Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)

Μηνύματα
455
Reaction score
572
μακράν ότι ποιό άσχημο όχημα με τέτοια φήμη
Δεν έχει μεγάλη σχέση η υδροπνευματική ανάρτηση της Citroen (από τα '50, συγκεκριμένα το 1954 για πρώτη φορά) με την αερανάρτηση και το PASM ή τα αντίστοιχου τύπου συστήματα. :)



... δεν υπάρχει. Υπάρχει η GT3, η GT3 RS και η GTS, που είναι διαφορετικά μοντέλα.
σίγουρα η Σιτροέν ήταν ποιό μπροστά απο τις πόρσε ,έλεγχε ανάρτηση-υδραυλικό τιμόνι και φρένα ταυτόχρονα
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.388
Reaction score
93.965



Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.009
Πωπω ρε φίλε , οι πρώτοι όλοι ντροπιάστηκαν άσχημα. Τα τελευταία όλα, τους έβαλαν άσχημα τα γυαλιά στην θέση τους.
Γύριζαν σαν διαβήτες για πλάκα , όταν οι άλλοι έκαναν το στρογυλό, αυγό , ή και παραλληλόγραμο.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.426
Στην πραγματικοτητα δεν ειναι ακριβως ετσι......
Οι πρωτοι σαφως "ερασιτεχνες" παλευαν με αυτοκινητα απο τη δεκαετια του 70-80 αλλα χωματινα,αλλα group A,καποια με μηχανη πισω κινηση πισω,και ισως ουτε καν με μπλοκε και υδραυλικο τιμονι.
Οι τελευταιοι με τα θηριακια wrc του 2020 που ειναι ολα πολυ πιο ευκολα.
Ειναι αδικο να συγκρινουμε ανομοια πραγματα. ;)
 

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.009
Δέν ξέρω αν όντως είναι πιο εύκολα τα θηριάκια του wrc.
Η αν απλώς οι νεότεροι οδηγοί έχουν και μεγαλύτερο ταλέντο , πέραν των καλύτερων αυτοκινήτων.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.426
Αυτο ειναι υπο συζητηση περι οδηγων,το μονο σιγουρο ειναι οτι αυτα τα θηριακια ειναι μερα με τη νυχτα με οτιδηποτε αλλο κινειται στους αγωνες αυτοκινητου.
Ποσο μαλλον η συγκριση με τα αυτοκινητα που ειδαμε 40 χρονια πισω και ουτε καν στην αντιστοιχη τοτε κατηγορια των σημερινων wrc.
Tωρα εαν ο Vatanen η o Rohrl σημερα οδηγουσαν τα wrc τι χρονους θα εκαναν αυτο πραγματικα ειναι μεγαλη μου απορια.Φυσικα οχι στην ηλικια τους σημερα αλλα στα 30 τους.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.426
Tωρα βεβαια αυτο το "ρενακι" που ειδαμε μπορει να οδηγηθει κι ετσι!!
Απο εναν 65 χρονο........ ;)

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.663
Οι πρώτοι ήταν εραστές της λυχνίας και του πικάπ, οι επόμενοι επαγγελματίες με ενεργά και σαμπ.

Τιδεκαταλαβαίνεις
 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Administrator
Μηνύματα
46.964
Reaction score
23.739
Οι πρώτοι ήταν εραστές της λυχνίας και του πικάπ, οι επόμενοι επαγγελματίες με ενεργά και σαμπ.

Τιδεκαταλαβαίνεις
:party: :party:

O απόλυτος ήχος ήταν απ το Group B.
Λάμπα και πικάπ!

Άρπα την παλιογιατρέ!
 





TGD

Μηνύματα
6.984
Reaction score
7.069
Εγώ πάντα αναρωτιέμαι, αν την ώρα που περνάω την κάμερα νόμιμα με προσπεράσει ένας, μπορεί η κάμερα να διαχωρίσει ποιο από τα δύο αυτοκίνητα πάει πάνω από το όριο;
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.388
Reaction score
93.965


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Από τον σχεδιαστή της Formula 1 και δημιουργό της McLaren F1, το νέο υπεραυτοκίνητο: Τ50

986 kg, 650 Hp, ατμοσφαιρικός κινητήρας Cosworth που μπορεί να φτάσει τις....28.400 rpm


O Gordon Murray δεν ανακοινώνει ποτέ τις επιδόσεις των αυτοκινήτων που δημιουργεί, αλλά αυτό το 2,5 εκ. λιρών hypercar με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο, μάλλον έρχεται να βάλει πολύ δύσκολα στον ανταγωνισμό με τις πρωτοποριακές λύσεις σε τόσο πολλούς τομείς.

Οπότε (θα) μιλάμε για ότι κοντινότερο σε αίσθηση επιδόσεων αυτοκινήτου Formula 1.
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.311
Μηνύματα
2.858.163
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top