- Μηνύματα
- 170
- Reaction score
- 3
Ψάχνοντας στο ίντερνετ από εδώ κι από εκεί....ήταν εύκολο να παρατηρήσω πως το πασίγνωστο (δεν ξέρω αν είναι εξίσου σοβαρό περιοδικό) What Hi- Fi σε όλα τα review του προιόντων της Roksan τα έχει με 5 αστέρια και συγκερκιμένα για τους ενισχυτές της Kandy K2 και Caspian τους καλύτερους στην κατηγορία τους.
(το ίδιο και για το Hi-Fi Choice).
Είτε ηχεία, είτε πικάπ, είτε ενισχυτές, είτε cd-player, όλα τα προιόντα της Roksan έχουν τις καλύτερες κριτικές.
Για να το επεκτείνω λίγο, δεν έχω δει και αγγλίκή εταιρεία να έχει προβλήματα με κριτικές. Naim, Cyrus, Leema, Primare, Creek, Proac, Spendor, ATC, Rega κλτ..κτλ...
Από την άλλη άλλες πολύ καλές μη αγγλικές εταιρείες λοίπουν από τα reviews. Ενδεικτικά Hegel, Audio Analogue, Densen, Yamaha
Τι συμβαίνει τελικά με τα εν λόγω δημοφιλή περιοδικά?
Έχει σημασία να δίνουμε βάρος στις κριτικές αυτές?
Είναι αξιόπιστες κι αμερόληπτες?
Υπάρχει από πίσω η μεγάλη εταιρεία που σκάει και μερικά χρήματα στο περιοδικό ώστε να έχει πιο ευνοική αντιμετώπιση?
Τους δίνεται αξία όταν τις διαβάζετε ή απλώς έτσι για μια ιδέα και τίποτα παραπάνω?
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι πως διαμορφώνουν κάτα ένα ποσοστό την αγορά και τις τιμές...όπως και τις επιλογές των καταναλωτών.
(το ίδιο και για το Hi-Fi Choice).
Είτε ηχεία, είτε πικάπ, είτε ενισχυτές, είτε cd-player, όλα τα προιόντα της Roksan έχουν τις καλύτερες κριτικές.
Για να το επεκτείνω λίγο, δεν έχω δει και αγγλίκή εταιρεία να έχει προβλήματα με κριτικές. Naim, Cyrus, Leema, Primare, Creek, Proac, Spendor, ATC, Rega κλτ..κτλ...
Από την άλλη άλλες πολύ καλές μη αγγλικές εταιρείες λοίπουν από τα reviews. Ενδεικτικά Hegel, Audio Analogue, Densen, Yamaha
Τι συμβαίνει τελικά με τα εν λόγω δημοφιλή περιοδικά?
Έχει σημασία να δίνουμε βάρος στις κριτικές αυτές?
Είναι αξιόπιστες κι αμερόληπτες?
Υπάρχει από πίσω η μεγάλη εταιρεία που σκάει και μερικά χρήματα στο περιοδικό ώστε να έχει πιο ευνοική αντιμετώπιση?
Τους δίνεται αξία όταν τις διαβάζετε ή απλώς έτσι για μια ιδέα και τίποτα παραπάνω?
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι πως διαμορφώνουν κάτα ένα ποσοστό την αγορά και τις τιμές...όπως και τις επιλογές των καταναλωτών.