- Μηνύματα
- 42.404
- Reaction score
- 74.695
Θέλω να ψωνίσω κάτι πραγματάκια, μπαίνω στα κλασικά μαγαζά Κωτσόβολους, ΜήντιαΜαρκτ και λοιπούς, θυμάται το κουρίτσι μου να δει μην έχει επιστροφή Eurobank κανένας, έχει ο Γερμανός 10%!
Μπαίνω στο site του Γερμανού να ψωνίσω για πρώτη φορά, φορτώνει, φορτώνει, φορτώνει και κάποια λεπτά μετά καταφέρνω μετά απο 3-4 reloads να τα βάλω στο καλάθι.
Άλλα δέκα λεπτά να βάλω στοιχεία με άφθονα ακόμα reloads, δεν δέχεται να μην υπάρχει αριθμός στην οδό και βάζω 100, 3-4 λεπτά να μπει στην Εθνική, βάζω τον αριθμό της κάρτας και πάει στη Eurobank όπου επιτέλους ολοκληρώνεται η αγορά.
Έρχεται το email με λάθος διεύθυνση, ανακατεμένα τα στοιχεία χρέωσης με τα αποστολής...
Παίρνω τηλέφωνο στο support, περιμένω 22 λεπτά, μιλάω με καλό παιδί και διορθώνει τα στοιχεία.
Πού ζουν; Γιατί οι άλλες εταιρείες του ομίλου λειτουργούν τέλεια κι αυτοί είναι εφιάλτης;
Η μητρική βέβαια κάνει αντίστοιχα στη φόρτωση.
Μπαίνω στο site του Γερμανού να ψωνίσω για πρώτη φορά, φορτώνει, φορτώνει, φορτώνει και κάποια λεπτά μετά καταφέρνω μετά απο 3-4 reloads να τα βάλω στο καλάθι.
Άλλα δέκα λεπτά να βάλω στοιχεία με άφθονα ακόμα reloads, δεν δέχεται να μην υπάρχει αριθμός στην οδό και βάζω 100, 3-4 λεπτά να μπει στην Εθνική, βάζω τον αριθμό της κάρτας και πάει στη Eurobank όπου επιτέλους ολοκληρώνεται η αγορά.
Έρχεται το email με λάθος διεύθυνση, ανακατεμένα τα στοιχεία χρέωσης με τα αποστολής...
Παίρνω τηλέφωνο στο support, περιμένω 22 λεπτά, μιλάω με καλό παιδί και διορθώνει τα στοιχεία.
Πού ζουν; Γιατί οι άλλες εταιρείες του ομίλου λειτουργούν τέλεια κι αυτοί είναι εφιάλτης;
Η μητρική βέβαια κάνει αντίστοιχα στη φόρτωση.