Απάντηση: Αξίζει να αφιερώσετε 20 λεπτά από την ζωή σας για να δείτε αυτό το ΣΠΟΥΔΑΙΟ
Καλά όλα αυτά περί πρωτοβουλίας κι αυτοοργάνωσης στην εκπαίδευση, αλλά εφαρμόζονται αποκλειστικά σε άτομα που θέλουν να μάθουν κι έχουν την διανοητική ικανότητα να το κάνουν. Θα χρησιμοποιήσω το παράδειγμα του ίδιου του ομιλητή: από τα χιλιάδες παιδιά που ζούσαν στην ινδική παραγκούπολη στην οποία έβαλε τον υπολογιστή, πόσα ενδιαφέρθηκαν και διδάχτηκαν κάτι;
Για τα δε μαθήματα ομαδικής εργασίας, που γίνονται πλέον και στα ελληνικά λύκεια, συμβαίνει να έχω πληροφορίες -όχι από πρώτο χέρι, αλλά αξιόπιστες και με μεγάλο δείγμα: ένας κάνει, τρεις λαλούν και δυο χορεύουν.
Εν ολίγοις, το "ξεπερασμένο" βικτωριανό μοντέλο μάθησης, είναι άκρως... σοσιαλιστικό στην πράξη, καθόσον δίνει την ευκαιρία σε όλους -ακόμα και στους τεμπέληδες και στους βλάκες- να μη βγουν εντελώς αναλφάβητοι στην κοινωνία.
Τι να κάνουμε, οι άνθρωποι δε γεννιούνται ίσοι ούτε καν σε διανοητικές ικανότητες ούτε σ' εσωτερικό κίνητρο. Προσωπικά, θα πρότεινα να λειτουργούν παράλληλα σχολεία δύο ταχυτήτων: ένα στα πρότυπα που προτείνει ο Μίτρα, για τα φωτεινά μυαλά που διψούν για μάθηση κι ένα βικτωριανό, για όλα τα υπόλοιπα.
Απάντηση: Αξίζει να αφιερώσετε 20 λεπτά από την ζωή σας για να δείτε αυτό το ΣΠΟΥΔΑΙΟ
Και μόνο που βλέπω στο URL αυτό:
pio-ine-to-mellon-tis-mathisis-ke-tis-pedias-axizi-oli-na-afierwsete-20-lepta-apo-tin-zwi-sas-gia-na-dite-afto-to-spoudeo-vinteo καταλαβαίνω το επίπεδο της μάθησης που έχουμε πλέον.
Έχουμε εφεύρει νέα γλώσσα.