- Μηνύματα
- 43.353
- Reaction score
- 77.901
Α, ξέχασα την εισαγωγή και το γιατί τα Ιαπωνικά και μερικά Ευρωπαϊκά αυτοκίνητα, περίπου απο το '88 έως το '95, ήταν τα καλύτερα σε αντοχή στο χρόνο.
Γιατί εφαρμόστηκαν οι σύγχρονες μέθοδοι κατασκευής μηχανικών εξαρτημάτων με υψηλή ακρίβεια, ποιότητα και μεγάλη διάρκεια ζωής, τα αμαξώματα είχαν επιτέλους αντισκωριακή προστασία ενώ δεν υπήρχαν ακόμα πολλά ηλεκτρονικά.
--------------------------------
Και εκτός του βίντεο:
Μετά, στην τρέλα αγορών όλων των μεγάλων, η Mercedes αγόρασε την Chrysler που την τράβηξε στο δικό της επίπεδο αξιοπιστίας, ήρθε η αλλαγή σε εξωτερικούς προμηθευτές και "φτιάξ' το με τόσα" και έπεσε η αξιοπιστία όλων των κατασκευαστών στην ακόλουθη προσπάθεια μείωσης του κόστους.
Η ποιότητα κατασκευής υπέφερε μέχρι και λίγο μετά την κρίση, δέκα χρόνια πριν.
Επανήλθαν ευτυχώς με τα ηλεκτρονικά και τους συνεχείς ελέγχους τους, αλλά και με την βελτίωση σχεδιασμού/κατασκευής χωρίς αύξηση κόστους, των εξαρτημάτων που ανέφερα στην προηγούμενη περίληψη.
Γιατί εφαρμόστηκαν οι σύγχρονες μέθοδοι κατασκευής μηχανικών εξαρτημάτων με υψηλή ακρίβεια, ποιότητα και μεγάλη διάρκεια ζωής, τα αμαξώματα είχαν επιτέλους αντισκωριακή προστασία ενώ δεν υπήρχαν ακόμα πολλά ηλεκτρονικά.
--------------------------------
Και εκτός του βίντεο:
Μετά, στην τρέλα αγορών όλων των μεγάλων, η Mercedes αγόρασε την Chrysler που την τράβηξε στο δικό της επίπεδο αξιοπιστίας, ήρθε η αλλαγή σε εξωτερικούς προμηθευτές και "φτιάξ' το με τόσα" και έπεσε η αξιοπιστία όλων των κατασκευαστών στην ακόλουθη προσπάθεια μείωσης του κόστους.
Η ποιότητα κατασκευής υπέφερε μέχρι και λίγο μετά την κρίση, δέκα χρόνια πριν.
Επανήλθαν ευτυχώς με τα ηλεκτρονικά και τους συνεχείς ελέγχους τους, αλλά και με την βελτίωση σχεδιασμού/κατασκευής χωρίς αύξηση κόστους, των εξαρτημάτων που ανέφερα στην προηγούμενη περίληψη.