Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσικλέτα)







gonis

Luger
Μηνύματα
3.200
Reaction score
7.999
Ματρακάδες στηριγμένοι σε '50s-60s όνειρα και '60s-'70s τεχνολογία. :p
Το μόνο προσόν τους τότε η πίσω κίνηση για να κάνουμε κανένα κωλίκι της κακιάς ώρας με το 4,5 στροφών τιμόνι άνευ υποβοήθησης.

Δεν σάπιζαν μεν όπως φημίζονταν, είχαν συνεχή εκνευριστικά μικροπροβλήματα δε.
Αυστηρός εισαι Δημητράκη μου8-)
Αν δεν είχαν τεχνολογία μπροστά από την εποχή τους οι Αλφα που περιγράφεις ποια είχαν,τα 315 μπεμβε ή τα αουντι 80;:p
Παρεμπιπτόντως,για τους νεότερους φίλους,η Αλφασουντ ήταν πρόσθιοκινητη και θεωρειται από τους λάτρεις της αυτοκίνησης πρότυπο οδικής συμπεριφοράς.;)
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
8.508
Reaction score
16.348
Πραγματι @gonis ετσι εχω ακουσει, απο καλα γνωστους και φιλους ,
τωρα που τη ξαναβλεπω κατι αναμεσα σε Opel Kaddet

και βολτσβαγκεν


ισως να την θυμαμαι θολα :)
 

Zizik

Vespaz r 4 Gilrz
Moderator
Μηνύματα
38.676
Reaction score
58.522
Αυστηρός εισαι Δημητράκη μου8-)
Αν δεν είχαν τεχνολογία μπροστά από την εποχή τους οι Αλφα που περιγράφεις ποια είχαν,τα 315 μπεμβε ή τα αουντι 80;

Δεν λέω οτι δεν τα αγάπησα αφού μεγάλωσα στον ρομαντικό αποκλεισμένο κόσμο λατρείας των Mercedes και Alfa Romeo. Κάποια στιγμή όμως διάβασα, διάβασε κι εσύ τους υπόλοιπους, πριν το '80 είχε τελειώσει το παραμύθι. :p

Ξυπνώ να πάω στη δουλειά, βάζω μπρος την Alfasud, βάνω πρώτη και στουκάρω τον τοίχο του γκαράζ (χωρίς ζημιά). Αλλάζω δαγκάνα που έχασε τα υγρά εντός εγγύησης, περνάει ένας χρόνος, πετάγεται παπάρας απο κόκκινο, φρενάρω μα τονε στουκάρω, δεύτερη δαγκάνα εκτός εγγύησης και να κάνουν τους χαζούς. :party:



Άλλη μέρα οι εμπειρίες μου απο το ένα VW που αγοράσαμε ποτέ σαν οικογένεια το '84 και γιατί δεγκζαναπήραμε. :o

Οι πολλές εμπειρίες απο τις άλλες δυο γερμανικές εταιρείες είναι σχεδόν απροβλημάτιστες κι ευχάριστες, απο τη μια γαλλική καλές γιατί τηρούσαμε αυστηρά τη συντήρηση του αζώτου (και τα μοτόρια ήταν αερόψυκτα σκλιά) κι απο τις τέσσερις ιαπωνικές Toyota, Nissan, Mazda, Honda άριστες με μόνο 1-2 μικροθεματάκια νεότητας στο πρώτο Nissan.
 

Μηνύματα
2.407
Reaction score
1.017
HRV του 2000, το απλό οχι το vtec το έδωσα με 220,000χλμ σε φίλο. Εχει μέχρι στιγμής 275,000 και δεν χαμπαριάζει...Τη μαμά μπαταρία την άλλαξα μετά απο 7 χρόνια, τι να λεμε τώρα ειναι μακριά η λίστα...ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα ιταλικά ειναι για τους νοσταλγούς/γραφικούς της αυτοκίνησης...όχι για καθημερινή χρήση...(IMHO)
 

Zizik

Vespaz r 4 Gilrz
Moderator
Μηνύματα
38.676
Reaction score
58.522
Τη μαμά μπαταρία την άλλαξα μετά απο 7 χρόνια, τι να λεμε τώρα ειναι μακριά η λίστα...
Ναι, κι εγώ την άλλαξα μετά απο δέκα στο HR-V του '99, όπως και στην τελευταία μου BMW που κράτησε τουλάχιστον τόσο. :p
Στα 10000km είχε ανοίξει η εξαγωγή του HR-V σαν τριαντάφυλλο και έκαναν τους δύσκολους οι Σαρακακαίοι.
 

