Αφαίρεση ποτενσιομέτρων.

Μηνύματα
798
Reaction score
172
Χαιρετώ τα μαστόρια.

Έχω έναν τελικό που έχει από ένα ποτ 10Κ σε κάθε κανάλι (εντελώς της πλάκας τα ποτς...)
Θέλω να τα σουτάρω καθώς μου είναι άχρηστα βελτιώνοντας παράλληλα τον ήχο.
Δεν το έχω όμως ξανακάνει και δεν είμαι σίγουρος για τη συνδεσμολογία που χρειάζεται μετά την αφαίρεσή τους.

Απ' όσο θυμάμαι, όπως κοιτάμε το τριάκιδο ποτ από μπροστά, το αριστερό πιν είναι η γείωση, το μεσαίο (ο δρομέας) είναι η έξοδος και το δεξί η είσοδος.

Και απ' όσο καταλαβαίνω πρέπει να βάλω μια αντίσταση 10Κ μεταξύ αριστερού και δεξιού πιν και μετά να βραχυκυκλώσω το μεσαίο πιν με το δεξί.

Τα λέω καλά τα γράμματα;
Ρίχτε μια επιβεβαίωση ή μια επισήμανση λαθών μην τα κάνω μαντάρα και στείλω τίποτα...

Ευχαριστώ προκαταβολικά.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Όπως τα λες πρέπει να γίνει.
Αν μπορείς να καταργήσεις και διαδρομή καλωδίου μέχρι και από το ποτενσιόμετρο κάνε το.
 


Μηνύματα
952
Reaction score
1.129
Δοκίμασε και την περίπτωση χωρίς την αντίσταση των 10 Κ.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Ας κάνει τη δοκιμή χωρίς την αντίσταση αλλά να παρατηρήσει το θόρυβο μετά αν αυξάνεται.
Σε κάποιες συσκευές είναι υπολογισμένη η τιμή του ποτενσιομέτρου στην συνολική αντίσταση εισόδου.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Η αντισταση 10Κ του ποτενσιομετρου ειναι για να βλεπει σταθερο φορτιο ο προενισχυτης τιποτα αλλο . Κανονικο βραχυκυκλωμα θελει και τιποτα αλλο ... σωστα να καταργηθει το αχρηστο μηκος του καλωδιου και αυτα για βομβους μαλλον απο καποια κακοτεχνια προερχονται παρα απο τεχνικους λογους .
 

Μηνύματα
6.454
Reaction score
205
To ποτ στους τελικούς λειτουργεί ως ρυθμιστής της ευαισθησίας του πρώτου σταδίου και ενδέχεται μετά την αφαίρεση του, να υπάρχει υπερβολικό κέρδος. Επίσης χρησιμοποιείται και ως balance control, γιατί οι περισσότεροι πλέον προενισχυτές δεν διαθέτουν ρυθμιστικό balance. Τα ηχεία επίσης δεν είναι ποτέ ματσαρισμένα μεταξύ τους ως προς την ευαισθησία. Στα περισσότερα συστήματα η κεντρική εικόνα τους μουσικής σκηνής δεν "εστάζει" ποτέ στο κέντρο και η μουσική ακούγεται "μονόπατα". Το φαινόμενο αυτό είναι σύνηθες ακόμα και στα πολύ ακριβά συστήματα τα οποία δεν είναι στημένα σωστά,

Με τις επεμβάσεις κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις .
Επίσης, πρέπει να μελετηθεί το σχέδιο του τελικού ενισχυτή για την επιλογή της κατάλληλης αντίστασης εισόδου.
 
Last edited:

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
gkar η διατυπωση που εχεις κανει εχει λαθη ..Θα πρεπει να το ξανακοιταξεις λιγακι ...

