Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Μηνύματα
49
Reaction score
0
Η εν λόγω αντιπροσωπεία (Μασέλος) αρνήθηκε να επιδιορθώσει ενισχυτή εντός εγγύησης (και με εργατικά έξοδα δικά μου), επειδή αγοράστηκε από site του εξωτερικού (200€ φθηνότερα!).
Ενημερώθηκε η εταιρία στην Αγγλία, αλλά θα ήθελα να ενημερώσω και τους φίλους της Roksan για την απαράδεκτη και εκδικητική συμπεριφορά της εν λόγω αντιπροσωπείας που δεν ταιριάζει σε επαγγελματίες, αλλά σε απελπισμένους εμπόρους, που δεν μπορούν πια να πουλάνε όσο τους καπνίσει την εποχή του e-commerce.
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
341
Kanekati, οι καταγγελίες κάθε είδους που αφορούν συγκεκριμένα καταστήματα πρέπει να γίνονται επώνυμα. Αν δεν θέλεις να δώσεις στοιχεία δημοσίως, θα σε παρακαλούσα να τα στείλεις σε έναν από τους διαχειριστές με pm, διαφορετικά το thread θα πρέπει να διαγραφεί.
Ευχαριστώ.
 



Μηνύματα
513
Reaction score
4
Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Σε αντιστοιχη περιπτωση με αλλη εταιρια, αναγνωριστηκε η εγγυηση χωρις δευτερη κουβεντα.Μερικοι Ελληνες αντιπροσωποι ειναι απαραδεκτοι και πρεπει να τους καταγγελουμε παντα και επισης να τους μποικοταρουμε μηπως και συμορφωθουνε. Αν δεν σε καλυψει τελικα, κανε καταγγελια σε ολες τις αρχες . Ας φαει κανενα γερο προστιμο τουλαχιστον. Δεν φτανει που μας κλεβουν με τις τιμες που πουλανε, εκβιαζουν κι ολας με αυτο τον τροπο.Καταγγελια και δημοσιοποιση.
 

Μηνύματα
13.611
Reaction score
6.568
Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Οι μικρο-αντιπροσωποι (χομπιστες) μαλλον θα εξαφανιστουν σε λιγο καιρο.Η οικονομικη κριση αλλα και ο (εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων) ερασιτεχνισμος τους οδηγει εκει.
 

Μηνύματα
49
Reaction score
0
Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Μήπως το thread πρέπει να μεταφερθεί στην ενότητα "Δικάναλοι ενισχυτές";
 

Μηνύματα
1.328
Reaction score
656
Μηπως ξερει κανεις να μας πει ποτε καποιος ειναι εισαγωγεας, ποτε αντιπροσωπος, ποτε εχει νομικες συνεπειες και ποτε ειναι υποχρεωμενος να εχει service και να εκτελει συμβολαια εγγυησης;
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.622
Reaction score
12.187
Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω...
Μήπως η διατήρηση τμήματος επισκευών αλλά και η ίδια η επισκευή μιας συσκευής επιβαρύνει τον Έλληνα αντιπρόσωπο?

Μήπως αυτά τα δύο αθροίζονται στη τιμή του μηχανήματος?

Αν ένας Έλληνας ενδιαφερθεί για μια συγκεκριμένη θέση εργασίας και η θέση καταληφθεί από Ευρωπαίο (νομιμότατα) θα του κακοφανεί ή όχι? :126:
 

Μηνύματα
513
Reaction score
4
Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Πολυ ωραια διαφημιση για την εταιρια του κανει με αυτη την συμπεριφορα.Σιγουρα θα κερδισει πολλους πελατες ετσι. Ασχετα με το αν εχει και νομικη υποχρεωση να καλυψει το προιον που αγοραστηκε σπο την Αγγλια και αντιπροσωπευει στην Ελλαδα.
 

Μηνύματα
169
Reaction score
3
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω...
Μήπως η διατήρηση τμήματος επισκευών αλλά και η ίδια η επισκευή μιας συσκευής επιβαρύνει τον Έλληνα αντιπρόσωπο?

Μήπως αυτά τα δύο αθροίζονται στη τιμή του μηχανήματος?
:
Νομίζω πως εφόσον το προιόν είναι εντός της Πανευρωπαικής 2χρονης εγγύησης, καλύπτεται (τα έξοδα για το service) από την εταιρεία ο αντιπρόσωπος.

