Διαμαρτυρία προς ΟΤΕ για άλυτο τεχνικό πρόβλημα 8mbit ADSL

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Προς ΟΤΕ – Τμήμα ADSL – υπόψιν κ. Βασιλάκη
Προς ΟΤΕ - Τεχνικό τμήμα – υπόψιν κ. Κόγια
Προς ΟΤΕ – Εμπορικό Τμήμα – υπόψιν κ. Σιδόπουλου
Κοινοποίηση: Ε.Ε.Τ.Τ. (Fax: 210-6105049)
Κοινοποίηση: Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΥΜΕ) (Fax: 210-6508533)
Κοινοποίηση: www.adslgr.com (ηλεκτρονική ανάρτηση μυνήματος)
Kοινοποίηση: www.avsite.gr (ηλεκτρονική ανάρτηση μυνήματος)


Κηφισιά 12 Σεπτεμβρίου 2007



ΘΕΜΑ: 210 808XXXX – 8Mbps – Τεχνικό πρόβλημα


Κύριοι σας γνωρίζω ότι από 1/6/2007 και κατόπιν αίτησης μας στο 134, αναβαθμίσθηκε επιτυχώς, η υπάρχουσα σύνδεση που διατηρούμε με OTE από το Νοέμβριο του 2004, στην ανώτατη προσφερόμενη ταχύτητα των 8mpbs.

Η σύνδεση λειτουργούσε πολύ ικανοποιητικά για 3 μήνες (Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο) και την 1η Σεπτεμβρίου 2007 διαπιστώθηκε βλάβη στο ADSL. Η τηλεφωνική μας γραμμή εξακολουθούσε να λειτουργεί αλλά το ADSL ήταν νεκρό.

Την επόμενη μέρα 2 Σεπτεμβρίου ειδοποιήθηκε το βλαβοληπτικό σας κέντρο (121) για την βλάβη στο ADSL. Με αρνητική έκπληξη η ανταπόκριση της τεχνικής υπηρεσίας σας ήταν βραδύτατη, και μόλις την Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου ήρθε τεχνικός OTE ο οποίος δυστυχώς και δεν κατόρθωσε να επιλύσει το πρόβλημα. Ο ίδιος ικανός τεχνικός σας (Λxxx Σxxxxxx) έδειξε όλη την καλή θέληση να βρει μια σωστή λύση. Εκτιμώ τις όποιες προσπάθειες έκανε, όμως τελικά αποδεκτή λύση που να μου επιτρέπει την χρήση της σύνδεσης στα 8mbps για τα οποία πληρώνω, δεν βρέθηκε. Έτσι μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψης από τον τεχνικό και από την Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2007, δεν είχα άλλη επιλογή από μια γραμμή ADSL που να συγχρονίζει στα 2Mpbs ΜΟΝΟ αφού οποιαδήποτε προσπάθεια «κλειδώματος» σε μεγαλύτερη ταχύτητα έριχνε την σύνδεση αμέσως. Από εχθές Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2007 μας κόπηκε τελείως το ADSL, και η βλάβη δόθηκε εκ νέου στο 121.

Λόγω της συνεχιζόμενης μη επίλυσης του τεχνικού κωλύματος που δεν μας επιτρέπει να έχουμε σύνδεση Internet για 12 μέρες τώρα, παραδίδουμε έγγραφη διαμαρτυρία προς όλους τους αρμοδίους φορείς προκειμένου να μας δοθούν ικανοποιητικές απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις.

Πώς δύναται να λειτουργεί επί τριμήνου η γραμμή μας χωρίς κανένα πρόβλημα στα 8Mbit και τώρα να μην είναι εφικτά κατά δήλωση του τεχνικού σας τίποτε άλλο πέραν των 2Mbit?

Γιατί δεν υπάρχει σύμφωνα με ετυμηγορία του τεχνικού σας καμία πιθανή επίλυση του προβλήματος? Γιατί το τεχνικό σας τμήμα σηκώνει τα χέρια ψηλά και μας ωθεί άμεσα προς ακύρωση της συνδρομής και αναζήτησης εναλλακτικού παρόχου internet και τηλεφωνίας?