Κανενα ποτενσιομετρο δεν λειτουργει σαν ρυθμιστης ευαισθησιας ..Η ευαισθησια του ενισχυτη ειναι σταθερη και το ποτενσιομετρο στην εισοδο του λειτουργει ως διαιρετης τασεως με ενα twist Σημαινει οτι θα μπορουσε το ποτενσιομετρο να ειναι "σε σειρα " μεταξυ ενισχυτη και προενισχυτη αλλα αυτο σημαινει οτι το φορτιο στην εξοδο του προενισχυτη θα ειναι διαρκως μεταβαλομενο . Αρα το ποτενσιομετρο λειτουργει ως διαιρετης τασεως για την εισοδο του ενισχυτη ενω παραληλα διατηρει αναφορα ως προς γη για τις χαμηλες σταθμες ωστε να μπορει να "κλεισει" ο ενισχυτης( αρα οδηγει το λαμβανομενο σημα μετα το ποτενσιομετρο προ την γη ) και φυσικα μια σταθερη αντισταση φορτιου που ειναι απαραιτητη για την σωστη λειτουργια ενος προενσιχυτη του οποιου το σημα σε καμμια περιπτωση δεν μπορουμε να τερματισουμε στην ΓΗ ωστε να κλεισει η φωνη .

Ο δρομεας ενος ποτενσιομετρου στην εισοδο ενος ενισχυτη εχει μια διαδρομη απο ακρη σε ακρη οπου στην αριστερη πλευρα θα δει τερματισμενα την γειωση ενω στην δεξια πλευρα θα δει την φουλ ενατση του σηματος .

Την στιγμη που ειναι στην θεση τερμα δεξια φυσικα υπαρχει στην διαδρομη ως προς γη η αντισταση του ποτενσιομετρου στα 10κ στην δικια μας περιπτωση η οποια ειναι αντισταση τερματισμου κατα καποιον τροπο ωστε να βλεπει ο προενισχυτης μια σταθερη αντισταση φορτιου κατα την λειτουργια του .

Στην περιπτωση που εχουμε βαλει το ποτενσιομετρο στην θεση 4 για παραδειγμα στην εισοδο του ενισχυτη υπαρχει μια πολυ χαμηλη αντισταση το πιθανοτερο γυρω στο 1ΚΩ ( το ποτενσιομετρο ειναι λογαριθμικο στην εισοδο του ενισχυτη ) ενω ο προενισχυτης συνεχιζει και βλεπει μπροστα του 10ΚΩ

Αρα εαν αφαιρεσουμε τελειως το ποτενσιομετρο γενναται το ερωτημα εαν ο προενισχυτης μας εχει το ποτενσιομετρο στην εισοδο του η την εξοδο .

Σε περιπτωσεις που υπαρχει ποτενσιομετρο στην εξοδο Φυσικα το να το επαναλαβουμε αλλη μια φορα στην εισοδο του ενισχυτη μονο κακο θα κανει και οι οποιες αλλαγες προκυψουν απο εκει εχουν να κανουν φυσικα με την αντισταση που εχει το ιδιο το ποτενσιομετρο .

Στην περιπτωση που εχουμε το ποτενσιομετρο στην εισοδο του προενισχυτη που ειναι και το πιο πιθανο τοτε μετα την καταργηση ενος ποτενσιομετρου στην εισοδο του τελικου μας τοτε ο προενισχυτης θα βλεπει κατ ευθειαν την αντισταση εισοδου του τελικου ενισχυτη η οποια ειναι σταθερη και συνηθως ειναι απο 10 -47Κ για τρανσιστορικους ενισχυτες .....

Η διαφορα που θα κανει στην εξοδο ενος προενισχυτη μια αντισταση "φορτιου" 10Κ ( στην περιπτωση που υπαρχει ποτενσιομετρο στην εισοδο ενος τελικου ) και 47Κ ( στην περιπτωση που δεν υπαρχει ) ειναι απειροελαχιστη και το μονο που μπορει να αλλαξει για τον ακροατη θα ειναι η αισθηση οτι ο τελικος θα δειχνει να μπορει να οδηγηθει ενα κλικ πιο ευκολα και θα παραγει μια αχνα καλυτερα δυναμικα σε χαμηλη ισχυ Τιποτα παραπανω τιποτα παρακατω .

Σε καμμια περιπτωση μια τετοια αλλαγη δεν θα δωσει θεαματικα αποτελεσματα η σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να ειναι υπευθυνη για καποια δυσλειτουργια η βομβο .

Τελος ενα πραγμα το οποιο παιζει καποιο ρολο ειναι εαν ο τελικος στην εισοδο του εχει balanced εισοδους τις οποιες στην πορεια τις κανει unbalanced για να μπορουν να ρυθμιστουν στα ποτενσιομετρα και να μπουν στηνν εισοδο του ενισχυτη . Εκει μπορει να υπαρχει καποιο θεμα .

