e3.jpg
 

Μηνύματα
292
Reaction score
590
Καλα, δε νομιζω οτι οι Ασιατες ειναι ακομα τοσο πολυ μπροστα, ωστε οι Ευρωπαιοι να εχουν κατι να ζηλεψουν η να τρεχουν για να τους προλαβουν... Αρα γιατι να τους χαρακτηριζουμε μεγαθηρια τη σημερον ημερα;

Anyway, ναι, τα ducatti ειναι πανεμορφα. Και η συζητηση μπορει απλα να σταματησει εδω. Δεν υπαρχει τιποτα πιο ομορφο σε αυτο τον κοσμο απο μια ducatti. Ενα multistrada ειναι το δικο μου ονειρο θερινης νυκτος...
 



Zizik

Jardinier
Moderator
Μηνύματα
37.487
Reaction score
53.604
Είχα Ducati εξωλέμβια 20hp. Με μίζα. :rolleyes:




Αντικείμενο πόθου δεν ήταν αλλά το βαρκάκι το πήγαινε αέρα τις λίγες ώρες που δούλεψε. Μετά δε δούλεψε. :p
 

Μηνύματα
83
Reaction score
204
To ονειρο μου οταν ημουν μικρος και διαβασα τα τευχη της Μοτοτεχνικης ηταν να γινομουν αυτος
1586946648153.png
 

JOHN MARKOU

Abasse
Μηνύματα
16.276
Reaction score
8.250
Είχα Ducati εξωλέμβια 20hp. Με μίζα. :rolleyes:




Αντικείμενο πόθου δεν ήταν αλλά το βαρκάκι το πήγαινε αέρα τις λίγες ώρες που δούλεψε. Μετά δε δούλεψε. :p
λεκανάκι απο κάτω για τα λάδια είχες ? ή τα έχυνε όλα στην θάλασσα ? :p
 

Μηνύματα
185
Reaction score
501
Η ιστορική γραμμή

Στις αρχές της δεκαετίας του 1900, δημιουργήθηκε μια μεγάλη δραστηριότητα γύρω από την τεχνολογία των τηλεπικοινωνιών, με τον Giuglielmo Marconi –γνήσιο τέκνο της Bologna- να κατοχυρώνει την πατέντα του ραδιοτηλέγραφου. Την ίδια εποχή, ένας συντοπίτης του, ο Adriano Cavalieri Ducati κατοχυρώνει την πατέντα για τον πομπό βραχέων ραδιοκυμάτων και στις 4 Ιουλίου του 1926, μαζί με τα αδέρφια του Bruno και Marcello, ιδρύει την Societa Scientifica Radio Brevetti Ducati. Το αντικείμενο της εταιρείας ήταν η κατασκευή μικρών πυκνωτών Manens, οι οποίοι φτιάχνονταν σε ένα μικρό σπίτι από δύο εργάτες και μια γραμματέα! Μέσα σε δέκα χρόνια, η ανάπτυξη της εταιρείας ήταν τέτοια που απασχολούσε χιλιάδες υπαλλήλους στο καινούργιο εργοστάσιο στην περιοχή του Borgo Panigale. Τον Οκτώβρη του 1944 όμως, το εργοστάσιο βομβαρδίστηκε από τους συμμάχους με αποτέλεσμα να καταστραφεί σχεδόν ολοκληρωτικά, αλλά μέσα σε έναν χρόνο ξαναχτίστηκε με αντικείμενο πλέον την κατασκευή μικρών μοτοσυκλετών, που αποτελούσαν ένα φθηνό μέσο μετακίνησης στην μεταπολεμική περίοδο της Ιταλίας
2-ducati_1939_resize_1.jpg
 




Zizik

Jardinier
Moderator
Μηνύματα
37.487
Reaction score
53.604
Γρανάζια άξονας μετάδοση κίνησης.....
Μια χαρά δούλευε αυτό, οι εξωλέμβιες έχουν πολύυυ βασικό σύστημα λειτουργίας εμπλοκής και μετάδοσης. Σιγά μη σχεδιάσε η Ducati ποδάρι.

Θα μπει ο @gonis και θα σας πει για τα σαπάκια. :p
 




Μηνύματα
21.948
Reaction score
13.272
ΕΙΧΑ ΓΙΑ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΤΗΝ ΛΕΜΑΝ3....

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.

ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΜΜΙΑ ΒΛΑΒΗ ΠΑΡ ΟΤΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΕΣ.

ΤΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΑ ΦΡΕΝΑ ΘΕΛΑΝ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ....
 

gonis

Luger
Μηνύματα
3.079
Reaction score
7.302
Ducati....

Τι να πρώτοπούμε γι αυτήν την εταιρία;
Για τα πανέμορφα μοντέλα της;
Για τις νίκες της;
Για τις πρωτοτυπίες της;
Για τον ανταγωνισμό με τα μεγαθήρια της Ασίας;
Αναλογικά πάντα για τα οικονομικά της μεγέθη μια εταιρία πραγματικό άρωμα για τον μοτοσυκλετισμο....
Σαν ducatisti θα μπορούσα να μιλάω και να γράφω για μέρες για την μεγάλη αυτή αγάπη.....
Αλλά ας σταθώ σε ένα πολύ μικρό κομμάτι της ιστορίας της όπου ο ρομαντισμός της που μας διακατέχει μας κάνει περήφανους και ξεπερνάει τίτλους, πωλήσεις και τα μαμετρητα τεχνικά προβλήματα....


Forza ducati
Απολαύστε.....


