Αυτόματο οικονομικό σε αγορά και χρήση αυτοκίνητο

Μηνύματα
206
Reaction score
94
Αγαπητοί φίλοι, όπως λέει κι ο τίτλος, θα ήθελα τη γνώμη σας για αγορά αυτόματου αυτοκινήτου, όσο γίνεται οικονομικού στην τιμή, σε μέγεθος σούπερ μίνι ή της αμέσως επόμενης κατηγορίας, όσο πιο οικονομικού γίνεται σε λειτουργικά έξοδα. Σκέφτομαι και φυσικού αερίου ή υβριδικό (δεν γνωρίζω τη διαφορά μεταξύ των δύο ειδών υβριδικού), εκτός από ηλεκτρικό για κάποιους λόγους. Με εδιαφέρει υψηλό επίπεδο εξοπλισμού ασφαλείας και ευκολιών. Προορίζεται για τη γυναίκα μου, η οποία είναι άπειρη στην οδήγηση. Το βασικό αυτοκίνητο της οικογένειας είναι ένα MAZDA 6 του 2004, εξαιρετικό σε όλα, όμως είναι χειροκίνητο και ενεργοβόρο, όταν πηγαίνω στο βενζινάδικο πονάει η ψυχή μου, οπότε σταδιακά μάλλον θα πρέπει να περιοριστεί η χρήση του στο ελάχιστο. (Χθες για 215 χιλιόμετρα χρήσης 28% σε εθνική οδό και 72% στην πόλη, με κλιματισμό, πλήρωσα 42 Ευρώ βενζίνης - περίπου 26 λίτρα). Σας ευχαριστώ.
 

Μηνύματα
15.008
Reaction score
20.730
το οικονομικό εξαρτάται από το πόσα χλμ θα κάνει ετησίως.
αν κάνεις πχ 5000 το 6αράκι είναι το πιο οικονομικό αυτοκίνητο του κόσμου για σένα.
 

Μηνύματα
206
Reaction score
94
το οικονομικό εξαρτάται από το πόσα χλμ θα κάνει ετησίως.
αν κάνεις πχ 5000 το 6αράκι είναι το πιο οικονομικό αυτοκίνητο του κόσμου για σένα.
Εχετε δίκιο ως προς αυτό και σας ευχαριστώ για την απάντηση. Απλώς χρειαζόμαστε ένα αυτοκίνητο που θα το οδηγεί (και) η γυναίκα μου και πρέπει να είναι αυτόματο.
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.106
Reaction score
20.588
Με εδιαφέρει υψηλό επίπεδο εξοπλισμού ασφαλείας
χρειαζόμαστε ένα αυτοκίνητο που θα το οδηγεί (και) η γυναίκα μου και πρέπει να είναι αυτόματο
Οικονομικό αυτοκίνητο, υπό την έννοιαν ότι το κόστος αρχικής απόκτησης είναι σε λογικό επίπεδο, και υψηλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας είναι δύο πράγματα πουν εν πολλοίς δεν μπορούν να συνυπάρξουν, όχι τόσο λόγω αντικειμενικών εμποδίων, αλλά για λόγους marketing. Λόγω μεγέθους και σε συνδυασμό με το μείγμα marketing που κατά κανόνα επιλέγουν οι κατασκευαστές, για να παρέχει ένα αυτοκίνητο επαρκή παθητική ασφάλεια, πρέπει να είναι τουλάχιστον στο μέγεθος της μικρομεσαίας κατηγορίας (ford focus, toyota corolla, peugeot 308, vw golf κλπ.). Ομιλώ εξ ιδίας (δύο φορές παρ' ολίγον πολύ πικρής πείρας).

Πέραν αυτού, και παρά το γεγονός ότι η γυναίκα σας προφανώς είναι κάποιας ηλικίας (συνήθως, τα νεαρά άτομα δεν έχουν σημαντικές αντιρρήσεις να μάθουν να παλεύουν με έναν επιλογέα ταχυτήτων), να της πείτε πως είναι μακράν καλύτερο γι' αυτήν, να πιέσει τον εγκέφαλό της να συνηθίσει στο χειροκίνητο κιβώτιο. Αν μάθει στο χειροκίνητο, θα μπορεί να οδηγεί πρακτικά ο,τιδήποτε έχει τέσσερις ρόδες και ζυγίζει μέχρι 3 τόννους. Διαφορετικά, θα είναι ένα άτομο με πολύ περιορισμένη οδηγική ικανότητα, ας το πω έτσι κομψά, και δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί αν παραστεί μεγάλη ανάγκη.

