Απορίες για OTE tv

Reaction score
2
Καλημερα
Σκέφτομαι να βάλω ΟΤΕ tv αλλά δεν ξέρω τι είναι προτιμότερο. Μέσω conn-x ή μέσω δορυφόρου;
Με ένα 2ο πιάτο, αν μεταφέρω το δέκτη και τη κάρτα, θα βλέπω και στο εξοχικό; ή δεν γίνεται;

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Reaction score
78.593
Μέσω δορυφόρου είναι πιο αξιόπιστο.
Φυσικά και θα δουλεύει παντού ο δέκτης.

Reaction score
2
Απάντηση: Απορίες για OTE tv

Ευχαριστώ πολύ. Τώρα μπαίνω στο χώρο της δορυφορικής tv και είμαι τελείως άσχετος

Reaction score
171

Καλημερα
Σκέφτομαι να βάλω ΟΤΕ tv αλλά δεν ξέρω τι είναι προτιμότερο. Μέσω conn-x ή μέσω δορυφόρου;
Με ένα 2ο πιάτο, αν μεταφέρω το δέκτη και τη κάρτα, θα βλέπω και στο εξοχικό; ή δεν γίνεται;
Το δορυφορικό πακέτο υπερέχει τόσο σε ποιότητα εικόνας όσο και σε αριθμό καναλιών.
Μέσω Conn-x δεν θα έχεις τα HD κανάλια.
Μέσω δορυφόρου έχεις και τα HD και επιπλέον μπορείς να λάβεις εικόνα και από γειτονικούς δορυφόρους όπως Astra, Hotbird με πολλά ελεύθερα κανάλια (και HD) Προϋπόθεση, η κατάλληλη εγκατάσταση για λήψη τριών ή τεσσάρων δορυφόρων.

- Μπορείς να μεταφέρεις τον δέκτη σου όπου θέλεις αρκεί να έχεις κάτοπτρο στραμμένο στις 9 μοίρες ανατολικά.

Reaction score
4.909
Να πούμε πάντως πως μέσω Ίντερνετ (connx tv) έχει και υπηρεσίες video on demand που δεν υπάρχουν στην δορυφορική πλατφόρμα. Κατα τα λοιπά ισχύουν όσα σου απάντησαν ήδη.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Reaction score
15.548

.....μεσω connx εχεις και το replay tv ......γυρνας πισω εως 48 ωρες βλεποντας αυτο που εχασες στα ελληνικα προγραμματα.

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Reaction score
102.643

.....μεσω connx εχεις και το replay tv ......γυρνας πισω εως 48 ωρες βλεποντας αυτο που εχασες στα ελληνικα προγραμματα.
Αυτά είναι!!! Μην χάσουμε και τις τούρκικες σειρές.

Reaction score
171

Να πούμε πάντως πως μέσω Ίντερνετ (connx tv) έχει και υπηρεσίες video on demand που δεν υπάρχουν στην δορυφορική πλατφόρμα. Κατα τα λοιπά ισχύουν όσα σου απάντησαν ήδη.