Για τους ψυχωτικούς με τις BMW: M6 convertible

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες της νέας Μ6c
Στην αγορά δεν πρόκειται να βγει πριν τα μέσα Ιουλίου, αλλά για όσους θέλουν να ονειρεύονται ιδού.......

Μοτέρ & πάτωμα (κατάλληλα ενισχυμένο βέβαια) απ' την coype M6 (V10, 500+ Hp)


 






Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Πραγματικά χάλια...τι να πει κανείς...και να φανταστείς ότι αυτοί οι Κορεάτες είναι πολύ κοντά...βγήκαν και ψηλά στην λίστα...νιώθουμε όλοι τα χνώτα τους :p :p :p :p :p :p

:lol:

Λοιπόν έβλεπα μια κόντρα M6 με ML55 προχθές στην Κηφισίας, και σκεφτόμουν, πόσο 'πεινάνε' κάποιοι Έλληνες...από αυτούς που βγαίνουν στα κανάλια και κλαίγονται :p :p :p
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Να δεις πως το έλεγε το τραγουδάκι βρε Άκη.....
"με τα λεφτά του μπαμπά.........."

:wink: :wink: :wink:

Η σειρά είναι πολύ εντυπωσιακή. Δεν μπορώ να πω όμορφη (για τα δικά μου δεδομένα βεβαίως) αλλά σίγουρα εντυπωσιακή.
Προχθές είδα στην Πάτρα (όχι με Πατρινές πινακίδες όμως) ασημί Μ6 και έπαθα μια μικρή πλάκα.
Καθόμουν και χάζευα την οροφή από ανθρακονήματα!!

Ααα....και κάτι ακόμα Άκη: θα περίμενα κάτι πιο εντυπωσιακό στο θέμα "δαγκάνες μπροστινών φρένων" από την BMW
Δεν μιλάω για 6πίστονες βεβαίως, αλλά ένα εντυπωσιακό ζεύγος 4πίστονες (Brembo, AP κ.ο.κ)
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Βρε Βασίλη, τι είναι αυτά που μου κάνεις??? :(
Την Πέμπτη είχα περάσει έξω από το Mall..... :(

Τι....μοντελάκια έχει?? :roll:
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Γιάννης Δημητρόπουλος said:
Βρε Βασίλη, τι είναι αυτά που μου κάνεις??? :(
Την Πέμπτη είχα περάσει έξω από το Mall..... :(

Τι....μοντελάκια έχει?? :roll:
Τίποτα άξιο λόγου... :roll:
Δύο F1 (παλιότερες, στη μία μπαίνεις και μέσα και "οδηγείς" σε simulator), κάτι 512, μια 430 convertible... Και καμία δεκαριά άλλες... Συνηθισμένα πράγματα... Καλά έκανες και δεν μπήκες...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Είπα κι εγώ..... lol: :lol: :lol:
Μου είπαν από τα κεντρικά (ξέρεις...ο Todt & o Luca) ότι αν στείλουν κάποια 595 θα μου την δώσουν να κάνω πλήρη παρουσιάση!!!!! :lol: :lol: :lol:
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Αυτή η 430 όμως... Τι εκπληκτικό αυτοκίνητο... :lol:
Ούτε Enzo δεν είχαν... Χάλια μαύρα (ή μάλλον κόκκινα) :lol:
 

Μηνύματα
888
Reaction score
2
τι να πει κανείς.... πραγματικά κακάσχημο αυτοκίνητο !!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Γιάννη, πήγα το Σάββατο, και όντως έχουν αρκετές σε display, είδα 2-3 348, 328 GTB, μια με κινητήρα V12 (δεν θυμάμαι ποιά) και μια παλαιότερη F1.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Γιάννης Δημητρόπουλος said:
Ααα....και κάτι ακόμα Άκη: θα περίμενα κάτι πιο εντυπωσιακό στο θέμα "δαγκάνες μπροστινών φρένων" από την BMW
Δεν μιλάω για 6πίστονες βεβαίως, αλλά ένα εντυπωσιακό ζεύγος 4πίστονες (Brembo, AP κ.ο.κ)
Γιάννη, αντιγράφω από sites:

"The 2006 M6 is equipped with a sophisticated braking system. Compound, cross-drilled, two-piece rotors cut unsprung weight and reduce deformation under hard-braking, high-heat conditions by 20 percent. BMW also claims that this design virtually eliminates vibration when the brakes are red-hot, and the likelihood that the rotors will crack under duress. Two-piston front calipers clamp the pads onto huge 374 x 36mm front discs, while equally impressive 370 x 24mm pizza pans are attached in back. In addition to sheer stopping capability and resistance to abuse, the brakes are equipped with ABS, electronic brake proportioning, braking stability enhancement, Dynamic Brake Control, Brake Standby, and Brake Drying. Brake Standby snugs the pads close to the rotors with any sudden release of the accelerator in anticipation of a panic braking maneuver, and Brake Drying periodically and transparently dries the brake pads on the rotors based on input from the rain sensing wipers to ensure maximum performance regardless of weather conditions."

