Απορία: The Box

Reaction score
0
Παιδιά καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.
Ασχολούμαι με μουσική για χρόνια (κιθάρα-φωνή) αλλά τώρα ήρθε η ανάγκη για αγορά μικροφωνικής και είμαι ψιλοάσχετος σε αυτό.
Έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια για τα The Box (της thomann μου είχαν πει ότι είναι παραγωγή) και μια φορά που πήγα σε ένα pub και είχα ακούσει Live μουσική, όντως επρόκειτω για αρκετά καλά ηχεία.
Έχω όμως απορία σε συγκεκριμένα σημεία στα οποία θα ήθελα την βοήθειά σας.

1. Ποια η διαφορά ενός passive και ενός active ηχείου;
2. Ποια είναι η χρησιμότητα ενός subwoofer;
3. Τί και πόσα ηχεία πρέπει να αγοράσω; Η χρήση θα είναι για το σπίτι (πρόβες) αλλά και για pubs που θα παίζω live μουσική. (δεν μιλάμε για μεγάλους χώρους). Έχω σκοπό να αγοράσω 2 speakers (εσείς να μου προσδιορίσετε την ισχύ αυτών) και λογικά ένα monitor.
Ευχαριστώ πολύ,
Γιώργος

Reaction score
0
Απάντηση: Απορία: The Box

Ποσα χρήματα υπολογίζεις να ξοδέψεις (βασικό). Χρειάζεσαι μόνο ηχεία ή & μικροφωνική κονσόλα?

Reaction score
0

Γύρω στα 1000 ευρώ.
Ναι, και κονσόλα (φυσικά δεν θέλω και πολλά κανάλια.)

Reaction score
0

Γύρω στα 1000 ευρώ.
Ναι, και κονσόλα (φυσικά δεν θέλω και πολλά κανάλια.)
Giorgio, κοίταξε είναι πολύ εύκολο να λέμε διάφορα. Λοιπόν με τρια ηχεία σαν αυτά & μια κονσολίτσα με όμορφο εφφεδάκι & φυσικά πολύ compact ώστε να τη μεταφέρεις πολύ εύκολα είναι π.χ. αυτή

Το πακετάκι είναι λίγο πιο κάτω από το χιλιάρικο σαν πακετάκι & θα πάρεις δωράκι & δύο τρίποδα αλουμινίου.
Τα ηχεία είναι ενεργά (αυτοενισχυόμενα) οπότε δεν κουβαλάς ενισχυτές. Ειναι καλά να παίζουν φωνή, κιθάρα & κανά rythm σε μικρούς χώρους γύρω στα 60-70 ατομα.
Πολύ γρήγορα στην τοποθέτηση (η ουσία της υπόθεσης για τους μουσικούς):126:

Reaction score
0

Για τα the box δεν έχεις να προτείνεις κάτι; Επίσης θα σου ήμουν ευγνώμων εάν απαντούσες στα ερωτήματα που έθεσα στο αρχικό μου ποστ.

Reaction score
0