Απορία κάποιου "άσχετου"....

Μηνύματα
75
Reaction score
52
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι που είμαι εντελώς άσχετος. Μου έδωσαν ένα Technics QX-300 με σχεδόν καινούρια κεφαλή την AT85EP της AudioTechnika που είναι P-mount, και παίζει στην phono είσοδο ενός Rotel A11. Μπορώ να πάρω από αυτόν που μου έδωσε το πικάπ και μια αχρησιμοποίητη κεφαλή P-mount , κάποια 4040 ... Κάτι τέτοιο γιατί δεν θυμάμαι και πολύ καλά...... Αξίζει τον κόπο να την βάλω στο πικάπ ? Και δεύτερον, αξίζει τον κόπο να αγοράσω κάποιο εξωτερικό phono για αυτό το σύστημα και ποιό ?
 


Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.075
Reaction score
18.684
Επειδή δεν γνωρίζω καλά τα τεχνικά (θα σου πουν άλλοι λεπτομέρειες γι' αυτά..), εγώ σαν άσχετος προς άσχετο θα σου πω τα εξής..
Ο Rotel φαίνεται να έχει ένα νορμάλ phono για την τιμή του οπότε για να πάρεις εξωτερικό phono πρέπει να σκεφτείς και πόσα θα δώσεις για να δεις διαφορές, άλλο αν δεν είχε.. ;)
Θα ακούς σχεδόν αποκλειστικά από το πικάπ?

Εδώ υπάρχει το θέμα της επένδυσης ως προς τη χρήση..

Θα σου έλεγα ανάλογα με τη χρήση που σκέφτεσα να κάνεις φυσικά (οι περισσότεροι ακούμε λιγότερο από πικάπ σε σχέση με άλλες πηγές) να μην επενδύσεις πολλά εκεί.
Εσύ ξέρεις..
Διαφορές μάλλον θα ακούσεις αλλάζοντας μηχανηματάκια, το αν αξίζουν την επένδυση είναι άλλη κουβέντα και θα έλεγα κυρίως αυτό το κρίνουμε περισσότερο με προσωπική χροιά παρά αντικειμενική.

Δοκίμασε αν βρεις από κάποιον φίλο-γνωστό για να κρίνεις μόνος.. 8-)
 

Μηνύματα
75
Reaction score
52
Audio Technica ATU4040 μήπως;

έχει τα 3+πλά από την 85, λογικά θα είναι καλύτερη
Ευχαριστώ
Επειδή δεν γνωρίζω καλά τα τεχνικά (θα σου πουν άλλοι λεπτομέρειες γι' αυτά..), εγώ σαν άσχετος προς άσχετο θα σου πω τα εξής..
Ο Rotel φαίνεται να έχει ένα νορμάλ phono για την τιμή του οπότε για να πάρεις εξωτερικό phono πρέπει να σκεφτείς και πόσα θα δώσεις για να δεις διαφορές, άλλο αν δεν είχε.. ;)
Θα ακούς σχεδόν αποκλειστικά από το πικάπ?

Εδώ υπάρχει το θέμα της επένδυσης ως προς τη χρήση..