1978...
Ο Mike-The bike-Hailwood, 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στα GP και 12 στο Isle of Man, μετά απο 11 χρόνια αποχής απο τους αγώνες, αποφασίζει - για την πλάκα του – να επιστρέψει !
Η Honda τον απορρίπτει, λέγοντάς του πως είναι πολύ γέρος για τέτοια, ενώ η Ducati τον δέχεται, χωρίς να πολυπιστεύει σε πιθανή νίκη του.
Χωρίς να έχει ξαναοδηγήσει την Ducati NCR 900, ο Hailwood στα δοκιμαστικά κάνει ρεκόρ γύρου στο νησί. Στον αγώνα ο Phil Read, οδηγός της Honda, σπάει τον κινητήρα της στην προσπάθειά του να ακολουθήσει την Ducati.
Θαύμα ! Ο ''πολύ γέρος για τέτοια'' Hailwood, κερδίζει τον αγώνα, με τον δεύτερο να τερματίζει δύο λεπτά αργότερα....

20 χρόνια μετά, στο σαλόνι του Μονάχου το ’98, η Ducati παρουσιάζει το δημιούργημα του Pierre Terblance, την MH 900 evoluzione προς τιμήν εκείνης της νίκης.
Με πλαίσιο χωροδικτύωμα εμπνευσμένο απο τα αγωνιστικά Pantah TT2 των αρχών της δεκαετίας του ’80, τον κινητήρα του Mostro 900S (με τον ψεκασμό), με ψαλίδι κόσμημα, με ζάντες –ειδική παραγγελία- με μπράτσα σαν των Campagnolo του Hailwood και δεκάδες λεπτομέρειες που φυλακίζουν το βλέμμα, η evoluzione αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα της ιταλικής σχεδιαστικής τέχνης (της Ducati δηλαδή !)
Παρατηρήστε την βάση του μπροστινού φτερού, τον μινιμαλιστικό προβολέα με το αλουμινένιο στεφάνι, τα αλουμινένια στηρίγματα της ζελατίνας του φαίρινγκ, το (άντε να το περιγράψεις) υπέροχο contagiri per competizione Veglia, την τάπα του ρεζερβουάρ που αποτελείται απο ένα μασίφ κομμάτι αλουμίνιο, το ενιαίο φαίρινγκ-τεπόζιτο (όχι πλαστικό παρακαλώ, αλλά) απο fiber glass με το κάλυμμα του ρεζερβουάρ να είναι ενισχυμένο με carbon kevlar και φέρει το παλιό λογότυπο του Giugiaro, την αυστηρά μονοθέσια ουρά, την...το..τα...
Τι κι αν τα πόδια σου δεν φτάνουν το έδαφος να στηριχτείς (αν είσαι κάτω απο 1,80), τι κι αν η αυτονομία της είναι περίπου 130 km, τι κι αν έχοντας χάσει την ουσία της οδηγικής απόλαυσης, βομβαρδιζόμενοι συνεχώς απο όλο και μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις των νέων μοντέλων, θεωρούμε λίγα τα 80 hp που αποδίδει ο κινητήρας, τι κι αν δεν παίρνει βαλίτσες !!!





Εδώ μιλάμε για οπτική και οδηγική απόλαυση, για αντικείμενα πόθου κυρίες μου και κύριοι κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...
View attachment 161681View attachment 161682View attachment 161683View attachment 161684View attachment 161685
O αδελφός μου,και εγώ,είναι φανατικός της φίρμας και κάτοχος αρκετών μηχανών.Και επειδή με το βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα απολαμβάνω και εγώ ενίοτε αυτές τις ξεχωριστές μηχανές.
Ξεκιναω το φωτογραφικό υλικό με κάτι σπάνιο,δεν ανήκει στον bro αλλά ήταν στο γκαράζ του για μεγάλο διάστημα.Αυθεντικη Ducati NCR του 78,έχει τρέξει σε παγκόσμιο και την έφερε στην Ελλάδα ο Ηλίας Καμμενος,πατέρας του ψεκασμένου και τότε αντιπροσωπος της Ducati στην Ελλάδα,για να τρέξει στο Πανελληνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας.

1FA5A355-077F-4DB4-8654-4B2547F6868E.jpeg


9A141BB5-AAE3-47E0-9CDD-3312B8286760.jpeg
 

Μηνύματα
185
Reaction score
501
Όντως πολύ όμορφο καί σπάνιο
Έχουμε κρυφοντουκατιστι εδώ βλέπω....
Θα ναι κι άλλοι δεν μπορεί....
 

Μηνύματα
345
Reaction score
443
δεν υπάρχει περίπτωση να δείς Ντουκάτι στο δρόμο και να μην στρίψεις το κεφάλι.
Μου αρέσουν τρελλά τα cafe racer που έβγαζε πριν λίγα χρόνια ,τώρα δεν ξέρω μάλλον τα σταμάτησε,θα ψάξω να τα ποστάρω.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
3.079
Reaction score
7.302
Καλημερα!

δεν υπάρχει περίπτωση να δείς Ντουκάτι στο δρόμο και να μην στρίψεις το κεφάλι.
Μου αρέσουν τρελλά τα cafe racer που έβγαζε πριν λίγα χρόνια ,τώρα δεν ξέρω μάλλον τα σταμάτησε,θα ψάξω να τα ποστάρω.
Πριν πόσα χρονια;:)

Scrampler 450 του 1970

4340220C-1656-45A4-B37A-EA47C66414C7.jpeg


485FC1D4-ADB6-4A0C-B945-E30FF416A83B.jpeg


Αν και MotoGuzziστας χαχα.....respect ααα εγώ στο σαλόνι μόνο LeMan 850
Και από αυτό έχουμε.

5A958EEA-9197-4C5C-9AF0-033FB1A35A66.jpeg



A29319C2-FBE4-4712-8083-ED726555FE2B.jpeg
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
154.993
Μηνύματα
2.364.360
Members
35.170
Νεότερο μέλος
Rodios
Top