Για τα θεματα ευαισθησιας ηχειων κλπ διατηρω μια διαφορετικη αποψη αλλα δεν ειναι επι του παροντος μια τετοια συζητηση .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 

Μηνύματα
798
Reaction score
172
Μιας και βλέπω πως υπάρχουν διαφορετικές απόψεις πρέπει να αναφέρω τον τελικό.
Είναι ένας Koda KD-266A που τον αγόρασα μεταχείρα κάτω από 100€...

Το μηχάνημα δεν έπαιζε στο ένα κανάλι.
Αποδείχθηκε πως ήταν κάτι απλό.
Φευγάτο το ένα καλώδιο από τη γέφυρα ανόρθωσης.

Στην πορεία ανακάλυψα και άλλα προβλήματα.
Στο ένα κανάλι από τα 6 ισχύος που έχει (5200/1943) μόνο το ένα 5200 ζεσταινόταν.
Το πρόβλημα λύθηκε με την αλλαγή ενός 669 που έχει πάνω στις ψύκτρες και της αντίστασης εκπομπού (0.33ohm) του συγκεκριμμένου 5200 που έδειχνε ότι ήθελε... στο πολύμετρο.
Μάλιστα σ' αυτό το μπλοκ το DC offset ήταν υπερδιπλάσιο του άλλου καναλιού και μετα την επισκευή επανήλθε στα ίσα του (10,3mV).

To άλλο πρόβλημα ήταν ένα θόρυβος τύπου buzz που σηκωνε το μηχανάκι πάλι στο ίδιο κανάλι.
Όχι τίποτα σημαντικό αλλά ακουστό στο 1μ που ακούω (near field).
Το μηχανάκι αν και οδηγείι μόνο χαμηλό κλάδο (μπασσοκαμπίνα 2χ8") μέσω ενός RANE AC22, το άκουσα και full range και είδα ότι λέει ηχητικά σε βαθμό εκπληκτικό για το κόστος του...
Έτσι αποφάσισα να σουτάρω το θόρυβο και να το κάνω και ένα restoration με καλύτερα υλικά (Panasonic FC, WIMA MKP10, Vishay 1837 και άλλα καλούδια)
Μάταια ως προς το θόρυβο...
Έφαγα καμιά 10ρια μέρες τσάμπα.
Λάθη δεν εβρισκα και ούτε είχα ξαναδεί δια ζώσης το εσωτερικό του.
Τελικά αποδείχθηκε πως έλειπε όλη η μανίσια μεταλλική θωράκιση που έχει στην πλακέτα των ποτς.
Μάλιστα το ένα ποτ απέχει μόλις 1cm από τον μ/σ και το επηρρέαζε με συνεπακόλουθο το buzz.
Έβαλα ένα κομμάτι χαλκόφυλλο που είχα ξεχασμένο, εκεί ανάμεσα, και ο θόρυβος εξαφανίστηκε!

Το μηχανάκι αποδείχθηκε μεγάλο για την εφαρμογή που το πήρα.
Σα να σκοτώνεις κουνούπι με βαριοπούλα.
Θα το αποσύρω για να βάλω ένα 6,5" Magnat sub καθώς ακούω σε χαμηλές εντάσεις και near field.
'Ετσι θα χρησιμοποιηθεί αλλού και γι' αυτό θέλω να διώξω τα ποτς ώστε να πάρω τη μέγιστη δυνατή ποιότητα.
 

Attachments



PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Αφαίρεσε όλη τη πλακετίτσα εισόδου που έχει σαν απομονωτή αμέσως μετά τα βύσμτα εισόδου και δώσε είσοδο από το βύσμα απευθείας στης είσοδο του τελικού.
Είναι απαραίτητο να προσθέσεις μια αντίσταση της τάξης των 22 ΚΩ, αν θέλεις και επάνω στο βύσμα, για να κρατήσεις χαμηλά το θόρυβο.
 

