Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.403
Reaction score
74.689
Αγοράζουν PHEV γιατί είναι φθηνότερα σε αγορά ή φορολογικά και δεν τα λειτουργούν ποτέ σαν ηλεκτρικά (στο ΗΒ που έχει μετρηθεί, είναι τραγικά τα ποσοστά).

Ειδικά για τα Toyota, όσοι γνωρίζω και πήραν υβριδικά έχουν εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση όταν χρησιμοποιούνται σε αστική χρήση.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.012
Reaction score
6.801
Και αυτή η διαφορετική χρήση μπορεί να τετραπλασιάσει τους ρύπους και την κατανάλωση; Πόσο μεγάλη δηλαδή είναι αυτή η απόκλιση που οδηγεί στο x4; Τόσο λάθος χρήση κάνει ο ιδιοκτήτης;
Ειδικά στα PHEV, αν από τη μία υπολογίζεις πως θα κάνεις π.χ. το 75% των χιλιομέτρων σου με τη μπαταρία (μηδενικοί ρύποι) και εν τέλει ο ιδιοκτήτης την έχει πάντα ξεφόρτιστη και τα κάνει όλα θερμικά, να το x4.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.650
Reaction score
27.990
Αγοράζουν PHEV γιατί είναι φθηνότερα σε αγορά ή φορολογικά και δεν τα λειτουργούν ποτέ σαν ηλεκτρικά.

Ειδικά για τα Toyota, όσοι γνωρίζω και πήραν υβριδικά έχουν εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση όταν χρησιμοποιούνται σε αστική χρήση.
Ειδικά στα PHEV, αν από τη μία υπολογίζεις πως θα κάνεις π.χ. το 75% των χιλιομέτρων σου με τη μπαταρία (μηδενικοί ρύποι) και εν τέλει ο ιδιοκτήτης την έχει πάντα ξεφόρτιστη και τα κάνει όλα θερμικά, να το x4.
Ναι αυτό το γνωρίζω και το έχω γράψει επίσης. Λέτε να είναι μόνο αυτό; OK.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.403
Reaction score
74.689
Λέτε να είναι μόνο αυτό; OK.
Είναι απλό το πράγμα.
Όταν είμαστε εδώ με τις καθημερινές μας μετακινήσεις των 40-50 χιλιομέτρων, το PHEV μας καταναλώνει 3,5-4- άντε 5 l/100km συν φθηνό ρεύμα.
Στα ταξίδια όπως οδηγώ εγώ, μέχρι να τελειώσει η υποβοήθηση μπαταρίας καταναλώνουμε 9 λίτρες (για περίπου 300km) ενώ αφού τελειώσει, 11-12 ή και παραπάνω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.373
Reaction score
125.444
όσοι γνωρίζω και πήραν υβριδικά έχουν εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση όταν χρησιμοποιούνται σε αστική χρήση.
Αυτά.

Ενός κίνησης μέσα στις πόλεις, έχουν εξαιρετικές καταναλώσεις.

Όμως σε δρόμους υψηλής ταχύτητας κίνησης, άνω των 100/110χλμ, οι καταναλώσεις είναι χειρότερες από απλά ice, εξαιτίας του επιπρόσθετου βάρους.

Εάν ο μέσος όρος των αστικών μετακινήσεων είναι 10-20 km τη μέρα, και το σβκ κάνει 300 και 500 χλμ σε αυτοκινητόδρομους για εκδρομές κλπ, το ρεζουμέ είναι κακό.

Εάν είναι στη Γερμανία και κάνει καθημερινά διαδρομές σε αυτοκινητόδρομους χωρίς όρια ταχύτητας, εκεί είναι άθλιο.

Σε κίνηση σε υψηλές ταχύτητες, η ηλεκτρική υποβοήθηση τελειώνει μόλις τελειώσει η μπαταρία, η οποία είναι συνήθως αρκετά μικρή και τελειώνει γρήγορα. Μετά, καίει πολύ.

Στα Τογιότα, το μέγεθος της μπαταρίας ήταν εντελώς ανέκδοτο μέχρι πέρσι, από φέτος είναι απλώς ανέκδοτο.

Εγώ από το Πλαγιάρι για να μπω στο κέντρο της πόλης, μισή διαδρομή σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και μισή εντός πόλης, είχα υψηλότερη κατανάλωση με το υβριδικό Τογιότα βενζίνης απ'οτι με το ίδιο όχημα σε ντίζελ. Διαφορά σεβαστή, όχι αστεία.

Εάν η κίνηση ήταν μόνον εντός πόλης, τότε και μόνον τότε υπερτερούσε το υβριδικό. Και πάλι όμως, έπρεπε να είσαι "χαλαρός" στο γκάζι, ειδάλλως ήταν πρακτικά το ίδιο.
 