"The MK60 E5 brake system is Continental Automotive Systems’ top innovative product. In addition to the obligatory master cylinder pressure sensor, this system employs four additional pressure sensors. Analog, i.e. infinitely variable controllable cut-off and block valves ensure in addition a particularly sensitive brake pressure regulation. This complexity results in finely-tuned, precise brake regulation processes for enhanced forward and side-to-side dynamics. This translates into shorter stopping distances, braking intervention that is hardly perceptible and improved driving stability when undertaking highly dynamic driving maneuvers. Even more safety and comfort is provided by the added functions of the MK60 such as Hill Start Assist (in combination with the standard SMG transmission), automatic brake disk drying in wet weather (Rain Brake Support), and preemptive application of the brake pads in situations likely to be followed by emergency braking (Ready Brake Alert).

Sporty drivers enjoy maximum driving pleasure with the M5 and M6, thanks to the M Dynamic Mode, which allows top dynamics coordination of engine, transmission, chassis and braking system. In this mode developed specially for the BMW M, the brake regulation system allows for greater driving freedom before it intervenes, making it possible for experienced drivers to take curves in a controlled drift.

Brake pressure is applied by high-performance foundation brakes supplied by Continental Automotive Systems. Two-piston aluminum calipers (type 2FNR-AL) are used on the front axel of the M5 and the M6; their compact frame construction allow for the accommodation of oversized brake disks with a diameter of 374 millimeters. The caliper brakes used on the rear axle have also been designed to allow the installation of oversized disks."

"Large, drilled compound disc brakes with aluminium twin-piston sliding callipers provide braking to match the M6’s performance. From 62mph the M6 is stationary after just 26 metres. From 124mph the braking distance is less than 140 metres, equivalent to 1.3g deceleration.."



Εντάξει, έχει πολύ marketing, αλλά τι να πούμε ρε Γιάννη, για ένα αυτοκίνητο που βγάζει ΜΟΝΟ 400 ίππους σε νορμάλ οδήγηση/πρόγραμμα, και όταν θέλεις πατάς το Μ στο τιμόνι και γίνεται 500 ίππους με αμεσότερες αλλαγές και αμεσότερες στροφές στο τιμόνι...

Και πισωκούνα φυσικά...εμένα με κάλυψε πλήρως!!! :lol:
 

V

VIDEOMIX

Guest
Γιάννης Δημητρόπουλος said:
Μου είπαν από τα κεντρικά (ξέρεις...ο Todt & o Luca) ότι αν στείλουν κάποια 595 θα μου την δώσουν να κάνω πλήρη παρουσιάση!!!!! :lol:  :lol:  :lol:
Μην δεχθείς. <<Απαξιώ>> πές τους. :lol:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
ak1s said:
Γιάννης Δημητρόπουλος said:
Ααα....και κάτι ακόμα Άκη: θα περίμενα κάτι πιο εντυπωσιακό στο θέμα "δαγκάνες μπροστινών φρένων" από την BMW
Δεν μιλάω για 6πίστονες βεβαίως, αλλά ένα εντυπωσιακό ζεύγος 4πίστονες (Brembo, AP κ.ο.κ)
Γιάννη, αντιγράφω από sites:

[color=Blue"Large, drilled compound disc brakes [size=7]with aluminium twin-piston sliding callipers [/size]provide braking to match the M6’s performance. From 62mph the M6 is stationary after just 26 metres. From 124mph the braking distance is less than 140 metres, equivalent to 1.3g deceleration.."[/color]


Εντάξει, έχει πολύ marketing, αλλά τι να πούμε ρε Γιάννη, για ένα αυτοκίνητο που βγάζει ΜΟΝΟ 400 ίππους σε νορμάλ οδήγηση/πρόγραμμα, και όταν θέλεις πατάς το Μ στο τιμόνι και γίνεται 500 ίππους με αμεσότερες αλλαγές και αμεσότερες στροφές στο τιμόνι...

Και πισωκούνα φυσικά...εμένα με κάλυψε πλήρως!!! :lol:
Δεν διαφωνώ κάπου Άκη!!!
Σαφέστατα.....

Απλά εκφράζω τις αντιρρήσεις μου στο "with aluminium twin-piston sliding callipers" που θα ήθελα 4-piston (λόγω βάρους και καταιγιστικών επιδόσεων)
Βέβαια περί ορέξεως..........
Ας την είχα και....ας πάει το παλιάμπελο!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Της βάζουμε και 6πίστονες μάνα μ', δεν υπάρχει πρόβλημ', να σταματάει στα 10 μέτρα από 200χλμ/ώρα...αρκεί να πάρουμε μία...:lol:
 



Staff online

  • spylab
    TrumpoMusk
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.859
Μηνύματα
3.065.242
Members
38.624
Νεότερο μέλος
teamwork
Top