Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)

Μηνύματα
12.828
Reaction score
10.048
12100 στροφές ανά λεπτό. Κάτι λέει στο βίντεο για 28000 άλλα δεν το κατάλαβα.
makes 654 hp at a screaming 11,500 rpm and is redlined 12,100 rpm
Τελικά το 28500 είναι ο ρυθμός ανόδου:
But even more astonishing is its rev-gain rate, the V12 capable of rising a stunning 28,500rpm per second. This is nearly three times faster than the BMW S70/2 V12 in the McLaren F1,
 
Last edited:

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.444




 



abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.386
Reaction score
93.958

Μηνύματα
2.668
Reaction score
1.386
Είπα κι εγώ φέτος να έρθω οδικώς στην Ελλάδα από την Ιταλία να κάνω 1 βδομάδα διακοπές με τα φιλαράκια στα όρη τ’άγρια βουνά στη Β. Ελλάδα.
Αφού είμασταν στην 3η μέρα μου ανάβει η ένδειξη της μπαταρίας στη μηχανή που σημαίνει ότι δε φορτίζει. Μιας και είμασταν 100μ από το χιονοδρομικό της Βασιλίτσας είπα να φτάσω μέχρι το κοντινότερο χωριό και να καλέσω οδική βοήθεια.

Η μπαταρία είχε κάνει προληπτικό σέρβις και η μπαταρία είχε αλλαχθεί το Φεβρουαρίου στη BMW Ιταλίας όπως φυσικά και το προληπτικό σέρβις . Στα 500μ έσβησαν όλα. Καλώ οδική βοήθεια η οποία πήρε τη μηχανή στο κοντινότερο γενικό συνεργείο όπως έλεγαν τα μικρά γράμματα στο συμβόλαιο της οδικής και όχι στο εξουσιοδοτημένο της BMW. Μετά από 330 ευρώ (80 για το γενικό συνεργείο που έκανε τον έλεγχο για να πει ότι τελικά δεν μπορεί να τη φτιάξει και 250 για να μεταφερθεί στη BMW Θεσσαλονίκης (Βελμαρ) η μηχανή κατέληξε για έλεγχο εκεί.

Αρχικά μου είπαν ότι έφταιγε το δυναμό που σημαίνει 880 ευρώ και 15 μέρες παράδοση. Ψάχνω και βρίσκω μεταχειρισμένο δυναμό (130 ευρώ). Τους το πάω. Μου λένε το βάλαμε επάνω και κάνει τα ίδια. Θέλει ψάξιμο. Εκείνη τη στιγμή μου έρχεται στο μυαλό ότι το μοναδικό έξτρα που έχω βάλει στη μηχανή είναι ένα σετ after market led lights.Τους το λέω να το ελέγξουν. Μετά από 10 λεπτά με παίρνουν και μου λένε ότι είδαν ότι τα led lights ήταν συνδεδεμένα - χωρίς ρελέ - απευθείας πάνω στην φίσα της υπομονάδας του εγκεφάλου που ελέγχει ενδείξεις-φλας-ESA και διάφορα άλλα αντί να είναι συνδεδεμένα στην μπαταρία. Αποτέλεσμα να τραβάνε ρεύμα από τον εγκέφαλο και τελικώς να κάψουν την πλακέτα της υπομονάδας.

Πολύ ωραία λέω τι σημαίνει αυτό ? 660 ευρώ και 15 μέρες παραγγελία. Φανταστικά νέα. Μιας και έπρεπε να ταξιδέψω πίσω ρωτώ για εναλλακτική. Μου λένε ότι μπορεί να μπει μεταχειρισμένο κάποιο συμβατό το οποίο με κάποιους συμβιβασμούς μπορεί να κάνει προσωρινά τη δουλειά. Ψάχνω βρίσκω (100 ευρώ). Τους το πάω. Το εγκαθιστούν και ταξιδεύω Θεσσαλονίκη - Αθήνα χωρίς ESA, χωρίς ένδειξη βενζίνης, θερμαινόμενα grips και διαφορά άλλα χωρίς ιδιαίτερη σημασία. Κάποια στιγμή επειδή ταξίδευα παρέα με άλλους 2 έπρεπε να σταματήσω στη ΛΕΑ. Βγάζω λοιπόν αλάρμ να περιμένω τους άλλους. Αυτό ήταν. Τα αλάρμ δε έσβησαν ποτέ. Ταξίδεψα τα τελευταία 200 χλμ με τα αλάρμ να αναβοσβήνουν σαν ασθενοφόρο. Όταν έφτασα σπίτι έπρεπε να βγάλω τους πόλους της μπαταρίας για να σβήσουν.

