Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσικλέτα)

Μηνύματα
347
Reaction score
448
μακράν ότι ποιό άσχημο όχημα με τέτοια φήμη
Δεν έχει μεγάλη σχέση η υδροπνευματική ανάρτηση της Citroen (από τα '50, συγκεκριμένα το 1954 για πρώτη φορά) με την αερανάρτηση και το PASM ή τα αντίστοιχου τύπου συστήματα. :)



... δεν υπάρχει. Υπάρχει η GT3, η GT3 RS και η GTS, που είναι διαφορετικά μοντέλα.
σίγουρα η Σιτροέν ήταν ποιό μπροστά απο τις πόρσε ,έλεγχε ανάρτηση-υδραυλικό τιμόνι και φρένα ταυτόχρονα
 

abcd

Πρώην Διοικητής
Super Moderator
Μηνύματα
60.309
Reaction score
46.701

 



JOHN MARKOU

Abasse
Μηνύματα
16.715
Reaction score
8.981
Πωπω ρε φίλε , οι πρώτοι όλοι ντροπιάστηκαν άσχημα. Τα τελευταία όλα, τους έβαλαν άσχημα τα γυαλιά στην θέση τους.
Γύριζαν σαν διαβήτες για πλάκα , όταν οι άλλοι έκαναν το στρογυλό, αυγό , ή και παραλληλόγραμο.
 

Μηνύματα
573
Reaction score
671
Στην πραγματικοτητα δεν ειναι ακριβως ετσι......
Οι πρωτοι σαφως "ερασιτεχνες" παλευαν με αυτοκινητα απο τη δεκαετια του 70-80 αλλα χωματινα,αλλα group A,καποια με μηχανη πισω κινηση πισω,και ισως ουτε καν με μπλοκε και υδραυλικο τιμονι.
Οι τελευταιοι με τα θηριακια wrc του 2020 που ειναι ολα πολυ πιο ευκολα.
Ειναι αδικο να συγκρινουμε ανομοια πραγματα. ;)
 

JOHN MARKOU

Abasse
Μηνύματα
16.715
Reaction score
8.981
Δέν ξέρω αν όντως είναι πιο εύκολα τα θηριάκια του wrc.
Η αν απλώς οι νεότεροι οδηγοί έχουν και μεγαλύτερο ταλέντο , πέραν των καλύτερων αυτοκινήτων.
 

Μηνύματα
573
Reaction score
671
Αυτο ειναι υπο συζητηση περι οδηγων,το μονο σιγουρο ειναι οτι αυτα τα θηριακια ειναι μερα με τη νυχτα με οτιδηποτε αλλο κινειται στους αγωνες αυτοκινητου.
Ποσο μαλλον η συγκριση με τα αυτοκινητα που ειδαμε 40 χρονια πισω και ουτε καν στην αντιστοιχη τοτε κατηγορια των σημερινων wrc.
Tωρα εαν ο Vatanen η o Rohrl σημερα οδηγουσαν τα wrc τι χρονους θα εκαναν αυτο πραγματικα ειναι μεγαλη μου απορια.Φυσικα οχι στην ηλικια τους σημερα αλλα στα 30 τους.
 

Μηνύματα
573
Reaction score
671
Tωρα βεβαια αυτο το "ρενακι" που ειδαμε μπορει να οδηγηθει κι ετσι!!
Απο εναν 65 χρονο........ ;)

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
33.671
Reaction score
64.173
Οι πρώτοι ήταν εραστές της λυχνίας και του πικάπ, οι επόμενοι επαγγελματίες με ενεργά και σαμπ.

Τιδεκαταλαβαίνεις
 

Nick Arvanitakis

Επαγγελματίας Admin
Administrator
Μηνύματα
46.404
Reaction score
22.431
Οι πρώτοι ήταν εραστές της λυχνίας και του πικάπ, οι επόμενοι επαγγελματίες με ενεργά και σαμπ.

Τιδεκαταλαβαίνεις
:party: :party:

O απόλυτος ήχος ήταν απ το Group B.
Λάμπα και πικάπ!

Άρπα την παλιογιατρέ!
 





TGD

Μηνύματα
1.364
Reaction score
1.126
Εγώ πάντα αναρωτιέμαι, αν την ώρα που περνάω την κάμερα νόμιμα με προσπεράσει ένας, μπορεί η κάμερα να διαχωρίσει ποιο από τα δύο αυτοκίνητα πάει πάνω από το όριο;
 

abcd

Πρώην Διοικητής
Super Moderator
Μηνύματα
60.309
Reaction score
46.701

 


rose.athens

Dah 4 Mod
Super Moderator
Μηνύματα
36.109
Reaction score
60.305
Από τον σχεδιαστή της Formula 1 και δημιουργό της McLaren F1, το νέο υπεραυτοκίνητο: Τ50

986 kg, 650 Hp, ατμοσφαιρικός κινητήρας Cosworth που μπορεί να φτάσει τις....28.400 rpm


O Gordon Murray δεν ανακοινώνει ποτέ τις επιδόσεις των αυτοκινήτων που δημιουργεί, αλλά αυτό το 2,5 εκ. λιρών hypercar με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο, μάλλον έρχεται να βάλει πολύ δύσκολα στον ανταγωνισμό με τις πρωτοποριακές λύσεις σε τόσο πολλούς τομείς.

Οπότε (θα) μιλάμε για ότι κοντινότερο σε αίσθηση επιδόσεων αυτοκινήτου Formula 1.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
155.333
Μηνύματα
2.376.410
Members
35.209
Νεότερο μέλος
giorgos mantz
Top