Βοηθεια με προβλημα τηλεορασης κι εγγυηση

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Καλημερα σας. Θελω τη βοηθεια σας. Ειχα αγορασει την 65QN95A το Φεβρουαριο του 2022.

Μετα απο τυχαιο ελεγχο ανακαλυψα καποια θεματα που δεν ειχα παρατηρησει αρχικα γιατι δεν την ειχα ελεγξει τοτε. Πανω απο 20 μαυρα σημαδια (καμμενα πιξελ/σκονη), μια μαυρη μουντζουρα στο κεντρο δεξια, μια καθετη περιοχη πιο σκουρας φωτεινοτητας σαν banding στο κεντρο της. Θα ανεβασω σε λιγακι κι λινκ με ολες τις φωτο.
WeTransfer - Send Large Files & Share Photos Online - Up to 2GB Free

Λοιπον επικοινωνησα με το καταστημα για να το δηλωσω σαν βλαβη στα πλαισια της εγγυησης. Μιλησα με εναν δικο τους τεχνικο που ζητησε φωτογραφιες, τις οποιες του εστειλα σε ενα μειλ. Αφου τα ειδαν ξαναεπικοινωνησε μαζι μου κι μου ειπε οτι βλεπουν το προβλημα κι οτι θα στειλουν μεταφορικη να την παραλαβει κι οτι θα την στειλουν μετα σε κεντρικο service της Samsung στην Αθηνα.
Εγω σημερα πηγα να την συσκευασω κι βλεπω οτι ο πατερας μου εχει πεταξει τα εσωτερικα φελιζολ που στηριζουν την τηλεοραση, οποτε δεν μπορω να την ξαναβαλω στο κουτι της με ασφαλεια.
Αμεσως επικοινωνω με το καταστημα να τους ενημερωσω για να μου πουν τι να κανω. Κι εκει προκυπτουν διαφορα θεματα με τη συνομιλια που ειχα.

1. Του δινω τα στοιχεια μου κι του εξηγω το θεμα. Μου λεει ναι βλεπω εδω την περιπτωση σας. Με το ΧΤΥΠΗΜΑ της τηλεορασης. Αμεσως του λεω οχι ποιο χτυπημα? Κατασκευαστικο θεμα του πανελ ειναι που δεν ειχα παρατηρησει. Κι μου λεει ναι καμμενα πιξελ τα οποια καμια φορα ειναι ειτε απο κατασκευη ειτε απο χτυπημα...
2. Του εξηγω το θεμα με το πακεταρισμα της τηλεορασης. Μου λεει οτι εμεις δεν μπορουμε να την πακεταρουμε κι ουτε ο κουριερ. Οτι πρεπει εγω να παω να αγορασω αμπαλαζ κι να την πακεταρω. Κι μου λεει οτι την ευθυνη για την ασφαλη μεταφορα την εχει ο κουριερ ΑΝ ΕΓΩ την εχω πακεταρει σωστα....
3. Τον ρωταω τι ακριβως θα γινει απο δω κι περα. Μου απανταει οτι η Samsung θα αποφασισει αν θα την επισκευασει με νεο πανελ ή θα εγκρινει πιστωτικο. Του λεω οτι επιθυμω αντικατασταη με νεα απο επισκευη με ισως ανακατασκευασμενο πανελ (οπως αναφερει η ιδια η Samsung στους ορους της εγγυησης της) κι μου απαντα οχι μονο νεα υλικα βαζουν κι οχι refurbished. Μετα του λεω οτι με βαση τη δικη τους εγγυηση κι την επεκταση SafetyNet (αλλα κι στου κατασκευαση) δεν γινεται πουθενα λογος για πιστωτικο αλλα για αντικατασταση με νεα ειτε με το ιδιο μοντελο ειτε 'με ομοια κι σαφως οχι χειροτερα χαρακτηριστικα'. Μου λεει οτι η αντικατασταση γινεται στην ουσια μεσω χρησης πιστωτικου. Του λεω οτι η δικη μου τηλεοραση αξιας 2000 ευρω 65QN95A δεν ειναι πλεον διαθεσιμη προς πωληση κι υπαρχει το περσινο μοντελο το 65QN95B που ειναι στην ουσια αυτο με τα ιδια χαρακτηριστικα με το δικο μου (πλην υποστηριξη Dolby Atmos) το οποιο αυτη τη στιγμη το εχουν 2300. Μου λεει λοιπον οτι αυτο το μοντελο ειναι νεοτερο κι δεν εχει τα ιδια χαρακτηριστικα με το δικο μου κι οτι σε αυτη την περιπτωση θα πρεπει να πληρωσω 300 ευρω διαφορα. Γιατι δεν εχουν τον ιδιο κωδικο προιοντος! Του λεω στην εγγυηση σας δεν λεει απαραιτητα τον ιδιο κωδικο προιοντος αλλα παρομοια χαρακτηριστικα. Οχι ειναι νεοτερη κι θα πρεπει να πληρωσετε τη διαφορα...

Επειδη ειμαι καινουργιος σε ολα αυτα κι ειναι η πρωτη φορα που μου συμβαινει να εχω θεμα με κατι και να χρειαζομαι την εγγυηση κι δεν γνωριζω πληρως και τα δικαιωματα μου σαν καταναλωτης, σας παρακαλω μια βοηθεια.
Ισχουν ολα αυτα που μου ειπε ο εκπροσωπος του καταστηματος κι τι μπορω να κανω εγω απο τη μερια μου? Πως να το προχωρησω απο δω κι περα? Να μιλησω παραλληλα προσωπικα με τη Samsung?
 



Staff online

  • spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.607
Μηνύματα
2.867.675
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top