Έχω αποφασίσει να κινηθώ νομικά κατά της BMW Ιταλίας και ετοιμάζω το υλικό για τη δικηγόρο. Αυτή τη στιγμή έχω στα χέρια μου τη γνωμάτευση της BMW Ελλάδος ότι είδαν συνδεδεμένα τα after market led lights πάνω στην κεντρική πλεξούδα χωρίς ρελε κάτι που μου είπαν ότι είναι και η αιτία του προβλήματος δεν ήθελα ωστόσο να το γράψουν.

Η ερώτηση μου είναι η εξής: υπάρχει κάποια παραπομπή ή κάποιο λίνκ που να μπορώ να παραθέσω που να λέει ξεκάθαρα ότι η σύνδεση αυτή είναι απαγορευτική ? Έχετε κάποια άλλη ιδέα/πρόταση για το πως θα μπορούσα να τεκμηριώσω τη θέση μου ? Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
 

Μηνύματα
146
Reaction score
372
Είπα κι εγώ φέτος να έρθω οδικώς στην Ελλάδα από την Ιταλία να κάνω 1 βδομάδα διακοπές με τα φιλαράκια στα όρη τ’άγρια βουνά στη Β. Ελλάδα.
Αφού είμασταν στην 3η μέρα μου ανάβει η ένδειξη της μπαταρίας στη μηχανή που σημαίνει ότι δε φορτίζει. Μιας και είμασταν 100μ από το χιονοδρομικό της Βασιλίτσας είπα να φτάσω μέχρι το κοντινότερο χωριό και να καλέσω οδική βοήθεια.

Η μπαταρία είχε κάνει προληπτικό σέρβις και η μπαταρία είχε αλλαχθεί το Φεβρουαρίου στη BMW Ιταλίας όπως φυσικά και το προληπτικό σέρβις . Στα 500μ έσβησαν όλα. Καλώ οδική βοήθεια η οποία πήρε τη μηχανή στο κοντινότερο γενικό συνεργείο όπως έλεγαν τα μικρά γράμματα στο συμβόλαιο της οδικής και όχι στο εξουσιοδοτημένο της BMW. Μετά από 330 ευρώ (80 για το γενικό συνεργείο που έκανε τον έλεγχο για να πει ότι τελικά δεν μπορεί να τη φτιάξει και 250 για να μεταφερθεί στη BMW Θεσσαλονίκης (Βελμαρ) η μηχανή κατέληξε για έλεγχο εκεί.

Αρχικά μου είπαν ότι έφταιγε το δυναμό που σημαίνει 880 ευρώ και 15 μέρες παράδοση. Ψάχνω και βρίσκω μεταχειρισμένο δυναμό (130 ευρώ). Τους το πάω. Μου λένε το βάλαμε επάνω και κάνει τα ίδια. Θέλει ψάξιμο. Εκείνη τη στιγμή μου έρχεται στο μυαλό ότι το μοναδικό έξτρα που έχω βάλει στη μηχανή είναι ένα σετ after market led lights.Τους το λέω να το ελέγξουν. Μετά από 10 λεπτά με παίρνουν και μου λένε ότι είδαν ότι τα led lights ήταν συνδεδεμένα - χωρίς ρελέ - απευθείας πάνω στην φίσα της υπομονάδας του εγκεφάλου που ελέγχει ενδείξεις-φλας-ESA και διάφορα άλλα αντί να είναι συνδεδεμένα στην μπαταρία. Αποτέλεσμα να τραβάνε ρεύμα από τον εγκέφαλο και τελικώς να κάψουν την πλακέτα της υπομονάδας.

