ika
News
- Μηνύματα
- 21.783
- Reaction score
- 18.854
Φαντάζομαι πως όλο και κάποιοι μέσα στο εργαστήριο θα υπήρχαν να γνωρίζουν τι επιτρέπεται και τι όχι.
Αλλά αν ο/η διευθ/ης-α ήξερε και επέτρεπε τον Μπάμπη, τι να κάνουν οι υφιστάμενοι?
Ή αν ο/η προϊστ/ος-η της ιατρικής υπηρεσίας έκανε πως δεν έβλεπε?
Από την διοίκηση κανείς δεν πήγαινε να του πάρουν αίμα?
Αν δεν το κατήγγειλε ασθενής, θα έκανε οικογένεια σε λίγο καιρό ο Μπάμπης...
Αλλά αν ο/η διευθ/ης-α ήξερε και επέτρεπε τον Μπάμπη, τι να κάνουν οι υφιστάμενοι?
Ή αν ο/η προϊστ/ος-η της ιατρικής υπηρεσίας έκανε πως δεν έβλεπε?
Από την διοίκηση κανείς δεν πήγαινε να του πάρουν αίμα?
Αν δεν το κατήγγειλε ασθενής, θα έκανε οικογένεια σε λίγο καιρό ο Μπάμπης...