- Μηνύματα
- 16.004
- Reaction score
- 14
Προς ΟΤΕ – Τμήμα ADSL – υπόψιν κ. Βασιλάκη
Προς ΟΤΕ - Τεχνικό τμήμα – υπόψιν κ. Κόγια
Προς ΟΤΕ – Εμπορικό Τμήμα – υπόψιν κ. Σιδόπουλου
Κοινοποίηση: Ε.Ε.Τ.Τ. (Fax: 210-6105049)
Κοινοποίηση: Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΥΜΕ) (Fax: 210-6508533)
Κοινοποίηση: www.adslgr.com (ηλεκτρονική ανάρτηση μυνήματος)
Kοινοποίηση: www.avsite.gr (ηλεκτρονική ανάρτηση μυνήματος)
Κύριοι σας γνωρίζω ότι από 1/6/2007 και κατόπιν αίτησης μας στο 134, αναβαθμίσθηκε επιτυχώς, η υπάρχουσα σύνδεση που διατηρούμε με OTE από το Νοέμβριο του 2004, στην ανώτατη προσφερόμενη ταχύτητα των 8mpbs.
Η σύνδεση λειτουργούσε πολύ ικανοποιητικά για 3 μήνες (Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο) και την 1η Σεπτεμβρίου 2007 διαπιστώθηκε βλάβη στο ADSL. Η τηλεφωνική μας γραμμή εξακολουθούσε να λειτουργεί αλλά το ADSL ήταν νεκρό.
Την επόμενη μέρα 2 Σεπτεμβρίου ειδοποιήθηκε το βλαβοληπτικό σας κέντρο (121) για την βλάβη στο ADSL. Με αρνητική έκπληξη η ανταπόκριση της τεχνικής υπηρεσίας σας ήταν βραδύτατη, και μόλις την Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου ήρθε τεχνικός OTE ο οποίος δυστυχώς και δεν κατόρθωσε να επιλύσει το πρόβλημα. Ο ίδιος ικανός τεχνικός σας (Λxxx Σxxxxxx) έδειξε όλη την καλή θέληση να βρει μια σωστή λύση. Εκτιμώ τις όποιες προσπάθειες έκανε, όμως τελικά αποδεκτή λύση που να μου επιτρέπει την χρήση της σύνδεσης στα 8mbps για τα οποία πληρώνω, δεν βρέθηκε. Έτσι μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψης από τον τεχνικό και από την Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2007, δεν είχα άλλη επιλογή από μια γραμμή ADSL που να συγχρονίζει στα 2Mpbs ΜΟΝΟ αφού οποιαδήποτε προσπάθεια «κλειδώματος» σε μεγαλύτερη ταχύτητα έριχνε την σύνδεση αμέσως. Από εχθές Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2007 μας κόπηκε τελείως το ADSL, και η βλάβη δόθηκε εκ νέου στο 121.
Λόγω της συνεχιζόμενης μη επίλυσης του τεχνικού κωλύματος που δεν μας επιτρέπει να έχουμε σύνδεση Internet για 12 μέρες τώρα, παραδίδουμε έγγραφη διαμαρτυρία προς όλους τους αρμοδίους φορείς προκειμένου να μας δοθούν ικανοποιητικές απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις.
Πώς δύναται να λειτουργεί επί τριμήνου η γραμμή μας χωρίς κανένα πρόβλημα στα 8Mbit και τώρα να μην είναι εφικτά κατά δήλωση του τεχνικού σας τίποτε άλλο πέραν των 2Mbit?
Γιατί δεν υπάρχει σύμφωνα με ετυμηγορία του τεχνικού σας καμία πιθανή επίλυση του προβλήματος? Γιατί το τεχνικό σας τμήμα σηκώνει τα χέρια ψηλά και μας ωθεί άμεσα προς ακύρωση της συνδρομής και αναζήτησης εναλλακτικού παρόχου internet και τηλεφωνίας?
Ακόμα πληρώνουμε πάγια για 8mbit και εδώ και 12 μέρες δεν έχουμε καμία σύνδεση με το διαδίκτυο? Αυτά τα πάγια μιας υπηρεσίας που αδυνατείτε να προσφέρετε μήπως θα ήταν τίμιο και σωστό να επιστραφούν από μέρους σας για όλο το διάστημα που η γραμμή μας ήταν και θα είναι «χαλασμένη» και μέχρι να επιλυθεί το τεχνικό σας πρόβλημα?
