Ας Υποθεσουμε Οτι.......

Τι θα κανατε λοιπον, αν....?

  • Θα συνεχιζα να αγοραζω προιοντα της σα να μην εγινε τιποτα. Συμβαινουν αυτα!

    Votes: 0 0,0%
  • Θα ψωνιζα στο μελλον, αλλα με επιφυλαξεις ή φοβια για το τι θα μου τυχει

    Votes: 0 0,0%
  • Θα εχανα καθε ιδεα για την ποιοτητα των προιοντων της

    Votes: 0 0,0%
  • Δε θα ξανα αγοραζα ποτε τα προιοντα της

    Votes: 0 0,0%
  • Θα πουλουσα και αυτα που εχω ηδη

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    12
Μηνύματα
10.483
Reaction score
5
Ας υποθεσουμε οτι μια μεγαλη εταιρια του χωρου μας (ή και γενικοτερα) αποφασιζει καποια στιγμη να ανακαλεσει καποιο προιον της για επειγουσα επισκευη ή μετατροπη επειδη βρηκε οτι απο την παραγωγη ειχε καποιο ελαττωμα, ειτε λειτουργικο ειτε ακομα και κατι που θα ηταν επικινδυνο για τον καταναλωτη...

Τι θα κανατε?
Πως θα βλεπατε την εταιρια μετα απο αυτο?
 

Μηνύματα
2.679
Reaction score
5
Η τακτική αυτή συνήθως χρησιμοποιείται από της αυτοκινητοβιομηχανίες για λόγους μάρκετινγκ.

Προσωπικά σαν μάρκετινγκ θα το έβλεπα εκτός αν με επιχειρήματα με πείσουν.

Φυσικά το προϊών θα το πήγαινα στο σέρβις.
 



Μηνύματα
3.086
Reaction score
663
Θεωρώ ότι αυτό είναι μια πολύ σωστή κίνηση της εταιρείας που δείχνει σεβασμό προς τον αγοραστή και δεν είναι του σκεπτικού "Πάρε τα λεφτά και τρέχα"!
Φτάνει βέβαια αυτές οι ανακλήσεις να μην γίνονται συχνά.
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.202
Reaction score
3.830
Η ποιότητα μιας συσκευής συνήθως συνεπάγεται και χαμηλό failure rate.
Και αυτό δεν είναι κάτι που θα το κρίνω εγώ αλλά οι ειδικοί. Συνεπώς αν θεωρείται μια συσκευή καλή και χαλάσει δεν έχω κανένα άπολύτως πρόβλημα. Ειδικά δε αν με βοηθήσει και η εταιρεία στην αντιμετώπιση ή όπως συζητάμε ανακαλέσει μόνη της το προϊόν, κερδίζει στην συνείδησή μου και θα την ξανασκεφτώ σε μια μελλοντική αγορά.
 

Μηνύματα
2.885
Reaction score
50
Προσωπικά, αν και θ' αναγνώριζα ότι είναι μια σωστή κίνηση εκ μέρους της, σίγουρα μια μικρή επιφυλακτικότητα θα μου έμενε στο μέλλον για τα προϊόντα της. Αυτό βέβαια εξαρτάται και από το είδος της βλάβης όπως και από το χώρο στον οποίο κινείται η εταιρία. Για παράδειγμα, όπως αναφέρθηκε, κάτι τέτοιο τείνει να γίνεται σχετικά συχνά στις αυτοκινητοβιομηχανίες, οπότε δε θα μου έκανε ιδιαίτερα αρνητική εντύπωση να συνέβαινε και για κάτι που θα είχα αγοράσει εγώ. Από την άλλη δεν έχω ακούσει κάτι ανάλογο πχ για ηχεία, οπότε θα μου έκανε πολύ πιο άσχημη εντύπωση. Τώρα, σε σχέση με το είδος της βλάβης, άλλο να μιλάμε για κάτι απλό (πχ έλα να σου βάλουμε πιο σταθερή βάση στο ηχείο σου) και άλλο να σου πουν φέρε το ηχείο σου πίσω γιατί μπορεί... να σκάσει όταν παίζει!!!
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
5
Αν την ειχα σε εκτιμηση θα χαιρομουνα για την κινηση της αυτη...
Αν την ειχα στη μαυρη λιστα, θα την εστηνα στα 3 μετρα, για τη χαριστικη βολη...
(σε μερικα πραγματα ειμαι πολυ κολλημενος...:)8) )
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Λοιπόν, η απάντησή μου είναι:
"Θα ψωνιζα στο μελλον, αλλα με επιφυλαξεις ή φοβια για το τι θα μου τυχει".

