Θα ήθελα να ανοίξω ένα νέο νήμα με θέμα τα διάφορα πρόσθετα λιπαντικών που έχουν κυκλοφορήσει κατα καιρούς στο εμπόριο και υπόσχονται βελτιωμένους συντελεστές τριβής ολίσθησης.
Επίσης ωφέλιμο θα ήταν να αναφέρουμε και εμπειρίες απο χρήση που ενδεχομένως να έχουμε κάνει σε οχήματά μας (ή εργαλεία).
Παλαιότερα, είχα χρησιμοποιήσει το Slick50 σε δύο αυτοκίνητα και δύο μοτοσυκλέτες με πολύ καλά αποτελέσματα και αισθητή βελτίωση (μετρήσιμη εννοώ) στην κατανάλωση και στη θερμοκρασία λειτουργίας των κινητήρων.
Βέβαια τα αυτοκίνητα και οι μοτο είχαν αρκετά έως πολλά χιλιόμετρα (απο 70.000 έως 150.000) που σημαίνει οτι υπήρχαν περιθώρια βελτίωσης.
Τελευταία διαβάζω για το MILITEC-1 για το οποίο εκφράζονται με πολύ θετικά σχόλια και μάλιστα για πολύ διευρυμένη γκάμα διαφοροποημένων εφαρμογών...
Θα υπήρχε όφελος εφαρμογής τέτοιου προϊόντος σε καινούριο αυτοκίνητο (9.000 km - 20.000 km) ή θα δημιουργούσε προβλήματα?
Να προσθέσω οτι αλλαγή λαδιών και φίλτρου κάνω στις μοτο στα 3.000 km και στα αυτοκίνητα απο 5.000 km έως 7.000 km το περισσότερο...
Επίσης ωφέλιμο θα ήταν να αναφέρουμε και εμπειρίες απο χρήση που ενδεχομένως να έχουμε κάνει σε οχήματά μας (ή εργαλεία).
Παλαιότερα, είχα χρησιμοποιήσει το Slick50 σε δύο αυτοκίνητα και δύο μοτοσυκλέτες με πολύ καλά αποτελέσματα και αισθητή βελτίωση (μετρήσιμη εννοώ) στην κατανάλωση και στη θερμοκρασία λειτουργίας των κινητήρων.
Βέβαια τα αυτοκίνητα και οι μοτο είχαν αρκετά έως πολλά χιλιόμετρα (απο 70.000 έως 150.000) που σημαίνει οτι υπήρχαν περιθώρια βελτίωσης.
Τελευταία διαβάζω για το MILITEC-1 για το οποίο εκφράζονται με πολύ θετικά σχόλια και μάλιστα για πολύ διευρυμένη γκάμα διαφοροποημένων εφαρμογών...
Θα υπήρχε όφελος εφαρμογής τέτοιου προϊόντος σε καινούριο αυτοκίνητο (9.000 km - 20.000 km) ή θα δημιουργούσε προβλήματα?
Να προσθέσω οτι αλλαγή λαδιών και φίλτρου κάνω στις μοτο στα 3.000 km και στα αυτοκίνητα απο 5.000 km έως 7.000 km το περισσότερο...