Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)


indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.042
Reaction score
4.010
Εντυπωσιάζει το νέο BMW Concept X7 iPerformance

Με τα αποκαλυπτήρια της BMW Concept X7 iPerformance στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA) 2017, το BMW Group δεν παρουσιάζει μόνο ένα μοντέλο νέας φιλοσοφίας στην πολυτελή κατηγορία αλλά επιχειρεί και μία νέα προσέγγιση στην έννοια της πολυτέλειας για τη μάρκα BMW. Το πρωτότυπο X7 iPerformance ενσαρκώνει αυτή την έκφανση της πολυτέλειας με τη μορφή ενός εντυπωσιακού αμαξώματος με καθαρές γραμμές σε συνδυασμό με ένα ευρύχωρο εσωτερικό για 6 επιβάτες με απέριττη σχεδίαση: απλές φόρμες, υλικά υψηλής ποιότητας και κορυφαίο σύστημα infotainment με μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Η ονομασία iPerformance του πρωτοτύπου υποδηλώνει την ύπαρξη της επαναστατικής τεχνολογίας eDrive της BMW η οποία, σε συνάρτηση με ένα βενζινοκινητήρα BMW TwinPower Turbo, δημιουργεί ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο με δυναμικά χαρακτηριστικά, που διαπρέπει σε όλες τις συνθήκες οδήγησης – περιλαμβανομένης της κίνησης με μηδενικούς εκπεμπόμενους ρύπους.


http://www.capital.gr/auto/3238762/entuposiazei-to-neo-bmw-concept-x7-iperformance
 





Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.442
Reaction score
50.535
Επιπλέον 5.000 πρόωροι θάνατοι στην Ευρώπη λόγω του «Ντίζελ-γκέιτ»
Εξαιτίας της κρυφής ρύπανσης των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων




Σε περίπου 5.000 παραπάνω από τους αναμενόμενους, υπολογίζει μια νέα ευρωπαϊκή μελέτη τους θανάτους λόγω της κρυφής ρύπανσης των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων. Μία υπόθεση γνωστή και ως σκάνδαλο «Ντίζελ-γκέιτ», που ξεκίνησε με τις αποκαλύψεις για τη Φολκσβάγκεν.

Οι πρόσθετοι θάνατοι αποδίδονται στους ρύπους (οξείδια του αζώτου) που εκπέμπουν κυρίως οι παλαιότερης γενιάς κινητήρες των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων. Οι ρύποι αυτοί είναι σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας υψηλότεροι από ό,τι φαίνονται στα τεστ - κάτι που εν μέρει αποδίδεται σε ειδικό λογισμικό που «καμουφλάρει» τις μετρήσεις στα τεστ.

Οι ερευνητές του Διεθνούς Ινστιτούτου Ανάλυσης Εφαρμοσμένων Συστημάτων στην Αυστρία και του Νορβηγικού Μετεωρολογικού Ινστιτούτου, με επικεφαλής τον Γιαν Γιόνσον, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό περιβαλλοντικών ερευνών "Environmental Research Letters".

Είχε πρόσφατα προηγηθεί μια άλλη παρεμφερής μελέτη στο περιοδικό "Nature", η οποία κατέληγε στο συμπέρασμα ότι το τίμημα των κρυφών ρύπων είναι περίπου 7.000 έξτρα πρόωροι θάνατοι στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με τη νέα μελέτη, οι εκπομπές οξειδίου του αζώτου είναι τέσσερις έως επτά φορές μεγαλύτερες στο δρόμο από ό,τι στα επίσημα εργαστηριακά τεστ.

Περίπου 425.000 πρόωροι θάνατοι ετησίως στην Ευρώπη αποδίδονται γενικότερα στην ατμοσφαιρική ρύπανση. Πάνω από το 90% αυτών των πρόωρων θανάτων προκαλούνται από αναπνευστικές και καρδιαγγειακές παθήσεις που σχετίζονται με την έκθεση των ανθρώπων σε μικροσκοπικά σωματίδια, όπως αυτά που δημιουργούνται από τα οξείδια του αζώτου.
Η μελέτη εκτιμά ότι από τους 425.000 συνολικούς πρόωρους θανάτους κάθε χρόνο, οι 10.000 μπορούν να αποδοθούν στα οξείδια του αζώτου από τα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Από αυτούς, περίπου οι μισοί θάνατοι (5.000) σχετίζονται με τους κρυφούς ρύπους αυτών των οξειδίων λόγω του «Ντίζελ-γκέιτ».

Τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα εκπέμπουν λιγότερα οξείδια του αζώτου. Οι ερευνητές εκτιμούν ότι αν τα πετρελαιοκίνητα εξέπεμπαν παρόμοια επίπεδα οξειδίων του αζώτου με τα βενζινοκίνητα, θα αποφεύγονταν περίπου τα τρίτα τέταρτα των πρόωρων θανάτων, δηλαδή 7.500.

