Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Πλέον θα πάψει να υπάρχει κι αυτό, το "ηλεκτρονικό χειρόφρενο" που το εμπλέκει ο χρήστης, είναι κατάλοιπο του παρελθόντος.

Στη θέση του χειρόφρενου, μπαίνουν θήκες για καφέ και φορτιστές ασύρματοι για κινητά.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Μου έκανε εντύπωση που το νέο Puma (ναι, και αυτό το δοκίμασα χθες :p ) έχει συμβατικό χειρόφρενο. Μάλλον το κράτησαν για τις... φουρκέτες!
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Το id3 δεν διαθέτει χειρόφρενο, ούτε συμβατικό ούτε ηλεκτρονικό.

Έχει ρύθμιση, αν θες κάθε φορά που ακινητοποιείται το αυτοκίνητο, να εμπλέκει χειρόφρενο αυτόματα. Προφανώς την ενεργοποιείς, ώστε να μη χρειάζεται να συνεχίζεις να πατάς φρένο, και βεβαίως να μη πάει προς τα πίσω σε ανηφόρες.

Ακόμα και να μην την ενεργοποιήσεις, αν ανοίξεις την πόρτα να βγεις, προφανώς με σταματημένο το αυτοκίνητο, μπαίνει αυτόματα χειρόφρενο και πηγαίνει αυτόματα το κιβώτιο ταχυτήτων στη θέση πάρκινγκ.

Βεβαίως αν βάλεις εσύ το μοχλό ταχυτήτων στη θέση πάρκινγκ, εμπλέκεται και χειρόφρενο.

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να υπάρχει χειροκίνητα εμπλοκή χειρόφρενου.

Στα φρέσκα Τεσλα, έχουν βγάλει και τον επιλογέα ταχυτήτων. Βλέποντας το περιβάλλον, καταλαβαίνει το όχημα ότι θες να βάλεις όπισθεν πχ όταν είσαι στο γκαράζ, αφού δεν έχει άλλο μπροστά να πας ρε καραμητρο..

Επίσης ακόμα και στο παρκάρισμα, αυτόματα εναλλάσσει εμπρός κίνηση και όπισθεν, βλέποντας τις μανούβρες σου και τις αποστάσεις από τα πέριξ εμπόδια.

Τώρα αν θες με το ζόρι να επιλέξεις εμπρός ή πίσω κίνηση, πρέπει να βρεις την ανάλογη επιλογή στο ταμπλετ του οχήματος. Οι χρήστες λένε ότι δε χρειάζεται ποτέ...
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.301
Reaction score
7.776
Το id3 δεν διαθέτει χειρόφρενο, ούτε συμβατικό ούτε ηλεκτρονικό.

Έχει ρύθμιση, αν θες κάθε φορά που ακινητοποιείται το αυτοκίνητο, να εμπλέκει χειρόφρενο αυτόματα. Προφανώς την ενεργοποιείς, ώστε να μη χρειάζεται να συνεχίζεις να πατάς φρένο, και βεβαίως να μη πάει προς τα πίσω σε ανηφόρες.

Ακόμα και να μην την ενεργοποιήσεις, αν ανοίξεις την πόρτα να βγεις, προφανώς με σταματημένο το αυτοκίνητο, μπαίνει αυτόματα χειρόφρενο και πηγαίνει αυτόματα το κιβώτιο ταχυτήτων στη θέση πάρκινγκ.

Βεβαίως αν βάλεις εσύ το μοχλό ταχυτήτων στη θέση πάρκινγκ, εμπλέκεται και χειρόφρενο.

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να υπάρχει χειροκίνητα εμπλοκή χειρόφρενου.

Στα φρέσκα Τεσλα, έχουν βγάλει και τον επιλογέα ταχυτήτων. Βλέποντας το περιβάλλον, καταλαβαίνει το όχημα ότι θες να βάλεις όπισθεν πχ όταν είσαι στο γκαράζ, αφού δεν έχει άλλο μπροστά να πας ρε καραμητρο..

Επίσης ακόμα και στο παρκάρισμα, αυτόματα εναλλάσσει εμπρός κίνηση και όπισθεν, βλέποντας τις μανούβρες σου και τις αποστάσεις από τα πέριξ εμπόδια.

Τώρα αν θες με το ζόρι να επιλέξεις εμπρός ή πίσω κίνηση, πρέπει να βρεις την ανάλογη επιλογή στο ταμπλετ του οχήματος. Οι χρήστες λένε ότι δε χρειάζεται ποτέ...
Κι οταν εχεις χαθει στο νησι και προσπαθεις να κανεις αναστροφη ξυστα στο γρεμίδι, τι γινεται?
Πατας το γκαζι και λες, ενταξει εχω τυφλη εμπιστοσυνη στον Ελον, θα μπει οπισθεν?
Ε, σε κοβει λιγο κρυος ιδρως...
:roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Άμα το σκεφτείς λίγο, είναι πάντα ευκολως εννοούμενο πότε θες όπισθεν.
Πχ αυτό που λες, πας αριστερά στο δρόμο, σταματάς, κόβεις τέρμα δεξιά το τιμόνι. Δε θέλει μυαλό, όπισθεν θες.

Σκέψου το. Τα περιθώρια σφάλματος, πρακτικά είναι μηδενικά.

Βεβαίως σου βγάζει μήνυμα ότι έβαλε όπισθεν, το βλέπεις στο ταμπλό αν έχει εμπρός ή πίσω κίνηση.
 