Last edited:

Μηνύματα
68
Reaction score
80
Βάλτε και τα κιβώτια CVT/eCVT που εκ φύσεως αυξάνουν την κατανάλωση στην εξίσωση και το x4 είναι ρεαλιστικό.
 

Μηνύματα
15.008
Reaction score
20.732
το χ4 έχει να κάνει με την αστεία κατανάλωση πόλης που δηλώνουν οι κατασκευαστές στο πρότυπο με χρήση μπαταρίας και είναι της τάξης 1 με 2 λίτρα στα 100 στα plug in.
προφανώς μετά την αποφόρτιση ή με την μη φόρτιση καίνε σαν ένα καλής απόδοσης ΜΕΚ όχημα με υποβοήθηση ηλεκτρική τύπου HEV, καλή κατανάλωση γενικά αλλά φυσικά όχι 1 με 2 λίτρα στα 100 που δηλώνουν.

άρα ο τίτλος από μόνος του είναι παραπλανητικός. ένα phev ακόμα και αφόρτιστο στην πόλη είναι μακράν αποδοτικότερο από ένα ΜΕΚ.
όμως αν δεν το φορτίζεις σπίτι είναι χαζό να το πάρεις έναντι ενός κλασσικού HEV.
εκεί που κάνουν πωλήσεις τα phev έναντι hev είναι γιατί προσφέρουν καλύτερες ονομαστικές επιδόσεις λόγω των ισχυρότερων ηλεκτροκινητήρων.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.650
Reaction score
27.990
το χ4 έχει να κάνει με την αστεία κατανάλωση πόλης που δηλώνουν οι κατασκευαστές στο πρότυπο με χρήση μπαταρίας και είναι της τάξης 1 με 2 λίτρα στα 100 στα plug in.
Αυτό, με πρόλαβες. Κοιτούσα πάλι τους πίνακες. Έχουν λάβει ως μέση κατανάλωση PHEV τα 1,69lt ενώ το average real-world είναι 5,94lt, πανευρωπαϊκά. Δεδομένα από 124,000 χρήστες PHEVs. Όλοι λάθος κάνουν ή απλά οι εταιρείες πουλάνε τα νούμερα που βολεύουν;
 

Μηνύματα
15.008
Reaction score
20.732
το πρότυπο επιτρέπει να δηλωθεί αυτή η κατανάλωση , γιατί επιτρέπει εκτενή χρήση ηλεκτροκινητήρα κατά την δοκιμασία, δεν υπάρχει λάθος πουθενά. Αν οδηγούσε κάποιος στις συνθήκες του προτύπου κάτω απο 2 θα έκαιγε.
στο δικό μου δρομολόγιο αν ποτέ (ποτέ ξανά) το έκανα με αυτοκίνητο και είχα phev θα έκαιγα 0, τίποτα, μόνο εξάτμιση από το ρεζερβουάρρρρ γιατί οι συνθήκες κίνησης στο δρομολόγιο αυτό είναι με πολύ χαμηλή μέση ταχύτητα και σχεδόνα κανένα κομμάτι εκτός δυνατοτήτων του ηλεκτρικού συνόλου (εκτός αν στην Συγγρού πχ το πάταγα 140+, που δεν αποφέρει κανένα κέρδος , περίπου 20δευτερόλεπτα και αυτά σκάρτα σε σχέση με σταθερά 80-100)

οπότε έχεις έναν τίτλο οτι τα phev καίνε 4 φορές παραπάνω και κάνεις κλικ κλικ κλικ διαφημίσεις , ότνα το παραπάνω είναι είναι κάτω από αυτά που καίνε τα diesel ταξι στην πόλη.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.650
Reaction score
27.990
Δεν θα έλεγα πως είναι ακριβώς έτσι. Η (ίσως και συντριπτική) πλειοψηφία του κόσμου δεν ασχολείται. Ούτε πρόκειται να ψάξει, πόσο μάλλον να κάνει, τι προστάζει το όχημα και η τεχνολογία του ώστε να καταφέρει τα γραφόμενα στο διαφημιστικό φυλλάδιο. Ένα αμάξι θέλει να κάνει τη δουλειά του. Έχει χρήματα, υβριδικό σου λέει, οικονομία.

Θες η άγνοια του χρήστη, θες η απουσία εκπαίδευσης από τον dealer, οδηγούν σε ένα αποτέλεσμα το οποίο δεν είναι αυτό που λένε τα specs αλλά αυτό που λέει η έρευνα. Το αποτέλεσμα μετράει, όχι τα specs.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.591
Μηνύματα
2.866.903
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top