Ακόμα πληρώνουμε πάγια για 8mbit και εδώ και 12 μέρες δεν έχουμε καμία σύνδεση με το διαδίκτυο? Αυτά τα πάγια μιας υπηρεσίας που αδυνατείτε να προσφέρετε μήπως θα ήταν τίμιο και σωστό να επιστραφούν από μέρους σας για όλο το διάστημα που η γραμμή μας ήταν και θα είναι «χαλασμένη» και μέχρι να επιλυθεί το τεχνικό σας πρόβλημα?

Μετά Τιμής

Γxxxxxx Ν. XXXXXXX


Αριθμός Πρωτ: 2199411
12/9/2007
ΤΕΚ ΚΗΦΙΣΙΑΣ
 


Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Κοίτα υπό Κ/Σ θα ήταν απλα καθαρά και ξάστερα. Θα μπήκε θόρυβος στην γραμμή και φυσικά τα 8mbit παπαλα.

Αλλά ελα που την ημέρα που χάλασε ετυχε τότε να περνάνε γραμμές σε προεκλογικά περίπτερα και γραφεία υποψοφίων και βουλευτών?

Αρα ή θα επενέλθει μαγικά η γραμμή μου μετά τις εκλογές ή θα είμαι όντως με άλυτο τεχνικό πρόβλημα και όχι με προσωρινό "τεχνικό" πρόβλημα....!!!
 

Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Απάντηση: Re: Διαμαρτυρία προς ΟΤΕ για άλυτο τεχνικό πρόβλημα 8mbit ADSL

Κοίτα υπό Κ/Σ θα ήταν απλα καθαρά και ξάστερα. Θα μπήκε θόρυβος στην γραμμή και φυσικά τα 8mbit παπαλα.
!
Γιαννη, όταν λες μπηκε…
Υπαρχει περιπτωση ο θόρυβος να μπαίνει και ο τεχνικος μετα να ρθει να τον αφαιρέσει.
Τι πραγμα είναι τελικα αυτος ο θορυβος στις γραμμές;
Γιατρεύεται η όχι;
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Re: Απάντηση: Re: Διαμαρτυρία προς ΟΤΕ για άλυτο τεχνικό πρόβλημα 8mbit ADSL

Γιαννη, όταν λες μπηκε…
Υπαρχει περιπτωση ο θόρυβος να μπαίνει και ο τεχνικος μετα να ρθει να τον αφαιρέσει.
Τι πραγμα είναι τελικα αυτος ο θορυβος στις γραμμές;
Γιατρεύεται η όχι;
οχι το είπα λίγο υπεραπλουστευμένο.

Ο θόρυβος μπορεί να προέλθει απο άλλη σύνδεση ADSL που συντρέχει σε έταιρο ζεύγος (όριο) με το οποίο είναι συνεστραμένο το δικό μου. RF ραδιοσυχνότητες μπορούν να προκαλέσουν παρεμβολές και αυξηση θορύβου.

Επίσης ο θόρυβος μπορεί να προκληθεί απο υγρασία, βρεγμένα καλώδια, καλώδια που είναι μισοκομμένα και απλά εφάπτονται. Αλλες αιτίες είναι παλαιά καλώδια, μικρή διατομή, αρα μικρή ομικότητα αρα μεγαλύτερες απώλειες σε ίδιες αποστάσεις.

Το ADSL λειτουργεί σε ψηλές συχνότητες που είναι πολύ περισσότερο επιρρεπης σε θόρυβο και παρεμβολές απο την χαμηλή συχνότητα της Τ/Φ γραμμής voice.