Κατ' αρχήν, θεωρώ υποχρέωση για μια εταιρία να κάνει ανάκληση σε ένα προιόν της όταν αυτό είναι προβληματικό (και ακόμα περισσότερο αν αυτό είναι επικίνδυνο για τον χρήστη..........)
Οπότε ποιός ο λόγος να γίνω ένθερμος υποστηρικτής της επειδή απλά έκανε την δουλειά της. Το μόνο που καταφέρνει σαν εταιρεία είναι να μην με χάσει εντελώς σαν μελλοντικό πελάτη της. (πράγμα που θα έκανα σε μια εταιρεία αν με έγραφε στα παλαιότερα των υποδημάτων της, παρ' όλο που το προιόν της ήταν λάθος εξ' αρχής)

Απ' την άλλη, δεν νομίζω να πέρναγα το γεγονός στο "ντούκου". Διότι όπως λέει κι ο λαός "αν καείς απ' τον χυλό......."
Επομένως ούτε η λογική "εντάξει, έτυχε.....πάμε για άλλα" με καλύπτει εντελώς.

Άρα θα ψώνιζα μεν, θα έλεγχα γενικώς δε. Με άλλα λόγια, θα ρωτούσα ιδιοκτήτες αν είναι αξιόπιστη συσκευή (σε συνάρτηση με τον χρόνο κατοχής της), θα διάβαζα στο ιντερνετ παρουσιάσεις και γνώμες από ανθρώπους που την έχουν δοκιμάσει και πάνω από όλα ΔΕΝ θα ψώνιζα ένα μοντέλο που κυκλοφόρησε πρόσφατα στην αγορά.

Ηλεκτρονική συσκευή με παρουσία 3-4 μηνών στην αγορά ελέγχεται εύκολα για προβλήματα και "παιδικές ασθένειες" σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα που χρειάζονται αρκετό παραπάνω χρόνο (εκεί θεωρώ ιδανικό το 1ο facelifting, δηλ. 3 με 3.5 χρόνια χρόνια μετά την πρώτη παρουσία στην αγορά)
Γι αυτό και θεωρώ άτοπη την σύγκριση ανακλήσεων σε ηλεκτρονικές συσκευές και αυτοκίνητα (και συν τοις άλλοις, ένα αυτοκίνητο έχει μεγαλύτερη ανάγκη σε ανακλήσεις γιατί πρώτον αποτελείται από πολύ περισσότερα υποσυστήματα και δεύτερον ένα λάθος μηχανικό μπορεί να στοιχίσει ακόμα και την ζωή μας..........)

Και κάτι άλλο..........ένα "λάθος" εξάρτημα σε αυτοκίνητο, θα δεχόμουν απλά να μου το αντικαταστήσουν (εκτός από πολύ ιδιαίτερες περιπτώσεις.....)
Σε ηλεκτρονική συσκευή κανονικά ΔΕΝ πρέπει να δεχόμαστε τίποτα άλλο από πλήρη αντικατάστασή της, ιδιαίτερα αν μιλάμε για τμήματα πλακετών, τσιπ κ.ο.κ όπου το χέρι ενός τεχνικού δεν μπορεί να έχει την ακρίβεια μιας μηχανής (εξαιρούνται κάποιες πολύ λίγες περιπτώσεις "χεράδων" και πολύ μυαλομένων τεχνικών.......)


Τις υπόλοιπες επιλογές τις αφήνω στον Γιώργο ( :wink: ), που του αρέσει να......μουλαρώνει!!!!
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.175
Μηνύματα
3.004.082
Members
38.422
Νεότερο μέλος
dimkkk
Top