Πολύ ωραία λέω τι σημαίνει αυτό ? 660 ευρώ και 15 μέρες παραγγελία. Φανταστικά νέα. Μιας και έπρεπε να ταξιδέψω πίσω ρωτώ για εναλλακτική. Μου λένε ότι μπορεί να μπει μεταχειρισμένο κάποιο συμβατό το οποίο με κάποιους συμβιβασμούς μπορεί να κάνει προσωρινά τη δουλειά. Ψάχνω βρίσκω (100 ευρώ). Τους το πάω. Το εγκαθιστούν και ταξιδεύω Θεσσαλονίκη - Αθήνα χωρίς ESA, χωρίς ένδειξη βενζίνης, θερμαινόμενα grips και διαφορά άλλα χωρίς ιδιαίτερη σημασία. Κάποια στιγμή επειδή ταξίδευα παρέα με άλλους 2 έπρεπε να σταματήσω στη ΛΕΑ. Βγάζω λοιπόν αλάρμ να περιμένω τους άλλους. Αυτό ήταν. Τα αλάρμ δε έσβησαν ποτέ. Ταξίδεψα τα τελευταία 200 χλμ με τα αλάρμ να αναβοσβήνουν σαν ασθενοφόρο. Όταν έφτασα σπίτι έπρεπε να βγάλω τους πόλους της μπαταρίας για να σβήσουν.

Έχω αποφασίσει να κινηθώ νομικά κατά της BMW Ιταλίας και ετοιμάζω το υλικό για τη δικηγόρο. Αυτή τη στιγμή έχω στα χέρια μου τη γνωμάτευση της BMW Ελλάδος ότι είδαν συνδεδεμένα τα after market led lights πάνω στην κεντρική πλεξούδα χωρίς ρελε κάτι που μου είπαν ότι είναι και η αιτία του προβλήματος δεν ήθελα ωστόσο να το γράψουν.

Η ερώτηση μου είναι η εξής: υπάρχει κάποια παραπομπή ή κάποιο λίνκ που να μπορώ να παραθέσω που να λέει ξεκάθαρα ότι η σύνδεση αυτή είναι απαγορευτική ? Έχετε κάποια άλλη ιδέα/πρόταση για το πως θα μπορούσα να τεκμηριώσω τη θέση μου ? Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
Αυτο ειναι εξυπηρετηση, οτι θες 15 μερες, καλα απο που ερχονται απο τον Αρη!!! Κουραγιο.
 




Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.008
O νέος σταθμός εργασίας .

View attachment 176746

Απ παν απ του τιμόν γλέπουμε τα όργανα , ναι?

:biggrin:
Μεγειές και καλοτάξιδο Νικόλα.
Γιατί έχουν βάλει το στροφόμετρο ανάποδα? την είδαν φεράρι ή κάτι τέτοιο?
Απ κατ απ του τιμόν , γλιέπς όργανα ή πάπαλα?
 


Μηνύματα
14.868
Reaction score
20.412
Μεγειές και καλοτάξιδο Νικόλα.
Γιατί έχουν βάλει το στροφόμετρο ανάποδα? την είδαν φεράρι ή κάτι τέτοιο?
Απ κατ απ του τιμόν , γλιέπς όργανα ή πάπαλα?
Γιατί είναι οι κλασσικοί οι μαλακές οι Γάλλοι.
Μακάρι να είναι η μόνη αναποδιά που έχουν κάνει.
Καυλοτάξιδο!
 


Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.250
Reaction score
7.491
Η έκφραση που χρησιμοποιούσε για κάθε τι πολύ όμορφο ο Δημητράκης από LYNX.
Τον ξέρεις ?
;)

Όχι, είναι μια έκφραση που χρησιμοποιώ κι εγώ για όσα μου αρέΖουν
 





indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.020
Reaction score
3.970
Αυτό που λες ισχύει. Φίλος του γιού (1,90) ζαχάρωνε το 208, αλλά το ιδιόρρυθμο τιμόνι με το ίσιο επάνω μέρος κρύβει το κάτω μέρος των οργάνων. Όταν το κατέβαζε έβρισκε στα πόδια.

Κρίμα γιατί είναι πανέμορφο.
Ετσι δειχνει και στο βιντεο στο 8¨
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.110
Members
37.892
Νεότερο μέλος
Nardo
Top