Μετά Τιμής
Γxxxxxx Ν. XXXXXXX
Αριθμός Πρωτ: 2199411
12/9/2007
ΤΕΚ ΚΗΦΙΣΙΑΣ
Προς ΟΤΕ - Τεχνικό τμήμα – υπόψιν κ. Κόγια
Προς ΟΤΕ – Εμπορικό Τμήμα – υπόψιν κ. Σιδόπουλου
Κοινοποίηση: Ε.Ε.Τ.Τ. (Fax: 210-6105049)
Κοινοποίηση: Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΥΜΕ) (Fax: 210-6508533)
Κοινοποίηση: www.adslgr.com (ηλεκτρονική ανάρτηση μυνήματος)
Kοινοποίηση: www.avsite.gr (ηλεκτρονική ανάρτηση μυνήματος)
Κηφισιά 12 Σεπτεμβρίου 2007
ΘΕΜΑ: 210 808XXXX – 8Mbps – Τεχνικό πρόβλημα
Κύριοι σας γνωρίζω ότι από 1/6/2007 και κατόπιν αίτησης μας στο 134, αναβαθμίσθηκε επιτυχώς, η υπάρχουσα σύνδεση που διατηρούμε με OTE από το Νοέμβριο του 2004, στην ανώτατη προσφερόμενη ταχύτητα των 8mpbs.
Η σύνδεση λειτουργούσε πολύ ικανοποιητικά για 3 μήνες (Ιούνιο, Ιούλιο, Αύγουστο) και την 1η Σεπτεμβρίου 2007 διαπιστώθηκε βλάβη στο ADSL. Η τηλεφωνική μας γραμμή εξακολουθούσε να λειτουργεί αλλά το ADSL ήταν νεκρό.
Την επόμενη μέρα 2 Σεπτεμβρίου ειδοποιήθηκε το βλαβοληπτικό σας κέντρο (121) για την βλάβη στο ADSL. Με αρνητική έκπληξη η ανταπόκριση της τεχνικής υπηρεσίας σας ήταν βραδύτατη, και μόλις την Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου ήρθε τεχνικός OTE ο οποίος δυστυχώς και δεν κατόρθωσε να επιλύσει το πρόβλημα. Ο ίδιος ικανός τεχνικός σας (Λxxx Σxxxxxx) έδειξε όλη την καλή θέληση να βρει μια σωστή λύση. Εκτιμώ τις όποιες προσπάθειες έκανε, όμως τελικά αποδεκτή λύση που να μου επιτρέπει την χρήση της σύνδεσης στα 8mbps για τα οποία πληρώνω, δεν βρέθηκε. Έτσι μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψης από τον τεχνικό και από την Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2007, δεν είχα άλλη επιλογή από μια γραμμή ADSL που να συγχρονίζει στα 2Mpbs ΜΟΝΟ αφού οποιαδήποτε προσπάθεια «κλειδώματος» σε μεγαλύτερη ταχύτητα έριχνε την σύνδεση αμέσως. Από εχθές Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2007 μας κόπηκε τελείως το ADSL, και η βλάβη δόθηκε εκ νέου στο 121.
Λόγω της συνεχιζόμενης μη επίλυσης του τεχνικού κωλύματος που δεν μας επιτρέπει να έχουμε σύνδεση Internet για 12 μέρες τώρα, παραδίδουμε έγγραφη διαμαρτυρία προς όλους τους αρμοδίους φορείς προκειμένου να μας δοθούν ικανοποιητικές απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις.
Πώς δύναται να λειτουργεί επί τριμήνου η γραμμή μας χωρίς κανένα πρόβλημα στα 8Mbit και τώρα να μην είναι εφικτά κατά δήλωση του τεχνικού σας τίποτε άλλο πέραν των 2Mbit?
Γιατί δεν υπάρχει σύμφωνα με ετυμηγορία του τεχνικού σας καμία πιθανή επίλυση του προβλήματος? Γιατί το τεχνικό σας τμήμα σηκώνει τα χέρια ψηλά και μας ωθεί άμεσα προς ακύρωση της συνδρομής και αναζήτησης εναλλακτικού παρόχου internet και τηλεφωνίας?
Ακόμα πληρώνουμε πάγια για 8mbit και εδώ και 12 μέρες δεν έχουμε καμία σύνδεση με το διαδίκτυο? Αυτά τα πάγια μιας υπηρεσίας που αδυνατείτε να προσφέρετε μήπως θα ήταν τίμιο και σωστό να επιστραφούν από μέρους σας για όλο το διάστημα που η γραμμή μας ήταν και θα είναι «χαλασμένη» και μέχρι να επιλυθεί το τεχνικό σας πρόβλημα?
Μετά Τιμής
Γxxxxxx Ν. XXXXXXX
Αριθμός Πρωτ: 2199411
12/9/2007
ΤΕΚ ΚΗΦΙΣΙΑΣ