Τεχνητά να μπεί θόρυβος λίγο χλωμό, απλά είναι απλό ενα πρωινό να σε αλλάξουν όρια, απο τον ΟΤΕ γιατί το δικό σου όριο είναι καλό και τεσταρισμένο επι 3μήνου αρα είναι prime-γραμμή για σπίτι ή γραφείο υποψηφίου για μετάδωση αποτελεσμάτων, αποστολή email

Οπως επίσης παίζει και το σκεπτικό αν το DSLAM εχει ελλειψη απο πόρτες και οι βουλευτές ζητάνε γραμμές που δεν υπάρχουν, επιλεκτικά ή στην τύχη οι τεχνικοί του ΟΤΕ να ξηλώσουν μερικές συνδέσεις και εκεί επάνω να βάλουν τους βολευτές τους...!

Εγω απλά πιστεύω ότι ήμουν σε καλή πόρτα στο dslam και με την ενεργοποίηση και άλλων προσωρινών συνδέσεων σε παρακείμενες και κοντινές πόρτες ήρθαν παρεμβολες και φυσικά θόρυβος και πέθανε η γραμμή.
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Και μενα το ιδιο με την hol!Δεν κλειδωνε στα 8 και μου το αφησανε στα δυο ενω πληρωνω για 8 (απο 2 στο χ4)......Μου ειπαν οτι φταιει η ποιοτητα του χαλκου λογω παλαιοτητας του σπιτιου και μπορω να κανω αιτηση στον OTE για νεα εγκατασταση.....Σιγα μην το κανω...ετσι οπως παει ο ΟΤΕ σε 1 χρονο θα μου το κανουν αφου μου σπασουν τα νευρα.
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.086
Reaction score
4.514
Κοίτα υπό Κ/Σ θα ήταν απλα καθαρά και ξάστερα. Θα μπήκε θόρυβος στην γραμμή και φυσικά τα 8mbit παπαλα.

Αλλά ελα που την ημέρα που χάλασε ετυχε τότε να περνάνε γραμμές σε προεκλογικά περίπτερα και γραφεία υποψοφίων και βουλευτών?

Αρα ή θα επενέλθει μαγικά η γραμμή μου μετά τις εκλογές ή θα είμαι όντως με άλυτο τεχνικό πρόβλημα και όχι με προσωρινό "τεχνικό" πρόβλημα....!!!
Μαρτυριαρη!!!!Δεν σου ξαναλεω τιποτις...:happy_9::happy_9::happy_9:
 

Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Απάντηση: Re: Διαμαρτυρία προς ΟΤΕ για άλυτο τεχνικό πρόβλημα 8mbit ADSL

.Μου ειπαν οτι φταιει η ποιοτητα του χαλκου λογω παλαιοτητας του σπιτιου .


Μπορουν να καταλάβουν την παλαιότητα του σπιτιου σου από την ταχύτητα που δεν μπορούν να σου προσφέρουν;;

Ενδιαφέρον μου ακούγεται.
 


exile

Videocameras
Μηνύματα
6.086
Reaction score
4.514
Re: Απάντηση: Re: Διαμαρτυρία προς ΟΤΕ για άλυτο τεχνικό πρόβλημα 8mbit ADSL

Μπορουν να καταλάβουν την παλαιότητα του σπιτιου σου από την ταχύτητα που δεν μπορούν να σου προσφέρουν;;

Ενδιαφέρον μου ακούγεται.

Πανεπιστημονες!!!:happy_9:
 

Μηνύματα
1.901
Reaction score
6
Κοίτα να δεις... έχω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα (μόνο που το έχω με την forthnet λόγω 2play)...
Και σε εμένα ενώ ο router κλείδωνε κανονικά στα 15000-16500Mbps (σε fast mode παρακαλώ) επί ένα μήνα, από τις 2/9 και μετά δεν μπορεί να κλειδώσει με τίποτα.....Προσπαθεί στα 17581Mbps (αλλά σε Interleaved mode που σημαίνει παραπάνω θόρυβος στη γραμμή) και αμέσως η σύνδεση πέφτει...ούτε Ip δεν προλαβαίνει να πάρει...