TGD

Μηνύματα
1.666
Reaction score
1.351
ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα ιταλικά ειναι για τους νοσταλγούς/γραφικούς της αυτοκίνησης...όχι για καθημερινή χρήση...(IMHO)
Και μια και που είμαστε σε φόρουμ ήχου, πριν χρόνια είχα γνωρίσει τον Giuseppe Blanda της Audio Analogue που είχε έρθει οδικώς από την Ιταλία με ένα BMW στέισιον φορτωμένα με τα νέα μοντέλα της εταιρίας για επίδειξη στον αείμνηστο Αντωνόπουλο.
- Kαλά ιταλός έρχεσαι με BMW; Χάθηκε να έχεις μια Alfa Romeo;
- Εμείς στη βόρεια Ιταλία έχουμε πολλή δουλειά και δεν έχουμε χρόνο να πηγαίνουμε το αυτοκίνητο στο συνεργείο!
 

Μηνύματα
8.966
Reaction score
8.850
το hrv του 99 δεν χαμπαριάζει τίποτα
το πήρα 3ο χέρι για τα χωράφια με 225000 χλμ, ότι τελείωσε το στρώσιμο.
το πιο VFM όχημα που έχω αγοράσει ποτέ.
δεν μπορεί να χαλάσει αυτό το αυτοκίνητο. τι να χαλάσει , εδώ καλά καλά δεν τρίζει μετά από 20 χρόνια...
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.236
Reaction score
7.466
το hrv του 99 δεν χαμπαριάζει τίποτα
το πήρα 3ο χέρι για τα χωράφια με 225000 χλμ, ότι τελείωσε το στρώσιμο.
το πιο VFM όχημα που έχω αγοράσει ποτέ.
δεν μπορεί να χαλάσει αυτό το αυτοκίνητο. τι να χαλάσει , εδώ καλά καλά δεν τρίζει μετά από 20 χρόνια...

Το προτείνεις(ετε) δλδ αβίαστα?
Βλέπω να παίζουν πολλά στα 4-5Κ στο car.
Να προσέξει κάτι ιδιαίτερο κάποιος ενδιαφερόμενος?
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
7.279
Reaction score
11.186
Το προτείνεις(ετε) δλδ αβίαστα?
Βλέπω να παίζουν πολλά στα 4-5Κ στο car.
Να προσέξει κάτι ιδιαίτερο κάποιος ενδιαφερόμενος?
Να ειναι γιαπωνεζικο.
 

Zizik

Vespaz r 4 Gilrz
Moderator
Μηνύματα
38.676
Reaction score
58.522
Να ειναι γιαπωνεζικο.
Όλα τα πρώτης γενιάς ήταν.
Ήταν πολύ καλό μα δε θα έπαιρνα αν δεν ήταν VTEC 125hp, manual και 5D με λιγότερα απο 100-120k και ηλιοροφή.
Που δεν υπάρχει. :p

Το δικό μου ήταν 3D 105hp (δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμα το 125) και full extra με μπουρδοαεροτομή, ράντιο και ηλιοροφή. :tongue:

