Αφυγραντήρας Για το Εξοχικό

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Reaction score
9.862
Ζητώ την γνώμη σας για αγορά αφυγραντήρα, διότι είμαι τελείως άσχετος στο θέμα.
Γύρω στα 85 τετραγωνικά ο χώρος που θα πρέπει να καλυφθεί.

Αν είναι δυνατόν στα κριτήρια να ληφθεί υπ όψη και η κατανάλωση!

Reaction score
183
Εγώ χρησιμοποιώ αυτόν http://www.skroutz.gr/s/386265/Meaco-DD8L.html εδώ και 1,5 περίπου χρόνο και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Βέβαια ο μεγαλύτερος χώρος που τον έχω χρησιμοποιήσει είναι γύρω στα 30τ.μ αλλά γνωστοί μου που τον έχουν για μεγαλύτερους χώρους είναι εξίσου ευχαριστημένοι.

Reaction score
2.584
Ζητώ την γνώμη σας για αγορά αφυγραντήρα, διότι είμαι τελείως άσχετος στο θέμα.
Γύρω στα 85 τετραγωνικά ο χώρος που θα πρέπει να καλυφθεί.

Αν είναι δυνατόν στα κριτήρια να ληφθεί υπ όψη και η κατανάλωση!
Έχει πολύ μεγάλη σημασία η αναμενόμενη θερμοκρασία του χώρου.
Είναι σε βουνό ή στα παράλια της Ιεράπετρας;
Αν η θερμοκρασία είναι πάνω από 15 κελσίου πάρε έναν με συμπιεστή.
Αν είναι κάτω από 15 κελσίου πάρε με ζεόλιθο σαν αυτόν που λέει ο warriorsoul. Οι με συμπιεστή δεν αποδίσουν σε χαμηλή θερμοκρασία.

Εφόσον είναι για εξοχικό δεν σε ενδιαφέρει καθόλου ο θόρυβος, ιονιστής κλπ. Το μόνο να έχει τη δυνατότητα συνεχούς αποστραγγισης (σχεδόν όλοι έχουν αυτή τη δυνστότητα).

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Reaction score
9.862
Στην Αίγινα και μάλιστα υπάρχει πολύ υγρασία. Γιαυτό και στο σπίτι πάντα υπάρχει παράθυρο ανοικτό.Προς το παρόν χρησιμοποιώ τις γνωστές συσκευασίες του praktiker με τα πετρώματα με μικρή επιτυχία φυσικά. Ο χώρος είναι σχεδόν ενιαίος.
Ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες...

Reaction score
1.300
Αγόρασα μετά απο ψάξιμο τον Meaco Zambezi . Έχει όλα τα καλούδια και τον προγραμματίζεις αν θέλεις να καταναλώνει ρεύμα νυκτερινό. Είναι με ζεόλιθο και σε σπίτι 75 τετραγωνικών στην πρώτη κιόλας σκάλα κάνει πολύ καλή δουλειά. Έχει 290 € αλλά τα αξίζει.

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Reaction score
9.862