- Μηνύματα
- 763
- Reaction score
- 1.594
fixedΌταν θα έχεις μια δισκοθήκη πάλι με προσεγμένες επιλογές και δεν είναι ανάγκη να έχεις χιλιάδες έστω 200 περίπου θα γίνει πόλος έλξης και αναζήτησης και για καλεσμένες ακόμα.
fixedΌταν θα έχεις μια δισκοθήκη πάλι με προσεγμένες επιλογές και δεν είναι ανάγκη να έχεις χιλιάδες έστω 200 περίπου θα γίνει πόλος έλξης και αναζήτησης και για καλεσμένες ακόμα.
Έχω ένα φίλο που είστεκοντά σενούμερα
Οι ακίδες χρησιμέυουν και για αλφαδιασμα, με τα ημισφαίρια όμως...;...άλλαξε τις ακίδες με ημισφαίρια σορμποθάνης, διαμέτρου 1,5 - 1,75" και ύψους 0,5 - 1".
Με κώνους ίδιου ύψους φαντάζομαι θα είναι οκ, αλλά με couplers θα υπάρχει το εξής πρόβλημα... Δεν χωράει στο ύψος το καπάκι το οποίο αυτή τη στιγμή αφήνει κενό μεταξύ του ψηλότερου σημείου του πικάπ στον βραχίωνα περίπου 0,5 εκ.Για ηχητικη αναβαθμιση,κωνοι Black Diamond Racing η Symposium Precision Couplers κατω απο το πικαπ, αρκει να ταιριαζουν στο υψος για να παρακαμψεις τα εργοστασιακα ποδια.Μην χρησιμοποιησεις ελαστικο υλικο.
Αν τα θεωρήσεις ως ένα σύνολο, θα απομονώσεις το σύνολο από τους εξωτερικούς κραδασμούς, αλλά πχ χτυπήματα στη βάση θα περνάνε στον βραχίονα. Επίσης, οι κραδασμοί του μοτέρ πάλι θα μεταφέρονται στον βραχίονα. Νομίζω πρέπει να στραφείς στην απομόνωση μοτέρ και πλατό τόσο μεταξύ τους όσο και από τη βάση.Η ερώτησή μου είναι η εξής;
Μπορούμε να θεωρήσουμε την βάση και το πικάπ ως ένα σύνολο και να βάλω τα όποια dampers, σορμποθάνες ή ό,τι θα είναι αυτό, κάτω από τα πατάκια των ακίδων;
Οχι.Το καλυτερο αποτελεσμα θα προκυψει οταν οι κωνοι η τα couplers-επιμενω στη μη χρηση ελαστικων υλικων-τοποθετηθουν κατω απο το πικαπ ωστε να παρακαμψεις τα εργοστασιακα ποδια,με την προυποθεση να ειναι μεγαλυτερα σε υψος απο αυτα ωστε να τα παροπλιζουν.Ευχαριστώ πολυ για τα καλά σας λόγια!
Οι ακίδες χρησιμέυουν και για αλφαδιασμα, με τα ημισφαίρια όμως...;
Με κώνους ίδιου ύψους φαντάζομαι θα είναι οκ, αλλά με couplers θα υπάρχει το εξής πρόβλημα... Δεν χωράει στο ύψος το καπάκι το οποίο αυτή τη στιγμή αφήνει κενό μεταξύ του ψηλότερου σημείου του πικάπ στον βραχίωνα περίπου 0,5 εκ.
Η ερώτησή μου είναι η εξής;
Μπορούμε να θεωρήσουμε την βάση και το πικάπ ως ένα σύνολο και να βάλω τα όποια dampers, σορμποθάνες ή ό,τι θα είναι αυτό, κάτω από τα πατάκια των ακίδων;
Ρίξε μια ματιά σε αυτό το thread.Έχω μπερδευτεί τελείως στο θέμα βάσεων πικάπ. Παρακαλώ διορθώστε με σε ό,τι έχω καταλάβει λάθος.
Η λογική των βάσεων μεταξύ πικάπ και βάσης είναι να γινει αυτό που διάβασα ως coupling για να φεύγουν οι δονήσεις από το πικάπ και να γειώνονται προς την βάση και τα πόδια της βάσης να είναι από μαλακά υλικά (σορμποθάνη κλπ) για να γίνεται το decoupling ώστε να μην περνάνε κραδασμοί προς τα επάνω προς το πικάπ.
Δεδομένου ότι μπορεί και όλες αυτές οι αλλαγές να μην φέρουν καλύτερο ήχο, δεν είναι πιο λογικό να ξεκινήσει κανείς από τα πόδια της βάσης και να βάλει κάτι μαλακό ώστε να γίνει πρώτα η απομόνωση όλου του συστήματος προς το έπιπλο και μετά να δούμε αν χρειάζεται παραπάνω γείωση το πικάπ προς την βάση;
Εννοώ δηλαδή πως μου φαίνεται πιο σημαντικό το να απομονώσεις το σύστημα απο κραδασμούς παρά το να γειώσεις περισσότερο το πικάπ, δεδομένου οτι το πικάπ εξαρχής πατάει με 3 πόδια στην βάση οπότε κάποιοι κραδασμοί θα μεταφέρονται προς τα κάτω ουτως ή άλλως, ενώ η απομόνωση της βάσης με το έπιπλο είναι πολύ μικρότερη έστω και με τις ακίδες της.
Έχουν νόημα αυτά που γράφω ή τα έχω κάνει μαντάρα στο κεφάλι μου;