TGD

Μηνύματα
6.985
Reaction score
7.073
Αμ, δε. Εδώ που κάνω διακοπές πρέπει να κάνω πολύυ όπισθεν για να βγω.
Και η κατάργηση του χειρόφρενου με τσαντίζει. Παλιά είχα το χέρι στο χειρόφρενο μέσα στην πόλη και το δούλευα σε κάθε διασταύρωση.
 



TGD

Μηνύματα
6.985
Reaction score
7.073
Δεν καταλαβαίνω πού ακριβώς είναι το πρόβλημα για τους κατασκευαστές. Έχουν τα παλιά εργοστάσια που φτιάχνουν παλιού τύπου τσιπ. Όσο έχουν πελάτες μπορούν να βγάζουν κέρδος κι από αυτά. Το να αναγκάσουν τους πελάτες να χρησιμοποιούν τις νεότερες μεθόδους δεν θα τους αναγκάσει να επενδύσουν σε νέα εργοστάσια για να καλύψουν τη ζήτηση;
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.959
Reaction score
6.684
Δεν καταλαβαίνω πού ακριβώς είναι το πρόβλημα για τους κατασκευαστές. Έχουν τα παλιά εργοστάσια που φτιάχνουν παλιού τύπου τσιπ. Όσο έχουν πελάτες μπορούν να βγάζουν κέρδος κι από αυτά. Το να αναγκάσουν τους πελάτες να χρησιμοποιούν τις νεότερες μεθόδους δεν θα τους αναγκάσει να επενδύσουν σε νέα εργοστάσια για να καλύψουν τη ζήτηση;
Το πρόβλημα μάλλον είναι ότι η παραγωγή αυτή τη στιγμή δεν επαρκεί και έτσι οι πελάτες (π.χ. οι αυτοκινητοβιομηχανίες) ασκούν μεγάλες πιέσεις για επενδύσεις σε νέες γραμμές παραγωγής ώστε να καλυφθεί η ζήτηση.

Όμως οι παραγωγοί ανταπαντούν ότι αν θέλετε να επενδύσουμε σε νέες γραμμές, να είναι για προϊόντα νέας τεχνολογίας, δεν πρόκειται να χτίσουμε νέες γραμμές για ξεπερασμένα τσιπάκια που σε λίγα χρόνια δεν θα τα θέλει κανείς.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.447
Τα εξηγούν τα links. Τα εργοστάσια δεν παρήγαγαν chips αφού οι βιομηχανίες ανακάλεσαν τις παραγγελίες και τώρα είναι σχεδόν αργά για τα chips χαμηλού κέρδους μεγάλων διαστάσεων δεκαετίας+.

Τα περισσότερα κάπως ακριβότερα αυτοκίνητα με έξτρα στέλνονται λειψά απο κάμερες και στέρεα για παράδειγμα.
Γέμισαν οι χώροι των εργοστασίων και τα στέλνουν για αποθήκευση στους dealers. :( Και στην Ελλάδα. ;)
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.414
ναι ντάξει αυτή είναι η μισή αλήθεια
η άλλη μισή είναι οτι το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας θα πουλήσει λιγότερες μονάδες από τα κινητά που θα πουλήσει ένας δευτερότριτος κατασκευαστής και παραγγελίες τέτοιων εξαρτημάτων σε ποσότητες τύπου "πιάσε 200.000 οθόνες να έχουμε και για του χρόνου" είναι πολύ μικρές για να ικανοποιηθούν από τους υψηλής τεχνολογίας προμηθευτές.
"μα είμαι η Τουοτα "
" στα @@ κύριε, η realme πήρε 3εκ απο αυτές , θα περιμένετε τη σειρά σας"
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Το σημαντικότερο: Κατά τη διάρκεια του moose test δεν πατούν φρένο.
Και εδώ παίζει η πουστια: με το αφημα του γκαζιού τα Τεσλα κόβουν γερά ταχύτητα.

Αυτό έχει σα συνέπεια στη δεύτερη στροφή να έχει κατεβάσει καλά ταχύτητα όποιο όχημα έχει ισχυρό regenarative braking, ενώ όσα δεν έχουν καθόλου (πόρσε) ή πολύ χαλαρό (vw) να μπαίνουν με υψηλότερη ταχύτητα.

Τα θερμικά, αν είναι χαμηλή η ταχύτητα και ψηλές οι στροφές, με το αφημα του γκαζιού επίσης κόβουν.

Τα ηλεκτρικά χωρίς regeneration είναι σα να πατάς συμπλέκτη στα θερμικά.. Είναι ότι χειρότερο και ότι πιο ανασφαλές για τον τυπικό οδηγό, που από το αφημα του γκαζιού μέχρι το πάτημα του φρένου περνάει μπόλικος χρόνος χωρίς καμία μείωση ταχύτητας.
Ασε που ο εγκέφαλός μας έχει συνηθίσει να νιώθεις μείωση ταχύτητας μόλις αφήνεις το γκάζι, κι είναι ολίγον τι εξωγήινη η αίσθηση να αφήνεις γκάζι και να τσουλαει μέχρι να σβήσει ο ήλιος. Ιδίως αυτά τα ev, που έχουν μηδενικές τριβες και αντιστάσεις κύλισης, για ευνόητους λόγους.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Υπάρχουν πάντως και περιπτώσεις όπου το moose test δίνει ξεκάθαρα συμπεράσματα. Εκτός από τη θρυλική αποτυχία της A-class το 1997...
A-Class σήμερα στην Αιγαίου, Νέα Σμύρνη, σε τεστ αποφυγής πεζού.

A1.jpg
A2.jpg
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.302
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top