Εν πάση περιπτώσει, αν επιμένει, νομίζω πως αυτό εδώ είναι ένα άριστο προϊόν, που συνδυάζει λογική τιμή, λογική κατανάλωση, αυτονομία ασύγκριτη με οποιοδήποτε ηλεκτρικό, και ικανό επίπεδο ασφάλειας - και είναι και εμφανίσιμο. Διαλέξτε το σε ανοικτό χρώμα, λόγω γεωγραφικού πλάτους δηλαδή.
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.887
Reaction score
2.078
Με εδιαφέρει υψηλό επίπεδο εξοπλισμού ασφαλείας και ευκολιών.
Toyota Aygo. Πιο μικρό/οικονομικό πεθαίνεις. :)
Καλό χρυσό το Aygo αλλά δεν πληρεί την παραπάνω προϋπόθεση του υψηλού επιπέδου ευκολιών.
Όπως και κανένα άλλο στην κατηγορία του.
Η επόμενη κατηγορία (fiesta,corsa,polo,clio,yaris)ναι.
 


Μηνύματα
15.008
Reaction score
20.730
Η κατηγορία aygo δεν κάνει για τίποτα εκτός από εύκολο και φθηνό παρκάρισμα .
Από κει και πάνω (πχ Yaris) είναι οχήματα που εξυπηρετούν και 4μελή οικογένεια.
Επίσης τα τύπου aygo είναι ντεμεκ αυτόματα , απλά αλλάζουν ταχύτητες , εξακολουθεί να υπάρχει συμπλέκτης κλασσικός (που πατιεται από επενεργητη και όχι από το πόδι) και όλα τα μειονεκτήματα που τον συνοδεύουν.

Σε κάνα δίωρο θα μπει ο αυτιας να σου πει για ηλεκτρικό και θα γίνει το νήμα σωβρακο εμπριμέ ξεχειλωμένο.
 


TGD

Μηνύματα
7.168
Reaction score
7.199
Επίσης τα τύπου aygo είναι ντεμεκ αυτόματα , απλά αλλάζουν ταχύτητες , εξακολουθεί να υπάρχει συμπλέκτης κλασσικός (που πατιεται από επενεργητη και όχι από το πόδι) και όλα τα μειονεκτήματα που τον συνοδεύουν.
Στο Mii είναι χάλια. Δεν είναι ότι αλλάζει αργά τις ταχύτητες, είναι ότι τις αλλάζει νωρίς (πριν τις 2000 στροφές), με αποτέλεσμα να πηγαίνω με 50km/h και 5η! Πρέπει να κάνεις kickdown μπας και ανεβάσει. Έχω φτάσει όταν ανεβαίνω στο Πήλιο το γυρίζω στο χειροκίνητο.
 

Μηνύματα
15.008
Reaction score
20.730
Το Mii το έχω οδηγήσει για μια εβδομάδα , ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο που με πόνεσε η μέση μου μετά από 20 λεπτά οδήγησης
 

Μηνύματα
206
Reaction score
94
Οικονομικό αυτοκίνητο, υπό την έννοιαν ότι το κόστος αρχικής απόκτησης είναι σε λογικό επίπεδο, και υψηλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας είναι δύο πράγματα πουν εν πολλοίς δεν μπορούν να συνυπάρξουν, όχι τόσο λόγω αντικειμενικών εμποδίων, αλλά για λόγους marketing. Λόγω μεγέθους και σε συνδυασμό με το μείγμα marketing που κατά κανόνα επιλέγουν οι κατασκευαστές, για να παρέχει ένα αυτοκίνητο επαρκή παθητική ασφάλεια, πρέπει να είναι τουλάχιστον στο μέγεθος της μικρομεσαίας κατηγορίας (ford focus, toyota corolla, peugeot 308, vw golf κλπ.). Ομιλώ εξ ιδίας (δύο φορές παρ' ολίγον πολύ πικρής πείρας).