Επίσης αν πάλι δεν συμβαίνει αυτό, το ίδιο κόστος επιβαρύνει και τον ανιπρόσωπο στην Αγγλία και στην κάθε χώρα.



Πάντως κι από προσωπική εμπειρία από προιόντα που είχα αγοράσει από εξωτερικό οι έλληνες αντιπροσώποι δέχτηκαν να μου το επισκευάσουν χωρίς κανένα κόστος εφόσον ήταν μέσα στην εγγύση.

Και ιδιαίτερα στο ένα αντικείμενο, μου έγινε πλήρης αντικατάσταση του προιόντος και σε ένα άλλο επιστροφή χρημάτων παρόλο που το είχα αγοράσει από την Ισπανία.


(γι'αυτό υπάρχουν οι αντιπροσωπίες σε κάθε χώρα,,,αν ήταν έτσι θα έπρεπε να στέλνουμε όλοι τα προιόντα μας στην Ιαπωνία, Αμερική κτλ..)
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.051
Reaction score
20.464
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω...
Μήπως η διατήρηση τμήματος επισκευών αλλά και η ίδια η επισκευή μιας συσκευής επιβαρύνει τον Έλληνα αντιπρόσωπο?
Σιγά το τμήμα επισκευών. Είναι κοινό μυστικό πως δυό - τρεις ικανοί ηλεκτρονικοί επισκευαστές έχουν μαζέψει το service όλων των βιοτεχνών του hi-fi, κατά συνεννόηση με τους εδώ αντιπροσώπους.
 

Μηνύματα
513
Reaction score
4
Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Μαλλον θα πρεπει να αγοραζουμε μονο απο πολυεθνικες (Yamaha, pioneer, Marantz κλπ) για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο .
 

Μηνύματα
513
Reaction score
4
Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Μαλλον θα πρεπει να αγοραζουμε μονο απο πολυεθνικες (Yamaha, pioneer, Marantz κλπ) για να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο .
λαθος
 

Μηνύματα
513
Reaction score
4
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Σιγά το τμήμα επισκευών. Είναι κοινό μυστικό πως δυό - τρεις ικανοί ηλεκτρονικοί επισκευαστές έχουν μαζέψει το service όλων των βιοτεχνών του hi-fi, κατά συνεννόηση με τους εδώ αντιπροσώπους.
Τοτε προτεινω στον φιλο μας να βρει καποιον απο αυτους να του φτιαξει τον ενισχυτη και να κανει και την καταγγελια.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.622
Reaction score
12.187
Re: Απάντηση: Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Σιγά το τμήμα επισκευών. Είναι κοινό μυστικό πως δυό - τρεις ικανοί ηλεκτρονικοί επισκευαστές έχουν μαζέψει το service όλων των βιοτεχνών του hi-fi, κατά συνεννόηση με τους εδώ αντιπροσώπους.
Έτσι είναι και αυτό συμβαίνει εδώ και πολλές δεκαετίες.
Εδώ τα τμήματα επισκευών κάποιον εταιριών κολοσσών παρέδωσαν τα ηνία σε ιδιωτικές εταιρίες επισκευών.

Η Ελλάδα καλώς ή κακώς δεν έχει τεράστιες δυνατότητες απορρόφησης προϊόντων.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν χαμένες θέσεις εργασίας και αυτό θα το βρούμε μπροστά μας.
Ας σκεφτούμε και λίγο συλλογικά.
Δεν βλάπτει.
 


Μηνύματα
1.641
Reaction score
139
δεν μπορω να πω οτι συμφωνω με αγορες απο e shops ,και μετα να κλαιγομαστε στον καθε αντιπροσωπο.Γνωριζω αρκετες περιπτωσεις που τους πηγε ακριβοτερα,εκτος το ξενερωμα.Τα δινουμε που τα δινουμε,ας μενει το χρημα στην Ελλαδα.
 

Μηνύματα
3.185
Reaction score
771
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

..,ας μενει το χρημα στην Ελλαδα.
το χρημα ναι, το νταβατζιλικι οχι, ειδικα οταν ο ξενος σε σεβεται πιο πολυ απο τον Ελληνα(ρα)...
 

Μηνύματα
513
Reaction score
4
Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου Roksan

Να μενει, αλλα με θεμιτο κερδος, οχι με εκμεταλευση των Ελληνων καταναλωτων. Μηπως περασανε την ισοτιμια της λιρας στις τιμες και δεν το αντιληφθηκαμε? η πουλανε ακομα με ισοτιμια λιρας 1 λιρα = 2 €
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.306
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top