Μηνύματα
798
Reaction score
172
Αφαίρεσε όλη τη πλακετίτσα εισόδου που έχει σαν απομονωτή αμέσως μετά τα βύσμτα εισόδου και δώσε είσοδο από το βύσμα απευθείας στης είσοδο του τελικού.
Είναι απαραίτητο να προσθέσεις μια αντίσταση της τάξης των 22 ΚΩ, αν θέλεις και επάνω στο βύσμα, για να κρατήσεις χαμηλά το θόρυβο.
Καλημέρα.

Αρχικά είχα είχα σκεφτεί ακριβώς αυτό.
Δεν είμαι όμως σίγουρος αν θα χρειαστώ ή όχι τις balanced εισόδους, γι' αυτό και επικεντρώθημα μόνο στην αφαίρεση των ποτς.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Καλημέρα.

Αρχικά είχα είχα σκεφτεί ακριβώς αυτό.
Δεν είμαι όμως σίγουρος αν θα χρειαστώ ή όχι τις balanced εισόδους, γι' αυτό και επικεντρώθημα μόνο στην αφαίρεση των ποτς.
Δεν υπάρχουν balance είσοδοι στον ενισχυτή. Είναι απλά μονοφωνικά καρφιά.
Αν χρησιμοποιείς RCA, καλό θα ήταν να αλλάξεις και τα βύσματα εισόδου με RCA.
 


PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.634
Reaction score
12.211
Έχει και xlr και καρφιά.
http://www.tele.gr/PDF4/KD-266A_IM_gr.pdf
Γράψε λάθος. Θυμόμουν δεν ξέρω πως, ότι είχε μόνο καρφιά.
Όπως και να έχει το κύκλωμα είναι unbalance οπότε το μόνο που έχει στην είσοδο είναι μετατροπή των XLR σε unbalance.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
Γραφτο σωστα .... το κυκλωμα του ενισχυτη ειναι Unbalanced αλλα εχει στην εισοδο ενεργο πλακετακι που του παρεχει balanced εισδους ....Και εγω θα το καταργουσα για χρηση hifi
 

Μηνύματα
6.454
Reaction score
205
gkar η διατυπωση που εχεις κανει εχει λαθη ..Θα πρεπει να το ξανακοιταξεις λιγακι ...

Κανενα ποτενσιομετρο δεν λειτουργει σαν ρυθμιστης ευαισθησιας ..Η ευαισθησια του ενισχυτη ειναι σταθερη και το ποτενσιομετρο στην εισοδο του λειτουργει ως διαιρετης τασεως με ενα twist Σημαινει οτι θα μπορουσε το ποτενσιομετρο να ειναι "σε σειρα " μεταξυ ενισχυτη και προενισχυτη αλλα αυτο σημαινει οτι το φορτιο στην εξοδο του προενισχυτη θα ειναι διαρκως μεταβαλομενο . Αρα το ποτενσιομετρο λειτουργει ως διαιρετης τασεως για την εισοδο του ενισχυτη ενω παραληλα διατηρει αναφορα ως προς γη για τις χαμηλες σταθμες ωστε να μπορει να "κλεισει" ο ενισχυτης( αρα οδηγει το λαμβανομενο σημα μετα το ποτενσιομετρο προ την γη ) και φυσικα μια σταθερη αντισταση φορτιου που ειναι απαραιτητη για την σωστη λειτουργια ενος προενσιχυτη του οποιου το σημα σε καμμια περιπτωση δεν μπορουμε να τερματισουμε στην ΓΗ ωστε να κλεισει η φωνη .

Ο δρομεας ενος ποτενσιομετρου στην εισοδο ενος ενισχυτη εχει μια διαδρομη απο ακρη σε ακρη οπου στην αριστερη πλευρα θα δει τερματισμενα την γειωση ενω στην δεξια πλευρα θα δει την φουλ ενατση του σηματος .

Την στιγμη που ειναι στην θεση τερμα δεξια φυσικα υπαρχει στην διαδρομη ως προς γη η αντισταση του ποτενσιομετρου στα 10κ στην δικια μας περιπτωση η οποια ειναι αντισταση τερματισμου κατα καποιον τροπο ωστε να βλεπει ο προενισχυτης μια σταθερη αντισταση φορτιου κατα την λειτουργια του .