Πέραν αυτού, και παρά το γεγονός ότι η γυναίκα σας προφανώς είναι κάποιας ηλικίας (συνήθως, τα νεαρά άτομα δεν έχουν σημαντικές αντιρρήσεις να μάθουν να παλεύουν με έναν επιλογέα ταχυτήτων), να της πείτε πως είναι μακράν καλύτερο γι' αυτήν, να πιέσει τον εγκέφαλό της να συνηθίσει στο χειροκίνητο κιβώτιο. Αν μάθει στο χειροκίνητο, θα μπορεί να οδηγεί πρακτικά ο,τιδήποτε έχει τέσσερις ρόδες και ζυγίζει μέχρι 3 τόννους. Διαφορετικά, θα είναι ένα άτομο με πολύ περιορισμένη οδηγική ικανότητα, ας το πω έτσι κομψά, και δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί αν παραστεί μεγάλη ανάγκη.

Εν πάση περιπτώσει, αν επιμένει, νομίζω πως αυτό εδώ είναι ένα άριστο προϊόν, που συνδυάζει λογική τιμή, λογική κατανάλωση, αυτονομία ασύγκριτη με οποιοδήποτε ηλεκτρικό, και ικανό επίπεδο ασφάλειας - και είναι και εμφανίσιμο. Διαλέξτε το σε ανοικτό χρώμα, λόγω γεωγραφικού πλάτους δηλαδή.
Σας ευχαριστώ θερμά για τις τόσο εύστοχες -όπως πάντα- παρατηρήσεις-συμβουλές σας!
 

Μηνύματα
13.642
Reaction score
6.606
toyota yaris....αφου ειναι απειρη οδηγος,ας μην παει σε οχημα κατηγοριας C.Δεν ειναι φτηνο,με καλο εξοπλισμο,αλλα ειναι πολυ οικονομικο.

 

TGD

Μηνύματα
7.168
Reaction score
7.199
Το Mii το έχω οδηγήσει για μια εβδομάδα , ήταν το μοναδικό αυτοκίνητο που με πόνεσε η μέση μου μετά από 20 λεπτά οδήγησης
Το πήρα πριν έξι χρόνια για τη μάνα μου και το οδηγώ καθημερινά το τελευταίο. Είναι ξερή η ανάρτηση, μα όχι και για να πονάει η μέση.
 

Μηνύματα
15.008
Reaction score
20.730
δεν το εντόπισα στην ανάρτηση αλλά στο κάθισμα αυτό καθαυτό.
εκείνη την περίοδο είχα νοικιάσει όλη την κατηγορία από μία εβδομάδα έκαστο. γενικά η κατηγορία είναι λύσεις ανάγκης και δεν έχεις απαιτήσεις, αλλά το συγκεκριμένο ενώ έδειχνε λίγο καλύτερο ποιοτικά από αυγοειδή σε 20 λεπτά άλλαξε η άποψη μου.
 

TGD

Μηνύματα
7.168
Reaction score
7.199
[OFFTOPIC]
Εγώ το διάλεξα γιατί στα αυγοειδή δεν χωρούσα πίσω. Και έχει και μεγαλύτερο χώρο για τα ψώνια. Το κάθισμα δεν είναι το πιο άνετο, μα έχει και ρυθμιζόμενο ύψος και ρυθμιζόμενη πλάτη.
Να γιατί χρειάζεται το τεστ ντράιβ! Στο παλαιότερο Fiat Punto της μάνας μου είχα θέμα γιατί τα πεντάλ ήταν πολύ κάθετα, και με το πρόβλημα που έχω στους αχίλλειους δυσκολευόμουν ιδιαίτερα μέσα στην πόλη.
[/OFFTOPIC]
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.797
Reaction score
11.041
Ειναι γεγονος οτι ο βασικος λογος ενος test drive ειναι η θεση οδηγησης, ειδικα στις μικρες κατηγοριες που υπαρχουν σχεδον παντα συμβιβασμοι. Καθισμα, τιμονι, πεταλ, υψος θεσης, γωνια γονατων, γωνια πελματων, δυσκολο να ταιριαζουν ολα αυτα σε ολους τους σωματοτυπους, ειδικα στις μικρες κατηγοριες.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.590
Μηνύματα
2.866.716
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top