Αυτοκίνητο για φίλο του φόρουμ με δίχως πρόσβαση!


Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
41.445
Reaction score
71.196
Πάει σήμερα ο φίλος του φόρουμ με δίχως πρόσβαση ν' αλλάξει λάστιχα γιατί τα run-flat εκτός απο κούτσουρα και μέτρια σε κράτημα τρώγονται και γρήγορα, 24000km και τα πίσω είναι κοντά στο όριο (με λίγα κωλίκια, τίποτα σοβαρό :tongue: ) ενώ το ένα μπροστινό απέκτησε βυζάρα (γ@μώ τα run-flat γ@μώ), και τι βλέπει;
Τα τακάκια είναι σχεδόν καινούρια! 😍😍😍

Στο άλλο του με 32000km έχει αλλάξει 2 φορές εμπρός και 1 πίσω. :rolleyes:

Είναι τρομερή η διαφορά φθοράς με αναγέννηση/ανάκτηση πωστηλέν, regenerative braking ή brake regeneration το λέγαμε στο χωριό. :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
46.469
Reaction score
110.410
Ιδίως στα αμιγώς ηλεκτρικά, όπου το regeneration έχει ισχύ >100kW (εκπληκτικά νούμερα πιάνει BMW και Porsche), με οδήγηση one pedal driving, στην πράξη δεν φθείρονται ποτέ τα τακάκια, απλώς δε χρησιμοποιούνται.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
41.445
Reaction score
71.196
Το μόνο πρόβλημα είναι οτι οι μπροστινές δισκόπλακες έχουν λεκέδες που δεν καθαρίζουν ό,τι και να κάνει με φρένα ο ΦτΦΜΔΠ. Οι πίσω είναι γυαλιστερές.

Θέλει μάλλον 1-2 Ριτσώνες προς τα κάτω. :biggrin:
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
21.346
Reaction score
37.698
Το μόνο πρόβλημα είναι οτι οι μπροστινές δισκόπλακες έχουν λεκέδες που δεν καθαρίζουν ό,τι και να κάνει με φρένα ο ΦτΦΜΔΠ. Οι πίσω είναι γυαλιστερές.

Θέλει μάλλον 1-2 Ριτσώνες προς τα κάτω. :biggrin:
πισωκίνητο είναι; γιαρωτατον
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
41.445
Reaction score
71.196
Μόλις στρώσουν τα Pilot Sport 4s θα σε πάω να δεις πώς θ' αστράψουν τα δισκάκια.
Για την ώρα τα λάστιχα νιαουρίζουν όταν στρίβεις σταματημένος.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
46.469
Reaction score
110.410
Το μόνο πρόβλημα είναι οτι οι μπροστινές δισκόπλακες έχουν λεκέδες που δεν καθαρίζουν ό,τι και να κάνει με φρένα ο ΦτΦΜΔΠ. Οι πίσω είναι γυαλιστερές.

Θέλει μάλλον 1-2 Ριτσώνες προς τα κάτω. :biggrin:
Με νορμάλ οδήγηση, αυτό είναι το μόνιμο θεματάκι που υπάρχει στους δίσκους, σκουριά.

Είχα ανεβάσει φωτογραφίες από ev στα 180.000χλμ, μόνο σκουριά είχαν τα φρένα στον έλεγχο στο σέρβις, τα τακάκια φουλ σα καινούρια.

Η λύση της VW ήταν να βάλει ταμπούρα. 😁😂
 

TGD

Μηνύματα
4.529
Reaction score
4.323
Είναι τρομερή η διαφορά φθοράς με αναγέννηση/ανάκτηση πωστηλέν, regenerative braking ή brake regeneration το λέγαμε στο χωριό.
Εγώ στο 220 τα άλλαξα (μπρος πίσω) περίπου στα 60.000 km. Τα πίσω άντεχαν κι άλλο, αλλά το σέρβις έλεγε αλλαγή έτσι κι αλλιώς.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
41.445
Reaction score
71.196
Με νορμάλ οδήγηση, αυτό είναι το μόνιμο θεματάκι που υπάρχει στους δίσκους, σκουριά.

Δεν είναι σκουριά, είναι κάτι σαν ψώριασμα που δεν έχουμε ξαναδεί σε αυτοκίνητο του ΦτΦΜΔΠ.
Ούτε σε δικό μου. :party:


20221126_145611.jpg



Επι τη ευκαιρία της αλλαγής, ίσιωσαν τέλεια οι τάπες σε σχέση με τα Μ των ζαντώνε και τις βαλβίδες που στη φωτό είναι 2-3 μοίρες στραβές. 😍

Αλλάχτηκαν και τα άθλια ασημί βαρίδια με μαύρα.
 


TGD

Μηνύματα
4.529
Reaction score
4.323
Εγώ στο 220 τα άλλαξα (μπρος πίσω) περίπου στα 60.000 km. Τα πίσω άντεχαν κι άλλο, αλλά το σέρβις έλεγε αλλαγή έτσι κι αλλιώς.
Tο regeneration στο ντηζελ μου απλά φορτίζει (αντί για τον εναλλάκτη) την μπαταρία (start-stop AGM 80Ah). Άμα λέει μείνει από μπαταρία, το βγάζεις στον δρόμο, το ψαθώνεις και μετά αφήνεις το γκάζι και το regeneration την φορτίζει. Ηταν η δικαιολογία μου στην καραντίνα! :rofl:
 


Staff online

  • spylab
    We wellcome chechen Peace Corps

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
167.505
Μηνύματα
2.734.268
Members
37.224
Νεότερο μέλος
NikosautoB
Top