Στην περιπτωση που εχουμε βαλει το ποτενσιομετρο στην θεση 4 για παραδειγμα στην εισοδο του ενισχυτη υπαρχει μια πολυ χαμηλη αντισταση το πιθανοτερο γυρω στο 1ΚΩ ( το ποτενσιομετρο ειναι λογαριθμικο στην εισοδο του ενισχυτη ) ενω ο προενισχυτης συνεχιζει και βλεπει μπροστα του 10ΚΩ

Αρα εαν αφαιρεσουμε τελειως το ποτενσιομετρο γενναται το ερωτημα εαν ο προενισχυτης μας εχει το ποτενσιομετρο στην εισοδο του η την εξοδο .

Σε περιπτωσεις που υπαρχει ποτενσιομετρο στην εξοδο Φυσικα το να το επαναλαβουμε αλλη μια φορα στην εισοδο του ενισχυτη μονο κακο θα κανει και οι οποιες αλλαγες προκυψουν απο εκει εχουν να κανουν φυσικα με την αντισταση που εχει το ιδιο το ποτενσιομετρο .

Στην περιπτωση που εχουμε το ποτενσιομετρο στην εισοδο του προενισχυτη που ειναι και το πιο πιθανο τοτε μετα την καταργηση ενος ποτενσιομετρου στην εισοδο του τελικου μας τοτε ο προενισχυτης θα βλεπει κατ ευθειαν την αντισταση εισοδου του τελικου ενισχυτη η οποια ειναι σταθερη και συνηθως ειναι απο 10 -47Κ για τρανσιστορικους ενισχυτες .....

Η διαφορα που θα κανει στην εξοδο ενος προενισχυτη μια αντισταση "φορτιου" 10Κ ( στην περιπτωση που υπαρχει ποτενσιομετρο στην εισοδο ενος τελικου ) και 47Κ ( στην περιπτωση που δεν υπαρχει ) ειναι απειροελαχιστη και το μονο που μπορει να αλλαξει για τον ακροατη θα ειναι η αισθηση οτι ο τελικος θα δειχνει να μπορει να οδηγηθει ενα κλικ πιο ευκολα και θα παραγει μια αχνα καλυτερα δυναμικα σε χαμηλη ισχυ Τιποτα παραπανω τιποτα παρακατω .

Σε καμμια περιπτωση μια τετοια αλλαγη δεν θα δωσει θεαματικα αποτελεσματα η σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να ειναι υπευθυνη για καποια δυσλειτουργια η βομβο .

Τελος ενα πραγμα το οποιο παιζει καποιο ρολο ειναι εαν ο τελικος στην εισοδο του εχει balanced εισοδους τις οποιες στην πορεια τις κανει unbalanced για να μπορουν να ρυθμιστουν στα ποτενσιομετρα και να μπουν στηνν εισοδο του ενισχυτη . Εκει μπορει να υπαρχει καποιο θεμα .

Για τα θεματα ευαισθησιας ηχειων κλπ διατηρω μια διαφορετικη αποψη αλλα δεν ειναι επι του παροντος μια τετοια συζητηση .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος

Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται.
Εγώ απλώς ανέφερα ότι κάποιοι τελικοί ενισχυτές χρησιμοποιούν τα ποτενσιόμετρα και ως ρυθμίστές της ευαισθησίας. Κάποια μηχανήματα κυρίως επαγγελματικά PA με αυτό τον τρόπο ρυθμίζουν το επίπεδο της στάθμης σήματος ωστε να περιοριστεί σε ασφαλή επίπεδα το φαινόμενο του ψαλιδισμού (clipping).

Προτείνω να διαβαστεί το παρακάτω απόσπασμα, όπου υπάρχουν όλες οι πιθανές συνδεσμολογίες σωστά διατυπωμένες. Ειδικότερα στην τελευταία παράγραφο της σελ. 73, όπου παρουσιάζεται και η μέθοδος ρύθμισης του κέρδους "gain control".

https://books.google.gr/books?id=-5UPyE6dcWgC&pg=PA71&lpg=PA71&dq=power+amplifier+pot&source=bl&ots=wwFlusBDgX&sig=KZRJQYX1H-2G6Nd19QISMpnxB_E&hl=el&sa=X&ei=w_Z1VebkCsL5UrWTgbgK&ved=0CEMQ6AEwBw#v=onepage&q=power amplifier pot&f=false
 

Μηνύματα
6.454
Reaction score
205
Στον αγαπημένο μου τελικό Quad 520, υπάρχουν δύο ρυθμιστές για τη ρύθμιση της ευαισθησίας "sensitivity".
 