Στη forthnet έχω αναφέρει τη βλάβη από τις 5/9, και καθημερινά μιλάω με την τεχνική εξυπηρέτηση της όπου μου λένε :

-Α,ώστε το πρόβλημα παραμένει
-Παραμένει, αφού δεν κάνατε και τίποτα...
-Θα το ξαναπροωθήσω στο αρμόδιο τμήμα, το βράδυ τι ώρα μπορείτε να σας πάρει τηλέφωνο τεχνικός?"
(φυσικά κανείς δεν πήρε ούτε χτες ούτε προχτες όπως μου είχαν πει)

Χτες το βράδυ και αφού τα έχω π@ρει πολύ άσχημα τους παίρνω εγώ γύρω στις 11μμ.

-Σήμερα το πρωί δόθηκε βλάβη στον ΟΤΕ (10 ημέρες μετά!!)
- Και τόσες ημέρες τι κάνετε? Γιατί δηλώθηκε σήμερα και όχι την προηγούμενη εβδομάδα?
- Ξέρετε, υπάρχουν διαδικασίες, πρέπει να μιλήσετε με τους τεχνικούς πρώτα, να γίνουν μετρήσεις...
- Και τόσες ημέρες που σας παίρνω τι κάνω?? Κάθε φορά τα ίδια με ρωτάτε και σας απαντάω (αν δοκίμασα με άλλο router, σε άλλο πριζάκι,κλπ) και μου λέτε ότι ΣΗΜΕΡΑ δώσατε τη βλάβη, μετά από 10 μέρες??? Και πότε θα φτιαχτεί???
- Αύριο ή μεθαύριο θα σας καλέσουμε ξανά και θα σας πούμε...
...


Μάλλον μου μυρίζει..... οργανωμένο σχέδιο..... Δεν είναι καθόλου σύμπτωση το ίδιο ΣΚ (1-2/9), η γραμμή μου (όπως και του dream_GR ) "ξαφνικά" να απέκτησε θόρυβο...

Μου φαίνεται ότι και εγώ θα αρχίσω να στέλνω καταγγελίες... Δεν πάει άλλο...
Το Internet για μένα είναι εργαλείο δουλειάς, χτες μάλιστα το απόγευμα αναγκάστηκα να ζητήσω από ένα γείτονα να μου "δανείσει" λίγο από το δικό του ασύρματο γιατί ήταν επείγουσα ανάγκη να συνδεθώ στην εταιρεία που δουλεύω...

Αυτό που μου τη βιδώνει πιο πολύ όμως είναι η σκέψη ότι ο dream_gr μπορεί να έχει δίκιο και ότι όλα αυτά τα τραβάω μόνο και μόνο για να έχει internet το εκλογικό κέντρο του τάδε και του δείνα (και να "χαριεντίζονται" εκεί οι διάφοροι "γλυψιματείες" μπας και προσληφθούνε...)....
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
μίλησα με τεχνικό στα DSLAM κηφισιάς και του εδειξα την καταγγελία που μόλις είχα πάρει πρωτοκολλο και του αρχισα ερωτήσεις κρίσεως.

Κάποια στιγμή μου λεει off-the record, κάνε υπομονή μέχρι Τρίτη Τετάρτη 18 19 Σεπ. Του λεω να τελειώσεουν οι εκλογές? Μου λεει να ξεμπαχαλέψει το τεχνικό μας, γιατί τρέχουμε νύχτα μέρα για εκλογικές γραμμές. Δεν ρώτησα παραπάνω αλλά τα λόγια του ήταν όλο νόημα.
 

exile

Videocameras
Μηνύματα
6.086
Reaction score
4.514
μίλησα με τεχνικό στα DSLAM κηφισιάς και του εδειξα την καταγγελία που μόλις είχα πάρει πρωτοκολλο και του αρχισα ερωτήσεις κρίσεως.

Κάποια στιγμή μου λεει off-the record, κάνε υπομονή μέχρι Τρίτη Τετάρτη 18 19 Σεπ. Του λεω να τελειώσεουν οι εκλογές? Μου λεει να ξεμπαχαλέψει το τεχνικό μας, γιατί τρέχουμε νύχτα μέρα για εκλογικές γραμμές. Δεν ρώτησα παραπάνω αλλά τα λόγια του ήταν όλο νόημα.

:happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5: ..
 


exile

Videocameras
Μηνύματα
6.086
Reaction score
4.514
Καλα,απο Δευτερα θα εχουν ραβε-ξηλωνε ,οποτε παλι καθυστερησεις προβλεπονται...Ξερεις ποσο εχουν καθυστερησει???
 


Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
ξανά τηλέφωνο του εκανα σήμερα η βλάβη κατα αυτούς είχε/εχει αποκατασταθεί. αλλα φυσικά δεν πάιζει τίποτε ακόμα.

Το ξαναέδωσα πάλι βλάβη.

Αν και ξερω ξέρω απο υπουργό και πάνω την εφαγα...!
 

Μηνύματα
1.901
Reaction score
6
Επιτέλους, κάνω post από το σπίτι...δηλαδή μου διορθώσανε την βλάβη!!!
Η εξήγηση που μου δώσανε ήταν ότι η γραμμή μου φορτωνότανε με 30volt από άλλη γραμμή (κοινώς ο ΟΤΕ είχε μπλέξει τα μπούτια του), στις βλάβες που δίνανε στο ΟΤΕ εκείνος έλεγε ότι η γραμμή είναι ΟΚ (!) , και τελικά χτες μου δώσανε άλλο ζεύγος (ο ΟΤΕ όμως το άφησε στον αέρα χωρίς ειδοποιήσει την forthnet, με αποτέλεσμα να μου κοπεί ΚΑΙ το τηλέφωνο!)....
Σήμερα το πρωί πήγε ο τενικός της forthnet στο κέντρο του ΟΤΕ και αποκατέστησε την σύνδεση και νά'μαι!!!
Το μεσημέρι έμπαινε στα 17320Mbps αλλά σε Interleaved mode, τώρα που έκανα reboot τον router κλείδωσε στα 14817Mbps σε FAST mode!!!
Όπως και νά’χει η πραγματική ταχύτητα που πιάνω είναι (όπως και πριν την βλάβη) 10-11Mbps κατεβάζοντας ταυτόχρονα 2 αρχεία από microsoft και symantec σε 10 parts το καθένα (δηλαδή με 20 ταυτόχρονα downloads!)

Το μόνο καλό που βγήκε από την ιστορία, είναι το τηλέφωνο κάποιου ατόμου "μέσα" στον πάροχο, ο οποίος πραγματικά βοήθησε...Να’ναι καλά ...!
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
deliol ευγε φίλε!!!!

Εγώ το ξαναέδωσα βλάβη σήμερα αφού το είχα δώσει και την Πέμπτη 13 και το Σάββατο 15 και την Δευτέρα 17 και εχθές 19 Σεπτεμβρίου.

Είναι κουφό πάντως μου ζητάνε το τηλεφωνο επικοινωνίας μου και ποτέ δεν με εχουν καλέσει. Οποτε όμως το ξαναδηλώνω βλάβη μου λένε "μα εδώ δείχνει οτι το φτιάξαμε!!"

Είναι ασχετοι και είναι και αντιπαθητικοί. Αν δεν είχα δευτερη γραμμή με ΟΝ τι θα επρεπε να κάνω που είμαι 18 μέρες χωρίς ιντερνετ με ΟΤΕ/ΟΤΕΝΕΤ ????

Κατα τα άλλα θα μου ζητάνε πάγια και όλα τα χρήματα τους ετσι δεν είναι? Αν και με την εγγραφη διαμαρτυρία θα φάνε χοντρό πίπωμα!
 

Μηνύματα
1.901
Reaction score
6
Εγώ σήμερα πάντως με το που το φτιάξανε τους έστειλα fax όπου ζητάω να αφαιρεθεί η χρέωση για το διάστημα που δεν μου παρείχαν την υπηρεσία...
Από εβδομάδα θα τους πάρω να δω και αν το έχουν "παραλάβει" και "καταχωρήσει" (δύσκολες δουλειές αυτές στην forthnet... ;-) )...
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.904
Μηνύματα
3.033.450
Members
38.518
Νεότερο μέλος
mrkgeo
Top