"Τσίμπαγε" (μηχανιστί) λαδάκια απο νωρίς απο το πλάκωμα, αν όμως δεν το πλάκωνες δεν έκαιγε. Αδύναμα ελατήρια υποθέτω. Τα πρώτα 4 χρόνια έκανε 150000km και μετά πιο ήρεμα.
Αμορτισέρ αλλάχτηκαν πολύ σύντομα γιατί τα γνήσια ήταν μετριότατα. Η εξαγωγή άνοιξε στους 3 κυλίνδρους και αλλάχτηκε όπως έγραψα.
Τακάκια προληπτικά στις 90 και στις 180 όπου αλλάχτηκαν προληπτικά και οι στραβούτσικες δισκόπλακες, σιαγόνες ακόμα έχει τις πρώτες στα 270, δίσκος προληπτικά στις 230 όπως έγραψα παραπάνω.
Έτριζε το πλαστικό καπάκι της ρεζέρβας με τον μίνι αποθηκευτικό χώρο απο νωρίς.
Φτηνό μέσα με σκληρά πλαστικά αλλά η ταπετσαρία δεν πήρε χαμπάρι στις θάλασσες και τα βουνά που πήγαινε αποκλειστικά. Μέτρια ποιότητα εξάτμισης που μετά απο 2-3 αλλαγές και μπαλώματα αλλάχτηκε με φθηνή inox και ξεμπερδέψαμε. Μπορεί να φταίνε λίγο και τα αλάτια. :roflmao:
Απο κάτω είναι σκουριασμένα τα εξαρτήματα και ολοκαίνουριο το αμάξωμα. ;)

Στα 15 χρόνια άρχισε να μαδάει ο πάτος των γνήσιων χαλακιών. :p Συνιστώνται ανεπιφύλακτα αν βρεθούν φθηνά. Δεν.


EDIT: Η τετρακίνηση μπορεί να είναι αγιοβασιλιάτικη αλλά με έσωσε πολλές φορές στα βουνά παρά τα καλοκαιρινά πάντα λάστιχα.
 

Μηνύματα
8.966
Reaction score
8.850
vtec οπωσδήποτε και facelift κατά προτίμηση.
το απλό με τα 105 στη εθνική τα βρίσκει μπαστούνια λόγω αεροδυναμικής , τερματίζει στα 150-160 και μόλις πιάσιες ανηφόρα πέφτει στα 140.
το vtec λογικά έχει άλλα 10 χαω παραπάνω.
5θυρο έχει 10εκ μακρύτερο μεταξόνιο , χώρος αποσκευών τυπικά μικρός 270 λίτρα πρακτικά ατελείωτος γιατί φορτώνει μέχρι πάνω και έχει το μεγαλύτερο άνοιγμα σε επιβατικό (110+ πλάτος και 70 ύψος)
καίει τυπικά για την εποχή του και τον όγκο του (10-12 στα 100 άνετα) αλλά προσφέρει πάρα πολλά για τα λεφτά του.
μην ξεχνάμε ότι καινούριο έπαιζε από 7 μέχρι 9.5εκ
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.236
Reaction score
7.466
Άρα τί χρονιάς μονδέλα θα έπρεπε να ψάξει κανείς? 98? 99? 00? Άλλο?
Να ειναι γιαπωνεζικο.
Τα φτιάχνανε αλλούθε απο κάποια χρονιά κι' έπειτα δλδς?
 

Μηνύματα
8.966
Reaction score
8.850
θα κοίταζα πρώτα τα 04-06 που είναι facelift (κόκκινα όργανα, ράγες οροφής , αεροτομή με led 3o φρένο) και προτείνω 4κίνητο (έχει πλάκα σε χιόνια, λάσπες άμμο κλπ)
τα hrv πρώτης γενιάς ξέρω ότι είναι ιαπωνέζικα όλα (99-06)
 

Μηνύματα
2.658
Reaction score
131
Hyundai i30 του 2015 Μοντ με 207.000χλμ.ο δίσκος είναι ακόμα καινούργιος. Το ίδιο και οι δισκοπλακες στα φρένα. Το αμάξι κατά 80% δουλεύει εκτός πόλης σε ανοιχτούς δρόμους. Το accent ο μαμά δίσκος την άκουσε στα 150.000χλμ αλλά δούλευε κατά 70% εντός πόλης. Μετά του έβαλα ένα σετακι aisin και στα 20.000χλμ το πέταξα παρόλο που πλέον το αμάξι δούλευε σε ανοιχτό δρόμο και μόνο με 5% να είναι εντός επαρχιακής πόλης με ελάχιστα σταματά ξεκινά. Παλαιότερα bmw e36 318is coupe ο δίσκος είχε κοντά στα 300.000χλμ αλλά σχεδόν εθνική οδό και λίγο επαρχιακούς δρόμους.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
158.030
Μηνύματα
2.456.566
Members
35.669
Νεότερο μέλος
tasxnik
Top