ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΠΟ ΗΧΕΙΑ

Reaction score
0
καλησπέρα σας, είμαι νέος στο forum και μάλλον χαμένος. ο λόγος που άρχισα να ψάχνω είναι επειδή είμαι άσχετος από ηχεία και χρειάζομαι βοήθεια.
Έχω βρεθεί με έναν ενισχυτή yamaha xr-v861, τον οποίο απέκτησα σε "ευκαιρεία" 600€ πρίν περίπου 10 ημέρες. ο πωλητής μου είπε ότι ήταν καλή περίπτωση και τον πήρα εντελώς παρορμητικά, καθώς είχα ένα μεγάλο πιστώτικο υπόλοιπο το οποίο μετά από λίγο καιρό θα έχανα.
Τώρα πρέπει να πάρω ηχεία και εδώ έχω πραγματικά χαθεί. Ο ενισχυτής είναι 7,1(αν θέλετε κάποια άλλη πληροφορία με ρωτάτε) και μου προτείναν τις εξής λύσεις: Crystal audio T3 kai Bose Accoustik 10. αρχικά η γυνάικα μου είπε λόγω μεγέθους και design τα bose, αλλά επειδή θα δώσουμε κάμποσα χρήματα θέλω να κάνω μια επιλογή που σίγουρα θα αξίζει.
Αυτή τη στιγμή την έχω πείσει ότι είναι καλύτερα να πάρουμε ηχεία βάσης και να φτιάξουμε ένα σύστημα τέτοιο, οπότε είμαι ανοιχτός και σε προτάσεις με ηχεία βάσης.
ο σκοπός που θέλω να επιτελούν τα ηχεία είναι
1. αν κάνουμε κάποιο πάρτυ να αποδίδουν καλά τη μουσική. μας αρέσουν οι 80λες.
2. αν βλέπουμε ταινία να έχουμε ένα καλό home cinema
3. να ακούμε μουσικούλα όταν καθόμαστε οι 2μας μετά τη δουλειά να χαλαρώοσυμε

αν παίζει ρόλο, ο ενισχυτής για το "home cinema" θα παίζει από ένα ps3. τα 1,2,3 παραπάνω είναι με σειρά προτεραιότητας

το maximum ποσό που μπορώ να διαθέσω είναι περίπου 1200€, αλλά θα προτιμούσα να κινηθώ κοντά στα 800€. Ευχαριστώ

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Reaction score
13.412
Από αυτά που αναφέρεις τα Crystal Audio σε καλύπτουν σε μεγάλο βαθμό και είναι πραγματικά ηχεία και όχι κουδουνίστρες.

Reaction score
1
Απάντηση: ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΠΟ ΗΧΕΙΑ

Ρίξε μια ματιά αν θέλεις και εδώ Crystal Audio T3 THX.

Ανάμεσα στα Crystal Audio T3 και τα Bose, θα διάλεγα τα Crystal.

Reaction score
1.187