Οι χώρες με τον μεγαλύτερο αριθμό πρόωρων θανάτων λόγω σωματιδίων από τα ντιζελοκίνητα οχήματα, είναι η Ιταλία, η Γερμανία και η Γαλλία. Από τη δεκαετία του 1990, το μερίδιο των πετρελαιοκίνητων συνεχώς αυξάνεται στην Ευρώπη και σήμερα έχουν φθάσει να αποτελούν περίπου το μισό του στόλου των οχημάτων (με σημαντικές όμως διαφορές από χώρα σε χώρα). Σήμερα, κυκλοφορούν πάνω από 100 εκατομμύρια οχήματα με πετρέλαιο στην Ευρώπη, διπλάσια από όσα σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο.

http://www.tovima.gr/world/article/?aid=901575








- να δώ τι θα κάνουμε . . . που εργάζομαι σε εταιρεία lesing , και εδώ και 2 μήνες εξακολουθούμε να μισθώνουμε diesel ( συμφέρει οικονομικά των χρήστη ) , ενώ σε επίπεδο πωλήσεων μτχ ( αυτά που επιστρέφουν διότι δεν εξαγοράστηκαν ) , η ζήτηση είναι κατά 90% βενζίνη . . . :thumbsdown:
 






Μηνύματα
29.225
Reaction score
23.256
Υβριδική Porsche Panamera με 680 ίππους

Την κορυφαία και πιο ακριβή έκδοση του απόλυτου station wagon μοντέλου της γκάμας της, παρουσίασε η φημισμένη γερμανική φίρμα.



Η νέα Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo είναι το αυτοκίνητο που θα ήθελαν όλοι οι οδηγοί και κυρίως οι ανήσυχοι οικογενειάρχες. Συνδυάζει την άνεση, με την ευρυχωρία, την πρακτικότητα, τις προηγμένες τεχνολογίες, την απόδοση και την οικονομία.

Τροφοδοτείται από τον V8 4.0 κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, με τη συνολική ισχύ να φθάνει τους 680 ίππους και τα 850 Nm ροπής. Το υβριδικό σύστημα φέρει μπαταρία χωρητικότητας 14,1 kWh, η οποία φορτίζει σε 2,4 ώρες από οικιακό δίκτυο και με τη χρήση του έξτρα φορτιστή 7,2-kW ή σε 6 ώρες από τον στάνταρ 3,6-kW.



Το πανίσχυρο station μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 49 χιλιόμετρα, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 310 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή, η μέση κατανάλωση είναι στα 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται στα 69 γρ./χλμ.



Τα βιβλία παραγγελιών της Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo άνοιξαν ήδη στη γερμανική αγορά, με την τιμή να ορίζεται στα 188.592 ευρώ.


http://www.zougla.gr/automoto/news/article/ivridiki-porsche-panamera-me-680-ipous
 




indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.042
Reaction score
4.010


Audi A8 TDI: Fuel consumption combined l/100 km: 5.8; CO2 emissions combined g/km: 152. Fuel consumption and CO2 emissions data as well as the efficiency classes are dependent on the choice of wheels and tyres.

Audi A8 55 TFSI quattro: Fuel consumption combined l/100 km: 7.8–7.5; CO2 emissions combined g/km: 178 – 171. Fuel consumption and CO2 emissions data as well as the efficiency classes are dependent on the choice of wheels and tyres.


Audi RS 4 Avant: Fuel consumption combined l/100 km: 8.8; CO2 emissions combined g/km: 199. Fuel consumption and CO2 emissions data as well as the efficiency classes are dependent on the choice of wheels and tyres.

Audi R8 V10 Coupé RWS: Fuel consumption combined l/100 km: 12.6–12.4 (19–18.7 US mg); CO2 emissions combined g/km: 286–283 (460.3–455.4). Fuel consumption and CO2 emissions data as well as the efficiency classes are dependent on the choice of wheels and tyres.

Audi RS 5: Fuel consumption combined l/100 km: 8,7; CO2 emissions combined g/km: 197. Fuel consumption and CO2 emissions data as well as the efficiency classes are dependent on the choice of wheels and tyres.

Audi AICON and ELAINE: The vehicle is not offered for sale. It does not yet have a total type-approval and is therefore not subject to Directive 1999/94/EC.

Audi A3 e-tron: Fuel consumption combined l/100 km: 1.8–1.6 (gas), 12.0–11.4 (electricty), CO2 emissions combined g/km: 40–36.
 


gonis

Luger
Μηνύματα
4.220
Reaction score
11.498



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.592
Μηνύματα
2.865.181
Members
37.933
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top