Attachments


east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.242
Reaction score
1.107
φυσικα γραφει αυτο που ειπα ακριβως αλλα μαλλον το εχεις μπερδεψει και δεν μπορεις να το καταλαβεις

γραφει gain control ( really attenuators ) δλδ διαιρετες τασεως
και μετα το ξανα αναφερει σε εισαγωγικα για να σου εξηγησει οτι ο ορος εχει χρησιμοποιηθει κατα παραφραση ...

Ο μονος τροπος να ελεγχεις πραγματικα την εθαισθησια εισοδου και οχι το μεγεθος της εισοδου ειναι να ελεξεις το gain του ενισχυτη δλδ και επι το ελληνικοτερον το κερδος του ενισχυτη ( φυσικα χωρις να πειραξεις απολυτως τιποτα στην εισοδο του ) μεσω της αναδρασης η στοιχειων του κυκλωματος .

Καποιοι ενισχυτες και προενισχυτες ειχαν στην standard λειτουργιας τους αντι για ελεγχο της σταθμης εισοδου ελεγχο του κερδους του προενισχυτη προχειρα μου ερχονται στο μυαλο ο Hafler DH101 καποιος Musical fidelity που δεν θυμαμαι , και φυσικα ο μοναδικος Sansui AU717 ο οποιος με ποτενσιομετρο 4 επιπεδων ελεγχει ταυτοχρονα και gain και volume

Η πρακτικη αυτη εχει εγκαταλειφθει στο βωμο της ευκολιας γιατι συνηθως εαν το ποτενσιομετρο βρωμισει η κανει καποια διακοπη μπορει να λατσαρει την εξοδο του προ στην ταση τροφοδοσιας οποτε ξεχναμε dc coupled προενισχυτες Αλλα επισης υπαρχει και δυσκολια tracking στο ποτενσιομετρο καθως η τιμη μπορει να ειναι μεγαλη και φυσικα μετα απο καποια χρηση αδυναμια του ποτενσιομετορου να κλεισει το volume 100%.


Τελος το παραδειγμα σου για επαγγελματικους ενισχυτες ειναι τελειως ασχετο διοτι σαφως και κανενα ποτενσιομετρο δεν μπορει να "φυλαξει " την τελικα σταθμη γιατι πολυ απλα ο ενισχυτης και ο σχεδιαστης δεν μπορει να γνωριζει ποια θα ειναι η σταθμη εισοδου . Ετσι οι επαγγελματικοι ενισχυτες εχουν ορια ασφαλειας για την σταθμη εισοδου και φυσικα τα οποια ποτενσιομετρα ρυθμιζουν οσο θες αλλα απο εκει και κατω ...αφου δηλαδη εχει περιοριστει εκει που εχει σχεδιαστει η σταθμη εισοδου .
 

Μηνύματα
6.454
Reaction score
205
Προφανώς τα περισσότερα ποτενσιόμετρα χρησιμοποιούνται ως διαιρέτες τάσης στους ενισχυτές τάσης, απλώς οι κατασκευαστές τα τοποθετούν στους τελικούς ενισχυτές για να μειώσουν την στάθμη του σήματος στην είσοδο, μειώνοντας αντίστοιχα και την ευαισθησία του ενισχυτή.
Eίναι δηλαδή διαφορετικό πράγμα να αρχίζει να κλιπάρει ο ενισχυτής με στάθμη εισόδου 500mV από το να κλιπάρει στo 1 Volt.
Δεν ξέρω αν μπορείς να διακρίνεις τι γράφουν τα ρυθμιστικά στον Quad της παραπάνω φωτογραφίας. Γράφουν τη λέξη "sensitivity" που σημαίνει ¨ευαισθησία" και τίποτε άλλο. Την λέξη αυτή την χρησιμοποιεί και μια πολύ γνωστή οδοντόκρεμα που επιδρά αποτελεσματικά στα ευαίσθητα ούλα.
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.714
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top